Filmde, “Ev” adlı televizyon programında 24 saat içinde yaşananlar seyirciye aktarılıyor. Canlı yayın yolunda devam ederken, “Ev”e birdenbire silâhlı bir adam girer ve yarışmacıları rehin alır. Saldırganın amacı oyunun kurallarını değiştirmektir. “Ev” adlı yarışmanın final gecesinde birinci olan yarışmacı elemek istediği kişiyi öldürecek ve tüm olanlar canlı yayında ekrana gelecektir. İyi seyirler filmifullizle.org

5 sene önce eklendi.

2010 Filmleri, Gerilim, Yerli Filmler

, , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 81 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • film gayet anlamlı ve keyifliydi oyunculuklarda çok iyi ilk 15 dk hariç sonrası güzel izleyin

  • güzel film diyenlere aldanmayın iğrenç izlediğim en saçma sapan en berbat filmlerden biri

  • fazla uğraşı olmayan bir film az miktar parayla çok kral film çekmişler

  • İlk 15 dk da is yok sonradan güzellesiyo . kücük bütceyle cekilmis güzel bi film . Son sahneleri sinir bozucu kafa sisiriyo. Sonu daha degisik bitebilirdi . izlenebilir yinede

  • guzel film

  • izleyin ve pişman olun 😀

  • İnanın 4 defa seyrettim.Konu itibariyle mükemmel bir film.Çok değişik ve çok çarpıcı.Hayatı ve gerçekleri anlatıyor.

  • Film gerçekten harika, çok çarpıcı, düşündürücü. Başlarda sıkıcı ama sonuna kadar izleyim pişman olmazsınız 🙂

  • bu filmmi kötü.beğenmeyen arkadaşların aklına şaşıyorum şuan.filmi sonuna kadar izleyin öyle konuşun.izlemeden kapatanlar buraya yorum yazmayı marifet zannediyor.iyi kötü diye yorumlara bakarak filmi izleyip izlemeyeceğinize karar vermeyin filmin konusunu okuyun arkadaşlar.ben buzamana kadar yorumlara bakarak film izlemedim ve bu filmdede aynısını yaptım.bu filmi izlediğim için mutluyum.

  • ilk 14 dakikası cok sinir bozucu sıkıcı ama ondan sonrası cok cok cok mukemmel . kesinlikle izlemnizi tavsiye ederm. kotu diyenler kesn ama kesn ilk 14 dkıkasına gore yorm yapanlar.

  • ya takılıyo yha bşy izleyemedimki :(((((

  • Yahu Tv de böyle saçma programlar yetmezmiş gibi Bide filmini yapmışlar. Neler .. neler demek istiyorum da beyefendiliğimden ödün vermek istemiyorum.

  • bbg programının ne kadar dandik ve uyduruk bir yarışma oldugunu anlatan harikulade bir film çok farklı bir konu işlenmiş acilen izlemelisiniz burdaki yorumlara aldanmayın film tam bir komedi:)

  • film çok iyi oyunculuk süper gerilim hat safhada.yorumlara bakınca vazgeçsemmi dedim ama izmeye değermiş..

  • harika bi film olmuş bence bu şekilde belk, tv de yayınlanan uyduruk ve boşa zaman çalan şeyler kalkar belki

  • SELAM VE SEVGILER BİLGİN VE SİTENİN DİĞER EMEKÇİLERİ. EMEĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.HERŞEYE EĞLENCE GÖZÜYLE BAKAN VE BU BAKIŞLA BU FİLMİ KATLANILMAZ DİYE NİTELENDİREN ARKADAŞLARA,SAÇMA YORUMLARI ICIN TEŞEKKÜR EDERİM.NETİCEDE, BU DÜNYADA KİMLERLE YAŞADIĞIMIZI NET OLARAK GÖSTERİYORLAR.FILM BASIT BIR SENARYO VE YAPIM GIBI GOZUKSE DE,HARIKA MESAJLAR ICERIYOR. POPULER KÜLTÜRE DAIR..FILM GUZEL.TEŞEKKÜR EDERIM BILGIN

  • film harika yapılmış ben çok beğendim…gerilim hat safhada….diyebilirim ki ilediğim en güzel türk yapımı gerilim diyebilirim …tbk ederim..bu arada site harika..bilgin süpersin

  • arkadaşlar bu atıp tutan arkadaşlara inanmayın gayet güzel bir filmm böle kaliteli filmler sırf reklamı olmadığı için rağbet görnmüyo son derece güzel bir filmm admine teşekkürler

  • 3 dakika izlersen önyargı ile kapatırsın. izlemeye devam edin.
    güzel film.

  • filme saçma diyenler film aslında büyük bir ders niteliyinde çıkarılacak birçok şey var tabi anlayabilene eline sağlık bilgin kardeş tşkr

  • hayatın geçeklerini anlatan bi film,,,türk filmi için 10 numara ,,izleyin derim arkadaşlar.

  • film tek kelimeylen harika derim hattaha süper…..

  • komedi yaf 🙂 içerideki kameraman’da aynı kaderi paylaşıyor adamın umrunda değil yav hala 🙂

  • bu nasil bi sacmalik turk sinemasinin ismini kotuluyolar resmen rezalet yazik yazik

  • mükemmel ötesi bir filim kötü diyenlere çok şaşırdım.

  • ben ilk kez br flme yorum yazıyorum ve bu yorumu hak etiği icn dir. cok bütceli sacmasapan flm yapmaktansa böyle adam gibi flm yapmak ck daha doğru bu flmi ceken oynayan yöneten herkim varsa ve bu flmi bze burdan izletenlere herkezin emeğine sağlık süper br flmmmm

  • mevlüt sana katılıyorum

  • film idare eder, yine de boş zamanınız çoksa izleyin ama.. iyi seyirler..

  • guzeldı gerçektende 😀

  • filmin afişine bakınca bişeymiş gibi geliyor film ama açınca 3 dk sonra kapatacaksınız. iğrenç bi film

  • film süper çok beqendim

  • hayatımda izlediğim en saçma film !

  • Film gercekten akillici hazirlanmis. emegi gecen herkese tesekkurler. filmin sonlarina dogru olan bir replik turkiyeninde en onemli gercegini belirliyor. “bir adam ile sevismeyi cok zor buluyorsun ama senin icin birini vurmak cok daha kolay”. bugun turkiye cok daha fazla sevisen herkesin rahatca seks yaapbildigi bir ulke olsa idi, karilar kendilerini bu kadar prenses sanmasaydi, ne bu kadar fazla ulkede tecavuz aile ici siddet, bunun kombinasyonu olacakti ne de insanlar bu kadar mutsuz olacakti. bazi sozler bosuna soylenmemistir “savasmayin sevisin”. iyi bir dusunun dedigimi, siktir edin ahlaki cokuntu su bu sacmaliklarini. bu kadar yil ahlak cok onemli oldu bizim icinde ne oldu, bugun avrupa ya suraya salya akitip adamlarin ne kadar ileri oldugundan bahsediyorsak, bu konusulanlarin hic mi payi yok?

  • beğenmeim bana biraz saçma geldi aksiyon heycan yok 😛

  • son yıllarda izlediğim en iyi filimlerden birisiydi ve en gerçekçisi bende türk sineması ıcın ayırt edıcı bır flım olum çok başarılı bluyorum manyak tek kelıme ıle gerçek olsa oo kadar yanı

  • saçma ötesi

  • Cok akıllıca yapılmıs bir film 😉

  • Silahın boş oldunu başından beri biliyodum. film süperdi emeği gecenleri tebrik ediyorum 😀

  • mutlu son var beyler izlemeyin klasik işte .

  • ne kotusu ya film harikaydı

  • Elenenler bence mutlu olsun bu katliamı görmediler bi de Hem BBG yarısmasına Benziyo hemde Kontrol Sende ye ikisinin Karışımı ancak bu kadar olmalı.

  • bu filme nasıl oluyorda berbat diyebiliyorsunuz..film gercekten hem konusuyla hem oyunculuğuyla çok güzel bi film..15. dk dan sonra sıkılmadan izleyeceğinize eminim..bu filme berbat diyenler 15 yaş altı büyük ihtimal.çünki Türkiye de ki BBG evi gibi saçma yarışmalardan haberleri yok.film 10 üzerinden 8.emeği geçen herkese çok tşk ler.(not: berbat ötesi bi filmde yada saçma sapan bi film de Okan Bayülgen gibi bi usta rol almaz arkadaşlar)

  • biri diyor berbat,öteki diyor harika…filmi şimdi izliycem..filmi harika ise berbat diyenlerin isimlerini,film berbat ise harika diyenlerin isimlerini tekrar tekrar anacağım..film orta şekerse korkulacak bişey yok 😀

  • çok kötüydü zaman kaybı bence

  • bu film seyrettiğim en güzel türk yapımı filmlerden bir tanesi. bence tabiki.

  • Bu kadar saçma bi film izlemedim .

  • tamamen zaman kaybı.. emeği geçen herkese teşekkürler (site 10/10)

  • Açıkçası film beklediğim gibi çıkmadı…Kötü sıkıcı bir film bekliyordum ama 10 numara mütiş bir film çıktı böyle türk yapımı filmler görmek güzel

  • arkadaşlar bence filmi izlemelisiniz film çok güzel diyemeyiz ama anlayana güzel izlemelisiniz diyelim 🙂

  • Başarısız

  • izlemedım ama . Sımdıden fılımden soğudum 🙁

  • çook boş vaktiniz varsa izleyin arkadaşlar.ne iyi ne kötü eh işte..

  • bence çok güzel bir film ama en sonunda o bombalar nolucaktı

  • Bilgin emeğine sağlık Karadedeler Olayını istiyorun 🙂

  • ibrahim daha izlemediysen bunu bize niye sölüyosun ki, tedbir falan mı alalım ona göre mi davranalım 😀 nese yani demem o ki insanları bilinçlendirmicek gereksiz yorum yapmayalım bence arkadaşlar.

  • harika bir film :)))

  • film güzel bence izleyin

  • daha izlemedim

  • Ben hayatımda böyle bise izlemedim 😀 helal olsn Deniz Celiloğluna adam oynamış 🙂

  • filmi şimdi izlicem 1. sırayı kapmak için yazıyom bunu izledikten sonra gene yazarım 😀

  • vallahi süper filmmm, 3. kez yazıyorum yorumumu neden çıkmıyor 😀

  • hastasıyız deniz ceiloğlu

  • çkkkkkkkk güzlllll flmmmmmm bayıldımmmmmmm.

  • süpper film 😀 fb 3 gs 1, onuda belirtmek isterim sağ üst köşede

  • Filmden anlayanın seviceği bi film.
    Benim hoşuma giden şey gerilim anlarında beni,
    hem heycanlandırması hemde güldürmesi. teşekkürler http://www.filmifullizle.com
    10/7.5

  • filmi izlemedim ama güzel olduğunu düşünmüyorum.

  • Bilgin Abi Acaba Ne zaman Son Durak 5 Bu Siteye Düşer

  • admin ”KARADEDELER OLAYI” bulabilirsen sevınırım.

  • BBG evi yarışması formatından yola çıkarak bizim türkler gerilim filmi yapmışlar yok böyle birşey XD

  • galiba ilk izleyen benim izlemez olaydım 🙂 Ama Emeğe Saygı teşekkürler Bilgin 🙂

  • valla super yaaa 😀 ,keşke BBG dede böyle bişi olsaydı ,

  • Sanırım ilk izleyen benim artık izledikten sonra yorumumu yazıcam 🙂

  • tek kelimeyle ” berbat”……..bilgin yine de emeğine sağlık kardeşim ……

  • yorum yapın on ona göre izlicem 😀

  • Film Gayet Güzeldi Televizyona Gösterilebilicek En Güzel Tepki . Teşekurler

  • güzel paylasım

  • tarzım da değil ama genede zaman kaybı derim

  • Derecelendirmek gerekirse 10/5 veriyorum. Pek akıcı değil. :/

  • oncelikle bilgin eline saglik emegine saglik
    film yorumu olarak film sacma izlenmez 🙂 izleyenler bana büyük hak vericek

  • İlk ben izlicem sanırım 😀

  • Teşekurler….