imdb: 7.7 ( 2 ödül ve 13 adaylık. ) ( 145.526 KİŞİ OY KULLANMIŞTIR. ) JK Rowling'in aynı isimli fantastik ansiklopedik kitabına dayanan Fantastik Canavarlar Nelerdir, Nerede Bulunurlar? filmi fantastik yaratıklar hakkında bir kitap yazan bir yazarın gezi notları olarak karşımıza çıkıyor. Harry Potter'ın onun kitabını okumasından 70 yıl önce kitabı yazmış olan Newt Scamander'ın New York'ta yaşadığı maceraları konu alan kitap genç kaşifin New York'un gizli cadı ve büyücü komitesiyle yaşadıklarını da içeriyor... İyi seyirler filmifullizle.org

3 ay önce eklendi.

2016 Filmleri, Aile, Fantastik, imdb 7+ Filmler, Macera, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 44 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • izleyin bilim kurgu sevenler için ve de içinde biraz olsun çoculuk kalanlar için emeğe sağlık

  • Tek kelimeyle harika, süper ötesi, manyak bisiy, delisin sen 🙂

  • Sürükleyiciii.

  • film gerçekten anlamsız.bu filme güzel diyenlerin nasıl bir zevki var anlayamadım.ayrıca sitede izlemeye değer film bulunmuyor yokmu tavsiye

  • Yorumlara baktım şöyle çoğunuz iyi güzel süper demişsiniz görüşlerinize saygılıyım da, film gerçekten zaman kaybı büyü macera sevenler için bile saçma, 2 sahnesi komedi başka yok, çok sıkıcı karanlık HARRY POTTER a benzetmeye çalışmışlar ama hiç mi hiç olmamış, onun kadar anlaşılır değil

  • Gerçekten güzel bir film

  • Harika bir serinin ilk filmi olarak
    bence gayet sürükleyici bir film olmuş.
    Devamında biraz daha mistik olursa
    daha güzel olur diye düşünüyorum (9/10)
    Emeğine sağlık Bilgin (Y)

  • film tam anlamıyla bir harika. yöneticiye de ayrıca teşekkürler ses kalitesi oldukça iyi

  • Film yeni bir seneryo, fena değil.Tabi Harry Potter serisi kadar heyecan vermiyor.Ama yine de güzel izlenmeye değer bir film.

  • Tek kelimeyle mükemmellllll

  • çoluk çocuk filmi 15 yaşına kadar zevkle izleyebilirsiniz

  • Arkadaşlar bu film yokken Haryy POtter Vardı gidipte yok harry potter neymıs yok bu neymıs zaten 2 sininde yönetmeni aynı Ve kesinikle Haryy Potter daha kaliteli

  • Harry potter’ın yazarından yeni bir fantastik seri. Çocuksu gizemler, yaramaz yaratıklar, bol koşturmaca …nefis bir seyirlik film bence.

  • Benden Çaldığınız 2 Saatimi Geri Verin Bu Ne Abi Ben Hiç Bir Şey Anlamadım Bu Filmden Nesi Harika Bana birisi açıklasın ufkum açılsın kapalı kalıcam yoksa 😀 😀 😀

  • Tek kelime ile süper
    Harry Potter mi oda neymiş

  • Yine mi Clinton reklamı? xD Neyse onu geçtim film harikulade, sesi ise ondan daha güzel!

  • 16 yıl önce Harry Potter ve Felsefe Taşı’nda salona girerken 6 yaşında bir çocuktum.
    Belki bu kadar yıllarca takip edeceğim, hatta belki bundan 10 yıl sonra yanımda çocuğumla izlemeye gidebileceğim bi seriye ilk adımımı attığımın farkında değildim.
    Şimdi 23 yaşında biri olarak yeniden o salonun kapısından girdim.
    Belki de dünyada interaktif olarak izleyicisiyle birlikte büyüyen tek serinin 2.parçasına adım attım.
    İnsanın her bir yaş büyüdüğünde kendisiyle birlikte büyümüş olan bir kitap ve film serisiyle büyümesi kadar güzel bişey olamaz…
    Kendimi bu jenerasyonda doğmamdan dolayı şanslı hissettiren tek olay…
    Filmde daha en başında bulutların arasından gelen Warner Bros logosunu görünce aha diyorsun Harry Potter!!.. 6 yaşındaki heyecanlı haline dönüyorsun ama anında daha filmin ilk sahnelerinden gözüne sokarcasına diyorlar ki
    “izlediğin şey aynı evrende geçiyor olabilir ama kesinlikle Harry Potter izlemiyorsun!. Sen nasıl büyüdüysen bu filmde büyüdü.
    Artık okula giden çocukların hikayesini bekleme bu seriden.”
    ve tabi daha filmin başında Jhonny Depp’i görmekte ayrı bi güzellik oluyor.
    ki bu filmde çok kısa bi rolü olmasına rağmen çok vurucu bi sahnesi vardı.
    Seride ana kötümüz olarak Jhonny Depp’i izleyecek olmak daha ilk filmden heyecanlandırmaya yetti de arttı.
    Filmin ilk yarısı için konuşursak sanki biraz ne yapmak istediğinin farkında değil gibiydi. Ve ya seriye ilk adımı atmanın heyecanı içindeydi filmi çekenlerde.
    Aynı Batman v Superman(o kadar da kötü değil tabi) gibi çok fazla şey anlatmaya çalışıyor ama bunları yaparken film karanlık bi evrende mi geçsin yoksa biraz daha şakalı güldürmeli mi olsun pek tutturamamışlar gibi.
    ki filmin ilk yarısı için karanlık sahneler bana sıkıcı geldi. ki evet bu sahneler film için kilit sahneleredi belki ama daha kısa tutulabilirdi sanki. ve ya daha ilgi çekici tutulabilirdi. Sıktı yani sonuçta biraz..
    Filmin ilk yarısında Newt Scamender’ın fantastik canavarlarına odaklanmaları, kaliteli esprilerle bunları süslemeleri, ağzımızı açık bırakan canavar tasarımları vs. müthişti. buralarda açıkçası çok eğlendim. Ama uzatmamaları bu filmin en doğru verilmiş kararı olmuş. Yaptıkları kadarı yeterliydi.
    İkinci yarısı zaten serinin ana konusuna ilerliyor.
    ve aslında filmin fantastik canavarlar kadar basit bişey olmadığını, filmin anlatmak istediğinin ciddi konular olduğunu vuruyor bu sefer yüzümüze.
    Ki ikinci yarı çoğunlukla karanlık bi evrende geçmesine rağmen eleştirecek çok fazla şey yok.
    Tek eleştirebileceğim nokta J.K Rowling gibi bir yazarın filmin sonunda kaçtığı basit çözümler.. Onun zekasına yakıştıramadım.
    İnsan karşısında böyle kaliteli bi yazar olunca beklentiyi yükseltiyor belki de eleştirmem de bu yüzden.
    Oyunculuklara gelirsek zaten kötü laf edilebilecek hiçbir oyuncu yok.
    aksine övülecek oyuncular var..
    Ezra Miller… abi sen bu kadar iyi bir oyuncu muydun!?
    Colin Farrel.. klasik Colin Ferral..
    Eddie Redmayne.. ehh… izlerken çok fazla Stephen Hawking’deki performansına benzettim.
    JHONNY DEPP… belki filmde alt tarafı 20 saniyesi ve 2-3 cümlesi var ama öyle güzel bi twist sahnesi ki… paçalarından karizma akıyor resmen.
    Bu film açıkça hiçbir alanda oscarlık bi film değildi sadece 2 alan dışında.
    Müzikler!.. James Newton Howard yine aşmış kendini.. film bu kadar güzelse müzikleri bunda çok büyük etken.
    Görsel efekt… karekter tasarımları.. 3 boyutlu sahneler vs.. daha 1 hafta önce Dr. Strange gibi bir görsel efekt ustası film izlememe rağmen bu filmi de en az onun kadar beğendim görsel efekt alanında.
    Özetle çok güzel olacak 5 filmlik bir seriye doğru çok güzel bir başlangıç.

  • alt yazı gelince izleyeceğim.seslendirme korkunç..

  • Ya bu filmi yapan adamin zihnine nazar degmesin ufkun hep acik olsun adamım

  • Sinemada izledim 20 tl verip 3 boyutlu izledik gözlüğüyle fln 23 ü buldu genel olarak fantastik filmeri sevmiyorum ama bu film berbat ötesi hoşuna giden elbet olabilir ama zamanını kıymetli haftada bir film izleme şansı olan arkadaşlar daha kaliteli başyapıtlara baksınlar size hiçbişey kazandırmaz oyunculuk vasat başroldeki çocuğun tipi oyunculuğa müsait ama velakin işin hakkını verememiş cüce cinler burnoklar fln 12 20 yaş arası rahat izlenebilir hitap eden kesimde alınmasın ben beğenmedim sadece

  • Film gerçekten fantastik , yazarı da Harry Potter’ın yazarı büyük ihtimalle devamı gelicektir.

  • Adamin aldigi oscarlari bildigi zaman mi fikri olusacak?komik olma, istatiklere gore mi yasiyoruz sigir, herkesin kendine gore iyisi kotusu vardir bunu yargilamakta sana dusmez. İzlemis Begenmemis yazmis, sirf nerden vursamda laf soylesem diye sacma sapan da olsa kendine nedn bulmussun . millet olarak bence beynimizi daha cok kullanip objektif olmamiz lazim. CUK..

  • Arkadaslar kusura bakmayin zevkler ve renkler tartisilmaz bunu hala idrak edemedim. Beyni olmadan fikir beyan edenlerden olanlardan biriside benim gordugunuz gibi. arkadas begenmedigini vurgulamis ben ise sacma sapn yerlerden vurmak icin ne kadar oscar aldigini belirtmisim alakasizca kusura bakmayın.

  • fantastiz beast daha devamı gelecek belkide hogwarsa da gidebilir bana göre

  • harrry potter laf atmayın olum bu harry potter 70 yıl öncesi bana göre harry iyi

  • Vallahi bu filmi izleyince Harry Potter serisini baştan sona izlemek geldi içimden hele o Harry Potter filminin müziklerini andıran müzikler süper olmuş 🙂

  • Beklentimin çok üstünde bir film olmuş kaçırmayın derim. Bir arkadaş colin farrell hiç edilip başrole ezik konmuş demiş iyi güldüm gece gece. Millet olarak bilgisi olmadan fikri olmayı ne kadar çok seviyoruz. Senin o ezik dediğin adamın adı eddie redmayne. Son yılların en iyi aktörü olup oscar sahibidir ayrıca 90 tane daha ödülü vardır. colin farrell’ın değiştiği kişi de johnny depp 3 oscar 200 ödül sahibi. Yani coline gelene kadar ohooo. Bir sonraki bölüm Depp üzerine olacak sanırım.

  • harry potter serilerini sevmeyen biri olarak,bu film ilaç gibi geldi…harry pottere 5 çeker,10 numara bir film

  • başı sıkıcı ama sonralara dogru surukleyıcı bır fılm

  • danimarkalı kızıdaki kadro olmasaydı iyiydi

  • Tek kelimeyle harika o başlangıcta harry potterın soundtrack duymak beni cocukluguma götürdü kesinlikle tavsiye ediyorum cok özlemişim Harry Potter dünyasını

  • Film bir serinin başlangıcı olarak düşünürsek güzel başladı. Harry Potter ile bağlanan bazı kısımlar vardı onlarda serinin devamının güzel olacağını belirtiyor. Haryy Potter filmlerini izlesemde anlamadığım bi kısım var film sonunda yakalanan adamın ismini söylerken voldemort felan gibi bişey söylediler sanırım yoksa ben mi yanlış anladım ? Bilim kurgu sevenler kaçırmasın derim.

  • — spoiler —

    harry potter daki gibi gizem yoktu ve oldukça basitti. harry potter da da geçen obscurus. muggle tarafından piskolojik baskı altında kalan genç büyücülerin bir obscurus karanlık parazit yapıdaki bir kötülüğe dönüşmesi. genç büyücünün gücünü kontrol altında tutamaması ve obscurus dönüşmesi.tabi hangi amaçla bunu bu filim içerisine soktular onu anlamadım. harry potter filminde bile ayrıntılı bir şekilde işlenmesken burda 1.bölümün ana teması olarak yayınlamaları beni şaşırttı oysa burdaki olay harry potter zamanına kadar bir ders kitabı olarak yayınlanan 50 sayfalık bir kitabın yazılma sürecini konu alan kısa bir konuya sahip basit bir seri. harry potter da bir sürü ders kitabı var döndürüp döndürüp yeni serimi yapacaklar. düzgünce tom riddle zamanından bir seri çıkar bak ne güzel olur.

  • Guzel film tafsiye ederim

  • Ailenizle izleyebilirsiniz 🙂
    Fantastiklik ve kurgu konusunda bişey diyemem ama colin farrell’i hiç edip başrollerin ezik karakterler olmasını beğenmedim. Kişisel görüşüm 10 da 6.
    İyi seyirler çocuklar 🙂

  • şahane

  • çok güzel

  • Harry sevmesemde bu film cok severek izledim

  • filmi çok beğendim ilk 50 içinde rahat girer şiddete karşıyım ama şiddet ile tavsiye ediyorum

  • alt yazılı versiyonu çıkar mı? yönetici bey

  • good 🙂

  • Harry potter sevmeyenlerin bile sevebileceği film 5 seri olucakmış ailecek izleyin

  • Admin en iyi canlı ses olan film

  • Türkçe SES Line..!!! GÜNCELLENECEK!