Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 31 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • guzel film hayatımızın başka insanlara göre daha iyi olduğunu sadece çabalamak ve istemek doğru yulu seçmemiz gerektiğini gösterıyor hayatınızı kötu diyorsanız iyice dunyaya bakın sizden daha berbat hayatı olanlar var sevdiklerımıze iyi davranalim saygilar

  • film gerçekten bir umut daha olduğunu ve hayata şükretmemiz gerektiğini anlatan bir film gayet güzel bir filmdi

  • əslində sakit keçən film olsada çoxlu dərs götürüləcək bir filmdi… Pis şans kansrin vücudda yayılmasıdı

  • Lanet bi filmdi ama idare eder fena degildi lanet olası 🙂

  • bilgin rica ederim filmleri orjinal dillerinde ver.dublaj berbat.200 kez lanet olsun lanet olasica lanet kelimesi duymak hos degil-filmi 10 dakika izledim kapattim.

  • Bir ölümün, o duygunun, bir hayatı nasıl değiştirebileceğini anlatan bir film. En azındna çıkardığım anlam bu. Bir baş yapıt diyemeyiz ama izleyecek bir filminiz yok ve ne izlesem diye bakınıyorsanız boş vaktiniz de izlenebilir. İmdb puanı bence gayet orantılı.

  • herkesin film izleme zevki bakış açısı farklı “SiyaH” hayatın anlamını bu film ile idrak etmiş ola gerekki:) ettiyse ne mutlu ona.

  • Filmin sonunda çalan müziği bilen var mı? Arşivime eklemek istiyorum.

  • Çok güzel olmasa da, sıkılmadan izlenilebilecek bir film. 10/5

  • Bir filme filmdeki karakter sayısı kadar puan vercek kadar geri bizim halkımız film konusunda

  • Şu filme bile kötü diyenler siz hiç film izlemeyin

  • Fena değil. Tşk. Bilgin

  • Filmi sonuna kadar izlemeyenler aptalca yorumlar yapmış sonuna kadar izleyin göreceksiniz.

  • ya arkadaşlar filmdeki tek kelime lanet olsun lanet olasi. bundan başka birşey yok. izlemeye değmez. imdb çok çok fazla puan vermiş. zaman kaybı.

  • bilgin hiç yeni bir şeyler yok neden acaba

  • Arkadaşlar kesinlikle çok anlamlı ve güzel mesajlar veren bir film.

  • 2 kişilik bir film zamanı olan izlesin benden 10/3

  • Sıkıcı 3/10

  • imdb abartılı omuş :d gelişi güzel yaşamış kumar borcu olan bir salak çocuk ve ona bir ders vermeye çalışan bir adam var. filmde toplam 5 karakter var zamanı bol olan izleyebilir. 10/4

  • sonunu sigaraya bağlayacaklar diye korkmuştum ama neyse yırttık :=)film pek sürükleyici değil,hareket yok,sadece bir ders vermek amacıyla yapılmış kısa,basit bir film işte…

  • arkadaşlar allahını seven söylesin nası puan veriyoruz ?

  • süper film izleminizi tavsiye ederim

  • komedi değil ama filmden çok anlamlı

  • saçma sapan bi film konusu bile yok 🙂

  • “Fuck” kelimesini edepli çeviri yapacağım diye “Lanet” şeklinde çevirilmesi yüzünden İlk 9 dakka içinde dakika başına 20 tane lanet olsunla başlayan devam eden ve cümle içerisinde lanet kelimesi geçmesiyle izleyeni 200 e yakın lanet sağanağına tutarak hayatımı karartan ve lanet mezarlığna gömen bir dublaj ve çevirmenlik anlayışı ile içine edilmiş… Film güzelse bile devam edemeyeceğim…

    Çeviriye Lanet olsun !

  • Birşey anladıysam arap Olayım

  • Film çok güzel
    Ellerine saglık admin kardeşim
    1-2 damla göz yaşı geldi
    Onu anladım

    Bu tarz film önerebilecek var mı ?

  • bilgin hiç güzel film paylaşamıyorsun korku aksiyon yokmu hiç 3 gündür bekliyorum hiç farkın kalmadı

  • Fena film değil.

  • emeğe saygı zaman kaybı

  • bu film komedi değil ama süper bi film sonu harika bitmiş teşekkürler bilgin