Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

Fragman Tek Part


İMDB: 7.0 Çocukluğunda büyük bir travma yaşayan Katlie, yıllarca erkek kardeşi Tim'in ailesini öldürdüğü iddiasıyla karşı karşıya kalmıştır. Fakat Katlie'ye göre ailesini katleden, erkek kardeşi Tim değil, doğaüstü bir varlıktır. Katlie hem cinayetin sebebiyle yüzleşmek hem de erkek kardeşinin adını temize çıkarabilmek için kendisini tehlikenin göbeğine atar. Oyuncular (ilk 10): Karen Gillan / Brenton Thwaites / Katee Sackhoff / Rory Cochrane / Annalise Basso / Garrett Ryan / James Lafferty / Miguel Sandoval / Kate Siegel / Scott Graham İyi seyirler filmifullizle.org

3 sene önce eklendi.

2013 Filmleri, imdb 7+ Filmler, Korku, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 304 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Bence hiç güzel değil benim hoşuma gitmedi

  • SUPER FILM TUYLERIM DIKEN DIKEN IZLEYIN MUTLAKA.

  • Eh işte.Vakit kaybı değil ama çok iyi bir korku filmide değil.

  • 8 yıllık korku filmi izleyicisi olarak beğendiğim bir film.

  • film harika arkadaşlar mutlaka izlenmeli

  • Eğer bir gün 2.sini çekerlerse açıp bunu izleyin yoksa hiiiç birşey anlatılmıyor filmde herşeyin ucu açık anlamsız ,vakit kaybı

  • okadar gerildimki arkadaslar inanamiyorum.. hayatimda bukadar iyi bir filim izlemedim!!!!!!!. harika bir filim 10/10 !!!! izleyin bence!!!!!! quality harika!!!

  • eh işte…

  • Böyle harika bi filme böyle iğrenç bi son! Sonu kesinlikle tatmin edici değil….

  • Film en iyi kendi seslendirmeleriyle izlenir. Seslendirme sanatçılarımıza lafım yok ama işin içine dublaj girdimi kalitesi yarı yarıya düşüyor. Bu yüzden altyazı iyidir. İngilizce bilsekte altyazısız direk izlesek :/

  • ben kolay kolay korku filmi begenmem ama bu gercekten superdi. Senaryo cok zekice uyarlanmis.

  • @bilgin bilgisayarimdanmi kaynaklaniyor bilmiyorum ama film devam ederken durakliyor ve “networork error” yazıyor yardima ihtiyacim var.

    • @Ada Siteden kaynaklı bir sorun değil. Sebebini bilemiyorum.

  • Adam film yayınlıyor burada fakat yönetmen gibi davranıyorsunuz. emeğine sağlık admin..

  • filmin sonu berbat oturduk izledik eşimle ama sonu çok kötü bitti anlamsız.

  • Filmlerde dublaj isteyen arkadaşlar. İzlediğiniz yabancı filmler sesli çekim yöntemiyle çekiliyor. Sesler efektler nefes almasından yere düşen bozuk paraya kadar her şey doğal. Bu ham kaydın üzerine zaman zaman efektler eklenerek etki arttırılıyor. Siz şimdi bütün bunları yok edip fuck you yerine kahretsin diyen, testereyle kesilirken haaayııır diye bağıran bir film izlemeye çalışıyorsunuz. Ya altyazıya alışın ya ingilizce öğrenin ya da film izlemeyin. Zaten dublaj film izleyerek filmi izlemiş olmuyorsunuz.

  • kötu yorum yapanları gecekten anlamıs değilim. Korku fılmıydı tam anlamıyla. İzledıgım ıcın pişman olmadıgım nadir filmlerden serısı cıksa tek tek hepsını ızlerım. Gerildim korktum tatmın oldum. Gerçekten harıkaydı ..

  • yemin ediyorum ben böyle saçmalık görmedim arkadaşlar lütfen bu yorumumu dikkate alın

  • Harikaydı!!!!!!!! Kesinlikle devamı gelmeli!!!!

  • Yorumlara baktım milletin hoşuna gitmiş izlenir felan denmiş öyle açtım ama açmaz olaydım bu ne saçma sapan bir filmdir artık ne konu belli ne amaç belli filmi izlemeyenler yorum yapıyor galiba olan bize oluyor

  • Çok saçma bir film. 2 saate yakın bir zamanım boşa gitti.

  • Yorumlara inanamıyorum. Allah kahretsin ki inanıp izledim. Her saniyesi kayıp kesinlikle izlemeyin.

  • Fragmanı bıle korkutucu, izlesem mi izlemesem mi guvenemedım kendıme 🙁

  • değişik bi konusu var sonu bıraz anlamsız gelebilir, ama izlenecek bi film

  • izlediğim en iyi filmlerdendi açıkçası. sonu müthişti. film önermemi isteyenlere kesinlikle önereceğim bir film

  • yayınlanan yorumlar daha cok bilgine teşekkür mesajları.Filmle ilgili olan yorum bulmak zor bende bu yorumun devamına ‘Bilgin süpersin 3 yıldır takip ediyorum seni’ yazmazsam yayınlanmaz heralde.

  • Salam. İlk kez yorum yazıyorum.Filmi izlemedim ama 2yıla yakın bu sitedeyim Bilgin kardeşe teşekkür ederim ve yorumumu burda görürsem çok sevinirim.

  • 9/10

  • Film kulvarında değişik bir senaryo gibi görünsede, standart bir korku filmiydi. Konuyu ilginçleştirelim derken biraz karıştırmışlar bence. Bir korku filmi sever olarak tatmin olmadım, yavan geldi açıkçası.

    İzlemek isteyenler için bir analiz yapacak olursam;

    -Eğer gecenin bir yarısı canınız sıkılmış ve biraz korkmak istiyorsanız ve de kolay etkilenen biriyseniz, film tam size göre derim ben hatta altınıza kaçırmaya hazır olun…

    -Eğer şimdiye kadar hatırlayamadığınız sayıda korku film izlemişseniz ve hala daha fazlasınız isiyorsanız, film hiç size göre değil. Tatmin olmayacaksınız çünkü. Ama siz yine önyargısız merakınızı gidermek için izleyebilirsiniz.

    İyi seyirler

  • 2. parttan sonrasını soluksuz izledim super ötesi psiko gerilim <3

  • karışık bi film ama izledim en iyi korku ve gerilim filmiydi

  • hiç kimse filmden anlamıyor tamamen berbat bi film böyle saçmalık mı olur hele hele sonu berbat zamanı olan varsa izlesin hatta zamanınızı böyle bi filme harcamayın bunun yerine korku seansını izleyin daha iyi 😀

  • Dört yıldır bu sitedeyim, arayıpta bulamadığım kalitesinden ( görüntü ve ses)memnun olmadığım bir film hatırlamıyorum ve uzun yıllar bize bu denli kalıteli filmler sunmanı da temenni ederek sana tüm emeğin için teşekkür ederim Bilgin.

    • @Gökhan Güzel düşünceleriniz için ben teşekkür ederim.

  • Çok karmaşık buldum.. Açıkcası sonlara doğru zaman kaybı olduğunu düşünmedim değil.

  • harika filmi tavsiye ederim

  • çok güzel bi son süperdi tek kelime ile harika

  • LÜTFEN YAZDIKLARIMI DİKKATE ALIN….

    FİLM KESİNLİKLE İZLENİR GÜZEL VE FİLMİN DEVAMIDA GELİCEKTİR KESİN. AYNALAR ve 1408i İZLEYİPTE BEĞENEN ARKADAŞLAR KAÇIRMASIN DERİM. O FİLMLERİN AYARINDA Bİ FİLM ONLAR KADAR İYİ OLMASADA MUHAKKAK İZLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM

  • Bu kadar saçma bir son yok

  • On numara filmdi harika diyebilirim korku mu bu film yeterince korkunç gerilimmi davul gibi Super fılm işinde ustasın @bilgin

  • Film gayet başarılı ve güzel. Işıkları kapatın, yanınıza Popcorn unuzu alıp izlemeye başlayın.
    Sanki filmin devamı gelecek gibi.

  • @bilgin Siteni çok uzun zamandır takip ediyorum.Gayet başarılı da buluyorum.Filmlerimin büyük çoğunluğunu buradan izliyorum.Fakat dizi eklemeyi de düşünür müsün?

    • @Rasim Maalesef hayır.

  • gerçekten güzel. bir korku filminden daha ne bekliyorsunuzki zaten. amaç korkutmak ve heyacanla seyrettirmekse onuda adamlar yapmış işte. 8/10

  • harika bir film izlemenizi öneririm

  • Emekleriniz için çok teşekkürler.

  • inanilmaz bi filmdi

  • Sonunu önemsemezseniz izleyebilirsiniz

  • @bilgin eğer mümkünse lütfen türkçe ve altyazılı seçeneği de bulunsun, ben türkçe dublaj film izleyemiyorum ve beğendiğim bazı filmler sadece türkçe dublaj

  • Teşekkür ederim açıklama için.

  • Çok güzel bir film çok beğendim emeği geçen herkese teşekür ederim.

  • @bilgin , ortalama iki senedir siteni takip ediyorum ve başka herhangi bir siteden film izlemiyorum. Son zamanlarda Türkçe dublaj filmlerde bir azalma var sanki. Özellikle kaliteli filmlerde. Daha önce de yorum yazdım ama cevap vermedin. Umarım bu yorumu ciddiye alıp cevaplarsın. Kolay gelsin.

    • @€ylem Türkçe seslendirmeyi biz yapmıyoruz bu nedenle sadece Türkçe seslendirme yapılmış olanları yayınlama şansım oluyor ancak altyazıyı kendi çeviri ekibimiz çok hızlı şekilde hazırlıyor bende sunuyorum duum bundan ibaret altyazıyı hızlı hazırladığımız için Türkçeleri geç geliyormuş gibi görünüyor.

  • nefes almadan izledim ekran karşısında tırstım resmen 🙂

  • Neden güzel filmlerin Türkçe dublajını koymuyorsun ki? :*(
    Şeytan tepesi ve bu filmi ailecek izlemek istiyoruz ama alt yazılı izleyemiyor herkes.

  • DÜNYANIN EN SAÇMA SALAK ZAMAN KAYBI FİLMİ…

  • Güzeldi film sonuda tahmin edilebilir ama mantıklı olmuş. Öteki türlü saçma olurdu. Ama dersenki film ne katıyor diye hiçbirşey. Lakin zevk aldım

  • yorumlar kısmında yaş eklemesi yapılsa çok sağlıklı olur bence. berbat çok kötü diye yorum yapılan filmler başyapıt olacak kadar değerli çıkabiliyor ya da tam tersi bayıldım öldüm yazılan filmler çok kötü çıkabiliyor. lütfen bu önerimi dikkate alınız.filmler için de çok teşekkürler..

  • hemen hemen tüm korku filerini izlemiş biriyim,artık izlenicek korku filmi kalmamış dediğimde bu film çıktı karşıma ve cidden korku seansından sonra izlediğim en güzel gerilim filmlerinden biriydi..korku filminden anlayanlar mutlaka kaçırmasın,hem psikolojik hem fiziki olarak gerilmekten öldük.10/8 olmasa bile 10/7 kesinlikle filmin hakkıdır.teşekkürler.

  • Arkadaşlar oncelikle fılm cok guzel ve filmi cozemeyen ve anlayamayan arkadaşlar filme kötü yorumu atıp karalamışlar.Biraz kafa çalıştırsa herkes anlayacak aslında

  • güzel bir psikolojik gerilim filmi izlemeye değer

  • beklentileri kesinlikle karşılamayan bir film

  • ONNUMRA MUTLAKA İZLEYİN KALİTELİ BİR FİLM

  • tam olarak korku filmi denemez daha çok gerilim tarzında..teşekkürler bilgincim

  • Film güzeldi. Izlenebilir

  • bilgin lütfen birazda türkce dublaj film eklermisin tşkler

  • ne aynaymış be kardeşim

  • kafam acayip attı bu filmdeki yapım amacı ney 1 saat 45 dakikamı yerlebir ettiniz

  • Tavsiye etmiyorum….

  • Ne korku ne de gerilim fakat vakit geçirmek için izlenir, ben sevdim. Korkmak istiyorsanız izlemeyin zerre kadar korku veya gerilim sahnesi yer almıyor.

  • film tam bir gerilim kaçırmayın olumsuz tek şey biraz yavaş ilerliyor 10/8 filmin hakkıdır

  • ARKADASLAR FILM SAHANE IZLEYIN SAKIN KACIRMAYIN DERIM

    BILGIN SITEN ON NUMARA AMA HALA BIR FILTRE YAPMADIN
    BIRDE DAHA FAZLA FILM YUKLEMENI BEKLIYORUZ VIZYONDAKI FILMLERDEN

  • Bunun nesi korku anlamadım hayır yeni izliyorum ve 1. bölüm ben şu ana kadar hiçbir korku yeri görmedim gerçekten nerede ve kaçıncı bölümde korku var?!! Lütfen cevaplayın!!!…

  • Admin kardeş bu yorum kısmını kaldır bu yorumlar yüzünden harika olan filmleri izleyemiyoruz

  • Emeğe sağlık ama hayatımda bu kadar dandik biten bir filmi ilk defa izledim.

  • Bence sonu muazzımdı. Her korku filmi mutlu sonla biticek diye bir kaide yok. Hiç korkunç falan değil. Gayet güzel bir psikolojik gerilim filmi. Cidden sonuna bayıldım. Senaryo çok başarılı.

  • Çok güzel filmdi. 2. si gelir galiba. Emeğinize sağlık

  • sadece ve sadece zaman kaybı arkadaşlar bunun yerine harryy potter izlemeye tercih ederim inanın

  • İnsanın insana yaptığını hiçbir ayna yapmaz. Suriye, Irak ve Gazzeye bakın.

  • iyiydi bence

  • Film harika gece kulaklikla izledim iliklerime kadar gerildim.

  • @kaçak
    asıl sen bu yorumu yazarken neyin kafasını yaşıyordun acaba:)
    türk dil kurumu;profesyonel; sıfat Fransızca professionnel;
    1. Bir işi kazanç sağlamak amacıyla yapan (kimse), amatör karşıtı

    elestirmen olsak niye buraya yazalım di mi?

    filmi henüz izlemedim ama arkadaşın yorumuna çok güldüm:):):)

  • çok sıkıcıydı ve hiçbir şey anlamadım nereye gideceğini merakla bekledim ama saçmaydı 🙁

  • emeğine sağlık

  • zaman kaybı,rezillik çok kötü ,izlemeyin

  • Sonu daha bağlayıcı olsun beklerdim ama oldukça iyiydi. İzlenir.. Paylaşımlarınız için teşekkürler

  • film gerçekten mükemmel.çok nadir iyi korku filmleri çevrilir.bu da onlardan biri.

  • Basarili bir psikolojik gerilim filmi olmus. Konular biraz karisik. Dikkatinizi verip izlemeniz gerekiyor. Ama başarılı sahneleri vardi. 2.si gelicek sanirim…

  • güzel film

  • Kötü değil ama biraz sıkıcı. Milyon tane film varken bunu izlemeyi tercih etmem. Çok boş vaktiniz varsa izleyebilirsiniz.

  • kim bu filme kötü derse korku-gerilim filmi izlemesin vakit kaybetmesin. mükkemmel bir gerilim filmi harika bir film gece başladım izlemeye ama devam edemedim gerildim sabah kaldığım yerden devam ettim iyiki gece bitirmemişim uyuyamazdım yoksa :))) tşk paylaşım için gerilim severler kaçırmayın bu filmi gece tek izleyinde görün 🙂

  • film güzel izleyin

  • Gecenin 2 sinde izledim çok şey umuyordum bu filmden aksine zerre bir şey umamadım filmde ne korku var ne adamakıllı gerilim sahneleri var abuk sabuk sahneler izleyen pişman olur

  • keşke izlemeseydim …..

  • abi son biraz eksikti sanki ama filme denilecek laf yok çok iyiydi

  • bu filme imdb sini baya bi torpil geçmişler.bu olsa olsa en çok 3.4 lük bi film olur en fazla.tv de bile bu kadar dandik bi film izleyemezsiniz.

  • imdb puani denen seye sakin ola sakin kulak asmayin,bilinen ve kanitlanan bi gercek varsa oda imdb de filmlere oy kullanan kitlenin %65 inin 20 yas alti cocuklar oldugudur,20 yas altinda bi insanin hayata bakisi,olaylari anlayisi ve yorumlayisi yada vizyonu ne kadar genis olabilir? imdb hicbir zaman film izlemeniz icin bi neden olmasin,iyi seyirler…

  • sonuna kadar baktım. Tamam emeğede saygı ama hiç tutmadım

  • film baya saglamdı.

  • şu zaman kaybı diyenler yorum yapmasın lütfen son zamanlarda izlediğim en iyi korku filmlerindendi öyle aşırı korktum mu hayır ama kesinlikle izlenmeli. The Conjuring, Paranormal Activity tarzı film sevenler izlesin

  • film güzel gerçekten korku değil tam olarak ama düşündüren bir film olması güzel

  • Filmde gerildiğiniz sahneler var. Hatta gece yarısı tek başınıza izlediğinizde korkmanız bile mümkün. Bende sonunu daha farklı beklerdim. Yine de güzel bir gerilim- korku olmuş. İzleyin, niye izledim bunu demezsiniz.

  • siz bu yorumları yaparken hangi kafayı yaşıyorsunuz anlamış değilim. bir filme berbat demek biraz haddinizi aşmak olmuyor mu? ne yani o kadar oyuncu ,yönetmen , imdb yanılmışda siz mi profesyonel bir eleştirmensiniz. ?? siz elmayı sevmiyorsunuz diye bu elmanın kötü olduğu anlamını taşımazzz..
    filme gelince yorumlara aldanıp izlemediğim sonradan merakıma yenik düşüp izlediğim ve keyif aldığım bir filmdir. film daha çok psikolojik gerilim, ve evet biraz karmaşıktır.olaylara neden olan aynanın ne tür bir geçmişle bu şekilde obsesyon olduğunu ya ben anlamadım ya da film bunun geçmişi hakkında bir bilgi vermedi.ama ben yönetmene ve montajcıya hayran bir şekilde izledim. TEŞEKKÜRLER BİLGİN..

  • SAÇMASAPAN GEREKSİZ BİR SENARYO, BOŞUNA ZAMANIM GİTTİ

  • admın ellerıne saglık(1_bu film ne korku nede gerılım bır fılm 140 dk bır fılmde 2 dk gerelım yasanıyo 2_fılm ne vasat nede mukkemmel bır fılm ama sunu soyleye bılırımkı fılmın acık konusu yok sadece varlıklar var 3_bu filmın adına neden göz koymuslarkı amac? bence ayna olmalıydı 4_yorumlarda bazı fılm gerısı canlılar bu fılmı anlamak zeka ısıdır dıyorlar ve bır kac defa ızlemek gerekır dıyorlar afadersınız ama bu fılmı cozmek ıcın sherlock olmak gerekmıyo fılmın konusu apacık ortada 5_ egerkı gecelıyım korkmak ıcın bu fılmı ızlersenız hayatınızdan 1saat 44 dk 03 sanıyenız calınacak canı sıklanlar ızlesın sadece)

  • böyle son mu olur!

  • Film zevki olmayan bir sürü insan.s

  • sacma yazan arkadaslar icin yorum yapmaya gerek duydum filme kendinizi vererek izleyin aslında cok surukleyıcı bir film etkilendigim nadir filmlerden bir tanesi zaten 7 puan alması tesaduf değildir sacma diyen tekrar ve kendini vererek izlesin

  • türüne göre çok iyi..

  • sıkıntı çözüldü kusura bakmayın

  • başlarda olayı çözemedim ama sürükleyici bir film izlenmesini tavsiye ederim heyecan verici her dakikası ayrı güzel izleyin derim :).

  • FRAGMANA ALDANMAYIN.SEYRDİLİR FAKAT SIKICI.KOKUNUN ÇEYREĞİ BİLE YOKTU. YİNEDE TEŞEKKÜRLER EMEĞİNİZE SAĞLIK.

  • offfff süperdi gerçekten.

    az daha yorumları okuyup es geçecektim bu filmi. zaten bundan sonra yorumları sallamama kararı aldım, burada film izleyip yorum yapan kişilerle genelde ters köşe oluyorum. Filmin nesi anlaşılmaz ben onu anlayamadım.

    Bu türde; lanetli eşya, ev vs ile ilgili bir kaç film izledim en kalitelisi buydu.

    zaten filmin puanı kalitesini gösteriyor. süper bağlamışlar olayları gerilim sonlarda artıyor.

    umarım 2.si gelir.

  • Tamamile bi zaman kaybi

  • bu filmi yapanın gözü çıksın 🙂

  • eklediğin için tşk emeğine sağlık

    fakat film tam anlamıyla bir çöp başka bir Hollywood saçmalığı

  • 10/7 yi hakediyor bence, film hiç korkunç değil, gerildiğim sahnede yok, öyle oturup izledim ama sıkılmadım. Büyük ihtimal gişeye göre devam filmi gelir. Şu an izlenebilecek filmler arasında bence, zira pek fazla güzel film yok nette.

  • Filmden anlamayan topluluk gelmiş burda laf kalabaligi yapıyor. Bu fidlm zaten belli zekâ kapasitesine sahip insanlara hitap ediyor. Sizin gibi recep ivedikciler bu filmin mantigini cozemez. Tek kelimeyle muazzam bir film ellerine sağlık bir sinema öğrencisi olarak favorilerim arasındadır artik ‘göz’

  • Bu Film Çok İyİ İzlenmesini Çok Tavsiye Ediyorum 10 Numara 5 Yıldız Admin Fenasın Başa Başa Belasın

  • yorumlar kötü ama bakalım izliycem

  • bence bu filmin 2. si cıkar, film cok güzel tavsiye ederim.Filmi anlamadıysınız çabalayın. (benim sonlarda gerçekten aynaya çok sinirim bozuldu kendi evimdeki aynayı kıracağım geldi)

  • Bence izlenebilir bir film.

  • çok güzel bir film 😛

  • yahu hepiniz sinema elestirmeni olmussunuz yine, bi durun be kardesim,

  • Abi saçma diyenlerin yarısı anlamadım diyerek saçma demiş. Anlamadın bir konu hakkında yorum yapmışsınız. Zaten film gerilim filmi korku kategorisine alınması yanlış bilgin bunu sana dedim 🙂 Arkadaşlar lütfen kimsenin sözüne kanarak filmleri izlememezlik yapmayın. Ben bir ara fantastik, bilim kurgu tarzı film izledim altına adam böyle film mi olur ne kadar gerçek olmayan şey ve yaratık varsa koymuşlar çok gereksiz bir film diye yorum atmış. yani bilende yorum atıyo bilmeyende. siz izleyin belkide cok seveceğiniz ve sizin konusunu aradan çekip alacağınız bir filmdir. YANİ BENCE 😀 😀 😀 😀

  • Saçmalık saçmalık saçmalık. Onca yıllık korku filmi izleyicisiyim, bir filmde bu kadar çok sıkıldığım nadirdir. Hele filmnin ilk bir saatini direkt es geçin, tamamen çöp.

  • uzun zamandır bu kadar iyisini izlememiştim

  • Filmin konusu ilginç olmasına rağmen sonuna doğru sanki toparlayamıyorlar gibi .Bir de buna kötü efektler eklenince bence baştan ilgimizi çeken olaylar bir karmaşa ile sonuçlanıyor . sanki bütün korku film klasik sahnelerini bir araya toplamış gibiler .(psikopat baba ,yaratığa dönüşen anne , lanetli ev ,halüsinasyonlar ve aynadaki ruh ).”Filmi anlamadım” yorumları bundan kaynaklanıyor ; çok dağılıyor konu . 7 bence fazla olmuş en fazla 5 !

  • Film kötü değil zaman kaybı hiç değil.Japon korku türünü sevenler kaçırmasın

  • yav kardesim 7 numara film.anlamayan anten taksin

  • anne rolundeli hatun ebru cündibeyoğluna çok benzemiş bu filmde. bir ara o oynuyor sandım. gözüm bozulmadıysa tabii:)

  • muhtesem bir film.cok gercekci.

  • daha 2 gün önce sinemasına gittim 😀

  • Filme korku filmi olarak yaklaşırsanız tabi beğenmezsiniz. Sadece yanlış kategorilenmiş bir film. Arkadaşlar film KORKU DEĞİL GERİLİM FİLMİDİR. Yaşananları ve anlatılmak istenenleri anlamak için çok dikkatli izlemelisiniz. Yani demek istediğim şudur ki filmi gözlerinizle ve birazcıkta beyninizi yorarak izleyin. Aksi halde kendinizi şu saçma sapan zaman kaybı, en ufak korku bile yok, vasat gibi salakça yorumlar yazarken bulursunuz kendinizi!

  • Yazık.Oturup izlediğimize değmeyecek filmlerden biri daha! korku mu? maalesef ürperti bile yok…

  • O kadar güzel bir filmdi ki geçmişle şimdi ki zaman ancak bu kadar kıyaslanarak anlatılabilirdi değişik ama iyi filmdi teşekkür 🙂

  • bu sitede keşke izlemeseydim dediğim ilk film oldun ‘göz’

  • çok farklı bir film gerçekten etkisinde bırakıyor yorumlara aldanmayın pişman olmicaksınız

  • yorumları dikkate almadığım için özür dilerim..berbat…..ötesi…hiç birşey anlamadım…anlayan varsa anlatsında 1,5 saatime yazık olmasın..

  • Ben bu filmi sinema’da izlemiştim harika bir film kesinlikle tavsiye ederim

  • “İzlemeyin” yorumlarını dikkate almadığım için üzgünüm arkadaşlar…ben ettim siz etmeyin;) zaman kaybı

  • iliklerime kadar titredim MUHTEŞEM, filmden anlayan beğenir, kötü yorumları ciddiye almayın harikaydı..

  • Teşekkürler Bilgin filmi şimdi izleyeceğim. Merak ettiğim senin adın Bilgin mi 😀

  • Açıkcası filmi izlemedim ama korku filmi diyince insanın daha çok geceleyin uyutmayacak film istiyorum kavramı geliyor her koku filmi sizi uyutmayacak diye bir şey yok bunu kafanıza sokun ve yorumlara ve filmin hikayesine bakın izlemek sizin terciğiniz ama yorumların hepsinede bakmayın mesela 1 arkadaşı ben burda tanıdım o arkadaş her filme en azından benim izlediğim kötü diyor gelde sen film çevir neyse yorumların çoğunluğuna bakın!

  • Yorumları okuyarak izledim ama izlemez olaydım.. Konusu yok amacsız bi film

  • filmi anlamayanlar bikaç defa daha seyrederlerse anlayacaklardır.beğenmeyenlere aldanmayın.bu filmi anlamak sadece göz değil aynı zamanda akıl işi.detayları atlamayın….

  • ilk defa filmi anlamadım. bu tarz filmleri severim ama bunun devamı gelmeyecekse berbat film. hiçbir şey anlaşılmıyor. ne neden niçin oluyor belli değil. devamı olacaksa izlenir. belki devmında olur cevapları. yoksa zaman kaybıymış gerçekten. ses kötü.

  • başı sonu belli değil.ne anlattığını anlamadım.onca güzel film arasından saçma sapanına denk geldik.zaman harcamayın derim….

  • çok sıkıcı saçma bi film sonu başı belli değil hiçbişe anlamadım YORUMLARA ALDANMAYIM İZLEYİM DEMEYİN SAKIN BERBAT!!!!!!!! ben öyle yaptım bin pişmanım 1buçuk saatime yazık….

  • İzlenilmesini tavsiye ederim çünkü metafizik ve supernaturel konular korku filmlerinde hep ses getiren konular olmuştur ayrıca aklın bir türlü mantığa ulaştıramadığı unsurların yer aldığı filmler her zaman sürükleyicidir.

  • Bence güzel film pek fazla korkutucu değil ama izlenmeli zaman kaybı falan denmiş ben katılmıyorum buna . Bence güzel film izlerseniz yorumumu takdirle karşılayabilirsiniz.

  • çoook heycanlı çok güzel tavsiye ederim
    efsane

  • bu tarz filmleri severim ama hiçbirşey anlamadım olay konu amaç varlık vs vs ..zaman kaybı..emege saygı teşekkürler

  • film çok iyi abi kötü diyenleri hiç anlamadım doğrusu 🙂

  • film çok güzel değil siz iyi diyenlere bakmayın çok saçma bence izlenir ama çok bir şey beklemeyin korkacağınızı da sanmayın

  • gayet güzel merak ettiriyor insanı izleyin derim…

  • Anlamsız bir filmdi. :/

  • gerçekten anlamlı bir film olmuş izlemenizi tavsiye ederim fakat sonu kötü bitmiş 😀 ama film gerçekten iyi uyarlanmış senaryo harika Ellerinize sağlık ve kötü yorumları aldırmayın

  • keşke iki saat boyunca uyusaydım..yazık oldu….ben ettim siz etmeyin..

  • Gerilim severler için kaçınılmaz bir film. Filmin sonunda psikolojiniz bozuluyor ve sinirden gülüyorsunuz kafayı yiyorsunuz desem yeridir…

  • en güzel korku filmi diğer filmlerden
    en güzeli ve korku filmi bu
    elinize salık umarım bunun gibi filimler dahacok çıkar işşallah
    hem diyerleri beyen medilerse sizin filim korku izleme
    sen sevmi yosundiye bizde semiçezmi bence muhteşem

  • çeviri ve ses kalitesi düzeltilse gayet güzel film çok korkutmasa da geriyor bayağı allah aşkına bu yaştan sonra ben mi öğreticem insanlara yorum yapmayı yok hayatımda izlediğim en saçma filmdi yok 5 para etmez yok boş duvara bakın yok efendim izleyin diyenlere sakın inanmayın??? bu ne yaa alt tarafı bir film beğenirsin ya da beğenmezsin filme veya filmi beğenenlere hakaret edemezsin çok biliyorsan otur kendin çek ahlaksızlığa luzum yok!!filmi izleyecek arkadaslara: konusunu oku fragmanını seyret imdb puanına bak ilgini çekerse seyret kararını kendin ver iyi yada kötü bakma yorumlara

  • kim ne derse desin bana göre tad aldığım etkilendiğim filmler arasındaydı film güzeldi ve zaman kaybı degıldı çok etkılendım

  • Ben bu filmi aylardır bekliyorum sırf paranormal ve insidious yapımcılarına güvendğim için ama bu film hakkında tek diyeceğim “hayal kırıklığı” hiçbirşey anlamadım korku desen yok amaç desen yok saçma sapan kız bişeyler anlatıyo yani bekledim bekledim bişey olur diye elde var sıfır. sevgilimle başlatmıştık o izlemedi iyiki izlememiş. tek kelimeyle berbat

  • her kafadan bir ses cikiyor.izlesemmi izlemesemmi bilemedim.yorumlarin karisina yaslarini yazsaniz kim ne diyor anlasak.

  • Film gerçekten çok harika, az çok o durumları yaşayan biri olarak, gerçeğe çok yakın olduğunu söyleyebilirim.

  • Arkadaşlar yorum yaparken spoiler vermesek daha iyi olur gibime geldi

  • hayatımda izlediğim en saçma filmlerden biriydi.izleyin diyenlere sakın inanmayın.çizgi film seyredin daha iyidir.

  • hayatımda seyrettığim en saçma filmlerden biriydi.kötü diyenlere inanmayın,seyredin diyen kişilere sesleniyorum hiçmi hayatınızda korku filmi seyretmediniz.

  • birincisi film çok güzel.

  • yaa bilgin neden VK yüklemedin alıştık ona ya 🙂

  • o kadar korku filmi izledim ama böyle berbat bir film görmedim aga sakın izlemeyin boş duvara bakın daha iyi 😀 zaman kaybı

  • tam bi saçmalık.

  • beğendim…
    geçmiş ve şimdi arasında geçişleri güzel harmanlamışlar..
    korku öğeleri yeterli gelmedi pek..
    sonu güzel bağlanmış,,

  • Kesinlikle izlenmesi gerek gerilim dolu bir film ve finali sizi şoke edecek … Korku – Psikolojik gerilim seviyorsanız kaçırmayın. Arada reklamlarada tıklayalım arkadaşlar :))

  • Arkadaşlar normalde en sevdiğim film olsa bile yorum yapmam. Fakat bu film gerçekten ya çok kötü ya da çevirmen arkadaş batırmış. Çünkü altyazı ile söylenen arasında dağlar kadar fark var. Keşke bana verilseydi kaynak altyazı. Birde çeviri gerçekten çok kötü ya. İzledim ama birşey anlamadım. Ve normalde ben psikolojik gerilimlerde film bitmeden filmin sonunu anlarım. O derece diyorum. Yani 4 Temmuz da filme gitmek gerek anlamak için.

  • İnsanlar düşüncelerini istediği şekilde ifade edebilir,kimse bizim istediğimiz şekilde yorum yapmak zorunda değil.Hepimiz farklıyız ve farklı düşünüyoruz bizi insan yapanda bu özelliğimiz.Ayrıca filmide beğenmedim.

  • selm denen şahıs. Cahil bir toplumuz derken kendinden bahsettiğin gayet açık. Daha Türkçe’yi doğru düzgün yazmayı, kendini ifade etmeyi bile beceremediğin halde nasıl olur da milletimizi cehaletle suçlarsın! Önce git Türkçe’yi ve imla kaidelerini öğren sonra yorum yaz. Film hakkında bir şey yazmayacağım çünkü herkesin zevki farklıdır.

  • Guzel bi psikolojik fılm kotu dıyenler bu tarz fılmlerı sevmeyenlerdır eger bu tur fılmlerı sevıyorsanız gercektende guzel bı fılm simdiden ıyı seyırler

  • Gereksiz bir film diyen bütün arkadaşlara katılıyorum..Hemde can-ı gönülden..Bu nedir arkadaş ya böyle çocuk filmi gibi..Ama yinede çok teşekkürler,sinemaya gidip paramızı boşa harcatmadığın için kardeşim.. 🙂

  • Affedersin bilgin ama ben böyle sonu kardeşim şu an sokağa çıkıp bağırarak sövmek istiyorum,

  • film süper

  • bizim ülke insanı değişik versiyon insanlarız dünyanın asla birbaşka ülkesinde bizim kadar cahil toplum asla olmaz film izlemeye geliyoz yorumlara bakıyom yorum yeri değildi sanki skapide yazışma yeri kardeşim tabiki filmi beğenceniz diye kayde yok tek kelime beğenmedim dersin gidersin yok zaman kaybı yok hayatımda izlediğim en dandik film yok beş kuruş etmez allah ner verdiyse yazıyonuz maşallah bırakında izlemeyenlerde kendileri karar versin allahtan doğum günü tariğinizi yazmıyorsunuz yada burcunuz ne tuttuhunuz takım hangisi öğle ne yemeği yediniz menüde neler vardı onlarıda yazın nasılsa okuyor insanlar bizim ülke insanı asla bir baltaya sap olamaz asla ilerleme sıfır film beş kuruş etmezmiş lafa bak ya belki beğenen olcak sanane sen detaylara ne giriyon sevmedim beğenmedim de git be kardeşim kabak tadı verdiniz ya sizin yüzünüzden filmlerde soğuduk NOT vallaha bilgin allah sana sabır versin cins insanlarla nasıl uğraşıyon harbinden helal olsun sana zor iş

  • merhaba, filmin yeni sürümü çıktı. ALtyazılı yeni sürümünü ekleyebilir misiniz?

    • @olupus Altyazısı tekrar güncelleniyor bittiği zaman güncelleyeceğim 🙂

  • çok karmaşık bir film

  • Allah canınızı alsın kimi çok iyi diyor, kimi berbat…Filmden anlamıyorsanız yorum yapmayın!Çoluk çocuk yorum yapıyor.

  • bu ülkede demokrasi var…

  • film bence o kadar da kötü değildi, yani psikolojiyi güzel işlemişler ben biraz gerildim hoşuma da gitti açıkçası. 🙂 ama herkes beğenecek diye de bir kaide yok… seste biraz sorun vardı o yerler altyazıda bazı yerler de olumsuz yansımış ama genel olarak kurtarılmıştı bence. 🙂 teşekkürler bilgin karı koca burada izlemeye devam ediyoruz.

  • Bu filme saçma diyenler siz saçmasınız asıl. Film mükemmell. Bayıldım hatta sonunda kylie öldüğünde ağladığım reel. Filmi izlemenizi tavsiye ediyorum film süper. Diğer yorumlara bakmayın arkadaşlar sadece filmde biraz ses ayarları düzeltilmeli sadece bu.

  • film başta meraklandırıyor ama öyle devam ediyor etkileyici sahneleri yok dram tadında bir film boşa zaman kaybı beklentiyi yüksek tutmasın aldığı puan .

  • film berbat ötesiydi cidden :S kesinlikle boş vaktiniz olsa bile izlemeyin derim

  • karışık denicek birşey yok aslında son böyle olmamalıydı..

  • izlediğim en kötü filmdi arkadaslar izlemeyin

  • Filmi sırf meraktan izledim ama ses kalitesi o kadar kötü ki başıma ağrı girdi. Filmde fena değil ama sebepleri anlatan bir sonu olsa daha güzel olurdu.

  • anlamsız saçma bir film bu kadar iğrenç bi film görmedim yapmayın etmeyin zamanınızı boşa harcamayın

  • boşa zaman kaybı

  • film iyi seyredilir olumsuz yorumlara bakma.bu tarzı seven için ideal biraz korku bıraz da akıl oyunları yapmıslar fena değil.

  • Korkudan kastınız gördüğünüz hayali üründen ibaret olmasın, yıllardır bu yüzden korku flimleri gelişmiyor. Adamlar zihne korkuyu salmış gerilim hat safhada. Flim sonunda kafayı yiyecek gibi oluyorsunuz.

  • film çok iyiydi bunun ikiside gelir

  • Film çok iyi novella..
    konusunun iyilerinden ses kalitesi zayıf olsada izlenebilir durumda
    Filmin çıkmasını bekleyenler beklesinler
    Bu tür filmleri sevenler kesinlikle izlesinler

  • Beş para etmez vasat bi film kapat başka film ara.

  • zamanınıza yazık saçmalamışlar

  • görüntü ve çeviri iyi ama seste biraz orun var. Film çok karmaşık. Korku izliyecek kişilere tavsiye etmem. tamamen zaman kaybı bu film 3/10 veriridim ama görüntü kalitesi güzel.

  • Film gerçekten çok iyi ama film bittikten sonra hala akılda sorular kalıyor çok karışık

  • SİNİRLERİM BOZULDU , FİLM MUHTEŞEMDİ KONUSU DIGER FILMLERDE YOK FAKAT SONU ISTEDIGIM GIBI BITMEDI .. :/

  • Şu filme berbat diyenleri anlamıyorum.Neye göre berbat.Sizin yüzünüzden insanlar film hakkında kötü düşünüp izlemiyor.Bu filme gelince gayet güzel bir filmdi.Hiçte zaman kaybı değil.Konusu gayet farklı ve merak uyandırıcı.

  • Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.
    cümlesindeki “taktirde” kelimesini düzeltirsen çok daha iyi olur erhan.
    doğru yazımı: “takdirde” cümlesindeki “erhan” ismini düzeltirsen çok daha iyi olur 11!!11!!11!!.
    Erhan özel isim olduğundan “E” büyük olmalı, doğru yazımı Erhan.

  • Film çocukluklarında yaşadıkları olayları,büyüyünce aynanın gizemini çözmeye çalışırken yine zihinlerinde canlandıran ve gerçek hayatla geçmiş arasında gidip gelen ama bu arada görsel olarakta var olanı yok ve yok olanı var gibi aynadaki güç tarafından yönlendirilen çok korkunç ve çok ilginç olmayan ama değişik olan bir film,şahsen ben sıkıldım,teşekkürler admin.

  • Filmin düzgün bir kopyası henüz yok, o yüzden sesler anlaşılmıyor. çevirmen de sesleri duyamadığı için mi yoksa ingilizce bilmediği için mi artık sallamış bütün diyalogları. Filmi anlamadım diyen arkadaşlar filmi saçma sapan alt yazıya kurban ediyorlar. biraz bekleyip düzgün sesli bir versiyonu çıktığında (tabi ses düzgün olunca altyazı da düzelecek muhtemelen) izlemek daha keyifli olur kanısındayım.

  • arkadaşlar sıkı film takip ederim ve kolay kolay da yorum yapmam…ancak bu film benim adıma tam bi hayal kırıklığı oldu!

  • 10 üzerinden 1 🙁

  • Şahsi görüşüm… Eğer karmaşa diye bir film kategorisi olsaydı, liste başı filmlerinden biri olurdu kuşkusuz. Hemen her sahnesi gizem dolu, zaman kavramını kaybetmiş insanlar. Tabii ki buna sebep olan şey.. Korku film sevenlere korkunç gelmeyecek ama yer yer ürpertici bir film. Mükemmel değil ama bu tarzı sevmeyip tuhaf yorum yapanların dediği kadar da kötü hiç değil.
    ….
    Bu arada bazı arkadaşların “filmin sonu şöyle böyle, izlenmez, zaman kaybı, izle bayıl” yorumlarını görmekten bıktık onlar yazmaktan bıkmadılar. Artık bu arkadaşları ‘tuhaf insan’ kategorisi altında topluyorum.

  • fragmanı güzel olan filmler genelde berbat oluyor bunun gibi.

  • cok sacma… zamanınızı harcamayın…

  • Nasıl 7 puan aldı orasını anlamadım. Zaman kaybından başka bir şey değil.

  • Hiç bişey anlamadım

  • @blabla zamanın sonundaki ev izlenebilecek mükemmel filmlerden biridir. madem gizem türü sevmiyorsun o zaman ne bu filmi ne de zamanın sonundaki ev i izleyip vakit kaybetme ve saçma yorumluarını okumakla vakit kaybettirme!

  • güzeldi sonu böyle olmamalıydı sinir oldum……

  • FİMKOLİK BİRİ OLARAK,FİLMİ ÇÖZEMEMİŞ ODUĞUMA İNANAMIYORUM.ARTIK SİZE KALMIŞ.BİGİN TEŞEKKÜRLER.

  • SAÇMASAPAN SAKIN İZLEMEYİN !!!!

  • ilklerin adamısın bilgin lucy ide bulabilir misin?

  • Seslendirme iyi olmadığından gözünüzle izleyin filmi.Neden göz koymuşlar filmin adını onuda anlamış değilim.Film arkadaşlar tam bir fiyasko.Beni dinleyinde gözlerinizi bozmayın…

  • imdb puanı abartı olmuş ama izlenebilir bu tarz film sevenler izlemeli zaman kaybı değil ama ben sevmedim:)

  • çok iyi,bu tarz filmleri sevenler kaçırmasın.

  • Ben nedense hiç ama hiç beğenmedim. Bilgin eline emeğine sağlık.

  • Karışık ama güzeldi.Seslerde problem vardı.Bu güzel filmin orjinalinizi beklemenizi isterim ki bu da uzun sürer gibi çünkü daha sinemalarda gösterime bile girmemiş.Teşekkürler filmifullizle 😉

  • Paranormal filmlerden biri.Zaten psikolojik olarak normal değiliz. ikinci alem, geçmiş, şimdiki hal.psikolojiyi olumsuz etkileyeceği muhakkak yine de izlerim diyorsanız siz bilirsiniz.doğrusu bu tarz bir filmi ilk kez izledim.bir daha da izlemem.ama yine de emeğiniz için teşekkürler.

  • işini kusursuz yapıyorsun,teşekkürler admin.

  • film gerçekten etkileyici. sadece iyice odaklanmak gerek. hem çocukluk hem şimdi ki zaman ve her ikisini de iyi ayırt etmek gerekiyor. o da size kalmış çünkü onlar çok zorlandı 🙂 güzeldi..

  • film konu itibarıyla güzel ancak olaylar havada kalmış absürd bir film ….

  • Karen Gillan oynuyorsa kötü olma şansı yok! Bitanem mükemmel <3

  • şu an 18. dakikasındayım ilgi çekici bir film.

  • adamlar ne yapsa yaranamıyor sizlere film süper teşekkürler kaçırmayın

  • ZAMAN KAYBI ama korkutucuydu sonu sacma olsada 🙂

  • 7.0 puanlık bir film olduğunu düşünmüyorum.belkide sesin kötü olması filmin havasınıda bozmuş olabilir.Ama yinede vasatı yakalamış diyebilirim..

  • Artık korku filmi yapmak yerine ya paranormal seri çeviriyorlar yada ufak tefek zihin aldatmacası ile psikolojik gerilim yapıyorlar. yine biraz sıkıcı filmlerden biraz komik biraz sudoku tadında 😀 sağol bilgin.

  • Bilgin gerçekten süpersin

  • beklentileri karşılamayan bir film…3 sınıf kore filmi izleyin daha cok keyif alırsınız.

  • film fena degıl aslında ama ımdb puanı bu fılm ıcın fazla

  • çoğunluk filme bayılmış ama bence sıradan anlamsız bir korku filmiyi.4/10 veririm en fazla.görüntü güzel

  • Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.

    cümlesindeki “taktirde” kelimesini düzeltirsen çok daha iyi olur erhan.

    doğru yazımı: “takdirde”

  • Gercekten izlenicek film değil.

  • Zaman karmaşası yaratan bir film. Zamanın Sonundaki Ev misali… Teşekkürler Bilgin 😉

  • arkana bakma…kaç kaç!

  • izledigime pisman oldum…

  • adminlerin en harikası! çok seviyoruz seni bilgin

  • çok saçma ve kesinlikle zaman kaybı hala böyle boş filmlere iyi diyenler var hayret sakın izlemeyin

  • Sonu böyle olmamalıydı

  • cumartesi gecemi boş yere harcadıgım bir film oldu..güzel diyenleri de gerçekten anlayamadım

  • emeğe saygı.. bilgin bro tebrikler.. süper karmaşık ve çözmesini sevene süper film.. evet kanla karışık sarmaş dolaş değil ve kararında bir 3 harfli filmi bu kadar güzel işlenebilirmiş. çeviri için yorumlar yerinde, accuk sallama olmuş ama olsun ingilizce az annayan bile ayıkır sahnelerden.. kaçırmayın derim.

  • Bilgin harikasın, emeğine sağlık kardeşim 🙂

    Filmin özgün bir konusu var, tavsiye ederim. Yalnız altyazı & ses için biraz daha beklemek gerekiyor.

  • abi film çok karışık karışık olduğu kadar yorumumda karışık en iyisi ben birşey anlamadım abi ya

  • Admine övgü yagdırmak yerine film hakkında yorum yapsanız izlememiş olanlar için daha makbule geçer.Bu söylediğim emeğini takdir etmediğim anlamına gelmesin.

  • Bence Görüntü ve Altyazı oldukça iyi.Ancak filmde insanı boğan cızırtılı bir SeS sorunu var.Bu sorun düzelmeden korku filmi izlenmez.heyecanlı sahnelerde cızırtı oluyo.Bütün Atmosferi gidiyo filmin.

  • cok igrenc bundan daha ıyı fılmlerde gördüm…….

  • inanılmaz örümcek adam 2 ne zaman gelecek admin

  • Bilgin yine döktürmüş 😀 Tek film izlediğim site burası arkadaşlar herkese öneriyorum,daima buradan izleyin. 😀 Film bir harikaydı! 🙂

  • Filmin altına yazılanlara bakıyorum ve çok açık görülüyor ki ya kimse filmden anlamıyor yada sırf uyuzluk olsun diye iyi film güzel film falan yazıyorlar. Film sıradan korku filmlerininde ötesinde basit ve senaryo çok kısır. 5.0 puan veriyorum.

  • Her şey güzel hoş, filmde fena değil ama o korku sahnesi yaklaştığında arka plana o ses efektini veren adamın kulakları sağır olsa diyorum:)

  • İMDB DE YAPIM 2013 DİYOR neden acaba ?

  • Film güzel

  • Her gün film izleyen biri olarak canınızı sıkmayın derim gardaşlar:)

  • Anlamak için zorladığım filmlerden biri…korku seviyesi 15 yaş için..Ama herzamanki gibi Bilginin emeği ile vizyona girmeden bir filmi seyretmiş olduk.Teşekkürler Bilgin..

  • film gerçekten iyi tek sorun çeviriyle alakalı hayatımda gördüğüm en kötü çevirilerden biri emeği geçenlere teşekkür ediyorum ancak gerçekten ingilizceniz iyi değilse inanın filmden bir şey anlamanız çok zor.Çeviri adeta farklı bir filme ait gibi:))

  • ZAMAN KAYBI!!!

    Hayatım boyunca izlediğim en karmaış en saçma bir film ne anlatılmak istendiğini bile anlamadım.

  • Zihin kayması yaratan gizemli bir güç üzerine kurgulanmış iyi bir film.

  • Bu filmden hiç birşey anlamadık dikkatlide izledik ama yani birbirinden kopuk sahneleri var sonunu iyi bağliyim diye filmin içine etmişler. filmin detayına girmim ama cidden saçma bir filmdi çogu yorumlara bakıp kötü olanları inatla izlerim ama bu filme iyi diyenler yanlış söylemiş tamamen hayal kırıklığı film 10/2 2 puanıda görsellik ve oyunculara veriyorum başka bir puanı haketmeyen film. bir arkadaşta korku seansıyla bunu bir tutmaya çalışmış sadece gülüyorum 😀 neyse benim yorumuma bakıpta filmi izlememezlik etmeyin izleyin bu yorum sadece benim şahsi görüşüm… bilgin emegine saglık hacım..

  • sen varya adamsın bilgin ya bu filmi merak ediyordum hemen izliyorum sağol…

  • film güzel

  • çok kaliteli bir yağım değil zaman geçirmek için izlenir.

  • Bu tarz filmlerden hoşlanan biri olarak beğendim emeğine sağlık Bilgin

  • Film tek kelimeyle zaman kaybı. Korku desen yok, konu oturtulmamış ve çok yüzeysel bir fikir. İmdb puanına kanıp izledim.

  • çok fazla birşeyler beklemeyin ama genede izlenir.

  • bilgin qardashsan 🙂

  • güzel bir korku olmuş ama çok çok harika değil.

  • Bilgin Bey altyazıyı çeviren arkadaş İngilizce bildiğinden emin mi ? Yanlış anlamayın ama çeviriler tamamen alakasız. Siteyi severek takip ediyorum ama bu çeviren arkadaş konuşmaları kafasından uydurmuş. Kız başka şey anlatıyor altyazı başka.

  • karmaşık ama izlenebilir bir film teşekkürler 🙂

  • güzeldi.

  • Karen Gillan süper oynamış 🙂 diğeride iyi tabiki. uzun zamandan sonra şöyle kanı fazla olmayan korku sahnesi aşırı olmayan kararında bir korku filmi buldum izledim 🙂 Teşekkürler… Keşke Doctor Who da biraz daha görsek kendisini

  • gideri var filmin.

  • yeni dabbelerden atarsan seviniriz ya korku manyağı bir aile seviyoruz cinleri 😀

  • Görüntü güzel filmde iyiydi aslında gece izlemek lazımdı 🙂

  • bir göz gezdirdim akşam karanlıkta :)) izleyeceğimm

  • Beğendim filmi 😉 10/7

  • başı neyse sonu daha da sıkıcı )) teşekkürler bilgin.

  • beklediğim film sinemadan önce karşımda teşekkürler..

  • filmi izledim güzeldi

  • bana böyle filmlerle gelin 😀 😀 😀

  • süpersiniz bende bu filmi beklıyordumm.tesekkurler 😀

  • The conjuring den sonra gördüğüm en iyi korku filmi. Bu tarz seviyorsanız kesinlikle izleyin. Teşekkürler Bilgin …

  • korku filmine benzetilmeye çalışılmış her türden sahne kopyalanmış bir çocuk filmi bu……
    panın labirenti ile others in daha ucuz bir melezi.ilk partta sıkıldım.

  • admin eline sağlık güzel filmdi izlenir. Özellikle bu tarzı sevenler.

  • sağol kanka..

  • çok güzel bi film ama böyle bitmemeliydi

  • ne saçma bir film…

  • Film güzeldi
    Çok karma bir film anlaması güç ama kaliteli

  • yanlış yorumlara yönelip kaçırmayın derim yapımcılara bakıp izlenir zaten

  • Seni Tek Geçiyorum Bu Alemde Bilgin..Teşekkürler Birader..

  • bana kömedi filmi gibi geldi galiba çok fazla korku filmi izlediğim içindir

  • Bilgin tebrik ederim simdiden bu film calinmis … sitesinde 😀

  • işte bu yaa.

  • gerçekten çok teşekkürler sinemaya gelsin diye beklediğim film 1.5 ay önce sinemadan 🙂 harikasın bilgin. korku filmi sevenler kaçırmasın. Yapımcları zaten biliyorsunuz 🙂