facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Eksik Resim – The Missing Picture 2013 Türkçe Dublaj izle |



"Eksik Resim – The Missing Picture 2013 Türkçe Dublaj izle" için 35 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. Cüneyt Cüneyt Mayıs 27th, 2014 saat 19:16

    Merhaba,
    Kusura bakmayın buraya yazmak durumunda kaldım. Yorumum filme ait değil.
    Merak ettiğim şey, neden neredeyse tüm filmler Türkçe dublajlı olarak yayınlanıyor? Dublaj alt yazıdan daha mı kolay üretiliyor acaba? Ya da insanlar dublajı daha mı çok seviyor?
    Kendi adıma, filmi orjinal seslendirmesiyle izlemek isterim. Film dublajlıysa ne kadar merak etsem de izlemiyorum. Son dönemde neredeyse sadece dublajlı filmler yayınlanınca yazma ihtiyacı hissettim.
    İyi günler dilerim.

  2. rabia rabia Mayıs 27th, 2014 saat 20:05

    güzel ve bilgi verici bir film izlemeye değer

  3. seymis seymis Mayıs 27th, 2014 saat 20:34

    Filmleri altyazılı olarak yayınlamak daha kolay ve akıllıca değil mi ? tercih meselesi tabi dublajlı izlemek ama en azından altyazılı alternatifine de yer verin

  4. bilgin bilgin Mayıs 27th, 2014 saat 20:46

    @Cüneyt Altyazısı çıkar ilk önce filmlerin genelde ve çıktığı zaman zaten istemesenizde altyazılı eklenir. Özellikle en son çıkan filmler önce altyazılı eklenir daha sonra Türkçe eklenir. Sistem bu şekilde işler.
    http://www.filmifullizle.org/kategori/filmler/turkce-altyazili

  5. okann okann Mayıs 27th, 2014 saat 22:07

    altyazılı filmlerde diyaloglar sıklaştıkça anı kaçırma ihtimalin var ama cips falan yerken iyi oluyor duyamıyorsan okuyorsun:D

  6. Cüneyt Cüneyt Mayıs 27th, 2014 saat 22:20

    @bilgin Cevabınız için teşekkürler. Ben de sistemin böyle olduğunu düşünüp eski tarihlerden bir şekilde buluyordum. Ancak son dönem ciddi bir oranla altyazılı versiyondan ziyade direkt dublajlı gelmeye başladı. Mesajı da bu nedenle yazdım.

    Selamlar

  7. Orhan Orhan Mayıs 27th, 2014 saat 22:41

    Alt yazı her zaman iyidir 🙂 Cüneyt heralde girdiğinde neredeyse türkçe dublaj diyorsun hepsi, galiba yanlış anlamadıysam böyle demek istedin. Aslında o baktığın türkçe dublajların hepsi alt yazı olarak önceden verildi, Filmifullizle.com ekibi dublajlar çıkınca ekliyor zaten. Yani sonuç hep dublajlı yok daha önce alt yazı verildi, dublajlı çıkınca eklenir olay bu 🙂

  8. müdavim müdavim Mayıs 28th, 2014 saat 00:48

    evet tercih meselesi
    tercih bu yönde demek ki!

  9. Hasan Hasan Mayıs 28th, 2014 saat 04:16

    @Cüneyt Selamlar
    Genelde insanlar filmleri çerez niyetine izliyor. O nedenle bi de altyazı okumakla uğraşmak istenmiyor. Ben de öyle, altyazıyla uğraşmak istemiyorum. Biraz düzgün bi film bulursam, biraz keyif alayım, izlerken uykum gelsin filan derdindeyim yani 🙂

  10. Başak Başak Mayıs 28th, 2014 saat 10:39

    Alt yazıyı ne kadar hızlı okuyabilsem de Türkçe dublajlı her zaman tercihimdir.
    Çünkü film karesinde ön plandaki görünenin yanı sıra arka plandaki ayrıntıların tümünü yakalamayı seviyorum.
    Alt yazı sever arkadaşlarım için alternatif sunulması iyidir.
    Ama Türkçe dublaj vazgeçilmezimdir…

  11. servet servet Mayıs 28th, 2014 saat 11:25

    aşağı Cüneyt yukarı Cüneyt.filmi izleyen varmı ????????????

  12. Berkay Berkay Mayıs 28th, 2014 saat 15:29

    Ben Cüneyt’e son derece katılıyorum. Hatta bence dublaj çekmek filmin oyuncularına hakaret benim gözümde. Yeteneklerinin anlaşılmasına engel oluyor. Bence altyazılı izlemek isterim.

  13. Fügen Fügen Mayıs 28th, 2014 saat 16:05

    El emeğiyle topraktan yapılmış figürleri ve gerçek görüntüleriyle izlemeye doyamadığım bir belgeseldi. Komünizmin mutlu yaşayan bir topluma ne çok acılar çektirdiğini görmek üzücü ve bilgilendiriciydi. O yılları bizzat yaşamış bir adamın anılarını iç sesi ile anlatması da çok hoşuma gitti. Dublaj çok başarılıydı. Bu filmi dublajlı izlemek daha iyiydi çünkü anlatılan çok şey olduğu için bu filmi altyazılı izlemek yorucu olurdu.

    Yabancı dilde Oscar adaylığı olan bu film bence ödülü daha çok hakediyordu. Çok büyük emek verilmiş bu filme. İzlemenizi tavsiye ederim. Site yönetimine çok ama çok teşekkürler.

  14. Melih Melih Mayıs 28th, 2014 saat 20:13

    Cüneyt arkadaşım burası türkiye türkçe olması gayet normal ona bakarsan ben ve benim gibi kesinlikle oluğunu düşündüğüm kişiler sırf alt yazı diye filmi izlemiyoruz arkadaşım ben filmimi izliycem yoksa yazıyımı okuycam çok saçma bende keşke bilgin arkadaşımız hep dublajlı yayınlasa ama olmuyor malesef filmler çıktıktan ancak 2-3 ay sonra izliye biliyorum tabiki o zamana kadarda tv de oynamazsa çünkü dijitürk ve d smart var ve onlarda oynatıyorlar yani ben bu şekilde düşünüyorum dublaj herzaman iyidir ve herzaman daha çok tercih edilir kolay gelsin

  15. abuzer kadayıf abuzer kadayıf Mayıs 28th, 2014 saat 20:14

    ben de altyazı isterim arkadaş. bir Türk filmini dublajlı olarak izeyin dublajın filmi ne hale getirdiğini anlayacaksınız

  16. elif elif Mayıs 29th, 2014 saat 08:54

    bende şahsen filmi alt yazılı izlemeyi tercih ediyorum lakin bazı filmleri çocuklarımla izliyoruz ozaman türkçe dublaj şart oluyor

  17. gizem gizem Mayıs 29th, 2014 saat 11:39

    filmi izleyin! adam akıllı film bulmak zor zaten birde alakasız yorumlar… film güzeldi belgesel zaten sevenleri için konu anlatım sürükleyici. eğer sizde tarih, sosyoloji, savaş ve belgesel gibi konular merak uyandırmıyorsa hiç seyretmeyin ve yorum felan yazma zahmetine de katlanmayın herkesin bi tarzı olmalı gdin tarz edinin. kave ortamına çevirmeyin burayı…

  18. hakan hakan Mayıs 29th, 2014 saat 21:06

    Cüneyt… kendi sesinden izlediğin zaman işin içine bir de yazıyı okuduğunda kendi sesin katılıyor bilmem farkediliyor mu ? ayrıca bazı filmlerde altyazılar daha doğrusu konuşmalar çok fazla ve sahne geçinceye kadar yazıya yetişilemiyor. ayrıca okuması okadar kuvvetli olmayan insanları da göz önünde bulundurursak bence türkçe dublaj daha iyi… saygılar.

  19. zeynep zeynep Mayıs 29th, 2014 saat 22:15

    merha. ılk kez yorum yapmak mecburıyetınde kaldım.yuzde 80 gorme engelım var ve altyazılı fılmlerın puntoları gorebılmem ıcın cok kucuk oluyo.ıyıkı dublajlı fılmler var da ızlıyebılıyorum.ve turkıyede benım gıbı az goren cok fazla ınsan.cuneyt bey gıbı engelı olmayan ınsanların bunu anlaması kolay olmaya bılır.ınsanlar yorum yaparken daha dıkkatlı olmalı.tesekkurler bılgın…

  20. Zehra Zehra Mayıs 29th, 2014 saat 23:47

    Herkes izlemeli.

  21. duygu duygu Mayıs 30th, 2014 saat 15:34

    alt yazı seçeneği yokmuş gibi şaha kalkmışsınız. var orda işte aç izle .. film yorumu yapın arkadaş artistlik değil.

  22. we we Mayıs 30th, 2014 saat 20:13

    Cüneyt—- sende 1 tane çıktın millet Türkçe arıyor. senin okuman akıcı galiba?

  23. rana rana Mayıs 31st, 2014 saat 01:06

    duygu seni kutluyorum. ayrıca ben dublajı tercih ederim altyazılıyı her yerde bulmak mümkün. fullizlenin farkı bu. dublajlar için çok sağolun. çünkü ben ilkokul mezunuyum okuyamıyorum yani çok yavaş okuyorum tabi yaşlılık ve gözlüklerde var.

  24. aliharikalardiyarında aliharikalardiyarında Mayıs 31st, 2014 saat 01:59

    alt yazılı isteyen gitsin kitap okusun. kitap mı okuycaz film mi izliycez. yabancı dil havası atıyorsanda türk sitesinde ne işin var.

  25. Reşad Reşad Mayıs 31st, 2014 saat 15:34

    Arkadaşın birisi ben ingilizce biliyorum isyanı etmiş. Orjinal ses falan. Bence bırakın bu ayakları. Ben filmi izlemek istiyorum altyazıyı değil.

  26. Halil Halil Haziran 1st, 2014 saat 02:48

    Vay arkadaş yorumlara bakıp izleyelim dedik bi cüneyittir gitmiş. Admin size link vermiş bakın ordan ne uzatıyosunuz? Filmi izleyen arkadaşlar yorum yazarsa sevinirim. Hayırlı günler.

  27. mccartney34 mccartney34 Haziran 1st, 2014 saat 13:27

    İNGİLİZCE FİLM RUH GİBİ. TÜRKÇE DUBLAJ FİLME Bİ AHENK GETİRİYOR. SANKİ KENDİMİZİN YAPMIŞ OLDUGU FİLM HAVASI 🙂 ingilizce bilmeyenler için altyazılı film izlemesi kadar saçma birşey olamaz bence, he ingilizcem gelişir diosan ayrı tabii. yıllardır filmin türkçe dublajlı gelmesine dayanamayıp altyazılı film izlemiş bir izleyici olarak TÜRKÇE DUBLAJ ÇOK İYİ 🙂

  28. mccartney34 mccartney34 Haziran 1st, 2014 saat 17:03

    BELGESELİ İZLEDİM. KENDİ ORJİNAL DİLİYLE OLSA GÜZEL OLMAZDI. BİZİMKİLER TÜRKÇE DUBLAJIYLA ŞU BELGESELE GERÇEKTEN AHENK KATMIŞ. GARİP BİR BELGESELDİ İZLENİLİRMİ İZLENİLMEZMİ YORUM YAPMAMIYORUM. ŞU HEYKELCİKLERDEN YAPASIM GELDİ 😀

  29. cache cache Haziran 2nd, 2014 saat 03:27

    ne bu ya filme yorum mu yapıyosunuz yoksa kendi isteklerinimi yazıyorsunuz daha filmi izlemeden vazgeçtim ne bu ya adam gibi yorum yapan yok filme kim nasıl isterse gitsin izlesin ya herkes bi bilmişlik havasında cok biliyorsan kardeşim git 5 liraya al korsanını onu izle

  30. edmadz edmadz Haziran 2nd, 2014 saat 04:25

    @caner efendim izleyici olarak ben türkçe dublajlı filmleri seçiyorum. lakin kendi dilinde de izleyebilsemde ülkemizde bu işin iyi yapıldığını ve burada bu şekilde desteklenebilineceğini düşünüyorum… diğer konuda ise bilgin de zaten gerekli hassasiyeti ingilizce filmlerde gösteriyor.(@admin mümkünse fransızca, ispanyolca vb dillerde de film ekleyebilirsen…)

  31. Misafir Misafir Haziran 3rd, 2014 saat 10:33

    Sayın @Cüneyt,
    Hem alt yazılı hem de türkçe dublajlısı mevcut tüm filmlerin.
    İster altyazılı ister türkçe dublajlı izleyebiliyorsunuz zaten 😉

  32. Kübra Kübra Haziran 3rd, 2014 saat 21:27

    yav alt yazı çıksa türkçe dublaj istersiniz, türkçe çıksa alt yazı dersiniz bu siteyi 3 yıldır takip ediyorum kesinlikle önce alt yazı sonra aynı filmin dublajı çıkar bence alt yazı isteyenlerin ya okuması seri ya ingilizcesi güze yada bunlara sahip süsü vermek için havalı gözükmeye çalışıyorlar kesinlikle her zaman tercihim site içinde türkçe dublaj, sinemada ise alt yazıdır zaten pcde film sinemadaki gibi güzel olmuyor birde türkçe dublaja katlanamam.. bude benim fikrim iyi seyirler..

  33. arzu arzu Haziran 6th, 2014 saat 00:36

    biz kolejde okumadık bayım alt yazı bize uymuyor

  34. laubali laubali Haziran 24th, 2014 saat 13:17

    Delinin biri kuyuya bir taş atmış 40 akıllı çıkaramamış gibi olmuş buradaki yorumlar.. kapatalım artık ta film hakkında yorum yapalım.
    Ben sanırım seveceğim bu filmi, henüz başını seyrettim, güzel görünüyor.
    Tşk.ler bilgin.

  35. elif elif Temmuz 17th, 2014 saat 09:37

    Filmi belgesel severler ve geniş vakti olanlar izleyebilir.Oldukça farklı bir anlatım dili var ve bunları yaşayan birinin anlatması etkileyici olmuş.

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.