facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Gitar – The Guitar 2008 Türkçe Dublaj izle |



"Gitar – The Guitar 2008 Türkçe Dublaj izle" için 26 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. esar esar Kasım 19th, 2014 saat 09:25

    vakit gecirmek icin, eglencelik 6/10

  2. ali51 ali51 Kasım 19th, 2014 saat 10:40

    zaman kaybı.

  3. mamy mamy Kasım 19th, 2014 saat 11:09

    Eğer şu ana kadar intihar etmediysem ya da ölmediysem bunu gitarıma ve müziğe borçluyum…Bence çok anlamlı bir film

  4. muhammed muhammed Kasım 19th, 2014 saat 13:16

    BİLGİN bu aralar hiç boş duymuyorsun.. 🙂 emeğine sağlık

  5. soap soap Kasım 19th, 2014 saat 21:00

    bu filmi geçen yıllarda izlemiştim, gitarist arkadaşlar ve müzisyenler izlemeli derim çok beğeneceksiniz. ama keşke gitar sahneleri daha fazla olsaydı, genelde depresyon üzerine kurulu film.

  6. aydinn aydinn Kasım 20th, 2014 saat 07:34

    vakit kaybi

  7. emre aydin emre aydin Kasım 20th, 2014 saat 14:05

    vakit kaybı olarak düşünmeyin filmin sonu bile süprizlerle dolu ben zevk aldım bir daha bile izleyebilirim

  8. gusto gusto Kasım 20th, 2014 saat 21:49

    Vasat sahneler olsa da güzel film. İzlenmeye değer.

  9. ESTER ESTER Kasım 23rd, 2014 saat 12:02

    İnsana neden ve nasıl yaşaması gerektiğini , önceliklerini , en derinde kalmış isteklerini sorgulatan bir film…Evet vasat sahneleri mevcut ve biraz da kasvetli bir film , ama kesinlikle izlenmeye değer…;)

  10. ricky ricky Kasım 23rd, 2014 saat 19:55

    Bu film bence gorulmeli

  11. rana doğrue rana doğrue Kasım 25th, 2014 saat 06:13

    Lütfen bazı insanlara nasıl yorum yapmaları gerektiği konusunda ders verin, seçtiğiniz filmleri keyifle izliyorum teşekkürler

  12. bahar bahar Kasım 27th, 2014 saat 00:47

    Bu filmi seneler önce tv de izlemiştim. Ve bittiginde yüzümde hala bi gülümseme vardı. Defalarca izledim. Film başta sıkıcı gelebilir ama bence hayat hakkında çok anlamlı bi film. Derlerki insan isterse kanseri bile Yener.bu kadın tüm hayatını bakış acısını değiştirerek sürpriz bi son yapiyor.vaybe

  13. sevim sevim Kasım 30th, 2014 saat 04:29

    hayata bakış açınızda 1 delik açabilecek bir film iyi ki yorumlara aldanmadım kötü yorumlar tam bi şaçmalık müthiş bir konu

  14. murat kartay murat kartay Kasım 30th, 2014 saat 17:03

    süper bir film biraz bası sıkıcı gele bilir ama tamamını izleyince supriz olacak

  15. enis nurkoviç enis nurkoviç Aralık 4th, 2014 saat 05:28

    hiç düşünmeden izlemenizi tavsiye ediyorum saçma yorumlara kanmayın

  16. Sait Yiğit İnan Sait Yiğit İnan Aralık 7th, 2014 saat 00:10

    Film güzeldi ama her kısa film gibi çok etkileyici değildi 90 dklık bi filmden fazla bişey beklememelisiniz.
    Filmde bazı hatalar gözüme çarptı kadın eve pizza söylüyor kağıdı imzalarken sol elini kullanıyor fakat ilerleyen zamanlarda kendine sağlak bir gitar alıyor belki de tartışılsın diye böyle birşey yapmış da olabilirler.
    Bir de son sahnede parkta gitar çalarken dandik bi amfi kullanıyor ama distortion efektinde sıkıntı yok amfi radyodan bozma uyduruk bişeye benziyor overdriverlı olacağına ihtimal vermiyorum zaten.

  17. Can Can Aralık 15th, 2014 saat 07:20

    Ben de dikkat etdim hatta küçük kızı gösterdiğinde ve gitar geldiğindede ilk ters tuttu sonra normal kullandı 🙂 ve benimde seyyar amfim var ve üzerinde overdrive delay ve level efektleri var şaşıcak birşey yok 🙂

  18. sevgi sevgi Aralık 29th, 2014 saat 04:13

    film çok güzeldi ayrıca vasat sahne yoktu insanların değişik zaaflarına hitap ediyor bence izlenmeye değer bir film hayata bakış açım değişti benimde çalamadığım bir klasik gitarım var ve bu filmi izledikten sonra içime bir umut doğdu

  19. irem irem Ocak 10th, 2015 saat 21:17

    hayatımda izlediğim en iyi filmlerden biri. herkes beğenmeye bilir. müzikle ilgisi olan izlerse daha çok beğenir

  20. sadakat sadakat Ocak 18th, 2015 saat 04:53

    MUHTEŞEM BİR FİLM.. YAŞAMAK ÇOK GUZEL KALDIGI YERDEN DEVAM.. :-)) ETKİLEYİCİ…

  21. ELİF ELİF Ocak 27th, 2015 saat 12:52

    İĞRENÇ BİR FİLMDİ TAM ZAMAN KAYBI BUNU YERİNE AKSİYON FİLMLERİ DAHA İYİ

  22. murat murat Şubat 27th, 2015 saat 21:54

    süper film bence izlenmeli ,olumsuz yorumları dikkate almayın lütfen maalesef filmden anlayanda yorum yapıyor anlamayanda yazık

  23. handan handan Nisan 17th, 2015 saat 16:54

    bence gayet güzel bir film hayatı farklı bir açıdan gösteriyor

  24. seda seda Mayıs 16th, 2015 saat 21:23

    fena değil, izlenir

  25. Alpnoyan Alpnoyan Mayıs 30th, 2015 saat 11:17

    Çok başarılı filmin içine insanı mükemmel yerleştirmişler…Olumsuz yorumlara gelirsek dedim ya film insana hitap ediyor…..

  26. ghost ghost Temmuz 4th, 2015 saat 13:29

    bence gerçe kbi hayatın içinden geçen bir öykü çok iyi

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.