İMDB: 4.1 Yaşları hayli ilerlemiş 2 arkadaşın hayat hikayesini anlatan bir film olan Geriye Doğru – Ass Backwards Türkçe duvlaj olarak filmifullizle.com sitesine eklenmiştir. İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

2013 Filmleri, Komedi, Macera, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 24 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • çok güzel

  • Bu kadar basit bir film izlememiştim. Çok kötü

  • rezalet bir film tamamen zaman kaybı.saçma sapan bi konusu var kurgu ve oyunculuk berbat..

  • neden böyle düşünüyorsunuz bence çok güzel

  • bencede leylacım

  • iğrenç lütfen izlemeyin zaman kaybı hayatımın 85 dk 12 sn. sini geri sstiyorum Bilgiln lütfen bunun gibi kötü filmler yükleme filmifullizle.com çok iyi bir site ama böyle filmler bu siteye yakışmıyor

  • çok fazla film izledim çok müthiş bir film değil

  • keşke bu filmi hiç çekme zahmetinde bulunmasalarmış… boşa zaman kaybı, başından belli oluyor zaten…

  • BENCE İZLEMEYİN. BANA GÖRE ÇOK ANLAMSIZ. AMA YİNEDE SİZ BİLİRSİNİZ.

  • amerikalılar bu kadar gerizekalımı merak ediyorum

  • hiç sarmadı.izlemeğe deymez.malesef 10 üzerinde 2

  • Film aslında kızların trajik yaşamını komikmiş gibi anlatan farklı bir film. Öncelikle çok çok gerçekçi ama araya komikmiş gibi duygusu sokuşturulmuş. Gayrimenkul dedikleri yere çok güldüm 😀 Daha çok yazık bu kızlara bu yaşta, herşey gençken kazanılıyor 30’u geçtinmi işin bitiyor duyguları veren bir film. Güzel aslında, aşırı komedi kahkahalar beklemeyin olay kahkaha attırmak değil bu filmde, gerçekleri farklı bir biçimde sunmuş yönetmen.

  • Ne Konu var, Ne de başka birşey. Salak ile avanak filminin kadın versiyonunu yapmaya çalışmışlar ama keşke de hiç denemeselermiş, yanından bile geçemez.

  • ÇOK İYİDE DEĞİL KÖTÜ DE DEĞİL ORTA AYARDA Bİ FİLM OLMUŞ..

  • zaman kaybı arkadaşlar……

  • Bilgin ,The Counselor ”DANIŞMAN” Cameron Diaz ve Brad pitt’in başrol aldığı filmi bekliyoruz sendeenn 🙂

  • KENDİMİ CEZA VERMEK İÇİN SONUNA KADAR İZLEDİM

  • daha salak bısı olamaz herhalde

  • aBI COK IYI YAA

  • cök kotü tavsiye etmem

  • 10 numara gencclik filmi

  • gerçekten son derece harika film tavsiye ederim süperdi ya 2.side çıksın gerçek dostluk buna denir

  • 10.dk kapattım..

  • Çokk GÜZEL BENCE…