Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 30 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • bu site süper yalnız girl vs monster filmini de eklerseniz sevinirim.

  • ben çok sevdim 🙂

  • harika tam bana göre

  • Çizgi film..

  • SÜPERRR=)

  • eklediğin filmler için teşekkürler.. final fantasy serisinide yüklersen sevinirim şimdiden teşekkürler…

  • GÜZEL Bİ FİLM İZLENMEYE DEĞER BENCE…

  • Güzel bir animasyon filmiydi.Tavsiye ederim 😉

  • 10/7 şahsen çok severek izlemedim.Eğer gerçekten eğleneceğiniz bir film istiyorsanız bunu tercih etmemenizi öneririm..(son 20 dk güzeldi ama) 🙂

  • 10/6 şahsen çok severek izlemedim.Eğer gerçekten eğleneceğiniz bir film istiyorsanız bunu tercih etmemenizi öneririm..

  • nasıl bir film sizce güzelmi şimdi izleyeceğim ?

  • yeni izlicem diyen kusbeyinliler..ANNENIZDE yeni izlicek..Yorumu belli ama simdiden..

  • ya Bilgin lütfen çoklu parta geçiş yap böyle çok zor oluyor

  • seyredilmeye deger,eglenceliydi…

  • admın part part verırsen sevınırım böyle fılm izlenmıyo bıle kendı kendıne donuyo ilerlıyo…..part part daha iyi

  • korkuu filimlerde bekliyoruzzz süper sitee 😀

  • murat haklı film harici her konuyla ilgili yorum var 🙂

  • bu site süper başka siteler gıbı değil film için teşkkrler türkçe dublaj anımasyon fılmlerını beklıyoruz

  • güzelbi animasyondu izleme değer

  • animasyon ve kızılderili efsanelerinden hoşlananlar için mükemmel bir film seslendirme ve görüntü kalitesi çok iyi seyredeceklere duyrulur. Ayrıca bilgin deli dumrul 2 bulursan diğer sitelere fark atarsın eline sağlık kardeş

  • daha yenı ızlıcem amınım guzeldır 😀

  • şu yaptığınız yorumları film için yapsanız olmaz mı…? insanlar yorumlara bakarak filmi seçiyor siz ise film ile alakasız yorum yapıyorsunuz…

  • bende animasyon istiyom olurmu?

  • Selam Bilgin,
    Filmler için teşekkür ederim. Senin sayende güzel film izliyorum. Birde şunu söyleyeim; Anlaşılan sitenin geliri iyi, başka türlü burada sürekli istekte bulunan hödüklere tahhammül olmazdı!

  • Bilgin filimler hep ninja intikamı ninja filimleri olsun…. teşekkürler

  • Bilgin Felekten Bir Gece 2 Türkçe Dublajı bekliyoruz 🙂
    Eklersen seviniriz.

  • Bilgin Simdi Izliyecem Tewekkurler Hep Animasyon Koy

  • bilgin siteyin 5.ci yılını kutlarım iyiki sen ve filmi full izle var inan hastane nöbetleri geçmezdim 🙂 tebrikler

  • ilyorum benden olsun fena deyilmiş yinede tşk. bilgin

  • inş guzeldir bilgin hayvan bakıcısının turkce dublajını bulabilirmisin?