Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

(imdb: 5.1 ) Genç ve yakışıklı Ren MacCormack, Boston kentini bırakarak, daha ziyade bir taşra kasabası olan Bomont’taki akrabalarının yanına taşınır. Görünümü çekici olduğu kadar kişiliği de asi olan Ren, kasabada 'huzuru' sağlamak adına uygulanan bazı yasakları alt üst edecektir. Bomont kasaba konseyinin, 5 gencin ölümünün ardından rahip Shaw Moore rehberliğinde çıkarttığı kamuya açık yerlerde yüksek sesle müzik dinleme ve dans etme yasağı, Ren liderliğinde ve Bomont'un yerlisi gençler sayesinde tarihe karışacaktır. Diğer yandan rahibin güzel ama problemli kızı Ariel, Ren'in duygularını alt üst edecektir... Her başkaldırış beraberinde direniş ruhunu getirir... "Hustle & Flow", "Kara Yılan İnliyor" gibi filmlerle rüştünü ispatlayan senarist ve yönetmen Craig Brewer, 1984 yılında çekilen ve dans filmleri arasında klasik olarak gösterilen "Footloose" filmini yeniden sinema perdesine taşıyor. Başrollerinde Kenny Wormald, Julianne Hough, Andie MacDowell ile Dennis Quaid’in yer aldığı müzikal eğlenceli bir gençlik yapımı olarak görünüyor... Yapım yılı: 2011 Tür: Komedi , Dram , Müzikal Yönetmen: Craig Brewer Oyuncular: Julianne Hough, Dennis Quaid, Andie MacDowell Süre: 113 dk İyi seyirler filmifullizle.org

5 sene önce eklendi.

2011 Filmleri, Dram, Komedi, Müzikal, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 65 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • ben ikinci kez izliyorum bencede süper bir film güzel deyil diyenler gerçekden filmden anlamıyorsunuz herkezin sonuna kadar izlemesini tavsiye ederim

  • ikinciside bitti harika bir filmdi tavsiye ederim tşkl bilgin

  • bir daha izlicem

  • güzel izlenilebilir… bilgin hem yorum istiyosun hemde yorumlarımı yayınlamıyosun atmıyorum yorum filan…

  • Harika bir film. Beğenmedim diyenlere aldırış etmeyin bence çok güzel bir dizi. Hele çocuk çok taş gerçekdende 😀

  • Çok güzeldi izlemenizi tavsiye ederim

  • ÇOK GÜZEL

  • mükemmeldi 🙂 yine sıkıcı bi gecede yanlız bırakmadı bu film beni. iyi ki açtın bu siteyi admin mükemmelsin

  • gerçekten çok güzel bir film 🙂 herkes izlemeli hele o çocuk çok taşş:)

  • Skıldım diyenler siz filmden anlıyormusunz ?

  • gerçekten çok iyi

  • izlenebilir..sıkılmazsınız..emeğinize tşk..

  • kız neden vermedi çocuğa yaa gıcık oldum bak şimdi….

  • filmde birkac öüpüşme sahnesi var diye romantizm olmuş oluyor güyaaa püffff

  • beğenmedim. vakit kaybı bence. filme güzel diyenler yüzünden izledim 🙁

  • çok eğlenceliydi 🙂

  • super bir film seyretmeye değer!!

  • Çok iyiydi 🙂

  • süper bir film izlenmeye değer:) teşekkürler bilgin..

  • izlerken hiç sıkılmadım,konusu guzel işlenmiş izlicek arkadaşlar rahat olabilir.10/8

  • harika bir film

  • Gerçekten Süper Bir Filmdi Vakit NassıL geçtı anlamadım :)) Herkes İzlemeli..

  • izlediğim müzikaller arasında farklı bi yer edindi 🙂

  • tek kelımeyle süper izlenmeye deger bi filim izle.. 🙂 tsk admın

  • iLk defa yorum yapiyorum harika bii film 😀 pisman olmicaksnz ! (: tskler admiin

  • Cok güzel tam gençlik filmi.Teşekkürler Bilgin sayende sitenin sıkı bir takipçisi oldum.

  • harika bir filim siteyi izlemeye devam edin

  • kesinlikle kötu bır flım değil izlenılebılır 🙂

  • süper bir film herkes izlemeli

  • film çok eğlenceli olması yanı sıra konusu çok güzel izlemeniz dileği ile 10/8.5

  • güzel bir film ama süper değil:DD bu arada bilgin site süper sürekli izliyorum ilk kez yorum yazdım. kaliteli işler çıkarıyosun emeğine sağlık..

  • Genel olarak güzel bir filmdi izlemeye değer 🙂

  • güzel bir filmdi

  • güzel film izlemeye deger emegine saglık admin..

  • çok güzel bi film

  • süper bir film .. dansa aşık olan bir grup genç var ve ren denililen bir tane çocuk var ren rahibin kzına aşık ve rahibin oğlu öldüğü için ölümünün nedeninin dansın yoldan çıkarılacağı olduğunu sanıyor. izleyin ve keyifli zaman geçirin

  • Film gerçekten eğlenceliydi.Tam bi gençlik filmi ayrıca çokta güzel Romantizm,Aşk,Eğlence,Komedi… Ne Ararsanız Var Hiç Sıkılmadan Büyük Bir Keyiflr İzledim.Tavsiye Ederim ( bilgin adminım tşkr edıyorum eline saglık ) 😉

  • eğlenceliydi. paylaşım için teşekkürler .

  • super bır fılım ıcınde dans olan fılım ler ızlemeye deyer oluyorlar ızleyın pısman olmasınız

  • güzel bir film izlenebilir

  • İzlenebilecek bir gençlik filmi.

  • film süper herkese tavsiye ederim teşekürler bilgin kardeşim

  • Eglenceli bir film paylaşım için teşekkürler..

  • Güzel bir film begendim izlenebilir (:

  • güzel deger

  • cok super fulımdı bılgın emeklerınızden dolayı tskrlr

  • arkadaslar bırı beyenıyo bırı beyenmıo ama burda kı yorumlar ınsanları cok etkılıyo bakın bos ve dengesız yorum yapmaktan kacının lutfen ınsanlar buralara bakıp da bu fılımlerı ızlıyorlar ınsnaların aklını karıstırmayın fazla.

  • Film Güzeldi Eline Saglık bilgin 😀

  • ya arkadaslar bırakın ya filmden anlamıyosunuz yada çocuksunuz süper diyosunuz ne süperi gerçekçi olun ltfenn süper denecek kadar iyi bir film degill

  • izlenmeye deger bi film 🙂

  • çok güzeldi emeğine sağlık bilgin

  • küçük bir kasabada kilisenin talimat ve etkinliğiyle amerikan örf ve adetlerinin nasıl baskı altına alışının olayların demokrasi çerçevesinde nasıl çözüldüğünü anlatan bir film.

  • Harika! Teşekkürler Bilgin! ^_^

  • you are perfect

  • tam gençlik filmi eğlenceli mutlaka izleyin hoş vakit geçireceksinizzzz

  • fena değil idare eder

  • film gençlik filmi. dansın ve bir çok yasakların konduğu kasabada bir yerde gençlerin özgürlük için uğraşını anlatıyor

    bilgin kardes yaklasık 1 senedir sitenden film izlerim ama ilk defa yorum yapıyorum ama izlediğim en güzel film olmasından dolayı değil. teşekkür etmek için.

    teşekürler Bilgin her fırsatta sitene destek olmaya çalışıyorum

  • Çok eğlenceli bi film sıkılmadan izlenebilir 🙂

  • ben beğendim bilgin süpersin

  • harika bir film izlenmeye deger

  • Çok Güzel Bir Flim Zevkle İZlenebilir Sıkıcı Bir Flim DEgil eglenceli bir flim…:))

  • çok güzel bi film tavsiye ederim.tşkler bilgin…

  • çok çalışkansın bilgin 😀