Lord Voldemort'un ruhunun parçalarının bir kısmını bulup yok eden Harry, Ron ve Hermione, Dumbledore'un verdiği görevi tamamlamak için arayışlarını sürdürürlerken Ölüm Yiyenler'le bir ölüm kalım savaşına çıkacaklardır. Voldemort artık iyice güçlenmiş olsa da, hem Lord'dan kaçmak hem de Ölüm Yiyenler'i etkisiz hale getirip Hortkuluklar'ı da yok etmek zorunda kalacak ekip, Ölüm Yadigârları'nın sırrına erişmek için ellerinden geleni yapacaklardır.Serinin en görkemli savaşı başlamaktadır, artık hiçbir şey ve hiçbir yer güvenli değildir. Sona yaklaşılmıştır. İki tarafın da tüm güçlerini ortaya serecekleri bu savaşta Harry Potter da geçmişiyle ilgili pek çok şeyi öğreneceği kadar, en büyük fedakarlığı da yapmak zorundadır. İyi seyirler filmifullizle.org

6 sene önce eklendi.

2011 Filmleri, Dram, En Çok Yorum Alan Filmler, Fantastik, Macera, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 112 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • 2016 da yeni film çıkyor yani daha bitmedi
    Filmin adı: fantastik canavarlar nelerdir nerede bulunurlar

  • birde PASİFİK SAVAŞI türkçe bulabilirmisin??

  • eyv.bilgin bizi başka siteye mahkum etme işini iyi yapıyorsun siten on numara emeğine sağlık..

  • filmi kaldırdınmı bilgin!!

    • @forconrakt Film silinmiş güncellendi.

  • Çok beğendim film bütün serisini beğenerek izliorum

  • Harika bir filmdi.Bitmesine gerçekten çok üzüldüm.Keşke davamı da olsa.

  • gerçekten çok güzel bir film

  • bence iyi bir film

  • Bende bütün serisini izledim.Ve gerçekten güzel bi film.Siyahlı kadınıda izledim.:D Bu arada kalite düşük değil bu Harry Potterin serisinin bi özelliği bu film serisi böle gayet iyi bence Müthiş bi seri.

  • izlenmeye değer bi film yalnız kalite düşüklüğü var ama yinede tebrikler…

  • off harika ötesi bir filmdi şimdide harry potteri canladıran adamın ‘siyahlı kadın’ diye bir filmi çıkmış onu izlemek istiyorum 😀 -_- bitmesine üzüldüm…

  • üzülerek söylüyorumki harry potter bitmiştir.

  • Bu film müthis Gercktn serinin en güzeL filmi ama son film olması ve bidaha cekilmıyecegi insanı üzüyor acıkcası 🙁

  • harry potter e aşık oldum cok yakışıklı

  • Tek kelimeyle süper defalarca seyredebilirim inş başka serileride çıkar

  • part 1 hayatımda izlediğim en sıkıcı filmdi ama bu gerçekten süperdi 🙂

  • sonda Harry’i öyle ölmüşmüş gibi görünce ağladım, umarım Kayıp Asa doğrudur ve mutlaka orada David’de oynamalııı.(onun için izliyorum denilebilir)

  • sanırım yeni seri çıkmıyacak. ama çok harika bir seri hatta en sevdiğim

  • Süperdi ya ….

  • beyler ben harry potter asalarını yapabiliyorum tıbkı aynısı gibi oluyor netten izledim yaptım.serideki çoğu asalar şuan elimde harry den olsun hemonie dumbledore aklınıza kim gelirse internete girin bakın youtube den wızard wand craft orada yaptığım bazı asaların vidiosu var ilgilenirseniz sevinirim

  • güzel filim bütüngün bunu izleye bilirim
    🙂

  • Severus Snape yi kötü sanardım.Helal olsun o adama.Gerçekten ağladım…

  • Ağladım.

  • ya harry potter hastasiyim günde 2 filim bitiriyorum harry potter serisinden.bu arada daniel radcliffe türkiyeye gelecekmiş. 😀

  • Devasa bir film bittiği için çok üzgünüm AMA İNŞALLAH KAYIP ASA KİTAPINI YAZIP FİLM DE ÇEKERLER UMARIM
    böle birşey olur 🙁 bitmeseydi keşke

  • velahi çoh cüzel en fes to en fes to

  • bu seriyi izlemek için filmin en baş tarafından izlemek gerekir….. 🙂

  • film çok güzeldi 4. izleyişim

  • cok güzel filim

  • bir daha çıkmaz bence bu filmin serisi çıkarsada bu seferde harry potter oğlu fln yine üçü yapar birşeyelr ztn bu seriniin son filmiymiş duyudğuma göre

  • FİLM HARİKA BUTUN SERİLERİNİ İZLEDİM ACABA DAHA SERİ CIKCAKMI ÇOK MERAK EDİYORUM AMA İÇLERİNDEN EN GÜZELİ ÖLUM YADİGARI PART2

  • abi bence cok sacma bir filim cunki ben bu filimin oyununu almisdim hic orda boyle diyil amma

  • bundan daha iyi bir son olamazdı mükemmel.

  • 7 serisi de mükemmel.

  • Bence tüm serileride güzel hepsini izledim hepsi birbirinden güzel ve filim çok güzel ama biraz üzücü.

  • valla bu siteyi iyi ki buldum ıcındekı fılmlerdfe cok ıyı.. harry zaten super.. onceden deli gıbı lınk arardım fılm ızlıcam dıye ama artık fılmıfull ızlyorum daha ıyı oluyo 😀

  • harry’inin SNAPE’in hakkındaki gerçekleri ögrendiği sahne mükemmeldi..bol bol ağladım.. ve filmin de bitmesi çok hüzün vericiydi .. ama her şey bitiyor;güzel ya da çirkin hiç farketmez .. eninde sonunda varacagı yere varıyor;fakat geride çok şey bırakabiliyor..bu filmin yüreklerimizde bıraktığı acı gibi..acısıyla,tatlısıyla yine de güzeldi;hatta fight club dan bile güzeldi 🙂

  • Bu seri bu kadar mukemmel olmak zorunda mı? İzlediğimde 10 defa izleyesim geliyor. Keşke yeni bir filmi daha çıksa. 🙁

  • filim harika ama kayıp asa denen bişey varmış çıkacaakmı vizyona

  • allhm başka serisi ne zaman çıkar diyor 😀 tüm serisinizleseydin bittini anlardın 😀

  • Mükemmel.. ! *

  • Tek Kelimeyle Harika

  • ay bende tam onu diyicektim o Rowling’in açıklamasıydı o kafam karıştı. Evet bence de yalan kayıp asa kaç yıldır sözünü ediyorlar … Çıksa da James Sirius Potter diye duymuştum ben. Çıkar ama umarım.

  • offf en sevdiğim film serisi en sevdiğim kitap serisi neden bittin neden…. bence yalan ama Kayıp Asa diye bir kitap yazacakmış Rowling ALBUS SEVERUS POTTER LA ilgiliymiş bu arada pelin ölüm yadigarları kitabında Albus severus potter ın seçmen şapkada slytherin’e seçildiği yazmıyor.

  • Süperdi! Snape’de öldü pofff. Lupin’le Tonks da gittiler. Fred’de gitti. Of ya.

    Kitapta Albus Severus Potter’ın Seçmen Şapka bölümü de vardı. Slytherin’e kabul edilişi falan.

    Ağladım lan.

  • çok çok güzel voldemortu öldürmesi daha güzel…

  • çok güzeldi sonu keşke seriler devam etse

  • müthiş bir filmdi harika 😀

  • Mükemmel bir film bütün serilerini teker teker izledim hepsini en az 5 er defa mükemmel harbiden.. 😀

  • film çok güzel herkeze tavsiye edin ve sonu mukemmel ustu

  • Evet gerçekten güzel bir yapım izlemenmesi gereken bir film!! Burak arkadaşım ”REAL STEEL” filmini tavsiye ederim!

  • HARİKA FİLİM BİTMESİNE ÇOK ÜZÜLDÜM BU SİTEDEKİ EN İYİ FİLİMLERDEN BİRİ ARKADAŞAR BİLDİĞİNİZ GÜZEL BİR FİLİM VARSA İSMİNİ SÖYLERMİSİNİZ

  • Film süperdi serinin hepsi güzel ama H. Potter ve Ölüm Yadigarları part1-part2 en güzelleriydi…

  • çok mükemmel yayınlamışsınız bence en rahat izlediğim sitelerden en iyiinden biride bu site adminin ellerine salık

  • ÇOK GÜZELL

  • guzel filim

  • süper film hemde çek güzellll

  • harikaaaa

  • Mükemmel bir film …. Wuuuu

  • başka seriler ne zaman çıkar?

  • harika bir filimdi en güzel serilerinden birisiydi :)…..

  • haytımda izlediğim en güzel film serisi idi sağoı bilgin..

  • ben her zaman ki serileri gibi bu da 10 numara olmş…

  • sonunu aynen böyle bekliyordum.film çok güzeldi

  • güzeldi

  • keşke izlemeseydim güzel filim ama ne biliyim izledikden sonra izlemeseydim dedim bence harry potter seririn tamamını izleyip izleyin film güzel

  • alacakaranlık serisi daa güzel ve daa gerçekçi inşallah bilgin yükler

  • Bilgin tek kişilik dev kadro 2 yi yüklermisin

  • harry potter serisi gibi bi seri bi daha asla olmaz gibime geliyo 😛 cok kaliteli bi film kitaplarini merak ediyorum bunun okurum ins.. 🙂

  • Bütün serisini bu dahil sinemada izledim. Tekrar izliyorum çok güzel 🙂

  • Bilgiiinnnnnnnnn rica etsemm Şimşek Hırsızını yüklermisin??? Lütfeeeeeeennnnn 🙂

  • Bence sonu değil gibi ama gerçekten finalmiydi bu ??

  • MERHABA KOYDUĞUNUZ TÜM FİLMLERİ ZEVKLE İZLİYORUM.SİZDEN RİCAM ALACAKARANLIK 4 SERİSİNİ TÜRKÇE DUBLAJLI OLARAK SİTENİZE KOYABİLİRMİSİNİZ.

  • sper bişey

  • teşekkür ederim. Keyifle seyir ettik. Kaliteli bir sitesiniz

  • Güzel film.

  • ben pek heri porter serisini semem ama film yokluğunda izlenebilinir ben izledim:)

  • Yha Bilgin Abi,Şu Felekten Bir Gece 2yi Koyabilrmsn,Nezamandır Arıorm Ama
    Bulamadım.Hergün Giriorm Bu Siteye,Felekten Bir Gece 2 Geldimi Die Ama Yok..:(
    Harry Potter’u Bekliodum Ve Geldi Süpersn.Bilgin Abi,Ama Bide Felekten Bir Gece Gelirse Çok
    Mutlu Olacağım,Şimdiden Tşk Ederim,
    Ve Bu Arada;Film Mükemmeldi,Herkese Ama Herkese Tavsiye Ederm,
    Herkesin İzleyeceği Bir Film,İzlemeeynler Kaçırmasın,Bu Film Gibi Bir Film Bir Daha Dünyada Yapılmaz.

  • Devamı olmalıyıdı… 🙁

  • bilgin orjinal dil altyazı seçeneğinide eklersen süper olur
    ayrıca karadedeler olayı filminide eğer temin edip eklersen keyfe diyecek yok

  • bak bilgin saol bu çok güzel arka ses yok sinema çekimi degil çok saol

  • o süper ya tavsiye ederim

  • son serisi olmasına çok üzüldüm ama yeni filimleri çıkacakmmış onları merakla bekliyorum

  • Bilgin,”Alacakarnlık:Şafak Vakti”filmini koyabalirmisin?

  • süper bir film herkeze tavsie ederim

  • Bilgin Süpersin Knk yine (fılm guzel caktırma) hahaha 🙂

  • ADMİN SANA SÖLİOM ANİMASYONA BASKIN OL HEP BEĞENİOM İZLİOM
    12 ARKADAŞIMIDA ÜYE YAPACAM

  • Bilgin harry potter sayfasında tam 4 tane ölüm yadigarları bölüm 2 var sinema çekimlerini silermisin felsefe taşı ço aşağıda kaldı yazık 🙂

  • Bilgin, “İçerde” filmini koyabilir misin?

    • @gizem Söz vermiyorum Yüklemeye çalışacağım

  • Harry Potter gelmiş geçmiş en iyi fantastik seri. Gençlik yıllarını yeniden yaşamak isteyeneler için her zaman var olcuaktır.

  • bilgin admin 3 aydır sitene abone oldum çok güzel gerçekten ellerin dert görmesin siten bağımlılık yapıyor aksamları vazgeçilmezim oldu allah razı olsun.. film çok güzel zevkle izlenebilir. senden ricam anadolu kartallarını da yükliyebilirmisin eğer çıkışsa sinema çekimi veya orjinali merakla bekliyoruz

  • bilgin kardeş tek kişilik dev kadro 2 istiyoruz ailece bekliyoruz haberin olsun ekibine teşekkürler……. by izmitli

  • Kardeş Anadolu kartallarını koyabilirmisin acep… benim için cok önemli genede saolasın

  • bilgin beni unutmadın sanırım aylarca yalvaran kişi 😀 tekrar tesekkur ederim.behzat ç nin filmini haftalardır beklıyorum dıyen arkadas var bi de.ulan sanki vizyona gireli 5 ay oldu da burda şey yapıon 😀

  • KNK BİLGİN MÜTHİS FİLM YA BİZE BİR AN ÖNE KESKE ALACAKARANLIK ŞAFAK VAKTİNİ’DE VERSEN 😀

  • Arkadaşlar Harry Potter kimin oğlu ben onu anlıyamadım. :S Film güzel 10. izleyişim .sdd =) birde 8 Kadın Filmini rica edicektim. Bulamadıysan önemi yokta bende bulamadım hiç bir yerde. :S 😀 Neyse gzl bir seri gzl bir film gzl bir site Forever Bilgin =)

  • abi behzat ç nin yeni filmini bekliyoruz ya kaç haftadır bulursan seviniriz 🙂

    • @FilmKolikÖgrenciler Filmi Yükledik ve kaldırdık.

  • bilgin senin gibi bi adam daha yok

  • Teşekkürler bilgin, harika film

  • Bİlgin abi bana ten ten in macarelarını koyarmsın sayfaya çok merak ediyorum

  • BİLGİN çok kral adamsınn..eline emeğine saglık

  • Bilgin kardeş mahsuru yoksa dün ki James Bond Başka gün öl filmini koyarmısın…

  • İnşallah yine sinema çekimi veya kalitesiz değildir.

  • harry potter in tum serilerini sinemada izledimm ama bi daha izliyorum …. =)

  • BİLGİN Tarafsız Bölge-No Man’s Land(2001) BU FİLMİ ARAŞTIRIRMISIN YÜKLERSEN SÜPER OLUR 😀

  • harry potterı seri olarak izlemenizi tavsiye ederim yok sa bişey anlamasssınız 6/10 seri olarak 7/10

  • SAğol bilgin sprr bi filmn yhaa (:

  • film harika…unutulmucak yeni serileri cıkar umarım

  • izleyelim bakalım teşekkürler admin..