facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Haider 2014 Türkçe Altyazılı izle |



"Haider 2014 Türkçe Altyazılı izle" için 75 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

Sayfalar: « 1 [2] Hepsini Göster

  1. Leylaaaa Leylaaaa Mart 22nd, 2015 saat 22:33

    Karanlık hücre filmindeki gerilimin bu filme deklare edildiğini düşünerek büyük bir heyecan ile açtım fakat ondan oldukça uzak bir konu ile karşılaştım.Bir kasaba gerilimi fakat hint kültürünün hint keneviri çekmiş uyuşmuş beyinli yönetmenlerinin mahalle kültürü ile tavukların katledişini şiirselleştirmeye çalışan gayretini gördüm.Hayal kırıklığı miki fare çizgi filmi izlemek açıkcası daha hayırlı 🙁 Entellektüel çizgisi olduğunu düşünen sinemaseverlerin sadece küfür edecekleri bir yapıtvari yapı

  2. eren eren Mart 23rd, 2015 saat 17:35

    hayatımda izlediğim en saçma film bu kadar saçma senaryo olamaz ilk defa bir filme yorum yaptım bu yaşıma kadar…

  3. huk huk Nisan 6th, 2015 saat 04:21

    dramın dibine vurmuş çok iyidi çok güzel olmuş fazlasını hak etmiş puanın o kötü diyenlere asla inanmayın film gayet başarılı ve ödülü hakkı ile kazanmış helal olsun… adam gerçekten yaşıyormuş gibiydi film değildi sanki süper 10 numara çok çok çok beğendim…izlenmeli kesinlikle dünyada ki en büyük acı evlat acısı…ALLAH kimseye yaşatmasın..

  4. özlem özlem Nisan 20th, 2015 saat 13:40

    Öncelikle filmi izlemeden önce kesinlikle Kashmir olayını açın bir okuyun derim. Film hint filmlerine göre bayağ dramatik ama başarılı.

  5. nur nur Nisan 22nd, 2015 saat 21:11

    Bencede bu filmi kaşmir gerçeğini bilerek izlemelı bencede başarılı izlemeye değer

  6. büşra büşra Mayıs 13th, 2015 saat 23:41

    çok güzel ve değişik bir film .

  7. demir serdar demir serdar Haziran 6th, 2015 saat 00:49

    sakın ola yorumlara aldanıp filmi izlmekten vazgeçmeyin hatta hiç bir film için yorumlara bakıp karar vermeyin şu beğenmedikleri senaryo dünya edebiyat tarihinin en önemli romanlarından hamlet in bir uyarlaması adamların beğenmediği bu beğendikleri de dandik karate filmleri varın siz hesaplayın

  8. burcu burcu Haziran 6th, 2015 saat 01:11

    sahahid kapoor varsa zaten film harika olmaz mı ??? mükemmeldi süperdi emeği geçen herkezi kutlarım 🙂 süper filmdi gerçekten

  9. ahmet ahmet Haziran 6th, 2015 saat 18:11

    olumsuzları es geçin film kaşmir bölgesini anlatıyor harika bir film

  10. Ak10 Ak10 Haziran 13th, 2015 saat 16:20

    Mükemmel bir film..Rabbim kimseye böyle acılar yasatmasin. 🙁

  11. glhn glhn Haziran 27th, 2015 saat 01:31

    Hint sinemasına uyarlanmış bir hamlet, tek kelimeyle harika… Müzikler, danslar, tiyatro oyunu hamleti yaşattı bana. mutlaka izlemelisiniz.

  12. Shahid Kapoor Shahid Kapoor Temmuz 6th, 2015 saat 07:34

    Harikaydı, bağıldım sahahid kapoor oyunculuğuna bir kez daha hayran kaldım :'( film harikaydı. o nasıl bir sondu öyle ağladım resmen :”'((( filmi izlemenizi tavsiye ediyorum çok güzel bir film tek kelimeyle super…

  13. abdulhakım abdulhakım Temmuz 7th, 2015 saat 15:30

    film güzel ama filmden önce kasmir nedir neresidir önce onu bi okuyun …

  14. mehmet mehmet Temmuz 28th, 2015 saat 12:28

    konu güzel ama cidden çok saçma.. haider tip ile öne geçmeye çalışyor oyunculuk cok yok. kızla ilişkiler giriş gelişme yok birden ilişki yaşıyorlar. annesi ile fazla samimi sevgliye yapılacak hareketler yapılıyor saçmalık. 8.2 imdb puanını haketmiyor.

  15. ali ali Ağustos 10th, 2015 saat 02:35

    filme saçma diyenler o zaman hiç film izlemesinler. her sahnede saçmalık ararsak bütün filmlerde var. sadece izleyin keyfinize bakın. film mükemmeldi saçma dediğiniz şey kurgudur arkadaşlar biz buna sanat diyoruz. müzikte nasıl farklılık arıyorsak filmlerde de farklılık aramalıyız. bu saçmalık olsa bile.

  16. melike melike Ekim 7th, 2015 saat 11:56

    Shahid Kapoor un çok merak ettiğim bir filmiydi hemen hemen hepsini izledim filmlerinin bu zamana kadar izlediklerimin içinde en farklısıydı alıştığım kapoorun çok uzağında ama tekkelimeyle MUHTEŞEM olmuş çok çok çok beğendim dramı hiseettirmişler kaşmir olayını okuyup başladım filme tek gördüğüm yine maalesef olan müslümana olmuş İYİKİ İZLEMİŞİM FİLMİFULLİZLE SİZ BİR HARİKASINIZ TEŞEKKÜRLER

  17. veysel veysel Ekim 12th, 2015 saat 15:13

    Muhteşem bir film o puanı fazlasıyla hakediyor.

  18. saa saa Ekim 14th, 2015 saat 18:57

    güzel

  19. gececi gececi Kasım 1st, 2015 saat 02:43

    psikoloji bozar film ama güzel Bilgin harikasin dostum boyle filmler at

  20. mert mert Kasım 13th, 2015 saat 16:07

    Allah Aşkına merak edipte izledim okadar salakça bir film ki hint film lerinden bukadar kötüsü çıkacağını düşünmezdim ama anladım onlarda iğrenç filmm ler yapabiliyormuş 10 üzerinden 2

  21. Berbat-ötesi Berbat-ötesi Aralık 17th, 2015 saat 04:27

    Hayatımda izledigim en sacma film. Sakın yorumlara aldanıp izlemeyin SAKIN

  22. World_Cruiser World_Cruiser Ocak 5th, 2016 saat 02:46

    Filmi izledim, ve simdi kendime o kadar kiziyorum ki, Hint filmlerini normalde sevmem ama yorumlara baktim, fazla asiri muzik yok falan. Puan yuksek olunca, yorumlar da pozitif olunca sabit fikirli olma izle dedim. Ama bu kadar uzun filmi sirf baslamis oldugum icin zorla bitirdim. Sakin ola benim dustugum hataya dusmeyin. Kafam bulanin dahada ayarini kacirmak istiyorum derseniz o zaman izleyin….Tam bir vakit kaybi… Kucuk emrah filmi gibi senaryo….

  23. Fatma Güzel Fatma Güzel Mart 9th, 2016 saat 03:48

    izlediğim en iyi filmlerden biriydi daha fazlası olamazdıda zaten.müthiş hala etkisindeyim her şey okadar gerçekçiydiki izlenmeyi hakediyor

  24. ali ali Temmuz 8th, 2016 saat 08:56

    on numara bir film ama cok uzun mukenmel oyuncu luk sergilemişler

  25. selin selin Eylül 25th, 2016 saat 01:47

    Harika bir film. Kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim. İzlediğim en iyi filmlerden biriydi. Olumsuz yorumlar şaşırtıcı.Dikkate almayın derim.

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.