İMDB: 5.1 ( 96.538 Kişi Oy kullanmıştır. ) undan yıllar yıllar önce.. Dedelerinizin dedelerinin dedeleri zamanında.. Belki de onların babaları zamanında...Yoksul bir çiftçinin yeğeni olan Eragon ormanda parlak, mavi bir taş bulur.. O an bu taşın başına konan bir talih kuşu olduğunu ve bu sayede ailesinin ihtiyaçlarını karşılayabileceğini düşünür. Taş çatladığında ise ailesine eski dünyadan kalan bir miras ile karşı karşıya olduğunu anlar.. İyi seyirler filmifullizle.org

3 sene önce eklendi.

Aile, Aksiyon, Eski Filmler, Fantastik, Macera, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 170 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • izleyinn derimm

  • Bu Filme Kotu Deyenler Dragon Nesti Izlesin Bakalim Onada Kotu diyeceklermi

  • harika film izleyin derim

  • Film güzel mi diye sorucaksanız evet güzel.Filmi ilk izlediğimde tadına doyamayıp defalarca kez tekrar ve takrer izledim.Hatta işi bir adım daha öteye taşıyıp kitabi var mı diye araştırdım ve 4 serilik kalın kitaplardan oluşan bir serisinin olduğunu öğrendim.İlk kitabını aldım okudum ve filmi tekrar seyrettim.Film kitabına kıyasla gerçekten ama gerçekten berbat rezalet.Yönetmen kitaptaki konuyu değiştirip sadece ana karakter ve konu üzerinden farklı bir konu yaratmış.Kısaca yazarın hayalinde kurduğu ortamdan eser yok.Bana kalırsan yazarı Christopher Paolini ikinci filmin çıkmasına engel olan kişi çünkü içerikler çok farklı dediğim gibi.Kitabını okumanızı ŞİDDETle tavsiye ederim.Aynı zamanda Eragon ileride düzgün bir yönetmenin eline düşerse Yüzüklerin Efendisi,Star Wars ve Game of Thrones gibi efsane yapıtlar arasında yerine kesinlikle alıcaktır.Bütün serilerini okudum ve inanın her kitabı ayrı bir heyacen ve zevk yaşatıyor size.Özellikle son kitabı…

  • çok güzel kesinlikle izleyin anlamlı ve olumlu örnekler

  • Guzel begendim tavsiye ederim 😀

  • Çok Güzel Herkese Tavsiye Ederim Oyunuda Var Oyunuda Çok İyi

  • film iyi güzelde yüzüklerin efendesinin gölgesinde harcanmış yoksa devamıda gelirdi bence iyiydi izlenebilir boş vaktiniz varsa

  • Filmi beğenenlere kitabı da okumalarını tavsiye ederim. Kitap da filmle aynı isme sahip ve seride Eragon dışında 3 kitap daha var (2-Eldest, 3-Brisingr, 4-Miras)

  • Süper bir film umarım 2. Side çıkar herkese tavsiye ederim

  • harikaydı ikincisi çıkmayacakmı..

  • Super bir filimiydi hamiya baxmaqi meslehet gorurem

  • Cok guzel olmuss izleyin tavsiye ederim ilk kez bir filme yorum yaziyorum vakit kaybi değil haberiniz ola izleyin

  • cox gozeldi

  • ilk 5 dk zor dayandim kapaticaktim, yemek yerken kapatmaya usendim. Devam edince ilgimi cekti ve izledim. Guzel bir fantastik film olmus. BAsrol karakterdeki oyunculuk berbat ama konu guzel islenmis. İzlenmeye deger

  • cok guzel bir film cok begendıgım ıcın yazıyorum tavsıye ederım herkeze

  • çok güzel bir filmdi. açık konuşmak gerekirse beklentimin üstündeydi.

  • Süperdi… Kesinlikle izleyin derim.

  • çok güzel bir film ama ejderhalar çok olsaydı dahada süper olurdu 🙂

  • Harika bir film çok çok önce izlemiştim merakla seri olacakmı diye bekledim ısrarla yapımcı firmaya mail attım fakat olmadı ne hikmetse cevapta gelmedi 2. yapılcağına dair emarede çıkmadı

  • 10 numara izleyin arkadaşlar

  • arkadaşlar izleyin zaman kaybı değil

  • ARKADASLAR FILMIN 2. YOK FAKAT KITABI VAR ALIN OKUYUN DAHA DETAYLI DAHA IYI KITAPTA

  • film harika 10 kere ızledım hala bezmedim 2 side olsa cok güzel olur 🙂

  • Çok güzel ve sürükleyici izlemenizi tavsiye ederim teşekkürler…

  • fantastik filmleri severim konuları gerçek olmasada.bu da türünün en iyi filmlerinden biri.

  • nefes kesıcı

  • Süper harika bir film 5-90 yaş arasındaki insanlar için

  • süper güzel bir film

  • arkadaşlar filmin ikincisi çıkmayacak ama merak edenler kitabını okuyabilir olağan üstü bir seriydi 4 kitaptan oluşuyor

  • İzlenmesi gereken muazzam bi film.

  • Filmi daha önce izlemiştim tekrar izliyorum. Eline sağlık bilgin kardeşim.

  • müthiş bi film gerçekden zaman ayırıp izlemeye değer bi film keske 2 serisi çıksa 10 üzerinden 10

  • şu filmin imdb puanı nasıl 5.1 olabilir ya 10/100.. bu filmi 9 yıl önce izledim devamını beklediğim filmlerden başı çekiyordu. nasıl devamı gelmez anlamıyorum hayal kırıklığına uğradım gerçekten.

  • superdı sarkının sonunda solenen sarkının kımın soledıgını bana lınkleyecek bırı varmı..

  • 100 numara bir film vala devami olsa da izlesek

  • izlemeye deger güzel bir film di tesekkurler admin emeğine sağlık..

  • HARİKAYDI ….

  • simdiki zamanda boyle filmler kalmadi

  • Izlemeye değer film

  • bu film izledigim en guzel filmi sizi tebrik ediyorum super bir film eragon2 de bekleriz

  • izlemeye değer ohh super bi film

  • ya her filme bayılma alışkanlığınızdan vazgeçin artık. boş filmelere bayılıyorsunuz bu inşallah öyle değildir

  • tabi bu film beklenen bütçeyi yakalayamadı. zarardas etmedi ama fazla bi karda etmedi. ama nedense buraya gelince bayıldım bittim öldüm oluyo. ondan sonra indirip işe gidiyoz hayda bebe filmi diye dalga geçiolar benle arklar.dogru dürüst yorum yapın lütfen. her filme bayılıyonuz

  • bayılarak izledim harika bir film :)))

  • gercekten süper bi film

  • gerçekten.film.mütiş.izlenir..10.üzerinde.5.veriyorum.2ci.bekliyoruz.tşk.admin.

  • gerçekten süper bi film izlemeye değer 🙂

  • Filmin 2. si varsa lütfen bigilendirir misiniz?
    Film gerçekten çok güzel.

  • arkadaslar bosuna beklemeyin… bu film 2. cikmayacak. yaklasik 10 yillik bir film bu,, ciksaydi bu zamanakadar cikardi…

  • güzel film elinize sağlık.

  • Çok güzel herkesin izlemesini tavsiye ederim 2 sini çıkmasını sabırsızlıkla beklicem

  • on numara bes yıldız devamı olsa on numara guzel bır fılm tavsıye edılır

  • bence yönetici bu film için düşük bir puan vermiş. bu film hiç yoktan 7 puan hakkediyor.

  • Iyi bir film amam 2-ci serisi olmadan 10 uzerinden 5

  • Filmi beğendim, ancak 2-ci seri gelmeyecek bu film 2006 yapimiymis, keşke bakmasaydim indi merak içinde kaldim

  • kesinlikle izlemeye değer bir film sakın kaçırmayın safira için

  • çok güzel bayıldım mutlaka izlenmeli çok güzel bir film

  • film guzeldi tesekkurler

  • Arkadaşlar film seri çekilmek üzere hazırlanmıştı, fakat ilk filmde beklenen bütçeyi yakalayamadığı için ikinci film askıya alındı. dolayısı ile altın pusula gibi bu film de ikincisini dört gözle bekleyeceğiniz ama gelmeyecek bir film.

  • gerçekten izlenilecek güzel bir film.zaman kaybetmeden izleyin derim.

  • Bunun 2´si Cıktımı Admin Varsa Yoruma link atarsan seviniriz. tesekkurler

  • bu filmin ikincisi ne ZAMAN ÇIKACAK

  • vay be güzel bir film. izlemeye değer…

  • bunun 2 varmı

  • Disney duygusallığı ila Yüzüklerin efendisi Arasında gitgel yapıp bizlere güzel bir görsel şölen sunan filmlerden biri olmuş. İzlenilebilirliği nedir diye soraranız, İzleyin, zamanınızı boşa öldürmüş olmazsınız derim.Bu filmi izledikten sonra 🙂 ne yalan benimde bir Ejderham olmasını isterdim. Duygusalsanız tam size göre. Hani bazı karakterler der ki,”Eee Neymiş görelimm” daha 10’cu dakikadada filmi ve tüm yapılan emeği kirleten o karakterlerden önce. Siz beni dinleyin ve Patlamış mısır, yanında kolanızı hazırlayıp geçin karşısına Ailece izleyin Bu filmin 10 üzerinden bir not vermem gerekirse, işte Kostüm efek,müzik, Aşk dram vb vb diye. Kostümden 6. Efekt 5. Müzik 4. Aşk 1. dram’dan 6.5 üzerinden 7 yi zorlar ama veririm. Filme bağımlılık nedir derseniz 10 üzerinden 6 veririm.Mesela benim değerlendirmemdem nekadar birşey anladıysanız, Fildende okadarını alırsınız 🙂 İyi seyirler.

  • Ejdaranın Sesı Sıkıntı Bıtek Erkek olsa İdi Daha Iyı olurdu 😀

  • İzlenmeye değer hoş bir fantastik film. Fakat maceranın boşlukları çok fazla. Oldukça üstün körü anlatılmış bir hikaye gibi. Kitabı okumadım fakat ilgimi çekmedi değil. Kitabı okumayanlar filmi izlediğinde çok birşey kaybetmiş olmayacaklardır. Fantastik filmlere ilgisi olan her yaşta insanın rahatça izleyebileceği eğlenceli bir film. 8/10
    ★★★★★★★★☆☆

  • film gerçekten güzel izlemeye değebilir eğer filmi beğendiyseniz lutfen bu yorumuda beğenin harry james potter…

  • serimi bilmem ama güzeldi film 🙂

  • Çok güzeldi herkese tavsiye ederim 2.serisini dört gözle bekliyorum.

  • film gerçekten harika herkese tavsiye ederim. 2. seri soluksuz izlenir

  • Film icin emegine saglık @bilgin. lakin film berbat ötesi türü sevenler izleyebilir kitabını okumadım iyi olabilir. fakat film berbat cünkü hemen oldu bittiye getirilmiş . daha 5 dk önce sıcan yiyen ejderha yavvurus ilk 5 dk sonra ilk uçuş denemesinde devasa büyümüş olarak dönüyor ve konusmaya baslıyor hemen orda kapattım filmi devamıda o derece saçmadır sanırm

  • bu filmi epey önce izlemiştim tavsiye ederim harika bi film

  • fazla söze gerek yok tek kelimeyle muhteşem ve süperdi keyifle izediğim ilk sıralarda gelen filmlerden biri eline emeğine sağlık paylaşımın için teşekkürler bilgin.

  • ilk defa bi filmden bu kadar cok etklendim harika bi filmdi 2.sni dört gözle bekliyorum ve eminmki o daha muhteşem olacaktır

  • film çok iyidi. herkese tavsiye ederim ama keşke 2. serisi de çekilseymiş.

  • Filmi izlemenizi tavsiye ederim. Film kendini izletiyor . 2.sinide görürüz inş 😀

    ilk serinin 2006 da olup 2015 te yayınlandıgını farzedersek 2.seriside olursa 2025 civarı izleriz 😀

  • Daha önce izlemiştim çok güzel bir filmdi izlemeyenlere tavsiye ederim.

  • görsel efektler iyi ama film çok kısa, konu basit ve detay içermiyor. tutup da ikinci kez izlemem bu filmi

  • film gerçekten harika fantastik sevenler kaçırmayın kötü yorum yapanları sallayın gitsin

  • süperdi ya mutlaka ama mutlaka izleyin derim.

  • oyunu da var bu filmin gayet güzeldir tavsiye ederim

  • Gerçekten güzel bir f,lm di şiddetle tavsiye ederim. Emeğinize sağlık…

  • filmi daha önce izlemiştim ama tekrar izleme olanağı sağladığınız için tşk ederim elinize emeğinize sağlık bu tür film’ler izlenmesi gereken filmlerdir kitap’tan alınmadır ama kitabın çok az bir bölümünü içermektedir ama yinede güçlü bir kadro ve görseller le çevrildiği için mükkemmel bir film

  • izlemeye değer bir film admin emeğine saygı diyorum ve ejderha mükemmel ve bende diğer yorum sahipleri gibi ikinci seriyi sabırsızlıkla bekliyorum

  • ah ulan 2008-9 da izlemistim hala 2sini beklıyom … cok beklerim 😀

  • admin harikasın bu film on numara tesekkurler ama,
    bu filmin orjinal dublajlı izlemiştim bu dublaj cok baska ve cok kotu olmus gercek dublajını bulabilirmisin acaba..

  • Bazı yorumlarda Filmin 3 kitaplık serisini okumuştum yazılarını görünce bir düzeltme yapiyim dedim. Seri 4 Kitap’tan oluşuyor

  • Şahsi düşüncem film olarak cidden berbattı kitabı hiç ama hiç yansıtmıyor diyebilirim. Filmini izledikten sonra kitabını alıp okumuştum gerçekten çok farklı kitabı ve filmi kitaptaki o heyecanı tadı filmin hiç bir yerinde almamıştım olaylar çok hızlı yaşanıyor filmde hiç birşey anlamıyorsunuz.. :/

  • hayatımda bu kadar güzel film izlemedim gerçekten .. iş devamı gelir

  • oyununu oynardık be ne günlerdi çok güzel temalı bir film herkez izlemeli siteye geç geldi ama olsun 😀

  • Ne günlerdi be, bilgisayar oyunu vardı gamepad ile iki kişilik oynardık.
    Ellerine sağlık Bilgin adamsın.

  • Yüzüklerin Efendisi’nin yanından geçemeyen, Narnia Günlükleri tadında bir çocuk filmi. Efektleri çıkar, geriye bir şey kalmıyor. Basit bir konu. Filmden tek hatırladığım, 50 kere tekrarlanan “neden ben?” repliği…

  • bilader girdiğim en iyi site başka sitelerde yabancılık çekiyorum 😀 herzaman siz en iyisiniz ve bu film bi harika dostum

  • admin adamın dibisin çok nadir yorum yaparım film harika sürükleyici muhteşemdi inş devamı gelir 😉 😉

  • ejderhanın sesi kadın sesi olduğunu duyunca kapatan arkadaş çok ön yargılısın ejderhanın cinsiyeti dişi olduğu için sesi kadın sesi ve son dişi ejderha kitabı okusaydın kapatabilir miydin merak ediyorum

  • Bilgin Öncelikle emeğine saygı duyuyyorum Eragon 2 Nezaman sunucaksın Merakla bekliyoruz Tüm Film Seyredenler De Dahil Saygılarımla . . .

  • izlenilebiliritesi yüksek bir film. efektler iyi. dandik bir yapım değil. emek var yani. izleyeceklere iyi seyirler. haa şunu da ekleyeyim bi arkadaşın dediği gibi daha çok ayrıntı olsa iyi olurdu. hani bitsin istemiyor insan izlerken…

  • fatihin fedaisi arkadasım adam 14 sene once izlemiştim o zamanlar 18 yasındaydım diyor yani bu filmi 4 yasında değil 18 yasında izlemiş oluyor suanda bu arkadas 32 yasında baskalarına camur atmadan önce ne yazıldıgını iyi okusan cok iyi olur bu arada film güzeldi devamının gelmemesine ragmen

  • izlenir film…

  • çok süper bir film kerkese tavsiye ederim.
    admin bu tür filmleri çok paylaş.

  • SÜPER BİR MYT FİLMİ.ÇOK TEŞEKKÜRLER

  • acaip güzel hayal gücünüze güveniyorsanız izleyin hayalperest biri değilseniz zaten izlediğinizi sanıcaksınız 🙂

  • 2006 serisi olmasına ragmen muhtesem bir film keşke 2. seriside cekilseymiş :/

  • ilk çıktığı zamanlarda izlemiştim bu filmi iyi film fakat arkadaşlarında dediği gibi sonunda bir devam bekleniyor ama yıllar boyunca çıkmadı artık çıkacağını da zannetmiyorum

  • Arkadaşlar Bu Film Sürükleyici Güzel Bir Film Bir Genc Cocuğun Hikayesi Anlatılıyor Ben Şahsen Çok Çok Beğenmedim 15 Yaşındaki Cocuklar İçinde Çok Güzel Olamaz Ama Kücük Cocuklar İcin Cok Güzel Ve Bilgi Edinici……SaygılaR

  • SPOİLER içeren noktalar var izlemeyenler okumasın lütfen.

    Filmin eleştirilecek bir noktasını bulamıyorum ama hayır şunu kabul edemiyorum. Böyle bir filmin devamının olmaması, puanının bu kadar düşük olması beni deli ediyor.
    En büyük hatalarını kendimce belirteyim. Bu konu, bu film daha fazla detay katılarak 2’ye 3’e bölünseydi emin olun çok daha etkili olurdu. Bazı olaylar çabucak gelişip önemli bir karakteri küt diye ziyan ettiler. Karakter görevine hemencecik aşina oldu vs vs.. Bunları ben bile baya uzattım kafamda. Ağırdan alınmalıydı. Keşkeli bir şeyler işte.. 🙁

  • filmin sonundaki ejderha dehşet bi şey.

  • Eline Sağlık Admin Kardeş sÜPER bİR fİLM iZLEMENİZİ tavsİye EdERİM

  • Arkadaşlar yoruma bakma ereği bile duymayın direk acın ve izlemeye başlayın devamının gelmemesi üzücü kitabını alıp mutlaka okuyacağım 10 üzeriden 10 emeğine sağlık bilgin

  • Güzeldi.

  • Teşekkürler bilgin..izlemediyseniz izleyin… sürükleyici güzel bi film

  • 14 sene önce izlemiş şimdi 18 yaşındaymış,vay beee 4 yaşında iken izlediğin filmi hatırlıyorsan sen bayağı müthiş birisin(!!!!).Asıl senin filmini yapmalılar.Niyetim hakaret etmek değil ama yalan söyleyenlere karşı hiçte çekilmez birisi olurum…J.R.R Tolkien fantastik hikayelerini doğup büyüdüğü yerlerdeki yaşadığı hatta kopamayıp geri dönüp yazdığı hikayelerle günümüz Film dünyasına büyük katkılar sağlamış bir insandır,hatta oğlu bile onun bitiremediği hikayeleri bitirip yayınlamıştır.Hobbit vb. birçok filmle bu filmi kıyaslamak gereksiz,yersiz boşa laf kalabalığı olur.İsteyen istediğini beğenir veya beğenmez.İzlerken iyi bir vakit geçirmeniz dileğiyle…

  • Denzel Washington’un Adalet filmine benzettim biraz ama adalet bu filme 10 çeker.10/6 idare eder.

  • Semih .Saphira dişi ejderha,bakkal Mehmet emmi gibi bir sesimi olacaktı? Kitaplarının 3’ünü de okudum fazlasıyla başarılı ve detaylıydı.Filmde asıl fazla gösterilmesi gereken karakterlere kısa kısa yer verilmiş kitapta Arya o kadar sık ele alınmıyordu.Ve film çok kısa tutulmuş.Yüzüklerin Efendisi tadında seri halinde çok başarılı,kitaplara yakışacak şekilde yapılabilirdi.Teşekkürler filmifullizle ekibi.

  • Bilgin bu filmin 2.sı varmı varsa siteye ne zaman koymayı düşünüyorsun 🙂

    film gelrçekten güzeldi teşekkürler BİLGİN

  • Kitap okumayan biri olarak butun kitaplarini cok hizli okuyamama rağmen gunde 8-9 saat okuyup sabahladigimi hatirliyorum filmin devami gelmez ama filmi bastan kitabina uygun ve iyi bi ekiple cekerlerse konusu garanti veriyorum yuzuklerin efendisini aratmiyacaktir. Filmi kitapla karsilastirilamaz bile

  • Film gayet iyi, teşekkürler. Devamı gelecek gibi bir bitiş yapılmasına rağmen, devamının olmadığını yazmış yorum yapan arkadaşlar umarım devamı gelir

  • cristopher paolininin ergenlik yaşlarında başladığı kitabın ismi eragon. Aslında aşırı özentili olmasına rağmen 3 kitabını ki ben kitap okumayan birisiyim tam 1 haftada okudum. Ayrı bir dünya ama çoğu yüzüklerin efendisi kitabından 🙂 bu film ise kitabın yüzde 5ini yansıtmıyor. Keşke yansıtsaydı diyelim bir de filmini izleyeceğinize önerim kitabını okumanızdır.

  • Neresı guzel yaa cocuk fılmı gıbı gorsellık zayıf konu yok 10 üzerinden 2

  • Keşke 2. side Çıksa…

  • çok güzel bir filmdi devamı gelcek gibi duruyor

  • 2007 de izlemiştim 2 bölümü hala cıkmadımı bilgin bey bi araştırmasını yaparmsınız rica etsem

  • Bu filmi birçok kez izledim ve halada sıkılmadan izleyebilirim 🙂

    Çok Çook iyiiii 🙂

  • muhteşem bir film en son ilk çıktığında izlemiştim ve beni baya etkiledi ve neredeyse aylarım bu filmi aramakla geçti süper bir film bayılıyorum buna 😀

  • Abi bu film iyi çok iyi hatırlıyorum gerçekten güzel bir film izlemeye değer ve bir sorum olacak arkadaşlar bir yerde 2.film i çikacak bir yerde 2.film çikmayacak diyor bununla ilgili bir bilgi varmıdır?

  • efsane film süper devamı çekilmeliydi bu gün benim diyen filme 5 basar

  • güzel bir film muhteşem

  • güzel bir film

  • o dönemlerin harika bir filmi

  • o dönemde harika bir filmdi,tavsiye ederim nostalji isteyenlere

  • bu film eski bir film şuan çoğu kişiyi tatmin etmeye bilir ama o zamanlar izlediğimde çok beğenmiştim devamını da beklemiştim şuanın teknolojisiyle 2.si çıksa yana yeniden çekilse gerçekten beğeni toplar.

  • Şu paçavraya Hobbit ten daha iyi diyenler bi zahmet fantastik kurgu dan uzak dursun.Sanırım Tolkien in en büyük dezavantajı,gerçekten de dünyanın en iyisi olmasıydı.Bu sebepledir ki taklitleri mantar gibi türedi ve sonra o taklitlere şuursuzca değer biçen 9-14 yaş arası mantarlar da türedi..

  • 14 sene oldu bu filmi izlediğim ozamanlar 18 yaşındaydım ve 2. serisini sabırsızlıkla bekliyordum ama 14 senedir yapımcılardan tık yok :)))

  • Ejderhaya kadın sesli olduğunu gördükten sonra filmi hemen kapattım neden bu kadar abartıldı anlamıyorum sıradan çocuk filmi

  • 2007 de izlemiştim sanırsam beni çok etkileyen bir filmdi ne zaman aklıma gelse izlerim süper dehşet ötesi bir şey o imdb puanına bakmayın.

  • Film Cok Süper İzleyin Kacırmayın

  • Bu Filmi Ben 9 Yaşımda İzlemiştim Çok Güzeldi Şimdi Tekrar Baktım Çok İyi Bir Film Kesinlikle İzleyin

  • Baya iyiymiş

  • Bu filmin kitabini okumadim ama baska orneklerden bildigim kadariyla sunu soyleyebilirim. Hicbir film kitabin yerini tutmuyor. Neyse film iyiydi tavsiye ederim emek icn site adminlerine birkez daha tskler…

  • slm lar bilgin bu erogonun 2 si yokmu turkce dublaj

  • Film çok iyi.sitenizi yakından takip ediyorum tşk bilgin

  • o kadar övülecek bi film değilmiş tabi zevk meselesi 10/4

  • çok güzel bi film daha önce izledim 2.side çıksa süper olurdu…

  • bence yapılmış en iyi ejderha filmleri arasında ben daha iyi yapılmış bir ejderha filmi görmedim ama 2.si çıkmadı tabi

  • izlediğim en ama en güzel ejderha filmiydi devamını beklerim

  • güzel film teşk.

  • film derken aklınıza ne geliyor bilemem ama beş para etmez çoçuklara bile yutturamıyacagınız film için yok hayatımda izledigim en iyi film yok muhteşem yok serinin devamı gelicekmiymiş gibi alakasız yorum yazanlara tavsiyem IQ testi yaptırmaları.baştan sona fiyasko

  • ne saçma ya bunu izleyeceginize karamuradı izleyin daha iyi o kadar saçma yanii

  • neden bu kadar abartınız filmi ya yorumlara göre okudum hiçbirşey yok film de hayret birsey ya

  • muhteşem bir film gerçekten izlenmeye değer

  • Muhteşem

  • İlk defa yorum yapıyorum. Ortaokul çağımda bu filmin 3 seriden oluşan kitabını okumustum ve filmini izlediğimde okuduğum kitapla alakası olmadığını gördüm. Bence bu filmi izeyip kitaplarınıda okumanızı tavsiye ederim. eline sağlık bilgin

  • Guzel Film . Emege saglik.

  • Film bence süper tavsiye ederim.

  • film harika

  • Yaşım 40. Film her yaşça izlenebilir.. Filmi izlerken sesli biçimde şöyle demişim hanım söyledi:

    “KEŞKE Bİ ERDERHAM OLSA”

  • ÇOK ESKİ FİLMDİR

  • film süperdi…

  • Teşekkürler bilgin..
    Film gerçekten güzel seriye bağlanacak kadar hatta 5.1 vermekle filme haksızlık edilmiş.

  • İzlemediysen izle… sürükleyici güzel bi film

  • Bu filmin kitabını okuyanlar zaten eragon hastasıdır kitabını hiçbir şekilde yansıtamayan bir film çekilmesiyle aslında kendi kuyularını kazdılar. Ama bu serinin son kitabının 5 yıl çıkmasını beklediğimi de bilirim. Filmini beğendiyseniz kitaplarına bayılacaksınız izlemenizi tavsiye ederim kitaplarını okumanızı ise daha çok tavsiye ederim

  • Beğenerek izledim.

  • Muhteşem ötesi … 10 / 10 Teşekkürler bilgin 😉

  • En iyi filmlerden biridir benim için.

  • izlediğim en muhteşem film diyebilirim ….

  • Bu filmin devamı çekilmedi ama isterseniz kitabı var . Baya güzel okuyun

  • Ben iLK izledigimde Çok Begenmiştim Hiçbir Film İle Karşılaştıramıcagım bir film
    Ama Çok Tutulmadıgı İçin 2. si çıkmadı Bence Yeterince İlgi Toplasaydı
    Hobit Gibi Filmlerden Daha İYİ iZLEDİGİNİZDE GÖRCEKSİNİZ KALİTESİDE 1 NUMARA

  • İzlediğim en iyi filmler arasında. Ama 2 cisinin cıkmamasına cok üzüldüm.