facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

God’s One Move 2014 Türkçe Altyazılı izle |



"God’s One Move 2014 Türkçe Altyazılı izle" için 38 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. mustafa tekin mustafa tekin Kasım 28th, 2014 saat 17:05

    güzel

  2. ömer ömer Kasım 28th, 2014 saat 19:34

    güzel filmdi izlenir…> hiç sıkılmadım

  3. eray eray Kasım 28th, 2014 saat 20:34

    film çok güzel…

  4. sasuska sasuska Kasım 28th, 2014 saat 23:58

    emeğine sağlık güzel

  5. sero sero Kasım 29th, 2014 saat 01:05

    İntikam !

  6. Vural Vural Kasım 29th, 2014 saat 01:15

    çok iyi bir film izlemeye değer.

  7. nurullah nurullah Kasım 29th, 2014 saat 02:23

    on numara film keşke oynuda bılseydım:)tskler

  8. karael diven karael diven Kasım 29th, 2014 saat 02:57

    10 numara 5 yildiz derler ya bence oyle bir filmdi anladigim kadariyla ikincisinide cikarirlar siddetle tavsiye ederim

  9. resul baba resul baba Kasım 29th, 2014 saat 03:52

    Koreliler bu işi çözmüş beyler film çok iyi konu ve aksiyon sahneleri başarılı tavsiye ederim.

  10. Perfect Perfect Kasım 29th, 2014 saat 04:58

    çok iyi kesinlikle izleyin holywood ı aratmaz

  11. Barış Barış Kasım 29th, 2014 saat 05:46

    Gerçekten Güzel bir filmdi İzleyin pişman olmazsınız

  12. Go Jany Go Go Jany Go Kasım 29th, 2014 saat 10:14

    Müthiş film olmuş…

  13. maho maho Kasım 29th, 2014 saat 11:49

    filmden sonra satranç oynama merakı geldi

  14. avni çakır avni çakır Kasım 29th, 2014 saat 14:40

    42// cok basarılı guzel bır fılm

  15. erdal erdal Kasım 29th, 2014 saat 15:40

    Film cok iyi gidiyordu ama sonu cok sacma olmus

  16. ABDULLAH ABDULLAH Kasım 29th, 2014 saat 22:08

    Seyredilmesi gereken güzel bir film.

  17. faruk faruk Kasım 29th, 2014 saat 23:28

    cok basarılı

  18. zeynep53 zeynep53 Kasım 30th, 2014 saat 02:06

    waw süper aksiyon hapisteki oyun tahtası olmadan oynayan adam nerde yaw 😀 devam filmi mi bilemedim 😀 tşkler

  19. Şener Şener Kasım 30th, 2014 saat 12:22

    Gerçekten çok güzel. İzleyin. Teşekkürler Bilgin…

  20. murat murat Kasım 30th, 2014 saat 17:53

    Film orta sınıf vasat denilecek bi film olmuş, saçma intikam işine giren bi adam. madem intikam alacan ne uzatıyon , EZEL dizisi vardı o geldi aklıma 😛 sitede başka bi kore filmi var ; ÖLENLE ÖLÜNMEZ , onu izleyin daha iyi- bu filme 10 basar .

  21. yılmaz yılmaz Kasım 30th, 2014 saat 20:06

    bugün 2. süper filmi seyrettim teşekkürler bilgin kardeşim süpersin.

  22. rahmi rahmi Kasım 30th, 2014 saat 22:44

    kesın ızleyın yorum yapmamın sebebı ben genelde yorumlara bakarak ızlıyorum o yuzden

  23. turgay turgay Aralık 1st, 2014 saat 10:06

    aksiyonu go diye bir oyunun üzerine kurgulamışlar ilginç bir film olmuş tabi aksiyon sahneleri bir harikaydı milli oyunlarını adama böyle aşılıyorlar helal olsun

  24. mustafa mustafa Aralık 2nd, 2014 saat 03:50

    İZLENMESİ GEREK BİR FİLİM BU KADAR AZ KİŞİ İLE BİR FİLM BU KADARMI GÜZEL OLUR…

  25. alican alican Aralık 2nd, 2014 saat 12:18

    arkadaslar gercekten cok etkiliyici bir film sidetle tasfiye ediyorum bilgin emegine saglik

  26. İNAYET İNAYET Aralık 2nd, 2014 saat 16:20

    seyredin güzel film

  27. Diyar62 Diyar62 Aralık 2nd, 2014 saat 22:47

    güzel film izleyin arkadaşlar. emeğine sağlık Bilgin

  28. Seyirci Seyirci Aralık 3rd, 2014 saat 04:33

    Aynen murat nickli arkadaşın dediği gibi saçma sapan bir intikam alma yolu. 🙂 İşte maksat film olsun diye bu şekil yapmışlar ama mantıkla uzaktan yakından alakası yok o yüzden seyir zevki vermiyor. İzlemeyenler içi Tavsiye edebileceğim bir film değildir. Emekleriniz için teşekkürler.

  29. Timur Timur Aralık 3rd, 2014 saat 06:12

    tavla taslarıyla dama masasında oynana bı oyun bunu bızden calmıslar 😀 😀 😀

  30. ali51 ali51 Aralık 3rd, 2014 saat 11:19

    kaçırman 🙂

  31. seyyah seyyah Aralık 6th, 2014 saat 05:41

    itiraf edin artık hollywood sizi film bağımlısı yapmış. :))

  32. Hero Hero Aralık 7th, 2014 saat 10:09

    Guzel gorunuyor, ama turkce altyazili olmasi, cok kotu ve beni filme bakmamaya zorluyor, emege saygı

  33. saint saint Aralık 7th, 2014 saat 19:58

    güzel sürükleyici bir film emege tşkrler 🙂

  34. miroğlu miroğlu Aralık 22nd, 2014 saat 00:40

    film çok güzel intikam almak istiyenler izlesin başarılı bir film

  35. antiQoor antiQoor Aralık 27th, 2014 saat 02:18

    film gayet iyi. devam filmi çıkar diye umud ediyorum. 1-2 vatandaş aşırı zeki oldukları için adamın intikam alma taktiğini eleştirmişler. beyinlerinden öpüyorum.

  36. İsfendiyar İsfendiyar Ocak 11th, 2015 saat 00:11

    Film usta işi güzel keyif alacaksınız ve en iyileriniz arasında olacak bır fılm

  37. ilk yorum ilk yorum Ocak 24th, 2015 saat 17:32

    Merhaba

    Hocam ,filmler nerenin yapimi oldugunu yazmiyorsunuz ..cogunlukta ..!,,bu bilgiye ulasamiyormusunuz yoksa baska bir sebep mi ?

  38. bilgin bilgin Ocak 25th, 2015 saat 21:07

    @ilk yorum Aslında ulaşabiliyorum ancak bazen araştırmak gerekiyor çok fazla zaman ayıramıyorum bu konuya maalesef yüklenmesi gereken çok film var, tabiki yorumlar vs.. de oluyor.

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.