Fragman Tek Parça VK


İMDB: 7.2 ( 2 ödül & 7 ödül adaylığı. ) 1950'li ve 60'lı yıllarda İngiltere'de terör estiren gangster ikizler Ronald ve Reginald Kray kardeşlerinin gerçek hikayesinin anlatıldığı Legend - Efsane; Kray kardeşlerinin bir şehri hakimiyeti altına alışının ardından yatan sırları ve acımasız yeraltı suç dünyasının kapılarını bizlere aralıyor. Tom Hardy'yi iki karakterde izleyeceğimiz filmin yönetmeni, Akademi Ödüllü Brian Helgeland. Filmi L.A. Confidential ve Mystic River'ın senaristi kaleme aldı. Gerçek bir hikaye olduğundan film, biyografi özelliği de taşıyor. İyi seyirler filmifullizle.org

1 sene önce eklendi.

2015 Filmleri, Biyografi, Gerilim, imdb 7+ Filmler, Suç, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 87 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • THE LEGEND…

  • vasat bile değil.ancak belgesel olur

  • 1 saat 17 dakika seyretmişim. Belgesel tadında bir film.Yavaş ve sıkıcı.Tabii çok beğenn de olabilir. Daha fazlasını izleyemeyeceğim.

  • ingiliz tarzi gangaster filmi, cok fazla aksiyon yok aslinda cok fazla biseyde yok, bence tamamen bos vakti olanlarin islemesi gereken bir film yoksa iki saatinizi bu film icin ayirmayin derim , admin adamim eline saglik, vasatin azbiraz üstünde, bos vakti degerlendirmek icin seyredilecek bir film ama cok beklentiniz olmasin …

  • filme 20 yorum yapılmış, 15 tanesi sondaki çalan müzikle alakalı. Henüz izlemeden diyorum ki; Bu yönetmen müzikal film yapsın IMDb’de 9.5 i zorlar…

  • Gerçekten Çok İyi Bir Mafya FİLMİ.Roller oyunculuk senaryo süper izleyin aldı puanı hak ediyor fazlasıyla

  • Ahiret gününde Allah CC, bize bahşedilen ömürde boşa geçirdiğimiz zamanların hesabını soracak. Bu film için boşa geçirdiğim zamanı açıklayamayacağım. Vasat bir film

  • harika bir film.bu arada sondaki müzik güzelmiş ismini bilen varmı 🙂

  • Hikaye çok iyi fakat uyarlama berbat. Yorumlara aldanmayın vasat film

  • gerçekten güzel film

  • Kapitalizmin boşluğunu suç örgütleri doldurur.

  • İzleyin. Tereddüte gerek yok. Tavsiye ediyorum. Filmi beğenmeyenler çizgi film seyretsin. Zekaları ancak o tarzı kaldırır 🙂

  • Cok ozur diliyorum kemal ben seni tek sanmistim ama sabir cahit montane siz bir teamisiniz yahu 🙂 yerli kismindan zipcikti komedi filmi var tam sizlik :)))

  • Ke-mal kardes sirf sana uyuz olduguma hayatimda ilk defa yorum yaziyorum bu siteye.Allah askina o yorumu inanarak mi yazdin yoksa sadece fragmanami yorum yaptin. Filmi seyredecek arkadaslar ke-mal e bakmayin siz imbd 7.2almis seyretmeye her turlu deger. Zerre sıkılmazsınız. Tabiki ke-mal gibi bir beyniniz yoksa!

  • film gerçekten kötü mafya filmi hiç olmamış aşk filmide olmamış ortaya garip bir şey çıkmış yorumlara aldanıp izledim filmi boşa vakit kaybetmeyin diye bu yorumu yazıyorum başrol oyuncusuna bakıp izlemeyen asla filmi gerçekten senaryo 0

  • merhaba bilgin kardeş siteden filmleri nasıl indirebiliriz bilgi verebilirmisin

  • 1.48.30’da çalan müziğin adı : (Timi Yuro – Make The World Go Away) 🙂

  • Gerçekten çok iyi bir film

  • çok güzel bir film. emek harcanmış…
    mayfa bir anlamda kutsanmış..

  • Timi Yuro-Make The World Go Away şarkının adı tuna..

  • tuna senin icin bakdim make the world go away parcanin ismi timi yuro kardesim .

  • gercek yasamdan kesıt olması ılgınc kılıyor cok fena alıp surukluyor sızı

  • çok güzel gangster filmi tavsiye ederim…..

  • Filmlerin tüm yorumlarını okuyorum ama ilk defa bir filme yorum yapıyorum HARİKA!

  • film 7 yi kesinlikle haketmiyor. filmde orjinal bir sey yok. vakit kaybi belki 5.5

  • Çok güzel bir film.
    Emeğine sağlık admin…

  • @Tuna..
    make the world go away

  • adamlarada yazık lan hiç farklı küfürleri yok bi küfür öğrenmişler 😀

  • 1:48 muzik make the worl go away

  • Harikulade bir film tavsiye ederim.Emeği geçenlere teşekkür ediyorum!

  • Adı gibi EFSANE olmuş.

  • ya ben böyle mükemmel bir film izlemedim cidden.kesinlikle izleyin gerçekten çok güzel tom hardy <3

  • timi yuro – make the world go away

  • keyifli güzel bir film.izlemenizi öneririm.

  • Film bir yerden alıp başka bir yere götürüyor. Sakin kafayla izlemenizi tavsiye ederim

  • 1.48.30 ‘da çalan müziği bilen var mı ?

  • sadece tom hardy için bu film izlenir.çok yetenekli bir oyuncu her filminde bambaşka bir insan.diğer filmlerinide izlemenizi öneririm.bu filmde çok güzeldi

  • Çok Başarılı…

  • ben kesinlikle beğenmedim.Akış yok konu yok süre uzun bağımsız hareket eden sahneler vs.. açıkçası hiç zevk almadan zoraki sonunu getirdim.(Bundan önceki izlediğim film stajyer idi belkide o çok akışında giden muhteşem bir filmdi.Onun gölgesinde izlediğimden zevk almamış olabilirim)

  • En iyi 50 filme konulmalı bence . Dün gece izledim şimdi tekrar izliycem

  • 1 saatin sonunda çok sıkıcı geldi, kapattım.

  • süper.izlenir

  • süper.

  • beyler kimseyi kınamak veya yargılamak bana düşmez burda ama Tom Hardy denilen aktörün bunca güzel ve profosyonel oyunculuğuna karşı bu film kötüydü veya beş para etmez diyen insanları kınarım ben. Adam tek beden tek ruhla iki farklı kişiyi bir filmde canlandırmış.Buna rağmen beğenmediyseniz siz çağımız 300 yıl ötesindesiniz veya öyle düşünüyorsunuz. ha bide bi iki kişi çıkıcak aktör tabi yapmak zorunda diyicek. Kimse bir şeyler zorunda değil aynı sizin izlemek zorunda olmadığınız gibi. beğenmediyseniz bana göre güzel değildi demeniz yeter de artar.

  • film çok ama çok fazla iyi tom hardy ve eseri denilebilir. hele ki ron karakterinde takılı kaldım etkisinden dün geceden beri çıkamadım,yorumlara bakmadan direk izlemenizi öneririm 🙂

  • Tom Hardy’nin belki de en iyi oyunculuk örneklerinden biri benim görüşüme göre.Tek kişilik bir gösteri var filmde oyunculuk anlamında.Kostümler , araçlar , mekanlar ayrıntılar çok iyi aktarılmış , herşeyiyle ingiliz.Mafya aksiyonu arttırılıp , gönül işleri azaltılsaymış daha iyi olurmuş bence.Çünkü bar sahnesi ve birkaç infaz dışında mafya-yeraltı dünyası içerikli birşey yok filmde , daha çok duygusal yaklaşılmış hikayeye.Teşekkürler Bilgin!

  • Ben farklı bir filmmi seyrettim anlıyamadım. Bana sıkıcı geldi ikinci böolümün 17 dinci dadikada bıraktım.

  • etkilendim…

  • eh işte

  • THE REVENANT DAN SONRA BU FİLMDE Kİ OYUNCULUĞUYLA TOM HARDY BEĞENMEMEK MÜMKÜN DEĞİL İLK WARRIOR DA İZLEMİŞTİM..SÜPER BİR YETENEK..İYİ FİLM.

  • bilgin abi teşekkürler sana;
    gangester ve mafya yeraltı dünyasını bu boyutta görmemiştim..harika bir film..seyredin…

  • Gençler film suç kategorisinde izlenebilecek kaliteli bir film.Evet biraz uzun. Agalar tomiyi doniyi tanımam ama iki karakterde iyiydi.Baya bi psikolojide yapmışlar arada. Heyacan, atraksiyon, hile, hurda, alavere dalavere, ayak oyunları, aşk ve acı var. Zaten aşk varsa acıda vardır yeğen. Velhasıl sağlam film izleyin sakin kafayla…Ayrıca hayat yaşamaya değer…İyi yaşayın güzel yaşayın, dahada saçmalattırmayın. İyi seyirler…

  • Keyif aldim beyler…

  • filmi ana temasi zaten yasanmis bi hikaye biografi gercek gibi olmus ben cok bengendim tom hardy iki rolde oynayarak ne büyük oyuncu oldugunu bir kez daha ispatlamis oldu . emegine saglik bilgin kardesim ..

  • Oyunculuk güzel ama konusu itibarı ile bana biraz sıkıcı geldi.

  • ZAMAN KAYBI AKSİYON 0 SONUÇ 0

  • güzel film izlenir. oyucunluk ise mükemmel

  • HİÇ DÜŞÜNMEDEN İZLEYİN DERİM 10/9

  • abi film on numara lütfen izleyin tom hardy yine kalitesini konuşturmuş.

  • filmi izledim de yorumlar abartı geldi bana. ben biraz daha aksiyon bekledim belki ondandır. konusu da beklentiyi yükseltiyor tabi biraz. beklentiyi yüksek tutmadan izlerseniz hoşunuza gidebilir. bana göre ortalama bi film.

  • izleyin pişman olmazsınız. çok fazla aksiyon yok ama senaryo ve oyunculuk çok iyi.

  • film gayet güzel oyunculuk her zaman ki gibi harika. biyografi olması ayrı bir tat. yalnız bilgin senden ricam alt yazıları sarı renk yaparsan memnun olacağım beyaz renk olunca bir çok kelimeyi okumadan sahne geçiyor. teşekkürler

  • on numara beş yıldız bi film tavsiye edilecek türden.

  • film harika gerçekten.düşünmeyin hemen açıp izleyin

  • tavsiye etmiyorum , boş vakti olana karışmam

  • beğendim

  • Kesinlikle etkileyici bir film ,gerçek hikaye olması ise ilgi çekici…

  • Bir zamanlar İngilterede yaşamış ikiz kardeşlerin hikayesi, birisi tehlikeli bir gangster diğer ise hem tehlikeli hemde akıl sağlığı yerinde olmayan psikopat bir gangster, birde tehlikeli olan gangsterin aşık olduğu bir kız. Üçünün hayat hikayesi işlenmiş olaylar bu üçünün etrafında gelişiyor ağırlıklı olarak ve birçok şahane yan karakter var performansları o kadar iyiki her biri herhangi bir filmde başrol oyuncusu olabilir.

    Kaliteli film, izlemesi güzeldi , o dünyayı anlatmayı daha doğrusu hissettirmeyi başarmışlar, gangsterlerin dünyası güçlülerin dünyası. Gerçek hikaye olması daha bi güzelleştirmiş.

  • kalite bi film oyunculuklar süper

  • Film güzel izleyin sevdiklerinizin degerini bilin

  • beş para etmez oldukça başarısız bir film.10 üzerinden 2

  • ilk partı bitirdim su ana kadar harika bir film

  • gayet güzel bi filmdi

  • kesinlikle güzel filmdi

  • sıradan bir film.

  • Tom Hardy ve güzel film mafya filmi sevenler için..

  • Film oldukça güzel ve akıcıydı. Tom Hardy muhteşem oyunculuğuyla kariyerinin zirvesinde olduğunu bu filmle pek ala bir şekilde kanıtlamştır… Kaçırmayın derim, iyi seyirler…10/7,5

  • film diye buna derim

  • super film son sahne fenaydı 😀

  • Her saatte her daim gidecek filmlerden kesinlikle izleyin arkadaşlar.

  • Film çok güzel arkadaşlar izleyin,fakat biraz daha kısa tutulabilirdi.

  • Izleyeniniz var mi? Nasildi? 🙂

  • güzel filmdi zaman ayırılır

  • açıklamayı okurken bile bu film izlenir dedim 🙂

  • Tom Hardy varsa bende varım

  • beklediğim bi filmdi inş beklediğime değmiştir

  • Tom Hardy varsa izlenir güzel filme benziyor admin teşekkürler eline sağlık