facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Hep Seni Düsünüyorum – I Love You Beth Cooper 2009 Türkçe Dublaj izle |



"Hep Seni Düsünüyorum – I Love You Beth Cooper 2009 Türkçe Dublaj izle" için 39 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. mert mert Eylül 6th, 2013 saat 15:04

    süper izleyin ben begendim 10/8 kesinlikle izle süperdi :/D

  2. Clara Clara Eylül 6th, 2013 saat 15:47

    Kesinlikle zaman kaybı, saçmalalık resmen 😀

  3. Hayati Hayati Eylül 6th, 2013 saat 15:57

    Guzel film tskler admin..

  4. cem cem Eylül 6th, 2013 saat 16:22

    admın film güzel de pasifik savaşının türkçe dublajını koyarmısın

  5. plt plt Eylül 6th, 2013 saat 16:22

    vakti olanlar izleyebilir

  6. uğur uğur Eylül 6th, 2013 saat 16:51

    kick ass 2 dvd görüntüsü çıktı, alt yazısı çıktı kaç gün oldu ama hala burda yok.

  7. cansu cansu Eylül 6th, 2013 saat 17:06

    süper süper süper

  8. sema sema Eylül 6th, 2013 saat 19:17

    genclik filmlerinin en berbatlarından

  9. tarık tarık Eylül 6th, 2013 saat 22:41

    film güzeldi bu tarz film tavsiyeleriniz var mı?

  10. ceren ceren Eylül 7th, 2013 saat 00:20

    KESİNLİKLE MUHTEŞEMDİ VE BÖYLE FİLMLER KOYMAYA DEVAM EDERSEN ÇOK SEVİNİRİM ADMİN… 🙂 HARİKAA GOOD 😀

  11. jale jale Eylül 7th, 2013 saat 00:46

    güzel bir filmdi.gençlere tavsiye ederim yaşınızda izleyin,bu film bazı açılardan bir kaç şey öğretiyor tabi filmin ana fikrinden bahsetmiyorum çünkü ders verici bir yanı yok yinede izlenmesi gerekenlerden.

  12. Oktay Yılmaz Özdemir Oktay Yılmaz Özdemir Eylül 7th, 2013 saat 09:37

    bu filmi dün izledim ama yorum atmamışım film bence çok güzel tam bir gençlik filmi

  13. baran baran Eylül 7th, 2013 saat 19:51

    bilgin abi pasifik savaşı adlı filmi en kısa zaman da koyarsan sevinirim abi saygılar kolay gelsin.

  14. murat murat Eylül 7th, 2013 saat 22:00

    mukemmel bır fılm kesınlınle ızleyın.zeka sevıyelerı nakadarda yuksek o zeka ile musluman olsalar ne derecelere yukselırler belkıde ,)

  15. björk björk Eylül 8th, 2013 saat 00:20

    Mayası tutmamış yoğurt gibiydi. Bir kere o kalkık burunlu anne babadan o kadar çirkin, sivilceli, bir karış uzunluğunda burnu olan ve biz kızların değimiyle yapışkan bir çocuk nasıl olmuş şaştım.:))En nefret ettiğim erkek tipidir, kendini acındırarak güzel kızı tavlama metodu, o kız ona bakar mı akıl var mantık var yaaa, Allahın çirkin mastürbatör suratlısı bir de babasıyla yaptıkları konuşma (kızı götürdüm baba hehee kıvamındaki) rezillik… Yakışıklı ve şık olan çocuğu da harcamışlar resmen verdikleri rol yüzünden…Başroldeki çocuk herşeyiyle ve kişiliksizliğiyle mide bulandırıcı olduğundan beğenmedim. Daha iyi olabilirmiş, admin’e çok teşekkürler seviyoruz kendisini…

  16. seda seda Eylül 8th, 2013 saat 16:31

    film güzel izlenmeye değer

  17. skandal skandal Eylül 8th, 2013 saat 17:57

    güzel film emeginize ve paylaşımınıza saglık

  18. ali ali Eylül 8th, 2013 saat 19:21

    acayip güzel bi film herkeze öneririm

  19. serkan01 serkan01 Eylül 8th, 2013 saat 23:26

    sayın bilgin 3 parta sorun var lütfen bakarmısın yarıda kesilıyor da tşkler..

  20. okan okan Eylül 9th, 2013 saat 14:43

    harika bi filmdi 🙂

  21. SAVE SAVE Eylül 10th, 2013 saat 15:50

    İzlenecekler arasında bir film..

  22. emre emre Eylül 10th, 2013 saat 16:56

    Örn bir topluluk bir film izler film ile düşüncelerini açıklarlar hepsını değişik düşünceleri vardır iyi veya kötü yanı kısacası herkesin beyni farklı düşünür onun içince sakın yorumlara bakarak ön yargılı olupta filmi izlememezlik yapmıyalım o film belki başkasının ilgisi cekmemiş olabilir ama bizim ilgimizi çekebilir ilk başta dediğim gibi herkesin beyni aynı çalışmıyor:D

  23. burak burak Eylül 11th, 2013 saat 01:46

    kesinlikle coook güzel ızlenmelı

  24. gökhan gökhan Eylül 13th, 2013 saat 11:01

    güzel film

  25. desertedy desertedy Eylül 15th, 2013 saat 00:48

    Film bile olsa bu kadar aptal bir adam olamaz 🙂

  26. xibalbaa xibalbaa Eylül 17th, 2013 saat 21:09

    Bir gençlik filmi için bile inanılmaz sıkıcı bir film.

  27. cem cem Eylül 23rd, 2013 saat 20:03

    ya kardeşim şu köşedeki yaratıcı t shrt müdür nedir o reklam tam ekranda gitmio ya bişey yapın hiç izlemim filmi daha iyi

  28. irfan irfan Eylül 28th, 2013 saat 07:22

    eğlenceli bir film

  29. Aslı Aslı Ekim 13th, 2013 saat 14:21

    güzel bir gençlik filmiydi. başlarda biraz sıkılır gibi oldum ama sonradan kendini toparladı 😀

  30. fatih fatih Ekim 20th, 2013 saat 18:04

    iyi ama daha iyi olabilirdi normal

  31. YAVUZ YAVUZ Kasım 4th, 2013 saat 15:46

    Herkezin kişisel düşüncesine veya zevkine saygı duyarım ama .. Filmden anlıyanlar için söylüyorum gerçekten çok amatörceydi gram zevk almadım izlerken .. Zamanın bolsa izlenebilir ..

  32. Zehroff Zehroff Kasım 27th, 2013 saat 19:51

    izlediğim en saçma ve konusuz filmdi, daha farklı birşeyler olmalıydı. Gençlerin sadece iki gününü anlatan bir hikaye değil ancak günlük olabilir. ZAMAN KAYBETMEYİN!!

  33. CELAL CELAL Aralık 28th, 2013 saat 23:55

    admin böyle filmlerin türkçe dublajlarını daha çok koy sürekli izliyorum başka sitelere bakıyorum hep alt yazılı filmler var.

  34. Sefa Sefa Nisan 7th, 2014 saat 03:28

    Çok iyi bir filmdi.

  35. BayTarr BayTarr Mayıs 27th, 2014 saat 21:03

    10/7.5 film süper size bir iyilik yapıcam 3 film vericem ama bu siteden izleyin 1. ÇAPKIN 2.SKOR PEŞİNDE 3.BURDA OLAN BURDA KALIR

  36. ceren ceren Haziran 23rd, 2014 saat 23:36

    Çok Güzel Ve Eğlenceliydi Bence (y) 😀

  37. melisakhan melisakhan Ağustos 12th, 2014 saat 13:21

    Ben beğenmeyen tek kişiyim galiba.düşündüğüm gibi çıkmadı

  38. Ercan Ercan Eylül 21st, 2014 saat 18:09

    sıkıcı ve saçma espiriler

  39. Onur Onur Ocak 20th, 2015 saat 15:49

    Bence Kategorisine göre En Güzel Film Bu Kesinlikle İzlemelisiniz Pişman Olmayacağınıza Eminim 🙂

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.