facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Foxcatcher Takımı – FoxCatcher 2014 Türkçe Dublaj izle |



"Foxcatcher Takımı – FoxCatcher 2014 Türkçe Dublaj izle" için 64 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

Sayfalar: « 1 [2] Hepsini Göster

  1. iso iso Temmuz 2nd, 2015 saat 04:30

    film çok durağan beyler.saf gibi markla du pon un tipini seyrediyorsun sadece.anlıycanız benim yorumum haricindeki yorumlara kulak asmayın izlemeyin:)

  2. sinan sinan Temmuz 2nd, 2015 saat 04:33

    Zaman kaybı…

  3. deli dana deli dana Temmuz 3rd, 2015 saat 14:26

    ya arkadaş. 40 dalda aday olmuş bi filme bile zaman kaybı diyen var.afedersiniz ama film anlayışınız vurdu kırdı ve küfürlü komediden ibaret.

  4. ali ali Temmuz 3rd, 2015 saat 23:34

    ne yaptın necmi abi 14 puan alınırmı yazık değil mi bu çocuğa

  5. OsmanK OsmanK Temmuz 5th, 2015 saat 13:43

    Sakın izlemeyin arkadaşlar çok berbat ve sıkıcı

  6. ErcanTezcan ErcanTezcan Temmuz 6th, 2015 saat 01:13

    Öyle bie film ki, ilk açtığımda izlerken uyuya kaldım. sonra devamını merak edip, ertesi gün kaldığım yerden izlemeye devam ettim. fakat bu kezde dayanamyıp filmi yarısında kapattım…Sonrasında acaba filme haksızlık mı yapıyorum acaba diyip tekrar açtım dermişim tabiki. asla olmadı öyle bir şey 😀 😀 😀

  7. Hakan Hakan Temmuz 9th, 2015 saat 06:35

    İnsan, milyarder de olsa, tek olmak ve kendini tarihe altın harflerle yazdırmak istiyor. Bunu parasıyla da sağlayamayacağını anlayan milyarder güreş takımı koçu John du Pont, psikolojik bunalıma giriyor. İşinde ve mutlu aile yaşantısında çok başarılı olan, fakir rakibine de hiç tahammülü yok.

  8. serdar serdar Temmuz 10th, 2015 saat 12:56

    5 defa yeltendim hep uyumuşum

  9. Harun Harun Temmuz 11th, 2015 saat 01:22

    Arkadaşlar bu film gerçek hayatta olmuş bir olayın hikayesi sıkıcı olmıcak kadar bence dramatik ve güzeldi orda +18 derken beyin yaşınızdan bahsediliyor bence siz +5 filmlere devam edin daha çok evlenirsiniz

  10. Ahmet Mümtaz İdil Ahmet Mümtaz İdil Temmuz 15th, 2015 saat 01:21

    Çok güzel bir filmdi. Yukarıdaki yorumların çoğu sanırım aksiyon filmleri sevenlere ait. Elbette aksiyondan kimin ne anladığına bağlı. Örneğin, çoğu insan satrancı sıkıcı ve durağan bulur, ama satranç oyuncuları bilir ki, o 64 kare üzerinde dünyanın en büyük gerilimi ve aksiyonu vardır.

  11. çotanak çotanak Temmuz 16th, 2015 saat 14:45

    GERÇEKLER; Mark Schultz Amerikan lobisi desteği ve güreşte yasak olan hareketleriyle pek çok maç kazanmış olan kişidir. Spor ahlakından yoksun birisidir. 1984 Los Angles olimpiyatlarında Reşit Karabacak’ a tek dalarak avantajlı duruma geçtiğinde kural dışı bir oyunla Reşit Karabacak’ın kolunu kırarak kazanmıştır, Türk tarafı gereken süre içerisinde itiraz etmediği için Schultz müsabakalara devam etmiş ve namağlup şampiyon olmuştur.
    1984 los angles olimpiyatları’ nda Reşit Karabacak’ a yaptıklarının aynısını 1988 Seul olimpiyatları’nda Necmi Gençalp’e de yapmak istemiş necmi’yi sakatlasa da karşılaşmayı 14-0 kaybederek rezil olmuş ve minderlere veda etmiştir. Kendisi minderlerin Miodrag Yesiç’idir.( Rıdvan Dilmen’in ayağını kırıp müzmin sakat olmasına sebebiyet veren futbolcu)

  12. Nahid Nahid Temmuz 26th, 2015 saat 20:49

    FIlmin yarisindan sonra izleyemedim sıkıldım

  13. NOKTA NOKTA Temmuz 31st, 2015 saat 13:20

    Beyler fragmanı izlediyseniz yeterli bence başka bir şey yok zaten izliyiceğine uyu daha iyi derim

  14. mustafa bal mustafa bal Ağustos 2nd, 2015 saat 15:43

    Dünya kadar parası olmasına rağmen kendi çabası ile başarılı olamamış ve başkalarının başarıları ile bu eksikliğini gidermeye çalışan psikolojik problemli bir insanı anlatıyor. Psikolojik filmleri sevenler için dört dörtlük. Tşkler Bilgin hocam.

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.