facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Geride Kalanlar – Left Behind 2014 Türkçe Dublaj izle |



"Geride Kalanlar – Left Behind 2014 Türkçe Dublaj izle" için 94 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

Sayfalar: « 1 [2] Hepsini Göster

  1. salih salih Şubat 8th, 2015 saat 20:00

    berbat bir film. Gerçekten boşa zaman harcamış olacaksınız

  2. bburakk bburakk Şubat 8th, 2015 saat 20:54

    dünyanın en saçma filmlerinden biri gerçekten,
    ateist ergenleri etkilemek ve ateist olmak isteyenlere yenilerini katmak için kasıtlı yapılmış olduğu da çok belli,
    kalitesiz oyunculuk da eklenince, imdb puanı bol kepçe verilmiş bile denilebilir.

  3. ayşe aker ayşe aker Şubat 8th, 2015 saat 21:05

    emeğine sğlık,,,,,konu güzel ama oyunculuklar çooooookkk yapmack ucuz çok iyi olabilirdi..

  4. irfan irfan Şubat 8th, 2015 saat 21:54

    süper bir film

  5. film sapkını film sapkını Şubat 8th, 2015 saat 21:55

    NC olmasaymış basit bir film olurmuş.. uçaüın iniş sahnesi vasattı.. ama NC yineden izlettirdi filmi ve ve sonuç ilişkisi yok.. yinede vakti olan izlesin bilgin sağol kardeşim

  6. omer omer Şubat 8th, 2015 saat 23:02

    Nicolas Cage hiç yakıştıramadım , bence kötü

  7. Önemli değil Önemli değil Şubat 8th, 2015 saat 23:08

    @SoN-DeM;Arkadaşım sıfatın ne demek olduğunu ilk önce bir öğren.İkicisi Tanrı kelimesi Türkçe yaratıcı demektir,Film de Türkçe dublaj orada o adam ”God” diyor İngilizce’de yaratıcı demektir .Allah Arapça yaratıcı demektir.Harbiden ne yiyip , ne içiyorsunuz arkadaşım ?Türkçe dublajın ne olduğunu öğren sonra yorum yap, cahilce yaptığınız gereksiz dini alınganlıklar insanları dinden ve sizden nefret etmeye yönlendiriyor.Ben de bu insanlar Tanrı kelimesine neden bu kadar düşmanca davranıyorlar diyordum ,Adamlar Türkçe dublajlarda geçen Tanrı kelimesini yabancı kelime sanıyorlarmış.

  8. raşit raşit Şubat 9th, 2015 saat 00:26

    “Düşen ucakta ateist olmaz” derler.Bu fim, ateistlere karşı yapılmış bir film. Film içindeki konuşmalar filmin mesajı için gereklidir.Yaratıcıya karşı söylenenler zaten yanlış…Allah dünyayı imtihan sahası olarak yarattı ve insanların iradesine bıraktığı için isanlara akıl verdi.Dünyada yapılan bütün kötü işleri yaratıcı değil,insalar yapıyor.Yaratıcının bize emanet ettiği doğal dünya düzenini hala bozma yarışındayız.Yaratıcı niye karışmaza gelince,bize -imtihan için- bir süre tanıdığı için karışmaz.Zamanı gelince zaten herşeyi yok edecektir.saygılar

  9. dora dora Şubat 9th, 2015 saat 01:54

    Gerçekten çok kötüydü

  10. fatih fatih Şubat 9th, 2015 saat 18:15

    beş para etmez bunlarda ALLAH korkusu kalmamış

  11. overcloud overcloud Şubat 9th, 2015 saat 18:29

    berbat bir film. hayatımda bu kadar kötü bir film daha izlemedim. NC’in olmasına güvenip bir yerde toparlar diyerekten izlemeye başladık ve bu kadar izlemişken yarım bırakmayalım edasında film bitirdik. Cüneyt Arkın’ın Dünyayı Kurtaran Adam filmi bile daha mantıklı ve iyi bir film. o kadar diyorum yani

  12. retro retro Şubat 9th, 2015 saat 21:35

    film kötü değil sadece fazla uzun yapmışlar. hollywood’da hıristiyanlık üzerine filmler yapan lobinin klasik çalışmalarından. teşekkürler…

  13. serdary serdary Şubat 9th, 2015 saat 21:54

    Vakit kaybi.Yapacak baska bir şeyler bulun ama bu filmde vakit öldürmenize gerek yok

  14. nüket nüket Şubat 9th, 2015 saat 23:35

    çok kötü bir film sakın izlemeyin . hayatımın 1,5 saati boşa geçti..

  15. SoN-DeM SoN-DeM Şubat 10th, 2015 saat 00:33

    @Önemli değil Kaç defa Kur’an okudunda dinden nefret etmeye başladın bizim gibiler yüzünden.. ALLAH her dilde ALLAH’tır.. Türkçe dublaj yapılan onca yabancı film var ve bir çoğunda ingilizce konusuldugu halde neden türkçe ALLAH diyor ? O kücük kafana sok şunu.. Az bir araştır Sıfatın ne oldugunu anlarsın :). Cahil . Tanrı kelimesi hiç bir müslümanın ağızından duymadım.. YA ALLAH , YA FETTAH 😉 Hadi dstum işine bak ALLAH yar ve Yardımcın olsun umarım gittiğin yolda aydınlanırsın.. Öğrenmeye niyetliysen bir takım şeyleri gel öğreteyim. Allah kelimesi türkçe mi birde onu öğren gel 🙂

  16. özgür özgür Şubat 10th, 2015 saat 01:41

    nicolas cage gibi usta bir aktörden bu denli berbat bir film cidden hayal kırıklığına uğradım

  17. dejavu dejavu Şubat 10th, 2015 saat 10:42

    nicolas cage dışındaki oyunculuklar berbat. çok basit bir film olmuş. cage nasıl bu filmde oynamış anlamış değilim. bu adamın filmleri harika olurdu. hele cage’in kızı ve ordaki televizyoncunun tanrı üzerindeki tartışmaları çok çocukça tartışmalar… ben yorumları okurken bu kadar da kötü değildir dedim film… izlemek isteyenlere şunu demek isterim.. nicolas dışında oyunculuk yok denecek kadar az.. senaryo cok basit. konu pek yok… nicolasın izlediğim en basit filmi…

  18. baran baran Şubat 10th, 2015 saat 11:52

    Bana saçma geldi…

  19. emre emre Şubat 11th, 2015 saat 08:43

    imdb den 3.1 almış filmden ne beklenir ki yazık nikolas cage ye

  20. mid mid Şubat 11th, 2015 saat 23:27

    saçma sapan bir film efectler kötü oyunculuk kötü vakit kaybı

  21. Sedat Sedat Şubat 12th, 2015 saat 22:28

    Film bilim kurgu filmi olarak izlenirse güzel bir film. Eğer dinci bir gözle izliyecekseniz hiç izlemeyin. Admin emeğine sağlık. Ayrıca Ateist olan insanlara hakaret etmeyin. Herkesin inancı kendine sizin inancınıza saygı duyulmasını istiyorsanız sizde başkalarının inancına saygı duyun.

  22. Carpediem Carpediem Şubat 13th, 2015 saat 00:48

    Evanjelist hristiyanların (illuminati olarak bilinen güruh) propagandası bir film.

  23. özgür özgür Şubat 14th, 2015 saat 03:03

    bi insanı öldürüp cezalandıralacağına korkut daha tesirli.bekledim neolacak diye toprak verdi toprak aldı oldu..boş bi film yalnız sonunda imana gelenlere çok güldüm..

  24. OKan OKan Şubat 14th, 2015 saat 09:36

    Filmi sırf baş rol oyuncusunu sevdiğim için izlemiştim.
    Konu çok ama çok saçma bizim inançlarımıza göre.
    Oyunculuk ise bence çok yapmacık olmuş çok saçma geldi bana.
    Genede izlemek isterseniz deneyin ama sevmeyeceğinizden eminim.

  25. taner taner Şubat 15th, 2015 saat 14:46

    cok guzel ve anlam yuklu bır fılm tum ınsanların seyretmesı lazım…….

  26. ünal ünal Şubat 15th, 2015 saat 15:35

    Nicolas gage adı ucuz filmler soyadı.hadi boş durmayalım bişeyler çekelim demişler.

  27. serkan serkan Şubat 16th, 2015 saat 02:23

    NİCOLAS ABİ OLDUMU BU FİLM ŞİMDİ TEKE TEK BASKET OYNASAYDINDA ONU SEYRETSEYDİM DAHA HEYACANLI OLURDU HİÇ YAKIŞMADI BU FİLM SANA

  28. CyberPrite CyberPrite Şubat 16th, 2015 saat 12:42

    “TANRI” kelimesi müslümanlar arasında ve islam dünyasında hiçbir zaman kullanılmamıştır.Ama elin hristiyanından film çevirip te Allah demesini bekleyemezsiniz.Olaya bu açıdan bakın.Amerikan ve avrupalı filmlerde bol bol hristiyanlık üzerine bilinç altı empoze etme vardır.Adamlar inandıkları şeye çalışıyorlar arkadaş ya siz ne kadar dininize hakimsiniz.Sırf can sıkıntısından -ve türk sinemalarının rezilliğinden- pek çok yabancı-eskilerin taabiriyle ecnebi-filmi izleyen biri olarak artık hristiyan empoze etmeleri hiç görmeden seyretmeye alıştım. Kendi milletlerinde bile inandıramadıkları için ateistleşen toplumlarında bizlere aynı şeyi yutturma çabasından daha ileri gitmiyor, hristiyanlık. Yahudilik zaten kan yoluyla ve anneden gelen bir din.. Önemli ! Tanrı deyince hristiyanlıktaki 3lü tanrıya da inanabilirsiniz. Allah deyince… Tek yaratıcıdır.Bunu bütün diğer dinlerde olanlar bilir.Müslümandan başkası söylemez.

  29. skymoon skymoon Şubat 17th, 2015 saat 23:39

    Oyuncu iyi ama konu ve sürükleyicilik çok kötü.

  30. HÜSEYİN ESAT AKGÜN HÜSEYİN ESAT AKGÜN Şubat 19th, 2015 saat 09:08

    bu adamda nerde bir film olsa oynuyor çıtasını düşürdü

  31. EMRE -ERZINCAN EMRE -ERZINCAN Şubat 20th, 2015 saat 23:54

    NICO DAN DAHA IYILERINI BEKLIYORUZ..

  32. eyüp güneş eyüp güneş Şubat 23rd, 2015 saat 12:53

    Yorum yapmaya bile gerek yok. NC olmasa, vasatın da altında bir film. Son derece ucuz, berbat oyunculuk, sıkıcı ve de 5 ci sınıf bir öğrencinin yazabileceği bir konu. 3.1 vermişler. Bence 1’den fazla alamaz. Onuda NC var diye.

  33. yeliz yeliz Mart 3rd, 2015 saat 19:28

    oyuncuları yüzünden izledim,kaliteli bir yapıttır diye düşündüm ama vasat…demekki neymiş, iyi oyuncularda kötü filmlerde oynayabiliyormuş bööğğğ :)))))))

  34. Hamza Y. Hamza Y. Mart 7th, 2015 saat 22:02

    Nicolas Cage yi gördüm gözüm kapalı izledim hik yakıştıramadım yemin ederim berbat bir film bilim kurgu sever olarak kesinlikle en kötü filmlere bile 5/10 veririm ama buna 1 bile fazla BERBAT!

  35. Okan Okan Mart 21st, 2015 saat 23:01

    Nicolas Cage gördüm yorumlara bakmadan izledım ama gercekden zaman kaybı ve cok anlamsız bir film rezalet

  36. Nermin Nermin Mart 27th, 2015 saat 01:10

    Cok vasat bir film. Nicolas Cage var diye izledim, ama sanki Nicolas Cage de artik eskisi gibi degilmi, yoksa filmin kalitesindenmi kaynakli anlamadim. Filmi farkli kilan ve benim ilgimi ceken insanlarin birden yok olusu…cok ilgincti. Birden gercek hayattada olsa böyle ben ne yapardim diye düsünmedim degil :).

  37. Volkan Volkan Nisan 2nd, 2015 saat 18:49

    Film için berabt diyenler 5 para etmez diyenler..konudan bi habersiniz yazık..illüminati için çekilen bir filmdir bu..araştırın bakalım neyin nesiymiş.. Sizler begenin diye cekilmedi bu film…bilmeden atıp tutuyorsunuz..

  38. illeminati illeminati Nisan 7th, 2015 saat 20:50

    illemminati olduğu belli. ama nc nin filmlerini hep izledim. bu filmde en kötüleri arasında ikinci sırada. olmadı…. Keşke cennete gitmek bu kadar kolay olsaydı bu gün ölmek isterdimm

  39. Berkay07 Berkay07 Nisan 17th, 2015 saat 03:00

    Önemli değil” Kardeş Tanrı”kelimesi türkçe bi kelime degildir zaten 🙂 ve allahu tealanın 99″ismin tanrı kelimesi yoktur ve denilmemesi gereken bi kelimedir ve dier insanların dinini nasıl yaşadıgı senin için dinden soğuyacak kadar kötüyse sende sorun var demektir imanında sorun var demektir”

  40. Şener Şener Nisan 18th, 2015 saat 11:12

    BENCE ÇOK GÜZEL FİLM. TEŞEKKÜRLER BİLGİN…

  41. Alicannnn Alicannnn Haziran 7th, 2015 saat 11:41

    ya arkadaşlar önce filmi araştırın sonra adama laf edin grafikler kötü olabilir ama rolde adamın suçu yok zaten film kitaptan uyarlanmış ben şu anda kitabını okuyorum “sedat” kardeşimin de dediği gibi filmi dinci iseniz izlemeyin bu arada tşk bilgin

  42. Okan Caliskan Okan Caliskan Haziran 13th, 2015 saat 21:37

    KanalTürk filmleri gibiydi aynı. Kötü olduğunu söylemiyorum. Ancak mükemmel bir film değil. Uçakta dehşet ve 2012 Filmi karışımı olmuş biraz. Nicolas CAGE olmasa film daha düşük olurdu. Puanım 5.5/10

  43. BB BB Şubat 8th, 2016 saat 17:49

    Arkadaşlar bazı filmlerin konusu film sektorundekı gucun yanında olmadıgı ıcın bu sekılde olabılır
    konu hırıstanlıgın bır mesabenı anlatırıyor,ortak nokta degıl yani.

  44. Alim Alim Ağustos 12th, 2016 saat 23:06

    Arkadaşlar dinler tarihi ve felsefeden bir haber iseniz bu filmden birşey anlamazsiniz. Senaryo aslında 3’üncü bin yılda tüm dünyayı Hristiyan yapmak isteyen Vatikan papazlarinin kurgusu. Ilımlı İslam projesi ile Müslümanları da aynı potada eritme emellerine işaret ediyor.

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.