Cressida Cowell'ın romanından uyarlanan film, iri yarı Vikinglerin ve vahşi ejderhaların efsanevi dünyasında geçiyor. Ejderha savaşının bir yaşam tarzı olduğu Berk adasında yaşayan bir genç, yaralı bir ejderhayla karşılaşır ve dünyası alt üst olur. İkili daha sonra iyi arkadaş olacaktır. İyi seyirler filmifullizle.org

6 sene önce eklendi.

2010 Filmleri, Aile, Animasyon, En Çok Yorum Alan Filmler, Fantastik, Komedi, Macera, Türkçe Dublaj

, , , , , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 188 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • O Dostum Bu Bİ Harika 🙂

  • Çok güzel bi film harika

  • ben vallayı bu 10. izleyeşim bende birde bu filmin sidisi var o yüzden 10. izleyişim çok güzel herkese tavsiye ederim

  • en sevdiyim cizgi film 3-cu bolumu duyduyuma gore 2017-de cikcak ama emin diylim

  • Tek kelime ile film süper yani olağan üstü bir kurgu ile animasyon birleşimi bayıldım ve Dişsiz çok tatlı değil mi hele o gözleri…

  • çok güzel film 2sinide izledim 1rinide tavsiye ederim ejder nasıl eğitilir 3gelcek mi??

  • film çok güzel, izlemelisiniz…

  • film harika

  • Dişşiz ölecek mi?

  • 1. sevmiyor olabilirsiniz ama her anı 1.si başlatır. çoooooooook güzel.

  • 1.filmi izlemiyenlere tavsiye ederi. teşekkürler DREAMWORKŞ .3. BEKLERİM

  • ben başta kötü düşündüm ama yanılmışım süper sarışın kız bilmişti ama sonradan iyi oldu .

  • çok güzel mükemmel bir film

  • süper

  • süper kesin izleyin

  • bu çok güzel 3 de çıkmali

  • bence hıçgıdığın işi zor

  • genelde ejderha ile ilgili yapına filmler ya kötü yada orta halli oluyor ama bu film güzel hele 2.si ayrı bir güzel izleyipte beğenmeyen olacağını pek sanmıyorum beğenmeyenlerin çoğuda büyük ihtimal animasyonlardan bilim kurgudan hoşlanmayanlardır eğer böyle kriterleriniz yoksa beğeneceğinize eminim iyi seyirler

  • Çok içten olmuş,müthiş olmuş ve 4 yıldan bir az fazla süredir ki, bu sitedeyim,yani nerdeyse yarandığı günden,ilk kez bir filme 10 üzerinden 10 veriyorum.İşte buna 10/10-luk film derim.Teşekkürler Bilgin

  • mükemmel

  • 1 İ İZLEDİM 2 Yİ İZLEDİM HEPSİ MÜKEMMEL TAVSİYE EDERİM

  • 2. filmi ne zaman gelir

  • izlediğim en güzel film on kere izledim ve hala sıkılmadan izliyorum

  • admin 2. filmi gelmicekmi 1 ay geçti vizyona çıkmasından

  • LÜTFEN 2. FİLMİNİ KOYUN ARTIK

  • çok güzel bayıldım ama 2.sini izleyemiyorum

  • 10 numara beş yıldız bir film

  • çok güzel kesinlikle izlenmeli:)

  • Bu film çok güzel her gün film izlesem bu filmi izlerim ya. Ama ikisinin ingilizcesi internete düşmesi gerekmiyormuydu ya da sinema çekiminin.

  • izlediğim en güzel film 10 defa hiç sıkılmadan izliyorum 2. filminide izledim ikiside biribirinden güzel

  • cok guzel

  • bu filmi tam 22 defa izledim hiçbirinde de sıkılmadım harika bir film

  • çok güzel bir film 😀 lütfen yılbaşı özel filmini ve 2. filmini yayınlar mısınız??

  • çok güzel bir film 2 de çıkcak heycanlıyım

  • Bu filmi yaklaşık 25 kez izlemişimdir. Diğer animasyon filmlerinin yanı sıra izleyiciyi derinden etkilemeyi bilen bir film. Her zaman sıkılmadan izleyebileceğiniz bir film. Şu anda yorumlara bakıp filmin nasıl olduğunu öğrenmeye çalışıyorsanız zaman kaybediyorsunuz. Hemen filmi açıp izleyin. Sizi temin ederim ki filmi izlediğinize pişman olmayacaksınız.

  • 10 murara bir film izleyin çoçuklara özel

  • ailecek seyredilecek 10 numara bir film seyretmeye deger tavsiye ederim

  • izlediğim en güzel film herkeze tavsiye ederim 🙂

  • bence harika

  • İyiydi.

  • süper birşey ve bu arada ben fanatik oldum şu an yorum verdim zamana göre 2. filmi çıkacak yazın Türkçe alt yazılı sunmadan Türkçe dublaj sunun lütfen

  • bayılmamak elimde değil ya müthişinde müthişi çok güzeldi bayıldım 😀

  • 7 dafa izledim

  • keşke orada olsamda bi ejderhaya binsem.hıçkıdıkla

  • bence çok güzeldi

  • tekrar tekrar izleyebilirim

  • Bence çok güzeldi. hayatımda ilk defa bu kadar çok beğendim bir çizgifilmi
    bence çizgifilmin en iyi yanı dişsizdi (gecenin öfkesi)….

  • şimdiye kadar izlediğim en güzel animasyonlardan biriydi en güzel kısmı
    kızılölüm vs gecenin öfkesi

  • Kitaba pek benzemiyor.Ama baya güzel izlemenizi tercih ederim.

  • Müthiş Bir Film Herkese Tavsiye Ederim

  • Çok güzel abi ya ah ah bayıldım mutlaka izleyin..

  • çok güzel bir film

  • güzel bir animasyondu tavsiye ederim izlemelisiniz 😀

  • hayatımda izlediğim en güzel animasyon

  • bu film çok açıklayıcı ağalayan arkadaşıma katılıyorum ağalamamak için kendimi zor tutum çünkü komik aksiyon ve başka şeyler vardı artık en sevdiğim film diyebiliyorum lafı kısa kesicem burda bitiriyorum

  • hani bu film 2010’da yapılmış ya? İşte her 2010 denildiğinde benim aklıma One Direction geliyor ne alakaysa o kadar da koyu directioner’ım anlayın durumumu.

  • süper bir film

  • Neden ağladım bilmiyorum.Bir animasyon filmi bu duyguyu nasıl yaşatabilir.Ama itiraf edeyim ağladığım 2.animasyon filmi belkide sorun bendedir.Yinede böyle bir filmi izleyebilmiş insanlar olduğumuza çok seviniyorum animasyon filmlerinin Mona Lisasının yaratıldığı döneme denk geldik bana kalırsa.Ve daha da güzel bir haber vereyim 2014 yılında How To Train Your Dragon 2’yi izleyebilicez.

    Imdb Puanı:8.2
    Benim Puanım:10

  • çok güzel

  • cook guzel kim severse vallah en iyi bu bende daha guzel var yani alvin ve sincaplar oda ayni ama buda guzel yani 😉

  • hiç yorum yapmam hiç tavsiye etmem ama bu bir istisna

  • süperdi 2 si çıkmış admin ne zmn katarsın ?

  • BEYLER KİMSEYE BAKMAYIN BENİ DİNLEYİN EĞER ANİMASYON SEVİYOR İSENİZ TEK KELİME İLE MUHTEŞEM BİR FİLM.! 10/9.5

  • çok güzeldi ejderha birden bire mavi alev çıkarttı mavi kalkan gibi oldu çocuk yandı bunu tafsiye ediyorum bugüne kadar en güzel aminisyon filimi

  • Gerçekten Güzeldi Biraz Duygusaldı İzlediğim En iyi Animasyon Oldu Emeği Geçenler Saolasın Herkeze Tavsiye Ederim!

  • süper yani hiç izlememiş oluyorum ama bir ablanın tavsiyesi dir çünkü izlemek istiyorum hayvanları sviyorum

  • Süper Bir Film Hayatımda İzledigim En iyi Animasyon Harikası..!

  • Çok GüzeL Bi Flim BenDe O Çocuk HerinDe oLsaM KeşKe Yha O çOcun ÖLdünü SanDım Flimin Sonlarında Ağlayacaktım Neyseki Gecenin Korkusu Korumuş Onu :)))

  • Süper bir filim herkeze tavsiye ederim animasyon diyip gecmeyin 🙂

  • cok guzel cok eglenceli mutlaka izleyin bitti hala guluyorum
    yayınlayanlara tesekkur

  • güzel bir film herkeze tavsıye ederım

  • Milyon kere seyredebilirim sanırım.

  • superdi

  • film bittiğinde şöyle dedim..BİR KERE DAHA SEYRETMEM LAZIM

  • güzel film di emege gecenlere tesekkürler

  • harika herkese tavsiye ediyorum 😉

  • film bittiğinde şöyle dedim ”GÜZEL FİLM ”

  • Animasyon filmleri çok severim ve çok izlerim bunu da birkaç kere izlemişliğim var gerçekten buz devri madagaskar vs hepsinden daha çok begendim.

  • Çok duygusal ve müthişti gecenin öfkesi de…

  • harika herkese tavsiye ediyorum gecenin öfkesi büyük ejderhadan daha güçlü

  • çok güzeldi 🙂

  • COK SUPER BI FILM HERKESE TAVSIYE EDRM

  • süper 🙂 çok güzel şimdiye kadar izlediğim en güzel flm hepinizin izlemesni tavsiye ederim

  • bence süper ben bayıldım ve ben de böyle olmak isterdim ve size de sunarım

  • çok güzel

  • uzun zamndır izlediğim en güzel animasyonlardandı….

  • süperdi
    izlemelisiniz

  • çok güzel bence erkese izlemesini v terci ederim

  • Teşekkürler Bilgin Film Gerçekten Güzelmiş.. Bu Arada Nerhaba demişim 😀

  • Nerhaba Arkadaşlar Ben Bir Film Kurduyum Yani Film Boş Olmasın Kesinlikle Kendimi İzlemek zorunda Olarak biliyorum Şuan aklımda Olan ve İzlediğim Filmler Arasında Hit almış Filmleri söylüyorum .. Yazacağınız yorumlarda da Sizinde Kendi Hit Filmlerinizi YAZMANIZI Rica Edicem.

    [Maymunlar Cehennemi ] Gerçekten Fantastik Olarak Macera Dolu İzlediğim en Güzel Filmler Arasında İzlemenizi Şiddetle Tavsiye Ederim .. İzlemeyen Varsa İzlesin.

    [ (Death race) 1-2 Ölümyarışı 1 ve 2 ] İkisinide İzlemenizi Tavsiye Ederim Kesinlikle Aksiyon Macera Dolu ..

    [ Limit Yok ] İzlediğim Filmler Arasında Konusu en Farklı Güzel Zevk Aldığım Bir Filmdi ..

    [ Çelik Yumruklar ] Süper 10/9 verebiliceğimiz bir Film

    [Kule Soygunu] İzlerken Heyecan Veren Bir Film Tabi Heyecan Soıygunda Başlıyor 😀 Şuan Aklımda Olanlar İzlemenizi Tavsiye ederim İyi Seyirler Herkesen Ben Bu filmi İzlicem Farklılık Olsun…

  • AĞLADIM O KADAR DUYGULUKİ.

  • en sonu süper aranızda adanalıyı bilen varsa yavuzun kızı sofia seslendirmiş sarışın kızı

  • Çok geçerli bi flim . yorumları boşna okumayın filmin tadını cıkarın 😀 saolsn bilgin kardeş sitenin hakkını verion ..

  • bağımlılık yapıyo dünde izledim bugünde 🙂

  • süper ama ejderhallar biraz korkunç en sondada öpüşmeleri

  • Filim cok güzel 10/9 İyi Çalışmalar.

  • dişi olan erkeye hep barıyo

  • çok komik bir filim

  • GERÇEKTEN MÜTTİŞ BİR ANİMASYON İZLEYİN AMA BAĞIMLILIKYAPIYO

  • Bu gerçekten çok güzel bir fılm.Film çok heyecanlı.Filmde çok güzel karakterler var.

  • çok güzel bif film dişsiz harika tatlı bişi 🙂

  • Şu Ana Kadar İzlediğim En Güzel Film Gerçekten Çok Güzel

  • Şu Ana Kadar İzlediğim En Güzel Film Gerçekten Çok Güzel

  • izledim en güzelfilm 5 kez izledim çok süper çokgüzel hatta süperdendeöte

  • valla beyeniyle izledim ne diyeyim söylenecek bii şey bulamıyom hem eğlenceli hem keyif verici bir anımasyon valla bunu yapanı tebrik etmek gerekir süperr BİLGİNE teşekürlerr …

  • SÜPER

  • Ben olsam ayağım olmayınca o kadar soğukkanlı olamayabilirdim.Hıçkırık gerçekten farklı bir çocuk.. Benim gibi animasyon seven biri için kaçırılmayacak bir film! bilgine teşekkürler.

  • çocuğun ejderha kraliçeyi öldürüp çocuğun bacağının kırılması çok heycanlydı ben bayıldım

  • çok güzel bir film herkeze tavsiye ederim

  • çok güzel bir çizgifilm

  • filim harika. izarikalenmeye değer akıl dolu 1 filim…sitede
    harikaaaaa……

  • duygusal ve maceralı

  • bence oscarlık bi film bu siteye göre bidebenjamın buttonuun thaf hikayesine bakabılırsnn eline sağlık bilgin kardeş

  • film çok güzeldi.

  • müthiş bir film 😀

  • bilgin bu nun 2.sinide koyarmısın 44dk olsa bile 😀

  • inanmıyacaksınız ama avatar filmi gibi keyifle izlenecek bir animasyon oscarlık filimlre bin çeker kaçıran pişman olur.. paylaşım içinde tşkler.

  • güzel bi film izlemeye değer

  • çok güzel film thenk you

  • Gerçekten, şimdiye kadar izlediğim en iyi animasyonlardan.E tabi.Dream Works olunca böyle güzel oluyor…

  • çok kaliteli bir film

  • güzel film

  • Doğukan V for vendetta hiz izledin mi ? benim hayat felsefemi değiştirdi muhteşem bir filim .. kesinlikle öneririm sana.

  • perfeckt !!

  • çok çok güzel diğer filmini heyecanla bekliyorum bu arada hıçgıdık animason falan ama tip var çocukta 😀

  • ejderhalarla insanlar dost oldu 😀

  • gercekten güzel bi animasyondu

  • abicim engüzel site bu site
    filimde mükemmel

  • En son uyandigda COK uzulmustum

  • Çooook gzl… ayağını kaybetti ama değdi 🙂 🙁

  • Sevginin her türlü zorluğu yenebildiğini anlatan en iyi animasyon diyebilirim alfa ve omega ‘ dan sonra . Yapılmıs En iyi Animasyon Başyapıtı . Bilgin Böyle Güzellikleri Paylaştığın İçin Teşekkürlerimi Sunar , Sitenin En İyi Film Sitesi Olduğunu Söylemekten Gurur Duyarım .

  • bu filim filim katogorimde 1. en sevdiğim cizgi filim süperr izlemenizi özellikle tavsiye ederim…

  • izlenmeye değer çok güzel bir animasyon film

  • çok güzel film

  • gzlmiş

  • bana biriniz film önere bilirmi filmin konusu ./aksiyon/macera/bilim kurgu olabilir

  • Bilgin arkadas cok cok iyi bir film cok sag ol …konusuda cok guzel

    \

  • BİLGİN ÇOK GÜZEL FİLİMLER KOYUYORSUN TEŞEKKÜRLER.

  • teşekkürler çok güzel film emeğinize sağlık…

  • ilk defa yorum atıom ya dıcek bısı yok fılm super 🙂

  • süper ya bı ara duymustum ama sacmadır dedım ızlememıstım sımdı ızledım su ana kadar gordugum en iyi 2. anımasyon

  • bilgin az fantastik film yükle ya hepsini bitirdik

  • harbi coook guzel bir film kaşke daha fazla çekim olsa yani 2 si 3 ü 4 ü gibi

  • bilgin filmlerin görüntü kalitesi harika sesler bi hayli güzel ama tek part olmus ya kötü oldu filmler ya :s

    • @sonerCAN Silinen filmleri mecbur tek part atıyoruz çere yok malesef 🙂

  • filmin sonlarında bitior

  • gerçekten bugüne kadar seyrettiğim en güzel animasyonlardan biriydi anlamlıydı bilgin bu arada sana çok teşekkür ediyorum siten çok güzel herzeman ilgilisin izlemenizi tavsiye ederim izlenebilir 100/100

  • admin filim süper ama biraz seri yüklermisin

  • çok teşekür admin çok güzel bir film

  • admin sağol ama yarısı dolmuyo

  • ya tek bolum ıcınde guzelde zor doluyo dona dona ızlersın bı 93 dk beklersen donmadan ızlen bılgın abı bana facebooktan ulasa bıLırmısın bısı konuscam

  • bilgin filmler harika paylaşımlar 10 numara. tebrik ederim. favori sitem oldu. sadece 3d filmleri nasıl 3d olarak izleyebiliriz.

  • çok güzeldi çizgi film sanıyodum hep bunları ama bundan sonra bu tarz filmleri izleme kararı aldım 😀 eline sağlık admin 😀

  • cok guzel bır fılmdı tesekkurler bılgın xd.

  • bilgin bozuk valal k.b.

  • harikaa bi filmdi.. teşekkürler admin

  • bu film harika adamım

  • spr bır fılm

  • çok güzel bir filmdi bu site harika iste3diğimi istediğim zaman sorunsuz izliyorum admin sen harikasın 😀

  • süper bi animasyon filmi kesin izleyin kaçırmayın

  • Bence Film Mükemmel.. Ve Birşey Söylemek İstiyorum Bütün Filmlerin Sonu Hep Mutlu Bitiyor Eğer Sonu Kötü Biten Film Varsa Önerirmisiniz 😉
    Ve Bu Arada Bilgin Sana Çok Teşekkür Ederim Burda İstediğim Herşeyi Buluyorum.. Ve Sana Siteyi Açtığın Günden Beri.. 😀 Emeklerin İçin Çok Teşekkür Ederim..
    Tebrikler..

  • çok güzel bir animasyondu emegene teşekkürler.istedigin her şey gönlünce olsun:)

  • super bi film ya müthişşşşşşşşşş 🙂 superrrrrr bilgin sanada tesekkürler

  • mutlaka izleyın

  • TEK KELİMEYLE MUHTEŞEM

  • bi animasyon filmi bu kadar mı güzel olur.. 10/11 perfect…

  • Hayır ben genellikle filmleri indirdikten sonra izlemeyi seviyorum o yüzden farketmemisim sanırım kusura bakma. Tesekkürler film icin 🙂

  • Film 5 partda bitiyor. 6 partı başka bir arkadaş için altyazılı olarak ekledim. Filmin 5 parta bittiğini anlayamadın galiba.

  • 6. partta sorun var sanırım bakarsanız sevinirim.

  • Çocuğun Ayağının kopması kötü oldu :(((

  • şu filmi herhalde 4. izleyişim. her ay bir kere kesin izliyorum. hem konusu, hem kalitesi, hem esprileri özellikle de sondtrackları inanılmaz derecede mükemmel. animasyon film sevmeyenler en azından bu film için ön yargılarını kaldırmalı bence. paylaşım için teşekkür ederim Bilgin.

  • Gerçekten müthiş bir animasyon hem konusu hemde görsellik bakımından gerçekten güzel.

  • konusuyla macerasıyla çok güzel bi animasyon 10/10 tşkler bilgin….. izlemeyen kesin ve mutlaka izlesin………… DİŞSİZ 😀

  • cok güzell bir film saol lasın

  • şu anakadar izledigim en iyi animasyon özellikle konusu bakımından.

  • Çok teşekkür Ederim ….

  • Murat 6. part altyazılı tek parça. Play tuşuna bastıktan sonra 5-10 dk bekleyip öyle izlemeni tavsiye ederim.

  • Altyazılı bulmak zor olur ama senin için yüklerim. Bu gece bakamazsam yarın gündüz yükler yine burdan haber veririm sana.

  • admin Yükleme İmkanın Yokmu Lütfen Başka Siteler’de Aramak istemiyorum Tek Bildiğim En iyi Site Burası… Lütfen Admin :(:( ;(

  • Anladım, valla türkçe dublaj varken altyazılı koymak saçma olurdu bende değiştirdim.

  • Duyamıyorum. az duyorum hiç birşey anlıyamıyorum..

  • Türkçe bilmiyormusun murat 🙂

  • admin ne yaptın film altyazılı diye biliyordum şimdi nasıl izleyecem ben 🙁

  • Etiketi alt yazılı olarak işaretlemişsin.başka sitelerde aramaya başlıcaktım biraz bakmasaydım 😀

  • Bakarım tabi ya 🙂 Yeniden yükledim iyi seyirler.

  • film açılmıyor lütfen bakarmısınız admin şimdiden teşekkürler!

  • :(((