facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Gündüz Nöbeti – Day Watch 2006 Türkçe Dublaj izle |



"Gündüz Nöbeti – Day Watch 2006 Türkçe Dublaj izle" için 50 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. Furkan Can Furkan Can Ocak 30th, 2014 saat 15:58

    Film güzel izlemeye değer.

  2. rus_maks rus_maks Ocak 30th, 2014 saat 16:03

    seneler once ruscasini izlemistim cok guzel bir film izlemenizi tavsiye ederim.

  3. AimLessLove AimLessLove Ocak 30th, 2014 saat 16:26

    Emege Saygı 🙂

  4. filmdelisi filmdelisi Ocak 30th, 2014 saat 17:08

    izlenebilir güzel film bence 😀

  5. Levent Levent Ocak 30th, 2014 saat 17:20

    Ben hayatımda bmyle berbat film görmedım Çok saçma Olmus Kendi Görüşüm

  6. sadık yılmaz sadık yılmaz Ocak 30th, 2014 saat 17:31

    senaryo saçma sürükleyicilik yok 20 dakika anca dayanabildim.

  7. erden erden Ocak 30th, 2014 saat 17:55

    Cok korkunçtu ya

  8. Ahmetcan Ahmetcan Ocak 30th, 2014 saat 22:14

    Başta karmaşık bi film ama izledikçe bağlayan bağladıkça açıklık veren bi konu baya güzel bağlantılarla sonuçlanmış efsane bi film :). Eğer hayat bi tebeşirden ibaret olsaydı seçin filmdede oldugu gibi yapılan hataları tekrarlamama konusunda :). Paylaşım için teşekkürler admin ellerine sağlık 🙂

  9. drismail drismail Ocak 30th, 2014 saat 23:52

    nightwatch ve daywatch rus yapımı oldukça başarılı ve değişik bir film puanım ikisinede 7/10

  10. murat murat Ocak 31st, 2014 saat 02:07

    izlemeye değer güzel film.

  11. ömer ömer Ocak 31st, 2014 saat 02:59

    gerçekten vakit kaybı !!!

  12. ismail ismail Ocak 31st, 2014 saat 11:36

    arkadaşlar iyi bir film izleyicisi olarak şunu söyleyebilirimki boşuna zaman harcamayın 6.6 nasıl almış anlayabilmiş değilim…emeğe saygı çerçevesinde filmi sonuna kadar izledim… ama yapılan emeğe ve harcanan zamana yazık malesef….

  13. ferhat ferhat Şubat 1st, 2014 saat 00:53

    Hiçbişey anlamadım filmden Bağdaşıklık yok Çok karışık olaylar birbirini takip etmior,, bana göre bu filmde sevilen tek şey effectlerdir,,bn denesem daha iyi senaryo yazarım :))

  14. emirhan emirhan Şubat 1st, 2014 saat 13:52

    İzlemeye değer bir film arkadaşlar. Boş zamanınız varsa izleyin.

  15. Anonim Anonim Şubat 2nd, 2014 saat 01:02

    bu ne be ben gider pepe yi izlerim daha iyi zaman geçiririm. neyse ben trt çocuğa yöneliyorum. size de öneririm. hadin görüşürük.

  16. Velican Velican Şubat 2nd, 2014 saat 11:29

    Bana göre film sacma bence izlemeye degmez ama emege saygı 😀

  17. şero şero Şubat 2nd, 2014 saat 15:50

    çok berbat bir film zaman kaybındanda beter . kesinlikle izlemeyin.

  18. Onur Onur Şubat 2nd, 2014 saat 22:05

    Biri guzel der bırı berbat 🙂

  19. soner soner Şubat 3rd, 2014 saat 16:22

    vasat bir film

  20. Kubilay Şenöz Kubilay Şenöz Şubat 3rd, 2014 saat 18:41

    Bu film tamamen zaman kaybı

  21. mehmet mehmet Şubat 5th, 2014 saat 08:02

    hayatimda bu kadar sacma bir film izlemedim.

  22. melih melih Şubat 5th, 2014 saat 14:59

    film saçmalıktan gebermiş 🙂 zaman kaybı

  23. NAZMİ NAZMİ Şubat 5th, 2014 saat 22:18

    gerçekden çoçuk filmi ya yatişkinlere tasviye etmem zaman kaybı

  24. Arif Arif Şubat 7th, 2014 saat 05:07

    Film güzeldi sıkılmasam da çok uzun geldi bana hikayeyi biraz gereksiz yere uzatmışlar sanki

  25. ercan ercan Şubat 7th, 2014 saat 18:13

    kesinlikle zaman kaybı sakın izlemeyin

  26. Ali Veli Ali Veli Şubat 9th, 2014 saat 23:40

    Hayatımda bir daha asla izlemek istemeyeceğim, filmlerden bir tanesi.

  27. zeliha zeliha Şubat 12th, 2014 saat 16:27

    idare eder.. yaa

  28. ömer faruk ömer faruk Şubat 14th, 2014 saat 04:42

    çok saçma. konusu belli olmayan bi film.

  29. bülent bülent Şubat 18th, 2014 saat 03:00

    tamamen saçma zaman kaybı izlemeyin

  30. İsmail İsmail Şubat 25th, 2014 saat 14:19

    Idare eder

  31. ahmet ahmet Şubat 28th, 2014 saat 01:13

    film güzel yalan konuşmayın be

  32. kullawa kullawa Mart 5th, 2014 saat 20:37

    efekler için inatla izledim 70 dakika hiç birşey anlamadım . saçmalık .

  33. Oğuz Oğuz Mart 5th, 2014 saat 22:56

    Senelerdir film izliyorum ama konusu bukadar uzatılan bir film görmedim film sıkıcı değil ancak konu insanı boğuyor izlerken sıkıldığımı hissettim film güzel oyunculuk güzel ama konu abartılı ben 10 üzerinden 5 veririm

  34. gizli gizli Mart 8th, 2014 saat 16:47

    daha güzel kiyafet bulabilirlerdi kiyafeti tuhaf

  35. gülçin gülçin Mart 15th, 2014 saat 12:41

    PEK FİLMLERE YORUM YAZMAM AMA TARİF EDECEK KELİME SEÇMEKTE ZORLANIYORUM SİZ ANLAYIN İZLEMEYİN FİLM BERBAT

  36. furkan furkan Mart 21st, 2014 saat 13:12

    Gerçekten Film’den iyi Anlayan Birisiyim Hergün Fantastik Savaş Macera v.b Filmler İzliyorum Site Güzel Olabilirr Ama Film Sıkıcı İlk Olarak Yorumlara Yöneliyorum Sonra Fragmana İzlmeye Vaktim Yok Emeğinize Sağlık..!

  37. arnavut arnavut Mart 26th, 2014 saat 20:27

    vallahi tam istedigim bi film tarzı bayıldım …film super 10/9 benim icin bu

  38. burak burak Mart 27th, 2014 saat 05:31

    of ya yorumlar beni çok boğuyor

  39. ugur ugur Nisan 28th, 2014 saat 00:02

    allah rızası için izlemeyin.ben izledim halen kendime gelemedim.

  40. alp alp Nisan 28th, 2014 saat 23:40

    Arkadaşlar öncelikle şunu belirtmek isterim ki dümdüz bir film istiyorsanız izlemeyin.Onun dışında bu yani 1.si gayet heyecanlı fakat 2.’sinde çok bayılmıştım ki özellikle sonlarda dakika atladığım bile olmuştu lakin film başrolün de sürüklemesiyle gayet güzel akıyor bu da ikincisi de özellikle kurgu güzel fakat dediğim gibi 2.’nin son 20 dakkası izlemeseniz de olur.

  41. kaptan kaptan Nisan 30th, 2014 saat 00:31

    film gerek senaryo,gerekse bütçe olarak çok emek harcanarak yapılmış ve değişik bir tarz olmuş,fantastik ve büyülü olaylar ve sürükleyicilik güzel,ilk başlarda sıkıcı gelebilir özellikle 20 dk izleyip kaçanlara ama devamını izleyenler iyilik ile kötülük arasındaki savaşa şahit olacaktır,ellerine sağlık admin…

  42. özlem özlem Mayıs 7th, 2014 saat 21:27

    saçma ve kopuk bir film

  43. Furkan Furkan Mayıs 16th, 2014 saat 05:11

    Bilgin bence filmlere like butonu falan koysanız iyi olur diye düşünüyorum ben şimdi bu filmi izleyeyimmi izlemeyeyimmi ?

  44. Çevikel Çevikel Mayıs 29th, 2014 saat 15:17

    Sergei Lukyanenkonun bilim kurgu üçlemesinin 2.si..film hakkında konusu saçma anlayamadım diyenler cok haklı serinin ilkini izlemeden zaten anlayamazdınız..İzlenebilecek bir film.

  45. Şefik ERGÜN Şefik ERGÜN Temmuz 14th, 2014 saat 20:22

    İnanın ben bu filmden bir şey anlamadım. Yani filmin vermek istediği veya anlatmak istedği olayı kavrayamadım. Bu nedenle filmi izlemeye son verdim. Size güzel izlemeler dilerim.

  46. murat murat Temmuz 18th, 2014 saat 02:25

    slm yorumlara göre film izlemeyi tercih ediyorum ama arada kalıyorum.

  47. İbrahim Emrah Çoban İbrahim Emrah Çoban Eylül 8th, 2014 saat 06:42

    Tamamen zaman kaybı. Boş vaktiniz çoksa izleyin. Yine de emeği geçenlere teşekkürler.

  48. mert mert Eylül 28th, 2014 saat 02:50

    rusların karaşimşek adlı filmi var onu izleyın gayet güzel

  49. Ahmet erdem Ahmet erdem Kasım 9th, 2014 saat 15:54

    Çok berbat sakın vakit harcamayın

  50. Khadir Khadir Nisan 10th, 2015 saat 20:59

    milletin kötü yorumlarına aldırmadım izledim 2 saat işkence çektim

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.