Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

Moskova'daki Karanlık ve Aydınlık arasında devam eden savaşta bir adam (Khabensky) bu iki büyük gücün herşeyle beraber tüm dünyayı da yok etmesini engelleyebilmek için uğraşmaktadır. İyi seyirler filmifullizle.org

6 sene önce eklendi.

Aksiyon, Fantastik, Gerilim, Korku, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 38 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • 10 üzerinden 2 veririm umutsuz vaka tam bir saçmalık hangi mitolojiye uymuyor madem bir mitoloji seçmediniz bari düzgün uydurun SAKIN İZLEMEYİN DEYMEZ

  • Üzgünüm filmi yarıda kesmek zorunda kaldım.Nedeni: Başlangıç neresi,Kim kimdir,filmin konusu nedir anlayamadım.Sizlere iyi seyirler

  • Selçuk haklı eskiden bu kadar beklemiyoduk filmin dolmasını bilgin bi çözüm bul lütfen..

  • Arkadaşlar lütfen filmi izlemeden boşboşa yorum atmayın burda kararsız kalınca yorumlara bakıyoruz çoğu yorum boş ve gereksiz.

  • Site çok güzel ve kullanışlı…

  • yenı uyandım tekrar uykumu getırdı.. tavsıye etmıyorm

  • çok saçma sıkıcı değil ama saçma

  • bu filmin ilki de var bu ikincisi birincisini izlemeyen anlamaz çok değişik bir film 10 üzerinden 7,5-8 alır bence ilk filmini izleyin sonra bunu izleyin derim :))

  • olum fantastik filmler bazı insanlara saçma gelir ama fantastik hastasıysanız benim gibi süper film

  • bence süper bir film anlayana biraz mantık işi

  • surekli sitenizi takip ediyorum hizmetiniz icin tesekkurler elinize ve emeginize saglik

    • @emine Teşekkürler keyifli izlemeler.

  • mevzu cok sacma bir sey anlayamadim bu film den emeginize tskler

  • izlemeyin değmez kartallar savaşçı oluyor falan:D

  • selcukcum sana cozum internet download manager i indir yukle pcine sonra izlemek istedigin filmin sayfasina gelip playe bastiginda download manager uyari vericek yuklemek icin ona tikla filmi yukle sonra hic takilma makilma sorun uyasamadan rahatca uzanarak izle al san cozum ben boyle yapiyorum tek partlilarda 🙂

  • filmler artık çok yavaş dolmasını beklemek bi hayli vakit alıyor buna bi çözüm lütfen eskiden böle deildi

  • surukleyıcı bir filim

  • izlemedım daha ama izlenebılır

  • film saçma felan diil iğrenç 😀

    bu arada sitenin bagımlılarından oldum elinize kolunuza emeğinize sağlık…

  • bu filmin nesi saçma acaba ? film heycanlı sürükleyici izlemeniz iyi olur arkadaslar sacma diyenler filmden bişey anlamamıs ama film gerçekten harika. 10 üzerinden 9

  • tek kelime “saçma” 🙂

    Bilgin kardeş emeğine sağlık.

  • şimdi kararsız kaldım yorumlar çok etkilio :S

  • Ruslarda güzel film yapmış…Fantastik

  • Şu filmlere saçma yazan sazanlara sesleniyorum bi nedeninide yazıverinde sebeplenelim.

  • saçmalıkda son noktaya ulaşmışlar vakit kaybı

  • film cok guzel ama filmi anliyabilmek icin once serinin birinci bolumu olan gece nobetcisi (nochnoy dozor 2003) filmini seyretmek lazim, sadece bu bolmu seyretmekte tad verebilir ama ilk bolum olmadan sacma gelicektir yinede iyi seyirler

  • Arkadaşlar film saçma filan değil bu film 2seri bu 2,serisi ilk önce 1,serisini izlemelisiniz sonra bunu izleyin sonra çok iyi olduğunu anlarsınız bence 2seriside süperdi…

  • bu yapımcı şirketlerin çöpe atıcak ne kadar çok paraları varmış yav birbirinin aynı konularda binlerce saçma film buda onlardan biri

  • Film biraz saçma olmuş, 10 üzerinden 7

  • saçmalıkta son nokta. Bu kadarını başarmak için çok çaba harcamış olmalılar.

  • ya film güzel gibi gözüküyo ama yorumlar tersini söylüyo naapsam izlesemmiki :/

  • cok sacma

  • filmi izlemedin ama yorunları pek beğendim diyemem ama site hakkında tek bir şey diyebilirim enfesto oww yeaaahhhhhhhhh

  • Film çok saçma. zamanı olan izlesin. herşey çok abartılı olmuş 🙂 10/3

  • saçmalıkta son derece bir film .D

  • Bilgin kardes. Bir aydir siteyi takip ediyorum. beni film indirme zahmetinden kurtardin. sectigin filmlerin buyuk bolumu de harika. Gonulden bir tesekkuru hakediyorsun. eLINE GONLUNE SAGLIK. aRADA CIKAN BOZUK SESLERE DE aldiris etme. Kervani devam ettir. Kolayliklar, basarilar.

  • 10 uzerinden 6 bu fılıme

  • ilk izleyen ben olacam her halde izledikten sonra yorumu yaparımm filim hakıındaa şimdiden ellerınıze sağlıkk