(imdb: 6.2 ) Üç snowboardcu için kayak, geçirdikleri sıradan ve keyifli bir gün, son turlarında teleskide mahsur kalmaları ile kabusa dönüşür. Kararan hava ve pist güvenliğinin ışıkları söndürmesi ile üçlü çok geçmeden panik içerisinde fark edecektir ki, yerden oldukça yüksek bir noktada, teleskinin üzerinde asılı kalmışlardır. Bu üç maceraperest, bir sonraki haftasonuna kadar kapanan kayak merkezinde, kararan hava ile etkisini göstermeye başlayan dondan canlarıni kurtarabilmek için akla hayale gelmeyecek yollar aramak durumunda kalacaklardır. Kendilerine biraz olsun hareket alanı yaratabildiklerinde ise, karşı karşıya olduklari tehlikenin yalnızca dondurucu soğuk olmadığını fark edeceklerdir. Canları uğruna beklenmedik engellerle boğuşurken, hayatta kalmak uğruna gösterdikleri bu çaba, başa gelebilecek en kötü ölüm biçimlerini alt edebilecek kadar güçlü mü, bunu göreceklerdir. İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

2010 Filmleri, Dram, Gerilim, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 60 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • film on numara arkadaşlar.tabi herkesin zevki ayrı ama gözümü kırpmadan izledim…..

  • izlediğim en başarısız hayatta kalma temalı film. dublaj kadın çığlıklarıyla dolu. hiçbir bilimsel veriye dayanmayan bir senaryo. 30 dakikada çekilecek filmi yaya yaya çekmişler. çok boş zamanınız varsa izleyin. ama bence hiç bulaşmayın

  • bu filmi sinamadada izledim bayılmıştım ve halada severek izliyorum

  • Çok Güzeldi

  • harika film teşekkürler

  • Sondaki adama ne oldu göstermedi ?

  • Çok kısa bir film en az 30 dk da uzatılabilirdi ama güzel yinede

  • süper

  • ıyı film

  • Bence kötü değil sinemada gayet iyi çok güzel

  • berbat bi film sakin ama sakin izlemeyin

  • iyidir iyi üzücü ama hep öyle olmak zorundadır filmler

  • Masrafsız ucuz film izlenir durumda çok berbat falan diyenler nereleriyle izlemişler bilmiyorum

  • mükemmel

  • emine sana uydum izledim. Çok berbat abi aman bulasmayın

  • kesinlikle tavsiye ederim izlenmeli üzel bir filmdi kötü diyenlere aldırış etmeyin

  • cok begendım gayet surukleyıcı bir fılm sız yorumlara bakmayın ızleyın bana hak vereceksınız

  • AYNEN JABBARA KATILIYORUM AKSİYON FİLMİ DEĞİL KORKUDA DEĞİL GERİLİM FİLMİ ÇOKTA GÜZEL KISA VE ÖZ DİYEBİLİRİM UZATMALI FİLM DEĞİL

  • bazı olaylar mantıksız görünüyor. izlenebilecek film. sıkıcı değil. fakat zekice bağlantılar ve çözümler yok. değişen olaylar yok tek bir olay var. ortalama bir film. tek bir mahal var. çok az insan var. düşük bütçe filmi. bir teleferik kiralayıp film çekmişler. bir keresinde biz de arkadaş ile teleferikte asıl kalmıştık çok korkmuştuk. onu hatırladım.

  • ben film lere bakmak istiyorum

  • Bu Filmi beğenmeyenin Film anlayışı yok küçük bütçeyle bu kadar muhteşem bir film
    seyretmedim bu güne kadar, film süper gerilim dolu ,aksiyon severlere sıkıcı gelebilir
    ama bu gerilim filmi bazı arkadaşlar filmi sektire sektire izledim zaman kaybı küfür
    edesim geliyo gibi yorumlarda bulunmuş arkadaşlar emeğe saygı bedava izliyosunuz filmi beğenmeyebilisiniz küfüre edesim geliyo da ne demek benden tavsiye film seyretmek istiyorsanız
    yorumları okumadan seyredin Bilgin sende aldırma böyle yorumlara film yüklemeye devam et
    teşekkürler.

  • Cok fazla emek harcanmamış ama oturup düşündüğün zaman yada kendini ordaki genclerden birinin yerine koydugun zaman daha ne olabilirdiki?? kurt adammı gelicekti kurtlar yerine :)) basit ama gercekci bir film… biraz sabırlı olun izleyin derim ben… emege saygı kesinlikle..

  • film çok güzel cidden:) 10/8.5

  • ÇOKTA GUZEL BİR FİLM DEĞİL YORUMLARA ALDANMAYIN BU FILME VAKIT HANCANMAZ

  • sonunun nasıl biteceğini bildiğim halde kaçıncı izleyişim izleyin seveceksiniz

  • nefret ettim mide bulandırıcı izlemeye değmez !

  • süper oyun oynamak isterim

  • film gerçekten çok güzeldi yorumlara bakarsanız hiç bir filmi izleyemezsiniz çok gerçekçi bir filmdi hemen açın derim

  • maraklidi bu kimi filmler hemise değiştimi celb edir

  • bence filmi izleyin iyi tarafı fikirinizi geliştirir evet orada sesler kesiliyor felan bence o sırada türkler seslerini kaydetemezler ama necep olsa çok zamanımız var izleyin gitsin ama başarılı film zaman çok kısa

  • heyecan verici ve etkileyici bir film ,etkisinde kalçanızdan eminim, beğenmeyenlerin tarzı kesin aksiyon polisiye yada çizgifilmdir İZLE ….

  • sonu kötü yinede iyi film izleyin

  • Bu filmi televizyonda izlemiştim gayet güzeldi heyecan verici bir film beğenmeyen arkadaşlar bence biraz haksızlık yapmış

  • Gerçekten çok saçma bir film iğrenç.

  • Film çok başaralı mükemmel bir film izlemenizi tavsiye ederim ( teşekkür ederim.)

  • bence sürükleyici bir film tavsiye ederim.

  • film gerçekçi.. oyunculuklarıyla da makyajıyla da zaman algısında da..
    kendini oradaki insanların yerine koyuyorsun.. “kötü” diyenler fantastik filmcik arıyorlar..

  • on numara kaliteli film

  • her ne kadar yorumlar olumsuzda olsa biz eşimle keyifle izledik ve beğendik

  • ilk kez bir filme yorum yapıyorum irenç ötesi kalitesiz bir film

  • çok iyi bir gerilim filmi.

  • arkadaşlar size bırakıyorum fakat gerçekten güzel film izleyın derım kotu diyenlere kulak asmayın inanın begeneceksınız. ben normalda kolay kolay film begenmezdım ama bunu gerçekten begendım…

  • GÜzel filmdi ama insanın aklına neler sokuyor.. Artık kaymak için teleferikle dağa çıkmıycağım 😀 insan gerçekten çok etkileniyor böyle filmlerden ama biraz sıkıcıydı..

  • nasıl kötü yorumlar yazıyorsunuz böyle güzel gerilim dolu filme anlamıyorum çok çok harika bir film mutlaka izleyin kötü yorumlara sakınnnn bakmayın

  • Bide açıklamada”teleferikte mahsur kalmalarıyla,durum bir kabusa dönüşür felan yazıyor”sallayın.Son durak gibi bişeyler beklemeyin,gerçekten çok sade bir film.Yaşınız ilerlesin,aynısını sizde çekersiniz.

  • Filmi tvde izlemiştim.Öyle “harika arkadaşlar,dehşet duygu veriyo felan gibi yorumlara aldanmayın.”Teleferikte mahsur kalıyolar,birisinin aşağı atlaması gerekiyo,bacak kemiği çıkıyo atlayınca,onu geliyo kurtlar yiyo.Geriye teleferikte kalan 2 aradaşta,kurtulmaya çalışıyo.Kız kurtuluyo,diğeri ölüyo.Buz gibi film yani,bütün dağ filmlerini izlemişimdir,kesmedi açıkcası.Çok sakin gidiyor,izleyenlerinde genç olduğunu farzedersek benim gibi,hiç gelmez.Heyecanlı yada gerilimli değil,sözümü dinleyin,dinlemeyen izlesin,beğenirse,küfre açığım

  • Gençler hersey ıyı güzel cok basit bir film ve zaman kayıbı sonu hele cok anlamsız kufur edesım var suan ! Boş zamanı olan izlesin gerçekdende

  • çok çok güzel bir film ve gerçek bir olaydan esinlenerek yapılmış bir film. üç kişilik bir kadrodan bukadar etkileyici bir film çıkabilir, mükemmeldi kanım donarak 2. kez izledim.

  • hayatımda bu kadar adi sıkıcı 5 para etmez bir film izlememiştim en yüksek puanı en kötü film olarak alır

  • filmi geçen sene izlemiştim zaman kaybı zaten kısa bir film ama daha iyi bir filme ayırabilirsiniz zamanınızı konu basit her filme konu olabilecek bir şey sanki bir filmin içinden sahne alınılmış gibi

  • Filmi daha önce de sinemada izlemiştim.Hayatımda etkilendiğim nadir filmlerdendir.Yorumlara aldırmadan izlemenizi tavsiye ederim.

  • Çekinmeden izleyin seveceksiniz merak etmeyin yorumlara aldanmayın

  • eh işte 10 uzerınden 4

  • Filmde bazı hatalar vardı bazı yerlerde ses kesiliyor,bazende ingilizce ye dönüyordu.Film içeriğine dönecek olursak, ister izle ister izleme ama o kadarda güzel bir film değil.

  • izledim ama arkadaşlar meraktan izledım filmde bir emek var ama film acıkcası guzel deıl izlemenızı tavsıye etmem.

  • böyle film yok süper film

  • trajedi….teşekkürler.

  • gercekten izlemezseniz birşey kaybetmezsiniz tavsiye etmem

  • fazla bir şey beklemeyin…atlaya atlaya izlerseniz benim gibi sıkılmazsınız..;)

  • Önceden izlemiştim, bilmiyorum çok başarılı bir film değil. Ama zamanınız varsa izleyin.