[tab: Fragman]

[tab: Part 1]

[tab: Part 2]

[tab: Part 3]

[tab: Tek Part VK]

(imdb: 6.8 ) Bir yazar olan Ned Kendall, kız kardeşi Sally tarafından aile evine çağrılır çünkü babası ölüm döşeğindedir.Aile evi çok uzak ve ıssız bir bölgededir. Aile evindeyken Ned, güzel ikiz kız kardeşi Kate ile çocukkenki hatıraları aklına gelir.Bu hatıralar, geçmişteki unutulmuş aile hatıralarını da uyandırır. İyi seyirler filmifullizle.org

5 sene önce eklendi.

2009 Filmleri, Dram, Gizem, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 29 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • film müzikleri süper sırf bunun için bile izlenir özellikle final müziği…konu olarak da güzel işleyiş ağır ama sizi içine alan bir film tavsiye ederim emeği geçenlere teşekkür ederim bu siteyi çok ama çok seviyorum

  • senin tez zannetiğin hipotezdir büyük ihtimalle kimlerin hazırlayabıleceğide malum..

  • en kötü şeyleri doğuya maletmenın anlamı ne banu bende doguluyum enseste rastlamadım adi suçluların çogu batıdan doğuda daha çok siyasi suçlular var bu sayısal gerçeğide unutma bu doğuyu kötüleme takıntısınıda bırakın artık

  • enseste bu kadar duyarlı bir milletimiz olması ne kadar hoş..iyi ki yıllar önce yapılan doğudaki ensest ilişkiler üzerine hazırlanmış tezi gerçekten yayınlamamışlar..inanıp inanmamak size kalmış…

  • çok güzel flim.bir kadının isterse nekadar tehlikeli olabileceği……………izlemenizi tavsiye ederim

  • Ya Avrupa Avrupa diyorsunuz da bi dönün ülkenize bakın bu ne iki yüzlülük.

  • bu olayların yaşanmadığı bir ülke yoktur diye düşünüyorum.ülkemizdeki dizilerin konusuna bakmadan abuk subuk eleştirmenin anlamı yok.film güzel ve akıcı , buarada saymadım ama birçok kişi avrupa,avrupalı vs yorum yapmış:) filmin geçtiği yer avrupanın dünyaya en uzak yeri;Avustralya :)bilginize sunulur..

  • film konusu itibariyle kardeşler arasında geçen cinsel içerikli temayı işlemiş dünyanın belki hemen her yerinde bu tip iğrençlikler yaşanıyorsa da dışa vurgulama olayında dudaklar mühürleniyor filmde bu konu dışa yönelik anlatılmış bu tip şeyleri aklından geçirenlere yönelik bir film olmuş gibi bunları düşünen umarım yoktur varsa eğer bir yıkıma yol açmadan psikoloğa gidip uzmanından yardım alın

  • ya filmi sadece belden assagiya algilayan arkadaslar vizyonunuzu genis tutun biraz size gidin kiz kardesinizle yatin demiyor ki film hayatin icinde boyle insanlar ve olaylarin da oldugunu gostermek istiyor yarasi olan gocunurmus genelde tepki veren insanlar icinde bastirdiklarini ortaya cikarirmis 🙂

  • Neydi şimdi bu?

  • yorum yok izle etkiliyici

  • ensest ilişki iğrenç bi film seyretmesi bile zaman kaybı

  • Güzel film bence de.Her ne sebeple olursa olsun maalesef bizim de ciddi ama hep gömülen yaralarımızdan biri.Ayrıca insanın geçmişiyle barışması kadar huzur verici bir şey daha olamaz diye düşünüyorum.Konu güzel işlenmiş.

  • mükemmel bir psiko-dram. izlediğin film senin kültürüne uygun olmak zorunda mı, senin yaşam tarzını kim takıyor? aradaki fark şu. Avrupalı taciz olayını açığa vuruyor, filmini yapıyor, sen ise evindeki taciz olayını mezara sır olarak götürüyorsun.

  • kötü bir yapım filmi 20 dk hızlı bir sekilde bitirdim

  • avrupalıysanız mükemmel türkiyeliyseniz hiç hoş degil utannc verici

  • filmi direk seyrettim hic yorumlari okumadim ilk defa okusaymisim dedim film biz turklere gore degil bizde namus var yabancilarda olmadigindan zaten telufuzu da yok bu film onlara normal filim olarak 10 uzerinden 6 artik seyretmek size kalmis..-DIKKAT- sapkin dusuncelere yol acabilir 35 YAS ALTI SEYRETMESI UYGUN DEGILDIR….

  • Bu ne bee. İşleyecek konu mu yokmuş. Avrupanın iğrenç yüzünün bir resmi gibi.

  • igrenc bı fılmdı..

  • o mükemmel avrupanın içler acısı tiksindirci bır halii.zaman kaybı.

  • kız kardeşiyle yatmak böyle bir filmi yapmaları bile tiksindirici bişey iki kişinin bi hatasını anlatıyo başka birşey degil izlemenizi tavsiye etmem acıkcası

  • idare eder…

  • filmin konusu avrupada yaşanan sapkınlığı çok iyi anlatmış bence film güzel izlenmeli onlardan nekadar farklı ve doğru olduğumuzu anlamak için özellikle

  • Hazine filmlerinde olduğu gibi hazine nasıl birşey diye filmin sonuna kadar izlersiniz ya ahanda bu filmde öyle.Yönetmen oltalamayı daha afişte yapmış.Güzel Kate.Demekki sadece yönetmene güzel bu kız.Seyirciyi yemlemenin bu kadar bariz olanınıda ilk izliyorum.Velhasıl oltalamaya vede yemlenmeye gelmeyin benim gibi…..

  • bence kız kardeş tam bi şeytan iğrençti

  • ya kardeşim bunlar bir film seveni var sevmeyeni var ama siteye yüklenmeli önemli olan yorumlara baktıktan sonra izlememek 😀 😀

  • filmi izlemedim ama yorumdan yola çıkarak eğer ole kızkardes muhabbeti varsa arkadas bolr filmleri koymayın bugun kazara izledim izleemz olaydım ihtiyar delikanlı die boyle filmlerden uzak durun

  • yorumcular bu sacma filime 6,8 imdb verirken ne düşünüyolardı acaba ??
    kız kardeşiyle yatan 1 salagın mide bulandıran sacma sapan bi filimi

  • film cok guzel ama hayatımda seyrettıgım en guzel fılm ”CENNETİN 3 ADIM USTUNDE” dıye bı fılm onun turkçe dublajını koyarsanız sevınırım bu fılmın 2 sıde var sımdıden tesekkur ederım