Helen (MacDowell), dini bir lider olan kocasının öldürülmesinin ardından kendini onun katilini bulmaya ve intikamını almaya adamıştır Soğukkanlı katil Aaron’ın (Frank Whaley) araştırmaları sonucunda, Ethan’ın (Cary Elwes) cinayetin sorumlusu olduğu tespit edilir Bir eve kapatılan Ethan, türlü işkencelere maruz kalır Özellikle de Helen’ın dengesiz oğlu Jake (Matt Dallas) tarafından… Ancak zamanla genç adamın suçlu mu yoksa suçsuz mu olduğu konusunda ciddi fikir ayrılıkları baş gösterir.. İyi seyirler filmifullizle.org

6 sene önce eklendi.

2010 Filmleri, Gerilim, Korku, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 45 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Bilginn :3

  • dandik kısa ve öz

  • güzel bi film sonuna kadar gizemli ama ikinci parttan izlemenizi tafsiye ederim 😉

  • Bence film sürükleyici we güzeldi …gerçi korkuyla pekde alakası yoktu …daha çok gerilim demek daha doğru olur…sonu biraz saçma bitti…sonuçda küçük çocuğu arabada öldürülmekten adam kurtarmıştı fakat katilin çocuğunu’da öldürülmekten kadın kurtardı…final ”Kimseye Acıma Yoksa,,,acınacak hale gelirsin” 🙂

  • hiç güzel diilmiş.müzikler falan vasat. iyi bir film izlyeicisi olarak tavsiyem izlemeyin. ama ekleyenin ellerine sağlık.

  • başlarda biraz heyecansız ama sonlara dogru meraklanıyosunuz..ve final enteresan…

  • izledigim en kötü filmlerden biri… zaman kaybi…

  • izlenir özellikle son yarım saati. Sonu merak ediliyor.

  • ıyı bır fılım paylaşım ıcın tşkr

  • sanırım berbat…

  • 🙂 🙂 Tamam bilgin teşekkür çok ederim harikasın sen yaaa hatta süperr 🙂 .)

    • @AyşegüL rica ederim Teşekkürler 🙂

  • 🙂 🙂 hadi benim isteğim olsun bilgincim filme yorum yapmıştım nasılsa demi_? ama yaa

    aksiyon filmi istiyorum nolursun lütfenn yaa 🙂 🙂 kartal göz eski film ama tekrar siteye eklersen çok menun olurum çokkk 🙂 🙂

  • 🙂 🙂 Bilgincimm günaydınnnn

    • @AyşegüL Günaydın 🙂

  • AMİN AMİN BİLGİNCİM İNŞ.

    RİCA EDERİM NE DEMEK 🙂

    • @AyşegüL 🙂

  • 🙂 Ne demek bilgin sende saol
    güzel film izlemeye devam edelim 🙂 şaka bir yana herşey gönlünce olsun inş..

    • @AyşegüL ALLAH cümlemizin hakkında hayırlısını nasip etsin inş Teşekkürler 🙂

  • Çok teşekkür ederim bilgin güzel temennilerin için gerçekten güzel ve kaliteli hizmet sunuyorsunuz çok teşekkür ediyorum kendim ve diğer bu sitede film izleyen herkes adına..

    • @AyşegüL çok sağol 🙂

  • İzlemeyin diyenlerin filmlerden anlayışının nasıl olduğunu anlayamıyorum. Son dakikasına kadar merakla izleyeceğiniz güzel bir film. Keyifli seyirler.

  • BİLGİNCİM BEN 4 AYDIR RAHATSIZLIĞIMDAN DOLAYI İŞTEN AYRILMAK ZORUNDA KALDIM BURDA FİLM İZLEMEYE BAŞLADIM GERÇEKTEN ÇOK KEYİFLİ VE GÜZEL FİLMLER VAR ELİNE EMEĞİNE SAĞLIK TEKRAR TEKRAR TEŞEKKÜR EDİYORUM SANA:)

    • @AyşegüL işten ayrılman hoş bir durum olmamış inş en kısa sürede Tekrar eski düzenine kavuşursun Kaliteli hizmet sunabiliyorsak ne mutlu bizlere teşekkürler güzel yorumlarınız için.

  • 🙂 veeee sonu süpriz şekilde güzel bitti filmin izleyin…

  • Filmlere yorum yapan arkadaşlar bu filmin neresi berbat veya kötü yorumlara göre film izliyoruz gerçi yorumdan çok ya istek film var yada başka şeyler yazıyorsunuz lütfen film için yorum olsun artık yoruma göre film izlememek gibi bir karar aldım biçok filme berbat zaman kaybı denildiği halde izledim ve gerçekten güzeldiler bu filmde öyle güzel ve izlenir herkese tavsiye ederim….
    🙂 Bilgin’e çok teşekkür ederim emeği için güzel filmler paylaştığı için..

    • @AyşegüL Teşekkürler Keyifli izlemeler

  • kotuu degmez ızlemeye

  • Gerçekten katılıyorum ozan.. biri berbat diyor biri harika.. izlemeden mi yorum yapıyorsunuz anlamadım. herkesin düşüncesi aynı olmak zorunda değil tabiki ama bu kadar zıt fikirlerin olması ilginç..

  • Abi birisi süper diyo birisi berbat diyo tamam insanların zevkleri farklıdır ama bu ne abi bi tane ortak fikirde yorum yok

  • boş yere zaman kaybı…..inanın boş vaktinizi bile bu filme ayırmanız anlamsız…

  • ilginş bir fimldi..

  • 5.partta filmin bitiminde son 5:00dakika kala bir sarkı giriyor bu şarkının ismini bulabilen yada bilen varmı ?

  • bence güzel bir filmdi ama çok güzel deyil

  • üstat artık Drive-Warrior-Incendies-Moneyball-Crazy,Stupid,Love-Midnight in Paris gibi yeni ve kaliteli filmler istiyoruz…

  • bence güzel bir flim teşekürler

  • idare eder işte ilginç bir final 🙂

  • gereksiz bi film….!

  • Yavas ilerlemesine ragmen heyecanli bir film. Izlemenizi tavsiye ederim. Emegi gecenlere tesekkurler. Sahsi notum 7/10

  • film harika özellikle gerilim severler için kaçmaz..10/8

  • zaman kaybı beş para etmez

  • bırakında bununda ilk yorumu bizden olsun ( İZLEMEYE DEĞER DENİLECEK KADAR ) 8

    10

  • WOWO NE FİLM AMA.. 🙂 DEHŞET SEVERLERE DUYURULUR…

  • izlemesenizde olur