(imdb: 5.2 ) Güreşte dünya şampiyonu olduğu gece, Dillon McCabe (Wes Chatham) bir polisin öldürülmesi olayına karışır ve 15 yıla mahkum olur. 10 yıl içinde serbest kalır ve yaşadığı kasabaya döner. En yakın arkadaşı boğazına kadar borca batmıştır. Dillon, parayıbulmak için kavga bahislerine katılır. Kısa sürede hızlı bir başarı yakalar ancak bu da başını daha fazla belaya sokmasına neden olur. İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

2012 Filmleri, Aksiyon, Dram, Spor, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 77 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • 10 numara 5 yıldız bir film izlemenizi tavsiye ederim

  • Çok Güzel Bir Film Tavsiye Ederim

  • Film çok güzel kurgulanmis kesinlikle zaman kaybi değil müthiş

  • güzel bir film

  • çok güzel bir film bende güreşçiyim kendime güvenim arttı izlemenizi tavsiye ederim.

  • Vakit kaybı

  • müthiş

  • çok güzel böyle devam 🙂 kardeşim bilgin

  • Erhan , Ya Abi Sen Mobil İçinde AppStore Ve GooglePlay Hizmetlerinde Uygulama Çıkarsana Samimiyim

    Rekor Kırarsın Bak Düşün Bunu

    Filmler 10 Numara Emeğine Sağlık

    Erhan Kardeşim

  • Güzel bir filmde izlemeye değer 🙂

  • Kesinlikle izlenmesi gereken bir film

  • güzel film. .

  • harika ve aksiyonlu

  • güzel film

  • super bi film herkese tavsiye ederim spor veya mma ile ilgilenenler için bunu tavsiye ederim

  • Cidden harika bir film. Beni gaza getirdi boksördüm bırakmıştım geri başlicam… Asla pes etme

  • öyle basit dövüş filmlerinden değil .. Kurgu iyi , senaryo iyi , grafikler ve oyunculuklarda iyi 🙂 çok beğendim filmi ..!

  • en iyi site

  • Sayın Bilgin.Güzel ve heyecanı fazla olan bir film izledim.Teşekkürler. Sizin bu film sitenizi çok beğeniyorum. Sitenizde hiç sorun yok.Diğer sitelerde bir film izlemek için şuna bas,bunu indir,abone ol,uplaoda bas,duplaoda bas ve film izlemek bir yana film açılmıyor bile.Bu nedenle size teşekkür etmek istedim.saygılarımla.

    • @Şefik ERGÜN Keyifli izlemeler. 🙂

  • senaryo kurgu guzel ızlenebılır

  • yav birazdan izlicem çok güzel bir filme benziyor

  • mutlaka izle

  • güzel

  • güzel bir film İyi Bir Senaryo . İzlene bilir….

  • süper dövüş filmi sevmesenizde bence izleyin

  • çok güzel bir film izlenmesı gerekır harika oscar lık bır fılm 😀

  • güzel filim tatlı son eksikleri olsada izlenmeye değer tavsiye ederim 😉

  • kıtlıkta gider 🙂

  • Fılm Guzelde Yandakı Rus Daha Bı Guzel 😀 😀

  • İnanılmaz

  • valla yorumlar doğru :)izlenilir vakit kaybı hiç değil güzel film adamı heycanlandırıyor. Teşekkürler admin…

  • sıradanında altında dövüş filmi zaman kaybı dövüş filmi izlemek isteyenlere tavsiyem yenilmez serisinin 2.ve 3. filmleri

  • izlenilebilir . dövüş severler için ideal bi film

  • izlemeyen hayatının hatasını yapar

  • film fena değil ancak dublajda sorunlar var. teşekkürler.

  • Tek kelime ile harika! Dövüş sahneleri olsun, oyunculuk olsun; kesinlikle izlenmeli

  • izlemeye değer film izleyin mutlaka.

  • on numara 5 yıldız izleyin

  • idare eder .

  • adam paya para kazanıyor otobüsle ayrılıyor film bütçeye bak

  • 5 para etmez kalas gibi oyuncular rol yapmaktan aciz , dövüş sahneleri yapmacık

  • emeginize saglık ıyıkı bu siteyı olusturdunuz baska soze gerek yok

  • süper ve ötesi değer izlemeye

  • Çok muhteşem bir film tavsiye ederim 😀

  • fevkalede bir filmdi öyle puan falan vermicem sadece seyredin:)

  • Film Tek Kelimeyle Harika 😀

  • İzlerken ellerim terledi. Baştan sona süperdi.

  • dovüş filmi sevenler için 10 numara film..

  • iyi bir film

  • aksiyon filmi sevenler için güzel film izleyin derim…

  • Gerçekten etkileyici bir film 🙂

  • 10-5 nedir ya her filmi kendi bölümünde değerlendirin.10/8 abi dövüş filminde önemli olan hissi vermesi ve çok güzel vermiş sanki ben dövüşüyorum ring de.

  • aldıgı puandan fazlasını hakediyor ,mükemmel bir film degil belki ama güzel bir film ..

  • Film Güzel Yanlız Çok Az Olsada Sıkıcı Sahneleri Var Puanım 10/6

  • film güzel…. son müzik muhteşem….

  • guzel film Never Back Down’a rakip olmasada izlenilir

  • film iç güveysinden hallice 🙂 ne iyi ne kötü 10/05,5

  • Lanet olsun dostum bir çok 6.3 lük filmlerden daha mükemmeldi. 🙂

  • guzel paylaşim guzel film izlenir. 10/7

  • GÜZEL FİLM KAÇIRMAYİN SÜRÜKLEYİCİ HEYCAN HEPSI VAR

  • Cok guzel filmdi yazmadan duramadim

  • orjinal dilde izlemenizi tavsiye ederim sitede olması lazım berbat bir dublaj yapılmış

  • Film 10/5 izlenebilir. Dövüş sahneleri çok kısıtlı kamera çekimlerinden dolayı pek net değil ama vakit kaybı denilemez. İyi seyirler

  • SÜPER BİR FİLM KESİNLİKLE İZLEYİN PİŞMAN OLMAZSINIZ

  • Basit ve guzel , izlenebilecek bir film.

  • Kesinlikle izlemelisiniz.Normalde yorum yapmam ama film gayet güzel ve izlemek isteyenlerin kafasındaki tereddütleri gidermek için yazdım.Özellikle dövüş filmleri sevenler izlemeliler,teşekkürler bilgin.

  • Şu spaceballs’u bulun gözünüzü seviyim ya 😀

  • süper

  • keyifli güzel film

  • film gercekten super bi film. inanin bu filmde basrolu vin diesel veya tatum gibi isimlerden biri oynasaydi en az 7.0 imdb alirdi. senaryo super. izlemenizi tavsiye ederim

  • İzlenmesi gereken bir film teşekkürler admin 🙂

  • güzel film tadın da izlemeye deger

  • süper izlee ve izlettir..

  • sıkmadan izlenilcek bir film 10/6