Fragman Tek Parça OP


İMDB: 7.1 | 131.743 Kişi oy kullanmıştır. Radyoaktif taşıyan devasa büyüklükteki Godzilla adlı canavar insanoğlunun ona yaptıklarının hesabını sormak için geri dönüyor. Ancak insanoğlu da direnecektir... Başrollerde Aaron Taylor-Johnson, Elizabeth Olsen, Bryan Cranston, Ken Watanabe, Juliette Binoche, Sally Hawkins ve David Strathairn var. Yönetmen koltuğunda ise 2010 yapımı Monsters filminden tanıdığımız Gareth Edwards oturuyor. Filmin sloganı: "Dünyanın sonu, Godzilla'nın başlangıcı." İyi seyirler filmifullizle.org

3 sene önce eklendi.

2014 Filmleri, Aksiyon, Bilim Kurgu, Gerilim, imdb 7+ Filmler, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 246 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • saçma çoçuk filmi bile degil

  • tek cumlem var yazın bi yere: 21.yuzyılın en kötü filmi… Okadar anlayın

  • ıdm puanına aldırmayın bir işe yaramaz vakit kaybı tamamen

  • bence kendi kararlarınızla hareket edin yorumlarda bazıları kötü diye bilir ama sonradan açıp izlediğinizde güzelmiş diye bilirsiniz iyi ki yorumlara bakmadım diye bilirsiniz o yüzden kendi kararlarınızla hareket edin ve ben simdi açıp izliycem kötü de olsa iyide olsa emeğinize sağlık

  • sırf filmi izlemeyen izlemesin vakit kaybetmesin diye uğraştım ve yazdım berbat

  • O kadar film izlerim hint olmak üzere bugüne kadar ilk kez bir film izlerken uyudum gerçekten sahneler karanlık olmuş neyle kim savaşıyor ne yapıyor anlamadım izledim en kötü godzilla filmi

  • godzilla kahraman yapmışlar adamlar, film çok karanlıktı ve de hep milletin özel hayatını gösteriyodu bunun haricinde 10/9

  • Hiç Beğenmedim Etkili Bir Yanı Yok

  • yinede güzeldi.iyi seyirler…

  • film çok güzel kesinlikle izleyin

  • daha ne olsun. çok eğlencelik.

  • Film Güzel Diyorsunuz Bakalım izliyelim Görücez 😀

  • En can alıcı sahneler karanlıkta kayboluyor….beğenmedim trajik bile değil.

  • Godzilla bu gazla avengers e katılır 😀

  • Sahiden o ne kadar karanlık bir filmdi öyle. Eyüp : Filmi beğenir beğenmezsin tabi ki kendi zevkin ama film senin kriterlerine uymuyor diye filmi beğenenlerin yaşı kaç diye insanları küçümsemen asıl senin küçük bir insan olduğunu gösterir(küçük derken yaşından bahsetmiyorum, anlayabilirsen tabi). Öyle ilginç bir milletiz ki filmi beğenmediğimizde film yerine onu beğenenleri eleştiririz.

  • film müthiş

  • film gerçekten güzel olabilir ama bazı arkadaşlarında dediği gibi çok karanlık bide şu uçan canavarla diğerini pek iyi yapamamışlar robot oldukları acayip belli bunun dışında film iyiydi denilebilir.

  • Filmin çıkalı kaç ay oldu türkçe dublaj halen çıkmadı.ne zaman çıkacak bu?

  • Film hayatımda izlediğim en iyi filmlerin basında O Kadar güzel ki size tavsiyem bosuna vakit kaybetmeden direk izleyin simdiden iyi seyirler dilerim.

  • Bu sitede film vb izlemek için ekstra ücret ödenmesi gerekiyor mu yani dönem sonu faturaya yansır mı?

  • filmi idare ediyor teşekürler bilgin..

  • Emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler.

  • Admin bu filmin türkçe dublajını atarsan çak sevinirim bak çoktan beri izlemedim çünkü admin tr dublajını atar diye düşündüm dahada izlemedim Admin atarsan çok sevinirim !!!!

  • Beğenmedim. İyi değil . gibi laflara bakmayın dostlar……..film guzel. 10 üzerinden 9 .
    İzleyin pişman olmazsınız

  • Yani GODZİLLA’yı bile kahraman yaptılar ya yuhh 😀

  • Neyini sevmediniz acaba fıstık gibi film.Ayrıca sonu tam istediğim gibi bitti godzilla dediğin böyle olmalı.Filme 10 yaş altı diyen arkadaşın yaşı kaç acaba? 10/10 film beyler izleyin…

  • şimdi gelmişler zamanında yakıp yıkan godzilla amerika ve japonyanın kahramanı olmuş,vay arkadaş zaman herşeyi değiştirir diyorlardıda inanmazdım godzilla bile değişmiş vay anasını 🙂

  • Güzel film , çok güzel site

  • SÜPER BİR FİLM

  • Bir de sonda artist artist hareketler

  • Şu filmi beğenenlerin yaşları kaç acaba? 10 yaşında büyükler için uygun bir film değil 🙂 -10 yazmak lazım filme. malkoçoğlu izleyeydim keşke

  • Film çok güzel. Ben kapağına bakınca asıl kötü olan GODZİLLA zannetmiştim. Şiddetle tavsiye ederim 10 üzerinden 9.5

  • çocuk filmi

  • kardeşim filmin çoğu gece geciyor her yer karanlık ekran full karanlık birşey görmüyosun ki anlamadım ben hiç birşey yinede teşekkürler

  • Sleep GODZILLA (:

  • Walter White 🙂 ya da Heisenberg,keşke daha çok kalsaydı….

  • Film idare eder.Godzilla filmiyle alakası yok ama. seyretmeye değebilir.TŞK BİLGİN.

  • bilgin eline sağlık guzel film ama o kadar çok film izledim ki artık izlicek guzel film bulamıyoruz en iyi filmlerin guncel olmayıp her yenı cıkan fılmler gorunuyor buna cozum bulursanız ben gıbı bırcok kısı sevınecektır tesekkurler

  • bilim kurgu olarak güzel izlenecek bir film teşekkürler

  • Arkadaşlar bu film muhteşem Ötesi izlemenizi tavsiye ederim. Ayrıca film ‘e 10 da 10 veriyorum. hak ediyorsunuz. !

  • admin film 10 üzerinden 10 çok müthiş bir film ellerine sağlık

  • film çok guzel gercekten cok sevdım.

  • Herkes güzel diyor bakalım bizde izleyelim.

    Teşekkürler Bilgin.. 🙂

  • Film gercekten guzel izlenir..

  • böyle filmlerin hastasıyım fakat sürükleyici olmamış ne yazıkki genede iyi seyirler 🙂

  • Bilim kurgu/fantastik sever olarak filmi biraz yavan buldum. Hızlı gelişen hiç dur durak bilmeyen insanların diyaloğuna fazla rastlanmayan bir film. Görsellerin daha iyi olmasını biraz ışık savaşı yapacağız derken filmi bu kadar karanlık çekmemelerini çok isterdim. Mesela Dünyalar Savaşı gibi filmi sindirerek kapılarak izlemiyorsunuz. Godzilla’yı sonunda birinin iyi anlatmasına da bayıldım bence süper fikir. Biliyorum ki bu tarz filmleri sevenler iyi de olsa kötü de olsa hemen açıp izleyecek. Ama fazla ilgili olmayanlar uzak dursun. Sadece filmi kötülememeleri adına 😉

  • EN İYİ KISIM amerikan amiralinin “BEN ÖNCE İNSANLARIN GÜVENLİĞİNİ ÖNEMSİYORUM” dedikten sonra japon adamın o saati gösterip HİROŞİMAYA vurgu yapması çok etkileyiciydi.

  • film zaten bilim kurgu pek mantık aramamak gerekiyor ama ben clorefield(yaratık) filmine çok benzettim ama onun kadar başarılı bulamadım filmi.

  • roland emmerich ‘in godzillası çok daha iyiydi bence:) Matthew broderick Jean reno hank azaria;)Ama ekleyenin çevirenin emeğine sağlık aylar sonra sayenizde izleyebildik…

  • şu filme kötü diyen gitsin çizgi film izlesin 😉

  • insanlari yanlış yönlendirmekten baska birşey yapmiyorsunuz.

    Filme gelince film gayet güzeldi sesler efektler herşey iyiydi. 8.1/10

  • harikaydı

  • Godzilaya bayılırım yanı canavara filmde süperdi mutlaka izleyin. 🙂

  • Anlayana çok şey anlatıyor…

  • godzilla 😀

  • film güzeldi beğendim

  • yaratık aslında birşey yapmıyor insanlar saldırmasa dellenmicek garibim

  • Normalde bilim kurgu filmlerine hastayım iyi kötü izlerim ama ilk kez bi filmin sonunu izlemeden uyumuşum abuk subuk bir film yapmışlar Godzilla’nın adını lekedi bu film 🙂

  • bilgin teşekkürler beklediğim gibi değildi film..

  • sinemaya gitmiştim izlemek için.malesef vasatın biraz üstü.farklı yaratıklar katmak akıllıca ama godzillanın insanlarla dost gösterilmesi tam bir skandal 🙂 bugüne kadar oluşan tüm algıyı bu film değiştirdi.canavardan dost olmaz 🙂 illede bişeyle savaştırcasanız mekanik bi robot gibi bişe koyun filme insanlığı o temsil etsin :)burkık

  • Beklentimin çok altında alıen ( yaratık ) filminin yanından geçmez izlemek zaman kaybı…

  • ahmet sorun filmde değil senin ekranda xD ekran ayarlarından görüntüyü biraz daha beyazlatırsan bu karanlık dediğin sorun ortadan kalkar 😉

  • slm, film bıraz karanlık , bazı sahneler belli olmuyor , vaktınız varsa ve bılım kurgu sevıyorsanız seyredilebılir , 7/10 emeği gecenlere teşekkürler

  • Film altlarına çok yorum yapan biri değilim ama bu filme yapmak istedim. film tamamen karanlık içinde geçmiş görücem diye kendimi parçaladım hiç zevk alamadım

  • lan godzılla sendemı conılere yardım edıyorsun…

  • çok gereksiz bir film. İzlerken eziyet çektim.

  • hahaha godzilla iyi bir japon efsanesi ama hollywood olaya el atınca her şey gibi saçmalaşıyor. bıktık artık yeminle. bi kez de mozambik sahilinden çık. ille amerika kalifornya. bırakın bu işleri ya.

  • GODZİLLAYI DA KAHRAMAN YAPTINIZ YA

  • 10 numara 5 yıldız bi film bide türkçe dublaj olaydı iyi di olsun yinede eline sağlık admin…

  • Godzilla ağlattı,sonra doğru da sevindirdi 🙂

  • abi muhteşem bir film

  • Dev bir hamamböceğinin hayatını izledim sanki, yahu yılların godzillası insanda böyle bir hissiyat nasıl uyandırabilir, izlerken de benliğim ve kafam yerindeydi 😀 yazık olmuş isme ayrıca bilginin emeğine de saygılarımı gönderiyorum, iyi seyirler…

  • Godzilla yerine film’ in ismi ford olaydı daha iyiymiş godzilladan çok ford’ u gördük.

  • Film güzel izlemenizi tavsiye ederim. Bazı arkadaşlara ufak bi öneri filmlerde özellikle bilim kurgu filmlerinde fazla mantık aranmaz o işin espirisidir.

  • İnsanoğlunun temelinde olan birşey sürekli eleştirmek ve güzel olan birşeye kötü demek. Filme kötü diyenlere sesleniyorum bir film çekmeye kalksanız zorluklarını ne kadar çaba harcandığını ve ne kadar maddi manevi her yönden harcama yapıldığını görseniz. Belkide bu kadar kötü zaman kaybı demezsiniz ama insanoğlu böyle yapacak birşey yok… Filme gelicek olursak film ses ve görsel efektler 10 numara konu ilerleyiş çok iyi ve kendi dalında çok güzel birfilm. Ailece izleyebilirsiniz 10/8

  • güzel film

  • Arkadaşlarımız Godzilla’yı göremedik la nerde bu godzilla ?Diyip isyan edip zaman kaybı diyenleri kınıyorum.Kardeşim buraya full aksiyon izlemeye gelmediniz,bu bir bilim kurgu filmi.Okuma yazma mı bilmiyorsunuz anlamadım ki nedir sizin derdiniz :)Arkadaşlar filmi izleyecekler için söylüyorum b.kurgu sevmiyorsanız izlemeyin,arkadaşlar gibi b.kurguyla alakası olmayıp filmi yarısında bırakıp bu ne biçim film izlemeyin diyenlere takmayın siz.Güzel bir film bence önceki Godzilla’ya göre oldukça güzel.Öncekinde hikaye yoktu şu yoktu bu yoktu.Ama bu güzel ve yerinde olmuş.İzlerin derim ben 🙂

  • teşekkürler bilgin film izlenebilir

  • Sinemasına gittik ve artık o kadar sıkılmıştıkki çıkıcaktık filmden … 1.kısmında godzillayı göremedik bile 😀 2. bölümde ancak gördük ve paraşütlerle atlandıkdan sonra felan filmden çıktık o derece kötüydü . zaman kaybı

  • Aslında Çok Güzel

  • Woow! bi canavar dünyayı kurtarmak için diğer canavarı öldürüyor. çok şaşırtıcı… Bryan Cranston için izledim, güzeldi 🙂 Teşekkürler

  • eline saglık bilgin cok guzeldi 🙂

  • ellerinize sağlık,güzel film,çekinmeden seyredin.

  • film sanki godzilla dünyanın koruyusucu gibi bir konusu vardı ve saçmaydı

  • film super diyebilirim bilim kurgu hastasıyım ama bu film bebek gibi çok komik kahkalar attım burda godzilla canavarlarda dovusuyor inssnlarl değil inssnlarda savas daha eğlenceli olur neyse ruslar 🙁
    en iyi japonlar yapıyor kardeş

  • Yorumları okudum da; bu ‘godzilla hiç gözükmüyor’ diyenler filmi nereleriyle izledi acaba? 🙂 Filmin yarısında canavarlar gözüktü. Biraz izleyerek yorumda bulunun. Bir de bu film bir canavar filmi, türü de belli: bilim kurgu. Buna uygun yorum yapın. Saçmaymış falan bunları bi geçin yahu artık. Vermek istediği mesaja bakın. ‘doğa dengededir’ mesajı ne kadar güzel anlatılmış. Oyunculuklar güzel. Daha önce godzilla filmine ön yargılı bakan ben bile çok beğendim diyebilirim. Devam filmini çekerler mi bilmem ama godzilla ölmedikçe yeniden çekimler olacaktır muhtemelen. ailevi ilişkiler, olayın yaşattığı durumun dramatize edilmesi vs hepsi çok iyi anlatıldı diyebilirim.

  • godzillayi daha cok görsek iyiydi, filmin yarisi zifiri karanlikta ne oluyor diye anlamaya calismakla gecti.

  • güzel denilebilir ama bence bu filmin puanı en fazla 6.9 filan olmalıydı

  • godzilla filmlerini hiç sevmeyen biri olarak. çok güzel olmuş bu film 😀

  • 7/10 verdim saçma vestern ve aşk filmlerinden iyi.

  • film güzel ama godzilla kendi için mi savaşıyor yoksa insanlar içinmi ben onu anlamadım

  • maalesef teknoloji geliştiği halde eski filmin yarısı kadar bile değil.bundan önce çekilen jean reno nun oynadığı godzilla daha iyiydi.

  • Sevgili bilgin kardesim bence cok guzeldi sana tesekkur ederim ama bana sorarsan ruslar bu isi daha iyi biliyor ama turkce daha iyi anladigim icin senin siteni secoyorum(her zaman). Sanaa coooook tesekkur eder her gun siteni takip ediyorum☺️☺️☺️☺️☺️

  • Fragmanlarını gördükten sonra en çok beklediğim filmdi, fakat benim gibi bir bilim kurgu hayranı için tam bir hayalkırıklığı oldu.!
    Görsel efektler: Ortalama bir Hollywood filmi gibi
    Kurgu : O kadar basit ve komik ki filmden soğutuyor
    Yıllar önce yapılan Godzilla filmi bile daha çok geriyor ve heyecanlandırıyordu.

    Neticede pahalı bir yapım izlenemez demiyorum ama sağlam bilimkurgu sevenleri doyurmaz bu film.

  • film gayet güzel bu tarz sevenler için saçma diyenlere bakmayın zevkler tartışılmaz ama bilim kurgu sevenler kesinlikle izlemeli ben beğendim..

  • Benim en hayran olduğum kısmı filmin. Bildiğin mermi sıkıyorlar. İnsanı zor öldürüyor o mermiler Canavarda çizik açamaz.Emeğine sağlık Bilgin

  • Güzel film izlemeye değer

  • japonlardan sonra şimdiye kadar çekilmiş en iyi GODZİLLA filmidir bence görüntüler ve ses efektleri muhteşem ve tamamen eskiden çekilmiş kült GODZİLLA filmlerine bağlı kalınmış.beğenmeyen arkadaşlar genellikle genç ve kült film tarihine yabancı arkadaşlar.o sebepten bu filmleri anlamamaları normal ve ne kadarda bilim kurgu ve dev canavarlar olsada amerikanın hiroşima pişmanlığının mesajını veriyor.

  • o alışık olduğumuz saçma sapan godzilla vb filmlerden değil adamlar işin içine açıklama ve mantık katmış (halen okyanusun en derinine inemememizi güzel kullanmışlar)

    eksileri- karakterler çok sıradan
    – godzilla geri planda
    – film kısa
    artıları+ içerisinde mantık ve kurgu var
    + efektler kabul edilebilirin üstünde
    + yüksek bütçeli olduğu belli oluyor
    10/6.7

  • Filmi bilmişler ama kuramamışlar..köprüyü kapamışlar (sivillerde var üstünde) canavara ateş açıyorlar.harbi saçma sapan salak bi film.konu kopuk.Şu filme güzel diye sevinenleri görünce bende seviniyorum.

  • Konur olarak çok ağır işliyor film ve haliyle sıkıldım o yüzden çok sevmedim ama adamlar yapım olarak iyi para harcamışlar hakkını vermek gerekir 10 üzreinden anca 5 veririm cidden çok sıkıldım filmden

  • Godzilla kurtarıcımız :))) İzlemeyin ya da izleyin pişman olun.Karanlıkta film çekmişler. 🙂

  • tüm film gece geçiyor godzillayı net göremeden film bitti

  • Beğenmedim godzillayı gün ışığına davet ediyorum görünmüyor:)

  • Bilim kurgu en sevdiğim film türüdür. ama bu film berbat. aynı isimle tekrar film çekmenin kurgusumu kalmış devamı olsa neyse.

  • artik bu filmede kotu denmez herhalde dimi 🙂

  • Biraz cesaret ile aydınlık çekebilselermiş ne kadar başarıs oldugunu görürümüşüz karanlık hilesi her zaman tutar Monsters taki gibi ykaın kamera ve karanlık filmi izledim para harcamışlar.Ancak çocukluğumuzun japon yapımı godzillasını yakalayamamışlar… Belki bir dahaki sefere

  • büyük beklentilerle izlerseniz hayal kırıklığı oluşturabilir.boş zaman değerlendirmek için ideal.

  • güzel filmdi

  • admin adamın dibisin ulen helal alkışlar sana süper hd izliyoruz 🙂

  • Bu film efsaneler arasina girdi ve serinin ilk filmi GODZİLLA 1954 ile eş degerde tutuldu yönetmen herseyi eskiye odalarayak bu filmi çekti simdi tavsiye etmeyen veya saçma bulan insanlara sesleniyorum zaten sizin gibilere film begenmek zor milyonlar ikinci film için bekleyişe gecti he birde diyecegim zaten herkeze uygun film degil sevmeyen insan izlemesin arkadas 60 yıldır kült haline gelmis bir film karsinda sesin sacma yorumunu hak etmiyo bu arada godzilla ikinci planda degil 3.cül bakış acisi var filmde herkezin gözünden film yani teşekkürler:))

  • Fantastik film seven biri olarak çok beğendim.Kesinlikle izleyin.

  • fana degıl turk filmlerine 10 bsar ama aksiyon cok yok dövüşmelerini uzun uzun izlemek geldı ıcımden ama yapamamışlar dıgerı gıbı değil

  • Yüksek bütçeli sıkıcı bir film.

  • Herkesin seveceği türden bi film değil.

  • 10 numara 5 yıldız 🙂 kesinlikle zaman kaybı değildir.

  • abi, bir filmi de karanlikta cekmeyin ya

  • bu film amerikanın japonyaya barış çağrısıdır.

  • Arkadaşben böyle bir beyin göçü görmedim..Taramalı tüfekle gökdeleni yıkan yaratığa ateş açan masum köylü amerikalılar,yerde yatan adamın gözüne bakan dinezorlar,radio aktif madde yiyen bir biriyle kavga eden ağızları halka açma pensesine benzeyen yaratıklar,bombalar,emp şoklar ..alahıııım.Bide dünyayı kurtaran adamı ti ye alırlar…

  • İzlenebilir arada duygusal ve korkunç sahneler süper film NOT::

    Bilgin adamım siten çok başarılı ve güzel ellerine sağlık DOSTUM

  • ŞU ARALAR YENİ FİLMLERİN PAYLAŞIMI AZALDI 🙂 GÜZEL BİR FİLM İMDB PUANI BUKADAR YÜKSEK OLMA SEBEBİ 160 000 000 $ bir bütçeden dolayı bence daha iyi olabilirdi bilim kurgu sıfatında kurgu olarak bunu üstüne bu bütçelerle daha iyi filmler çıkartıldı bu benim kendi düşüncemdir .

  • böyle film olamaz toplasann kağde değer 10 dakika yoktur

  • Çok para harcamışlar. Bu yüzden izlenebilir.

  • bu filmi çok bekledim. Teşekkürler bilgin
    Ama film beklediğim gibi çıkmadı. Aslında böyle filmleri severim fahat çok sıkıcı geldi bana nedense.

  • arkadaşlar fantastik film seviyorsanız izleyin.Kötü yorum yapan bu tarz filmleri sevmeyen tipler.Birde bazı arkadaşlar saçma diyor.Fantastik filmlerden ne bekliyor anlamıyorum

  • 01:55:04 Bak hele bak yürüyüşe bak havasın’dan geçilmez şimdi :))

  • FİLMDE AKSİYON PEK YOK BEKLEDİGİM GİBİ GELMEDİ ORTALAMANIN ARTINDA İZLEYİN AMA ÇOK GÜZEL DENMEZ

  • Film efsane kesinlikle izleyin.

  • çok güzeldi kaçırmayın bence

  • #Burak0101 flimi nasıl izlediniz anlamıyorum

  • ben beğenmedim :/

  • Bilim kurgu sevmeyen izleyipte çok kötü bir film,zaman kaybı demesin.Bilim kurgu sevenler gözünü kırpmadan açıp izleyebilir,harika bir film.

  • güzel filmdi ama daha iyi olabilirdi.

  • Film bekleneni vermiyor,kurgu çok zayıf,başrol oyuncusu kim belli değil,yaratıklar makina mı yoksa hayvan mı oda belli değil,filme yazık etmişler 10 üzerinden anca 5 eder.Ama boş zamanınız varsa izlenir.

  • GODZİLLA İKİNCİ PLANDA HİÇ BEGENMEDİM.DİGERİ DAHA İYİ

  • Saçma sapan film yeminle. Hiç boşuna izlemeyin

  • Filmi izlerken yemek yedim,bakkala gittim,arkadaş aradı muhabbet ettim ,birazda ileri aldım bitti..

  • saçmalık :/ en sevmedim imdb ası 7.1 geldi ona şaşırdım

  • ADMİN TÜRKÇE DUBLAJI NE ZAMAN CIKAR

  • Bilgin teşekkürler film güzeldi

  • kesinlikle izlenir.

  • Film Güzel ama isimden kaybediyor 😀

  • Bu kadar sacma bir film daha olamaz. Pehhhh bir de yorum yapanlar da guzel demis filme :))) izleyecek olanlara tavsiyem sadece zaman kaybi.

  • sinemada izledim konu güzel değil ama efektler güzel izlenebilir

  • güzel film yapmışlar gerçekten.paylaşım için teşekkürler bilgin kardeş.hak ettin reklamlara tıklamayı 🙂

  • Bu filmi sinemadada izlemiştim ama daha iyi olabilirdi.

  • bilgin teşekkürler güzel filmdi

  • güzel film ancak bu kadar bütçe ayrılıp neden godzilla bu kadar az göründü mantıksız.

  • yazık boşuna konuşuyorsun heryerde sinema çekimi vardı bir akıllı sen değilsin boşu boşuna hiç yazdığını görmedim ben bilginin oda biliyor diğer sitelerinde bu filmi eklediğini ama hepsi sinema çekimiydi adam size ne yapsa yaranamıyorsunuz bende buna kızıyorum işte. Film güzel arkadaşlar ama harika değil godzilla az görünüyor.

  • ben bu kertenkeleleri hiç bir zaman sevmedim sevmeyeceğim 🙁

  • aga hiç hoşuma gıtmedi resmen gece görüş gözlüğü takmamız lazım fılmde bune ya oralara gunduz olmuyormu anlamadımkı kardeşim

  • harika bir filmdi ama daha çok görmek isterdik godzillayı..

  • Ben ne zaman bu sayfadan film izlesem yorum yapmadan durmam admin ellerine sağlık film için herkez adina teşekkur ederim. Film’in yapımcısı Godzillaya Farklı bir açıdan bakmış her izlediğim godzilla filminde kötü canavar olsada bu filmde insanlığı kurtaran bir yaratık olmus. Herkeze iyi seyirler.

  • bilgin öncellikle NETTE İLK değil aynı filmi diğer film sitelerindede gördüm ve sende onların isimleri gözükmesin diye filmi o kadar kısmışsın (altlarını)

    • @yazık Filmin en başınada yazdığım gibi sinema çekimi ekleyenlere ben filmi eklemişler gibi görmüyorum. Orijinal olarak diye not düşmüşüm zaten ince bir detay sadece anlayanlar için. 😉

  • ŞU ARALAR YENİ FİLMLERİN PAYLAŞIMI AZALDI 🙂 GÜZEL BİR FİLM İMDB PUANI BUKADAR YÜKSEK OLMA SEBEBİ 160 000 000 $ bir bütçeden dolayı bence daha iyi olabilirdi bilim kurgu sıfatında kurgu olarak bunu üstüne bu bütçelerle daha iyi filmler çıkartıldı bu benim kendi düşüncemdir .

  • On numara film.

  • filmde sadece ses var hep karanlık sahneler neredeyse belli etmiyor. ayrıca filmin kahramanı yaratıklar ama sadece 10 dakika gözüküyor. sakın izlemeyin zaman kaybından başka birşey değil

  • İmbd 7.1 almış serinin en kötüsü olduğu kesin… 300 küsür metrelik canavarlar etrafında silahla neyaptığı belirsiz onca asker… başrol oyuncusunu nasıl monte etsek diye konuya çabalayan senarist.. işin en kötü yanı godzilla bildiğin amerikan askeri olmuş kurtardıya la dünyayı nassı bir misyon ve vizyon… izleyin nassı olsa vaktiniz bol… 🙂

  • beş para etmez zaten özürlerimiz belli olmasın diye filmin çoğunu gece çekmişler öylesine bir film işte

  • güzeldi tek sorun godzillayı çok az görmek oldu

  • devamı olacak izleyin.

  • Filmi çok enteresan buldum,Godzilla isminde bir yaratık ile ilgili film çekiyorsunuz ve bu yaratık filmde 15dk’dan fazla gözükmüyor,tebrik ediyorum yapımcıları

  • Begendim baya güzel yapmışlar 😀 izleyin vakit kaybı filan degil 2 saat nasıl geçtigini anlanlamıcaksınız

  • olmasada olurmuş aile dramımı godzilla saldırısımı karıştırmışlar filmi dramla pek olmamış

  • filmin yuzde 80 ni karanlik ortamda geciyor icim bunaldi

  • pek çok arkadaş gibi godzillanın net görünmemesi,göz yorması vs. yorumlarına sonuna kadar katılıyorum

  • Filmi bugün izledim. Filmin başlangıç olmasından dolayı biraz olayların bu seviyeye nasil geldigi anlatilmis. Sonra ki filmde daha fazla hareket olacağını düşünüyorum.

  • Ben filmde Bryan Cronston’u daha çok görmek isterdim. Filmde başrol oyuncusu Kick-ass tanıdğımız çok zayıftı oynuyomu oynamıyomu belli değil. Daha iyi film olabilirdi. Başrol oyuncuları daha iyi seçilseymiş daha iyi olurdu.

  • sadece Bryan Cranston için bile izlenebileceğini düşünüyorum.

  • Film beklentilerin çok altında olmuş.1998 yapımı Godzilla bile bundan daha iyiii.

  • Çizgi roman gibi, çoğu zaman gülerek seyrettim:) Bizim GODİ delikanlı adam çıktı, abdominalleri de iyiydi, deli kadir hesabı bastı gitti adam gibi:D Jonilerle dolu olması herkesi USA salak askerlerinin kurtarmasına ise alıştık diyelim:)) Radyoaktifle, enerjiyle beslenen canavara bizim salak JONİLER fener, kızılötesi her türlü zımbırtıyı tutup yerlerini belli ediyorlar oralara koptum….Seyrediliyor ama güzel yani , akıcı…komediyle karışık, delikanlı raconlu canavar filmi…:)))

  • harika harika cok guzel super bayıldım yorumlara bakmayın ac tıkla ve izle 🙂

  • gercekten bilim kurgu sevenler icin güzel bir film sağol bilgin :D:D

  • gorsellik harikaydi izlenilmeli

  • 3-5 kurt adam meraklısı arkadaş beğenmemiş, ergenlere kanıp izlemezlik etmeyin.

  • Aman Tanrım didim

  • efektler fena değil daha iyi olabilirmiş. özellikle godzillayı. Heisenberg reyizi daha çok görmek isterdim.

  • Yaaaa el insaf bu nasil bir sacmaliktir,ne mantik ne fantastik emin olun booom bosss yazik oldu guzelim dakikalarima,izledihim icin kendimi cezalandiracam

  • manyak bir film. Kesinlikle izlemelisiniz! 🙂

  • Daha güzel olmasını bekliyordum,son partı dışında pek beğenmedim çok yavaş ilerliyor olaylar

  • Ninja kablumbagaları izlesem bundan iyiydi 🙂

  • süper film tavsiye ederim

  • beğendim kim ne derse desin.

  • süper

  • şunu mu anlamalıyım. amerika diyor ki, biz bu bombaları bunlar için attık çaponistana heybeye atmadık diyor film ile söylüyor bunu yoksa tüm dünya tehlikedeydi diyor 🙂

  • filmin başında 30 yıldır KAZI yapıyorum diyor koptum gülmekten..

  • Beyler sadece fragmanı izleyin fragmanda Godzillay ı daha çok gösteriyorlar 😀 ulan ne umuyorduk ne bulduk peh 1998 yılında yaptıkları bile bundan daha iyiydi 3 part boyunca godzilla çıkıcak diye bekledim en son dayanmadım kapattım berbat olmuş dicemde berbat kelimeside az kalır

  • Ya ben bu mahluk yüzünden 5 yaşında tek başıma uyuyamıyordum her gece rüyama giriyordu 🙂 Oyuncağı hala durur bende çok duygulandım filmini görünce izleyin arkadaşlar ne kadar kötü olursa olsun 🙂

  • Film 10 numara olmuş.Efektler.Bilimsel konu.İşleyiş harika.Ama takıldığım bir nokta var.Orada bombanın 5 dakikası vardı patlaması için ne oldu o bombaya ?

  • mühteşem vay canına

  • süper,film

  • dünyayı kurtaran adamı geçtigi için sevindim . berbat. zamanınız bolsa bile değmez

  • süpersin bilgin kardes film daha sinemalarda oynarken paylaştın . yanlız filmi sinemada izlemisdim cok abarti acayip sacma geldi gina geldi bu godzilladan 😀

  • izleyin derim

  • güzel film

  • arkadaşlar iyi bir film izleyecisi olarak size bu yorumu yapıyorum lütfen dikkate alın filmin ismi godzilla ama malesef godzillayı göremiyorsunuz yok sadece filmin sonunda sadece başı oda tam 3 saniye sürüyor inanın bana berbat tan daha öte tamamen uydurma hatta okadar basittki film bile değil kendinize iyilik yapın sakın izlemeyin benimle aynı hataya düşmeyin

  • gerçekten çok başarılı olmuş mutlaka ama mutlaka izleyin

  • Mükemmel bir film,Bilim kurgu severler ve godzilla serisinin tutkusu olanlar muhakkak izlemelidir.Her dakikası heyecan ve aksiyon dolu bir yapım.İyi Seyirler…

  • Hemen hemen bütün yerlerde sinema çekimi vardı dayanamayıp eğile büküle izledim sonunda buraya gelmiş şimdi tekrar açıp izlicem sağol admin.

  • bilgin teşekkürler ancak filmi beğenmedim izlenir tabiki ama çok başarılı değil.

  • Adamsin Adminin son 4 harfisin !!! 😀

  • Sonunda getirdin bilgin 🙂 3 aydır bekliyordum sinema çekimini izlememek için zor durdum ama getireceğini de biliyordum.
    ADAMSIN @Bilgin…

  • iyiydi tavsiye ederım

  • harika bir film

  • eskisi daha iyiydi.

  • idare eder bir film beklenti içine girip izleme

  • eline sağlık

  • gercekten muthis bir film olmus mutlaka izleyin 🙂

  • king kong tadında harika bir fenomendir godzilla.görsel efekt şaheseri.insanı koltuğuna çivileyen bir kurgu.film böyle olmalı.teşekkürler bilgin.durdun durdun vurdun.:)

  • film gerçekten muhteşem neden ımbd puanı bu kadar az olmuş onuda anlamadım emeğine sağlık

  • yoklukta gideri var ama benim beklentimi karşılamadı puanınıda fazla buldum 10 üzerimden 5 anca ederi var bence

  • BÜYÜKSÜN TANK HD Yİ BULAMADIM İNDİRECEKTİM Kİ SENYETİŞTİN İMDADA

  • Valla film izledigim tek site burasi diyebilirim.
    Bu guncellik bu ilgi alaka taktir edilecek bir durum.
    Kendini surekli guncelleyen surekli ilkleri basarmak icin ugrasan tek film sitesi.
    Bir izleyici olarak Tesekkurler.

  • Baya güzeldide eski godzilla bundan daha iyi her şekilde bence..

  • film 10 numara 5 yıldız bryan cranston var diye izleyim dedim filmi izleyin derim aldıgı puanı hakediyor 🙂

  • Filmdeki gerçekçilik çok etkileyici sadece karanlık ortamda daha çok çekimde bulunmaları kimin kime saldırdığını karıştırdığım oldu bazen 😀 Ama gerçekten güzel filmdi. İzlemenizi tavsiye ederim. 🙂

  • kertenkeleye benziyor 🙂

  • 31.20 kadın neden kokmuş anlamadım o.O

  • Çok iyi efektleri olan güzel bir film.

  • izlenir ancak beklentiyi yüksek tutmayın derim.

  • Bilgin 2010 dan beri siteni takip ediyorum ve her gün reklamların hepsine basmaya gayret gösteriyorum gerçekten işinin hakkını veriyorsun seviyoruz seni

  • Film süper ve ötesi dostum kesinlikle izleyin derim!! kaçırmayın 😀

    Teşekkürler @Bilgin!

  • Godzilla bizim köylü oldu sonunda. Filmin sonunda suya daldığında yunus gibi zıplar dedimde zıplamadı. Godzillayı en son sahnede görebildik. Filmin adı Godzilla, filmde bir tek o yok. Film için sağol Bilgin.

  • film güzel olmuş teşşekürler bilgin… 😀

  • admin çok teşekkür ederım 1ay beklediğime deymiş iyiyse bu sitede izlemişim 🙂

  • Teşekkür Ederim Bilgin Her Zamanki Gibi Hızlısın BU Filmi Bekliyordum 🙂

  • ne zamandan beridir bunu bekliyordum teşekkurler @bilgin 😀

  • Bilgin sen insan değilsin yeminle :D.Cumhurbaşkanı adayı ol %90 la seçilmezsen ne olayım :D.Harikasın.

  • bilgin teşekkürler beklediğim gibi değildi film..

  • Türkçe Dublaj ne zaman gelecek ?

  • godzillayı daha çok görsek iyiydi..

  • Eski Gozdillayı hiçbirşeye değişmem.

  • yorumlara göre izlemem gerek 😀

  • bende bi çok site pc nin hafızasında gerçektende en hızlısı sizsiniz tebrikler

  • sen varya adamın dibisin Bilgin emeğine sağlık…

  • çok süper bir film değil vakit öldürmek için izlenir.

  • Fragmana bakılırsa güzel izleyelim bakalım.

  • harikasın teşekkürler

  • önceki film daha iyiydi sanki

  • Bir de sabah sabah godzilla mı izlediniz :))

    Nevalemi alayım bu film gece yuksek sesle iyi gider. Sağol Bilgin paylasım icin .

  • muthıs bır fılm ellerınıze saglık bılgın en hızlı fılm sıtesı gercekten hergun sabah ızlıyorum her gun 😀

  • Teşekkür Ederim Bilgin Her Zamanki Gibi Çok Başarılı Gidiyorsun Godzillaya İyi Bir Anlatım Olmuş Bunun Üstüne Koyularak Yapılacak Bir Film Tam İstediğimiz Godzillayi Yakalayabilir 😀

  • teşekkürler admin kaç aydır beklediğim film çok teşekkür ediyorum

  • harika