Vizyon Tarihi 28 Şubat 2014 (Türkiye) !!!NETTE İLK VE TEK DVD!!! Filmifullizle Özel @Bilgin!

İMDB: 5.3 New Yorklu bir tamirci olan Robert Saunders (Dylan McDermott), doğumgününde bilinçsiz bir şekilde kilitli kalır ve uyandığında kendisini bir restaurantın dondurucusunda bulur. Ama niçin orada olduğu — ve nasıl hayatta kaldığı — yanlış bir kimliğin, Rus çetesinin, kayıp sekiz milyon doların v hepsinin anahtarını elinde tutuyor olabilecek yaralı bir polisin (Peter Facinelli) kan dondurucu kabusunu açığa çıkaracaktır. Derece düşmektedir. Korku artmaktadır. Dondurucu ölüm ve acımasız eşkıyalar arasında kalmış bir adam için, ertesi gün olacaklar en kan donduran çarpıklığa işaret edebilir Freezer 2014 HD İyi seyirler filmifullizle.org

3 sene önce eklendi.

2014 Filmleri, Aksiyon, Gerilim, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 60 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Eğer mantikli film seviyorsaniz kesinlikle izleyin

  • Yorumlara aldanarak hep izlemeyi erteledim boş filmdir diye. Ama bugün evde olduğumdan ve vaktimde bol olduğundan bir izliyim dedim. Ki, iyi ki izlemişim. Film kesinlikle sıkıcı falan değil. Ve evet tüm film dondurucuda da geçiyor olabilir. Ama o kadar sürükleyici ki sizi koltuğa bağlıyor ve merakta sizi ekrana kitliyor. Sonu şaşırtıcı ama beklemediğim bir sonda değildi açıkçası. Bence izlemelisiniz. Kesinlikle.

  • ilk partı izleyip yorum yapan arkadaslar boş konuşuyorsunuz!

  • Bence izlemelisiniz. Çok zekice hazırlanmış bir film. Hiç beklemediğiniz bir sonla karşılaşıyorsunuz.

  • kurgu güzel arkadaşlar sonuna kadar izleyin zaman kaybı değil
    teşekürler admin

  • Kesinlikle ama kesinlikle izlemeyin arkadaşlar, ilk defa yorum atıyorum bu siteye sırf vakit kaybınız olmasın diye dediğim gibi sakın izlemeyin

  • Arkadaşlar! Yorumuma cevap yazan arkadaşlar! 720p izlemediğimden oyuncuların nefeslerinde buharlaşma göremediysem yanlış bir yorum yapmışım kusura bakmayın. Ama hariçten 5 kişiyle film çekilmesi, çok korkulan mafya babasının yanında 2 koruma bile olmadan gelmesi? Üstelik de oğlu öldürülmüş. Herkül gibi bişeydi de bi vurmaya 5 ini devirecek adamdı desem öyle de degildi. Cılız eşefmanlı bi tipti. Ki eşefmanlı olduğu halde hiç spor yapmış birine de benzemiyordu. Kaslı olmak açısından. Yani ucuz etin yahnisi olmuş arkadaşlar. Bu benim yorumum.

  • MUTLAKA İZLE KEYİF ALACAKSIN….

  • net zaman kaybı

  • üff amma sıkıcıydı bee

  • Adamın bütün hayatı bi kafeste geçiyor filmin bütçesi az galiba:D

  • Bu baktigim en anlamsiz, en anlami karmakarisik, KARMAKARISIK bir filmidi.
    Film bile degildi teatro. Beyendim diyenler cok büyük günah isliyor
    Cekimi cok iyi, karesaral falan ama cok karmakarisik, anlamsiz

  • süpriz sonlu kendini sıkılmadan izleten ortalamanın üstünde bir film. puanım 6.5 /10

  • emelcim nerede yaşıyorsun bilmiyorum ama bayağı bi acıdım sana çok dertlenmişsin belli adresini gönder sana bi ton kömür göndereyim de avuçlarını nefesinle ısıtmayı bırak!! :))

  • film gayet başarılı, tavsiye ederim

  • 5 kişilik şahane film teşekkürler

  • Film sürükleyici,bir sonraki adımı merakla beklıyorsunuz.izleyin derim.

  • Film benim çok hoşuma gitti. Zevkle izledim. Konusu, senaryo bence çok iyidi. Tavsiye ederim.

  • Süpriz, Senaristin TÜRK olduğu, vakit geçirmek için ideal bir film.

  • @Emel ben filmi izledim ve bir kaç tane buhar görmüştüm. Sen filmi 240p de izlersen buhar değil tost makinesiyle çekilen film gibi izlersin. 720P de izlede göreyim seni 🙂

  • öncelikle,hep yaptığm gibi,çevirmene teşekkürler.ve elbet,bunları seyretmemizi sağlayan kişiye de…

  • Bu filmi begenmeyenler gitsin Keloglanı İzlesin : )))

  • Paylaşım için teşekkürler elinize sağlık

  • Bence bu sefer hakkınızı başka bir filmden kullanın , hiç yaratıcı değildi , boş iş.

  • Bir kişinin bile verdiği nefes buharlaşmıyordu. Film dondurucuda geçiyor. Böyle hata yapılır mı ya? O yüzden ‘kendimi dondurucuda hissettim’ diyen bir arkadaş vardı orda ona soruyorum; sizin memlekete kış gelmiyor mu? Hiç mi çok soğuk bir yerde bulunmadın? Hiç mi avuçlarını nefesine ısıtmaya çalışmasın? O arada bi buhar görmedin mi?

  • film buzdolabında gecse bıle harıkaydı sıkılmadan ızledım

  • Aynen şu yorum sorununa bir an önce el atılmalı !

  • Sıkılmadan izlenebilir. Teşekkürler Bilgin……..

  • Arkadaşlarınıza iyi bir nisan 1 şakası yapmak istiyorsanız bu filmi tavsiye ediniz.Bundan daha güzel şaka olmaz.Film demeye bin şahit gerek..

  • tek mekenda sürükleyici konu güzeldi

  • Sonu nereye bağlanıcak merakla bekledim , izlenebilir .

  • zaten herşey para için değil mi? sonu beni çok şaşırttı ve iyi bitti. teşekkürler

  • izlemeye değmez . atlaya atlaya bakmak zorunda kaldım . zaman kaybı . . .

  • Zevkle izlenir sıkılmak mümkün değil tavsiye edilir :). Bilgin bazı filmlerin yorumları fazla olunca 2-3-4 sayfa diye ilerliyor fakat önceki sayfadaki yorumları okumak için sayılara tıkladığım da ana sayfaya atıyor diğer yorumları okuyamıyoruz. Şu sorunla bir ilgilenirsen çok sevinirim

  • İzlenebilir güzel.pek sıkıcı değil

  • Berbat bir film 3-5 kisi ile bir soguk hava deposu …!!!! ucuncu sinif holywood filmleri berbat 🙂

  • fena degil düşük bütce 🙂

  • Çok güzel bir film.Zevkle seyredilir.

  • müthişti tek kelimeyle..ustaca yapılmış

  • Filmin sonu hiç tahmin ettiğiniz gibi bitmicek eminim bazı noktolarda sıkılabilirsiniz. Sırf sonunu merak ettiğiniz için dayanıcaksınız ama değicek 🙂

  • bu zamana kadar hiç yorum yapmadım bu siteye ama hak ediyor bu film sonunu merak ediyorsun bildiğin.
    acaba kim de diye düşünüyorsun durmadan

  • film guzell izlenecek kadar harıka..

  • Sanırım bu filmin gizli sponsoru Uğur Derin Dondurucu 😀 😀

  • bir sorum olacak size ama lutfen yanlis anlamayin hemen hemen hangi filmi acsam 5 dk sonra part bitiyo afedersiniz ama cok amatorce degilmi bu yaptiginiz ama kendinizi ovmeyi cok dahaiyi beceriyorsunuz kalite acisindan yani herseyin daha iyisi bu site derken dogrumu? yada ozenmeden gecistirmekse tamam anlarim lutfen bi aciklama yaparsaniz sevinirim

  • dondurucuda başlayıp dondurucuda biten bir film izlemeye değmez.

  • Hiç beğenmedim

  • bilgin tebrikler begenmeyenler olacak elbette ama bence gayet sürükleyici we güzel film sonunu böyle tahmin edemezdim asla

  • filmi izledim ve çok güzel film sonu çok güzel bitti herkese tavsiye ederim mükemmel bir yapıt film olmuş

  • Kimse seyretmedi anlaşılan?!. Merak edenler için yazayım dedim. Sıradan bir konu ama güzel bir kurgu ile izlenebilir olmuş. zaman kaybı sayılmaz.

  • gerçekten çok güzel bir film sıkılmadan izleyebilecegnz sonu suprizlerle biten bir film emegine sağlık bilgin. İyi seyirler

  • emeğinize sağlık.izlenecek güzel bir film. başrol oyuncusu gayet başarılı ve etkili. Tavsiye ederim.

  • fragman izledim müthiş ötesi bir film sanırım şimdi izlicem şuana kadar güzel bir film sanırım tavsiye ederim herkese

  • Başlarda hafif mantıksız ama sonunu iyi bağlamışlar boş zamanınız varsa izlenebilir.

  • hımm..güzeldi..tskrler

  • film buzdolabında geçiyor. güzel izlenebilir.

  • Varya Bilgin Sende Olmazsan Bu Şafak Bitmez 😀
    İzleyelim Bakalım Umarım Güzeldir Eline Sağlık Bilginim.

  • Şu an filmi izledim güzeldi.Toprak Altında vb.. filmleri seven kişiler bunuda sevecektir 😀

  • admin kardeş su yorumlarla ilgili sorunu artık cözsen diyorum bütün yorumları görünebilir hale getrsende bizde baksak artı son zamanlarda alt yazı ve ceviri sorunu var sana yakışmaz böyle seyler itibarına gölge düşürüyorsun ona göre :))

  • harikaydi mutlaka izleyin

  • daha sana ne denir bilmiyorum.bu alemde teksin.filmi izlerken gerçekten çok üşüdüm….nisanda yds sınavı var ve senin bu filmler beni gerçekten motive ediyor!kalbimin en derininden sana teşekkürler filmler için yani