Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster


İMDB: 6.8 ( 76.488 Kişi Oy kullanmıştı. ) Tobey Marshall (Aaron Paul) dürüst ve çok çalışkan bir adamdır, ailesine ait olan Marshall Motors adlı oto tamircisinde arkadaşlarıyla birlikte çalışmaktadır. Babasının vefatının ardında Tobey büyük borçlar altında kalmıştır. Hafta sonları Tobey çok tehlikeli olan “yer altı oto yarışları” adı verilen yarışlara katılmaktadır. Yarışların ardından Tobey adrenalin tutkunu bir adam olmuştur. Zorlu, zengin ve güçlü düşmanı Dino Brewster (Dominic Cooper) bir gün Tobey’ye hayatında sadece bir kez alabileceği bir iş teklifiyle gelir. Sınırsız sermayesiyle Dino, Tobey’ye dünyanın en hızlı Mustang’ini yapmayı teklif eder. İşini kurtarabileceğini düşünen Tobey hiç düşünmeden bu teklifi kabul eder. Mustang’in yapımı ve satış işlemleri devam ederken Tobey, güzel rakibi Julia Maddon (Imogen Poots) la bir yarış hazırlığına başlar. Tobey Dino’nun ekibine karşı kendi takımıyla ve yakın arkadaşı Little Pete (Harrison Gilbertson) ile birlikte hazırlıksız bir yarışa başlar. Yarış ölüme dönünce Dino suçu Tobey’nin üstüne yıkar ve onu hapse gönderir. İki yıl aradan sonra Tobey özgülüğüne kavuşur ve Dino’dan intikam almaya yemin eder. The De Leon yarışları ülkenin en büyük ve zor yarışlarından biridir, Tobey Dino’yu orada yenmeye yemin eder. The De Leon yarışlarına seçilmiş çok az yarışçı katılabilir ve kazanan büyük miktarda para kazanır ancak Tobey’nin New York’tan San Francisco’ya gitmek için sadece 48 saati vardır. İyi seyirler filmifullizle.org

2 sene önce eklendi.

2014 Filmleri, Aksiyon, Dram, En İyi 50 Film, Suç, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 390 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • flimi google yazdım başka siteden izlerken ekrana flimifullizle.org sitesinden izleyin geldi emege saygı burdan dewam like GÜLEN YÜZ 🙂

  • Bu Film mi Lan Bu Film Değil Bu bir şaheser bu resimin monalisası futbolun maradonası arabanın dodge challanger ı
    bu bu BU şaheser

  • biride çıkıp demiyor okadar kazandığı arabalara noldu ? 😛

  • yahu arkadaş şu film nasıl en iyi 50 film arasında yer alıyor benim aklım mantığım kültürüm yetmiyor bende bunu anlamadım. Bu kadar saçma sapan bir film ilk 50 listesine koyulmuş ayakta alkışlıyorum ülkemi..

  • Aksiyon seviyorsanız izleyin,öyle bazı yorumlar gibi inanılmaz güzel filan değil,mantık hataları da var,bazı sahneler gereksiz…

  • Çok güzel bir film başarılı lakin lamborgine’nin egzozsu nedense bantlı orayı anlayamadım ,bide dostlarım bugatti dünyanın en hızlı arabası lakin şöyle bişey var hız arabada ölçülmez gaza basanda ölçülür..

  • FİLM PEK BÜTÇELİ DEĞİL FAKAT İZLENİLEBİLİR…
    TAVSİYE EDERİM..
    6.0/10

  • Bence izlemeye kesinlikle değer. 10/7

  • Süper bir film serisini bekliyoruz.

  • Efsane olmuş kesinlikle serisi gelmeli

  • harika

  • kesinlikle izleyin

  • güzel ama hızlı öfkeli 7 daha güzel

  • Film çok güzel. Yarışlarda resmen koltuğumdan fırladım. O kadar heyecanlıydı yani. Bunlara ek olarak bir arkadaş Bugatti geçilemez en hızlı o gibi bir yorum yapmış. Bir arkadaş ta buna ek olarak en hızlı araba değil zaten araştır istersen demiş. Bende ona katılıyorum ve ekliyorum; zaten filmde bugatti geçilmiyor,1. sıradayken polis arabası tarafından yarış dışı bırakılıyor.

  • Malesef en hızlı araba Venom Gt de değildir arkadaşlar. Son rekor Ford Gt ye ait. 373 mil gibi bişeydi. Ama kendisi Texas mile da boy gösterdiği için biz onu o listelerde göremiyoruz. .

  • Hızlı ve güzel arkadaş Hennessey Venom GT: Saatte 435,31 km hıza ulaşıyor. yani bugatti değil belirtmek isterim

  • gozlerinizi bile kirpmadan izleyeceğiniz, aksiyonun ta kendisi

  • Film her sahnesi ile mükemmel. Hız, aksiyon ve polisiye hepsi bir arada.

  • bence film çok güzel seyir zevki üst düzey izlemenizi tavsiye ederim

  • film çok güzel teşekkürler bilgin

  • harika

  • Öncelikle şunu söylemek istiyorum. Film efsane 10/8 benim gözümde. Aksiyon seven ve araba tutkunu olan izlemeli. Ve “hızlı ve güzel” kullanıcısına şunu söylemek istiyorum. Bugatti weyron dünyanın en hızlı arabası değil. İyi araştırsın.

  • Need for Speed i bilmeyen yoktur işte buda onun filmi oluyor, yanlız film nfs nin klasikleşmiş sokak yarışlarında geçseydi daha güzel olurdu, mesela efsane oyunu olan Most Wanted in filmini yapmaları, ama bunu yapmamalarının önemli nedenlerinden birisi de Hızlı ve Öfkeli olmuştur bence, çünkü bunun gibi yeraltı yarışları onların işi olduğu için EA daha çok böyle yolculuklu yerler ve nfs nin klasıkleşmiş hikayesi olarak hapise girip çıkıp intikam peşinde koşma felan… güzel bir film bence izlenmeye değer

  • Film Aşırı Güzel Eyvallahta Oturmaktan G.. Ağrıdı 😀

  • söyleyecek söz bulamıyorum muhteşem bir şey bu

  • gerçekten muhtesem bir film yönetmenden yeni yarıs filmleri istiyorum. born race gibi benim en çok izlediğim film tarzı yarış

    salih yegül

  • izlemeyin çok yapmacık olmuş dediklerine bakmayın . başroldeki herif aaron paul… breaking bad dizisinde 3 kez emmy ödülü almış biri… izlemeden sinemadan özellikle aksiyon sinemasından anlamayan ve film demek rol demek yapmacık demek olduğunu bilmeyenlerin yorumlarına aldanmayın… gazı sonuna kadar kökleyin ve filmi seyredin

  • GAYET GUZEL BİR FİLM IZLEYIN YANİ

  • İzlemeyin çok yapmacık sahneler var zamanınıza yazık

  • Until Dawn – Josh <3

  • aklımdan çıkmıyor film yani o kadar güzel olmuş 🙂

  • saglam film izlemenizi tavsiye ederim

  • Kardeslerım fılm harkıa ızlemenızı şiddetle tavsıye ederım dewamı olsan yanı serılerı olsa hızlı ve ofkelıyı beşe katlar bu fılm harıka harkı harkıa admın ellerine sağlık babacan hadi eyvallah 🙂 🙂

  • Kardeş bugatti tek başına napsın 😀 bir arabanın iyi oluşunu sürücüsü belirler :d çoğu zaman.(tabiki arabada iyi olursa seninde dediğin gibi sadece tamponuna bakarsın :D)

  • Açıklamada filmin bütün detaylarını yazmışsınız … Filmi izlemeseniz de olur açıklamayı okuduğunuzda.

  • GÜZEL FİLM İZLEMENİZ LAZIM IMOGEN POOTS AKTÖRÜNÜ BU FİLMDE TANIDIM ÇOK BAŞARILI BİR OYUNCU FİLM 10/7

  • süper bir film. fakat şurası saçma olmuş: gerçekte ferrari,lamborghini yada başka bir arabanın dünyanın en hızlı arabası olarak blinen bugatti veyron’u geçebileceğini sanmıyorum.

  • Başka seriside olursa mükemmel olurdu 😀 lİKE

  • Çok guzel muhtesem herkesin izlemesini tavsiye ederim

  • çok güzel

  • Harika bir film izlemenizi tavsiye ederim 🙂

  • çok güzel film izlemenizi tavsiye ederim 10 üzerinden 10 😀

  • bu baxdigim en gozel yariw kinosuydu///

  • fılm super kımseyı dınlemeden ızleyın gerçekten muhtesem bu fılmmı ızlememıze olanak saglayan sayfa yapımcılarına emeklerınden oturu tskler saglıcakla kalın:)

  • hızlı ve öfkeli daha güzel

  • yorumu hakeden gerçek bi film 😉

  • çok berbat bir film . hızlı ve öfkeli 0 bundan iyi . çok acemi ce yapılmış bir film adının hakkını vermiyor.

  • Abi muhteşemdiya keşke hep böyle filmler çıksa

  • Bi film bu kadar güzel olur

  • Hızlı ve Öfkeli kadar iyi hatta ondan bile daha iyi diyebilirim güzel film abartmadan söylüyorum devam serisi çıkarsa bu ilk filmle beraber efsane olacak bir film tıpkı fast and furious gibi ya da rocky ve rambo gibi!

  • idare eder abartılacak bir müthişliği yok

  • efsane bi film siddetle izlemenizi tavsiye ederim.

  • on numara film on üzerinden 10

  • harika bir film kesinlikle izlemelisiniz.zaman kaybı değil.

  • Güzel Film İzlemenizi Tavsiye Ederim..

  • Arkadaşlar filmin Hızlı ve öfkeli seriysiyle bağlantısı yok ama yinede güzel bir film yapmışlar Bir oyundan ilham alınmış olduğu için seneryo çok sağlam değildir

  • Cidden harika bir senaryo.seri halinde çekilebilecek türde bir yapım olmuş.tavsiye edilir

  • film mükemmel

  • Olum keşke ben bu filmi daha önceden izleseydim müthiş abi kelimelerle anlatılmaz o derece 10 üzerinden 100000 o kadar müthiş

  • tabikide hızlı ve öfkeli le kıyaslanamaz ama ben çok beğendşm 2 cisi çıksın isterim izlerim emeğe saygı 9 puan geçerli 🙂

  • Arkadaşlar Allah aşkına filmde arabalar harici geri kalan her şey tırıbırı.

  • Tek bişey diğeceğim,
    FİLM SÜPER!!

  • Lanet olsun daha önce ben bu filmi neden izlemedim dostum…

  • Tek kelimeyle super!!!

  • beyler sonda bir şarkı var o şarkının ismi ne ?

  • süper kelimesinden başka söylenilecek bir şey yok

  • filmin sonunda taklit etmeyin diyor. sen demesen garajdaki bugattiyi alıp yola çıkcaktım

  • Mükemmel 6.8 bu film için hakarettir……

  • Film Dediğin Budur Mükemmeldi Herkese Tavsiye Ederim !!!!!!!!

  • hızlı ve öfkeliyle kıyaslanabilir

  • KESİNLİKLE ON NUMARA FİLM ..BOŞUNA EN İYİLER ARASINA GİRMEDİ..HA ..SÜPER İZLEYİN KESİNLİKLE!!!!!1

  • Bu Film Çok Güzel Fakat Bazı Yerleri Sıkıcı Arabaları Çok Sevenler İçin Taviye Ederim.. Saygılarımla By DesTann

  • bu ne Allah askina?

  • izlemeye değer…
    emeği geçen herkese teşekkürler…

  • Film Süperdi Böyle Filmler Olsa Ne Mutlu Bize

  • Film çok güzeldi bayağı bi hiç bırakmak istemez sin imdp puanından 10 hak ediyordu diye bilirim süper bi filmi izlemeden sakın bırakmayın

  • Harikaa hız severlerin kesinlikle izlemesi lazım

  • mükemmel

  • aaron paul,Imogen poots İkisi de Bir harikaydı dostum Film ise daha bir harika müthişti…

  • oldukça güzel devamıda yapılmalı bence bi kaçda motorsiklet katlasalar daha güzel olucaktır 🙂
    İzlenmeli Bence 🙂 🙂
    İyi Seyirler 🙂
    10/10

  • Dünyada izledigim en duygusal bir filmdi hız tutkusu 2 yi bekliyoruz aaron Paul (tobey Marshall)rolünu çok guzel yapıyor sahneler şahane o harika bir film gerçekçi yani diyeceğim yok 😉

  • bu film çok güzel hız tutkusu 2 3 4… çıksa daha da iyi olacak 🙂 🙂

  • İsmail Bence On Numara Filmdi Ayıp Ediyorsun İzlemeyenlere Tavsiye Ederim Yorumları Boşverin Direk İzleyin 😀

  • süper bir film kesinlikle izlemelisiniz canınız cehenneme kötüler

  • Film gerçekten çok güzel seninde eline sağlık admin

  • Bildigin NFS serilerinin hepsini karıştırmışlar ortaya mükemmel bir film cıkmış …

  • seyrettigim en kötü senaryoya sahip hızlı ve öfkeli serisiydi her halde bundan sonra çekilmez

  • Tek kelimeyle MÜTHİŞ.

  • Güzel şiddetle tavsiye edilir. Eline sağlık bilgin……..

  • keşke sürekli böyle filmler çıksa süperdi 😀

  • İzlenebilir film ama güzel değil açıkcası. Fimden beklentim karşılanmadı basitti ve bu arada boşroldeki sarışın adam sanki hep tuvaleti geliyomuş gibi konuşması harbiden komik ve bi okadarda amatörce …

  • hayatımda izlediğim en iyi filmlerden bir tanesi. konu harika kesinlikle eşi benzeri olmayacak bir film umarım devam eder. Bilgin’e teşekkürler 🙂

  • Gerçekten çok güzel tavsiye ederim arkadaşlar ama son sahnede dönmesi gerekiyordu

  • Film Güzel Olmus 😀 🙂 emeklerınıze saglık yalnızz. bana gore . sonunda guzel 1 kaçıs olması super Olurdu.. 😀 😀 Ama Super Fılm Yukarıda 1 Arkadaş ızlı Ve Öfkelıden Guzel Olmus Dedı. Fılmlerı Bırbırıne Kotuleme 😀

  • bence mükemmel bir film özellikle araba tutkunlarının izlemesini tavsiye ederim

  • İzlenmeye değer bir film değil kesinlikle izlenmesi gereken bir film. Admin teşekkürler

  • Sizlerin tanınmamış dediğiniz oyuncu ‘breaking bad’ dizisinde Jesse pinkman karakteriyle Emmy ödüllerini silip götürmüş kişidir.

  • Film gerçekten güzel herkese tavsiye ederim 😀

  • Abim çok güzel bi film ya need for speed filmi hiç beklemezdim

  • Filmi 2. izleyişim çok iyi olmuş

  • Yarış var gerçekten güzel film sizde bakın

  • Super bir film super

  • Wauwww. Çok başarılı, koca bir alkışı hak ediyor.

  • Bence tam bir kral film 10 numara buna 6.8 puan verilmez 10 puan verilir.

  • çok güzel be admin

  • tam anlamıyla harika 🙂

  • O kadar arbayı nerden buluyorlar anlamıyorum

  • Gordugum en iyi filmlerden siddetle tavsiye ederim 🙂

  • bu filmi unutmayacağım

  • Film harika tavcsiye ediorum kız çok tatlı aşık oldummmm 😀

  • Filmin ilk 1saatinde olaylar hizlica geciyor.nerdeyse vaz geciyordum izlemekden.ama sonra Tobey shelby’yi isteyince filmin daha yeni basladigini anladim ve izledim.iyiki izledim.Ama size ne yalan soyleyim Shelby ve Bugatti’nin haline cok uzuldum.yazik oldu arabalara

  • bilgin filmin sonundaki şarkının ismi ne 20:49

  • muhteşem ..aksiyon macera ne ararsan var.izlediğim en güzel yarış filmi

  • Böyle heyecanlı bir film çok zor bulunuyor kesinlikle tavsiye ederim

  • Film cok iyi ilkte denedim iyi degildir ama böyle film yok yani hızlı öfkeliden sonra gelen en iyi bence budur bana göre bilgin cok tesektür ediyorum bize böyle bir site yapdıgım için site harika dostum bayıldım 1 yıldır bu siteden film izliyorum 🙂

  • 2. İzleyişim Oldu bu film cok güzel bence 2. serisi cıkmalı tutar bu film hızlı ve öfkeli gibi 6. bolume kadar cekseler yeter zaten

  • hayatımda ızledıgım en guzel filmleren bırı siddetle tavsıye edıyorum

  • eLinize Saglık Çok güzeL Bir fiLm’idi.

  • bakın teereddüttesiniz ama hiç kuşku duymadan açın izleyin 🙂

  • cok super fılm serısı mutlaka olmalı

  • olay 1kişi etrafında dönüyor bayıldım izlemelisiniz kaçırmayın 🙂

  • film on numara izlemelisiniz

  • Güzel film . her dakikası aksiyon doluydu . hızlı ve öfkeli tatında 🙂 iyi seyirler

  • cok iyi bir film bence

  • son sahnede çıkan müziğin adı ne

  • çok güzel herkese tavsiye ederim

  • süper başka kelimeye gerek yok

  • müthiş muazzam harkulade

  • Super

  • süper harika bir filmde çekirge yeri harika 😀

  • Kız harika çok tatlı 🙂 aynı film gibi.

  • aksiyon sever araba tutkunlarının kesinlikle izlemesi gereken bi film herkese iyi seyirler

  • Siz izleyin kesinlikle memnun kalacaksınızdır.

  • BİLGİN tüm izlediğim filmlerde reklamı atlamadan bekliyorum. emeğine faydası oluyormu yoksa tıklamak şart mı?

    • @DİDEM Beklemenize gerek yok 1 tık yapıp kapatmanız kafidir 🙂 Teşekkürler.

  • çok iyi film. filme parayı oyunculara değil filmin çekimine ayırmışlar ve daha güzel olmuş.

  • Film mukemml tek sıkıntısı olaylar çok çabuk ilerliyor oda sanarım 2. Filmi çekmek istememelerinden kaynaklanıyor

  • Gerçekten güzel bir film izlemeye değer herkeze önerilir 🙂

  • Iste olay bu ))) bence hizli ve ofkeli bun yanda puff kalir sadece oyuncular hizli ve ofkelideki gibi meshur değiller ama haklarin vermek lazim cok iyi oynadilar amator gibi değil ve boyle bir film cekilmi icin iyi bir sponsor lazim onuda bulmuslar ve bu film arkasi gelicektir admin ellerine saglık sen sitende hep izliyorum filmler ugurlar sana ben azerbaycandan turk kardeslere selam

  • ilk defa bir filme yorum atıyorum yukarıdakı yorumlardan birinde cocukca demiş inanmayın izlemeye değer bir film

  • İzledigim en güzel film di

  • arkadaşlar bu film izlenir ve hızlı ve öfkeli tadında mükemmel ötesi bir film oldugunu söylemem gerekli ( içimden california gidip tamirci olmak geldi:)))
    hatunda 10 number :=)

  • inşallah devamıda cıkar

  • iyi bir film daha iyilerini gördüm izlemek isterseyin izleyin the walking dead veya game of thornes ve teen wolf tavsiye ederim
    🙂 admin 🙂 admin 🙂 admin :)admin 🙂 admin 🙂 admin 🙂 admin 🙂 admin :)admin 🙂 admin 🙂 admin :)Dizi türü film lerde çıkarsana bu film sitesi manyak dizi türü filmelerde eklesen 1 numaralı film sektörü olur benden tavsiye 😀

  • 1-) Demek bu yüzden Need For Speed Most Wanted 2012 de Koinsegg Agrera kra listenin 1.000.000 point gerektiren arabası.
    2-)Film aynı Need For Speed Hot Pursuit’in filmine benzemiş.
    Bence bu filmin 2. bölümü gelir
    Çünkü;
    O 2 kişinin arasındaki çekişme devam eder ve yeni yarışlar gelir.
    Hem de tek bölüm olursa fenomenlikten hemen düşer…

  • HARIKA

  • çok super bir film

  • Güzel Bir Film

  • gercekten çok aksiyon dolu bir film olmuş ayrıca arabaların kullanımı çok güzeldi insana heycan veriyordu 😀

  • muhteşem birşey bu .. İzlemelisiniz

  • 2 si çıksın çok güzel

  • Bölüm 1 sonu yarişin sonunda bitmeseydi butun heyecani silip atiyor 🙂 , mutlaka izleyin.

  • Abi insan gibi film yapmamışlar şu anda arabayı alıp ölümüne basasım var ama bir film ugruna dıd yoluna gitmekte var mutlaka izleyin her hız tutkunu sunu hic bir zaman unutmasın(SÜR YADA ÖL)…

  • arkadaslar aksiyon veya yarış filmi seven arkadaslara siddetle tavsiye ederim. hem sürekleyici hemde süper bir film. boş beleş yorumları kale almayalım.

  • abi çok güzel

  • bu film izledikten sonra ıkı saat araba kullanmayın…

  • çok güzel bir film keşke diger serileride olsada izleseydim dedigim filmlerden birisiydi

  • Hızlı ve Öfkeli ile kıyaslanamaz fakat kaliteli ve gerçekten güzel bir filmdi.
    Kıyaslayanlarda Hızlı ve Öfkeli ile Need For Speedin konuları farklı buna göre kıyaslayın .

  • Koptum Ya Hemen Need For Speed Oyununu İndircem 😀

  • Yorum yazmadan duramadım gerçekten, hızlı ve öfkelinin bütün serilerini izleyen biri olarak söylüyorum bu filmde hızlı ve öfkeli arayan hiç bir şekilde keyif alamaz farkındaysanız filmler farklı kıyaslamayın, film için konuşacak olursam son derecede güzel ve kaliteli bir film biraz tereddüt edenler filmi tekrar izleyeceğine eminim iyi seyiler, bu arada bilgin bey seni unutmadım teşekkürler film için 🙂

  • Aksiyon Dolu Bir Film Muhtesem Kesinlikle izleyin zaman kaybi degil arabalara bayıldım 🙂 kızada asik oldum 😛

  • Bu filme bos zamanda izlenir demissiniz bence bu film icin dolu zamanlar bosaltilmali

  • ben kendi görüşümü söylüyorum bu kadar güzel bir bütçeyle bir film ancak bu kadar berbat yapılabilir yorumlara bakarak izledim ama pişman oldum başrol oyuncusu hiç yakışmamış amatör kasıntının biri saçma sapan bir film bence böylesine bir bütçeyle daha güzel bir film yapılabilirdi senoryo güzel olabilir ama oyunculuk berbart

  • Arkadaşlar cok güzel baya bi güzel 😀 izlemenizi kesinlikle tavsiye ederim

  • Kiza aşık oldum

  • fena bir film tek kelimeyle izlemeye değer komedi fakat mustangin yapımınıda yapsalardı filmde iyiydi 🙂

  • film bir harika

  • Boş vaktiniz varsa izleyin. Film hep aynı çizgide geçiyor . Hafiften sıkıyor

  • çok güzel bir film aksiyonu bol heycenlı hiç sıkılmadan izliceksiniz (tavsiye ederim) 🙂

  • gerçekten müthiş bi film herkese tavsiye ederim filmin her anı müthişti izleyin kesin 🙂

  • Yorum yapmaya bile değmez. Zaman kaybı.

  • DEHŞET OLMUŞ SIKILMADAN ÜST ÜSTE İZLENEBİLİR 🙂

  • Gerçekten mükemmel

  • Ehhh kötü değil mükemmelde değil ama iyidir iyi 🙂

  • anlatılmaz izlenir :)izleyen pişman olmaz

  • adamlar yapmış bizede izlemek düşer arkadaş

  • EFSANE SERiYİ BEKLERİZ

  • SÜPER. GTA5 TE ARKADAŞIMLA ARACLARINI ALDIK

  • beş para etmez bi film. shelby’i helikopterle kaçırma sahnesinden sonra kapattım.

  • super olmus ellerınıze saglıkk:)drift kıng:)

  • Devamı Gelir inş

  • Dostum kesinlikle ama kesinlikle izlemeye değer.

  • devamı gelir inş. 🙂

  • sonunda koptum ya 😀

  • 10 numara film.

  • vakit kaybı araba yarışı seven çocuklar için…

  • fena değildi.

  • guzel film

  • Çok fenaa kesin izleyin zaman kaybı değil

  • muhteşem bir eser

  • Mükemmel ötesi bu arada kıza hasta oldum

  • super ustu super

  • Film İMDB: 6.8 hiç hak etmiyor daha yüksek bi İMDB istiyen bir film Muhteşem az kalır bu filme göre aşk macera aksiyon hepsi var uzun zamandır EN İYİ İZLEDİĞİM filmlerden birisi diyebilirim TAVSİYE EDERİM.

  • Çok iyi. Hem konu hem çekimler hem karakterler hem arabalar hem de motor sesleri. Sonuçta EA Sports kontrolünde olan kaliteli bir film. Tavsiye ederim. bilgin çok tşk 🙂

  • delı manyak bı fılm mutlaka ızlenmelı

  • uzun zamandır bu kadar güzel film izlememiştim !

  • hızlı ve öfkelinin yerini tutabilecek bir film

  • çok iyi be

  • abi çok iyi ya.

  • tek demek istedigim mutlaka izleyin

  • müthiş abicim

  • güzel film.

  • tek kelimeyle mukemmeldi film ikincisi cıkarsa kopar bu film 😀

  • güzel film izlenmeye değer 5 yıldız

  • süper süper süper Zaten Imogen Poots un filmlerine bayılıyorum hastayım bu kıza gülüşüne ölürüm inşallah filmin 2 3 4 5 serisini çıkarırlar

  • Bilgin bey gerçekten sizi kutlarım barılarınızın devamını bekliyorum ancak bu sitede sağda solda çıkan reklamlar gerçekten bunatıyor anlıyorum sizde para kazanıyorsunuz ama artık belli bir kitleniz var şunları azaltsek çok mutlu oluruz bence.

    • @anıl Reklamlar para kazanmaktan ziyade ”masrafları” karşılamaya yönelik çok abartılı reklam yok zaten ayrıca arka fondaki reklam sağ alt köşeden kapanmakta 🙂 reklamsız hiç bir site ayakta kalamaz ve giderlerini karşılayamaz. Reklam unsurunu abatmadan her zaman aynı çizgide ilerliyorum en uygun ve ideal olanı budur dediğim gibi en çok göze batan eklam sağda solda ve arka fondaki reklam onun içinde sağ en altta kapat butonu mevcut efem.

  • Film konusunda kendi çapımda uzmanımdır bende üye olup fikir vermekistedim hadi hayırlısı

  • GüzeL İzLemeye Değer

  • acayıp super bır fılm 3 kere ızledım sahene her ızledıgımde yıne ılk kez ızlemıs gıbı zevk aldım.

  • Bunun tek partı açılmıyor. Düzeltir misin Bilgin kardeş.
    Mümkünse tek part VK olsun.

    • @Asi_isyankar VK da silindiği için buraya yüklendi ayrıca kontrol edildi. Tek partlar sorunsuz açılıyor.

  • film tek kelime ile mukkemmel adamlara helal olsun need for speed i tam anlamıyla film e uyarlamıslar tek solukta izledim şiddetle tavsiye ederim emegi gecen herkese tesekkurler

  • Film mükemmel izlemekten doyamadım

  • Oyuncaklar harika dostum : )

  • görsel olarak güzel ama bunu izleyen ergenler sonra tüplü şahinle yollarda milleti ve kendilerini tehlikeye atıyorlar, mesela bu filmdeki hareketleri yaparak seni ve aileni yolda taciz eden bir şerefsiz çıksa ona da “muhteşem” diye yorum yapar mısın?

  • Başından sonuna kadar sıkılmadan izlene bilecek bir filmin kurgusu ve oyunculuklar süper filmin sonunda ki şarkı ise mükemmel ayrıca İMDB puanı bence bu filme verilebilecek en düşük puan kesinlikle düşünmeden izleyin pişman olmazsınız

  • Tek eksiği müzik =/

  • Hayatımda ilk defa bir filme yorum yapıyorum, tek kelime ile harika

  • Kesinlikle Muhteşem !!!

  • Devamı gelirse çok iyi olur 😀 oyuncuları değiştirmezlerse tabi.

  • harikaydı…

  • güzel film ama sansürsüzmüş

  • oyunuda süper filminide bi okadar güzel olmuş

  • son zamanlarda çocuklarla rahatça izlediğimiz ve zevk aldığımız çook güzel bir film di.film kalitesi bi harikaydı. emeği geçenlere teşekkürler.

  • tam anlamıyla harika hatta müthiş bir film

  • harika bir film ya elınıze sağlık yalnız bu filmin 2 sinide ızlemek istiyorum

  • hani anlatılmaz yaşanır denir ya aynen öyle kesinlikle izleyin

  • @bilgin özür dilerim sorun bendeymiş çözdüm süper film başını izleyip sıkılan arkadaşlar için söylüyorum biraz daha izleyin .D

  • araba tutkunları kaçırmasın süper film izlemeye doyamadım

  • admin sen harbiden adamsın.bundan daha iyi bir film sitesi yok…

  • @bilgin acaba sitenin ve kendinin reklamını biraz kısa tutsan filmin sonuna kadar gözümüze sokmasan filmin başında dağıtımcıları falan gösterirken yazı kalsa zaten herkes anlar

  • çok iyi bir film izlenmeye kesinlikle değer tavsiye ederim %100 🙂

  • beyler film harika dağılmayın 😀

  • mükemmeldi izlemeye doyamadım

  • Harika kurgu ve muhteşem bir film intikam hırsı güzel arabalar aşk herşey var kesinlikle izlenmeli

  • Araba içerikli filmler gittiçe abartı hale gelmeye başlıyor. hem fiziksel olarak hemde mental olarak…

  • film kelimelerle anlatmak yetmez izlediğiniz an anlarsınız film muhteşem

  • tek kelimeyle süper

  • güzel film izlemeye değer

  • Bu film hızlı ve ofkeliden milyar kat daha güzel ve arabaların gercek halleri ve hızları dahil fiyatları ön planda mükemmel ötesi.En iyi arabalı film.

  • inanın izlenmeye degecek bir film hız tutkunları için içinde bir takım dersler var çıkara bilene : D

  • daha iyi bir senaryo olabilirdi bazı sahneler can sıkıcı

  • Başlangıç için süper olmuş yakında Hızlı öfkeli gibi serileri merakla beklencek

  • güzel

  • Kesinlikle izlenmesi gereken bir film hiç sıkıcılık yok tamamen akıcı film Ellerinize sağlık…

  • guzelmiş izlemeye değer film

  • Harbi 10 Numara Bir Film Çok Çok Güzell (Very Very Nice).

  • çok güzel bi film 10 da 10 luk bi film

  • izlenmeli

  • film harika emegi geçenlerin ellerine sağlık

  • Harika !!!!!!!!! :)))) Like

  • linkin park roads untraveled sarkının ismi

  • oğuzhan senin için buldum şarkının ismi linkin park Roads untraveled

  • Vay Canına Dostum Keyifli Gayet Keyifli 😉 😀

  • film hakikaten cox guzel ama hizli ve ofkeli ondan dahada guzel arkadaslar

  • Film harika

  • 4. Part 20:10’da başlayan şarkının adı nedir ?

  • Film süper ama dublaj iğrenç hayatımda gördüğüm en kötü Türkçe dublaj olmuş kesinlikle alt yazılı izleyin.

  • ARKADAŞLAR İZLENEBİLİNİR PİŞMAN OLMASSINIZ SÜPER DİYEMEM AMA İYİ DENİLEN BİR FİLM ZAMANINIZ BOŞA GİTMEZ

  • güzel ama hızlı ve öfkeli gibi değil

  • Bu film gerçekten harikaydı dostum herkese tavsiye ederim … vuuuuuu

  • 2.Sezon Çıkarmı Sizce Arkadaşlar 😀

  • film gayet güzel serinin devamının olmasını dilerim ellerinize sağlık bilgin

  • ne kadar kötü bi film!

  • Türünde arşivlik bir film arabaları ve yarış seviyorsan mutlaka izle.

  • Mükemmel Bir Film. İzleyin Pişman Olmazsınız.

  • SUPER 1 FILM

  • Sanki nfs hot pursuit’in filmini izledim senaryosu berbattı.
    Eğer hızlı arabaları seviyorsanız ve izlemek istiyorsanız tam size göre ama bir hızlı ve öfkeli bekliyorsanız kesinlikle yanlış gelmişsiniz.

  • Çok iyi gerçekten hikayesi filan olsun güzel aksiyon evet fazlasıyla var ama bir “Hızlı ve Öfkeli” değil 🙂 izleyin pişman olmayacaksınız

  • Arabaları, hızı ve biraz romantikliği seven herkese tavsiye ederim..

  • çok iyi çok iyi çok iyi ya

  • Hızlı ve öfkelının yerını tutmasada bence ızlenmelı harıka 😀

  • filmi izlemeden bile aaron paul İçin 10/10 verilir Aaron Candır ((Breaking Bad)pinkman )

  • Genel anlamda 10/6 Neden diye soracak olursanız , sürüş sahneleri vs. çok iyiydi fakat hızlı ve öfkelideki oyunculuklar ve akıcılık yok.Son iki partı sararak izledim.Hikaye çok hızlı ilerliyor ve karışıyor.Ama ekstra bir boş zamanınız varsa tavsiye ederim.Teşekkürler bilgin

  • Film nefis izlemeden geçme çok şey kaybedersin

  • tabiki bi hızlı öfkeli değil ama çok başarılı araba yarışı filmi böyle filmleri devamı gelmesi umuduyla hatta yine bi seri olsa fevkalade olur

  • tek kelimeyle harika

  • mükemmel bir film herkese tavsiye ediyorm ayrıca arabalar süper

  • süper bi film tavsiye ediyorum 🙂

  • Gerçekten güzel bir film. 🙂

  • çok iyi bir film herkeze tavsiye ediyorum…

  • GÜZEL FİLM,İZLEMEYE DEĞER

  • Need For Speed The Run oyununu oynayanlar bilir resmen onu çekmişler ve tek kelimeyle mükemmel ben 2 yıl once oyunu oynarken filminin çekılmesını hayal ederdim ve gerçek oldu izlemeyen çok şey kaçırır vede Hızlı ve öfkeli filmiyle alakası yok ona benzetme yapmayın bu iki film Ronaldo ve Messi gibi gerisini siz anlayın.

  • film harıka başka bir şer demiyorum

  • Dehşet ötesi bir film mutlaka izleyin…

  • Güzel film izlenir

  • mükemmel film kesinlikle izlenmeli

  • film süper herkese öneririm

  • bir hızlı ve ofkeli değil.

  • yarış filmi serileri arasında ilk 2’ye girebilecek bir film tavsiye ederim

  • kusursuz film

  • güzel film serisi gelirse daha anlamlı olacaktır.

  • harika bir film izlemenizi tavsiye ederim 10 numara filme 6.6 vermiş 8.5,i,yakalar bu film..BİLGİN başarının devamı için seninleyiz dostum

  • cok guzel, mukemmel

  • bu imbd ki adamlar filmden anlamıyor bu puan neylan en az 8.0 hak ediyor

  • Cok guzel. gercekten muhtesem birsey.. cok beğendim. tesekkurler…

  • Tşkler Admin. Film Güzel İzlenir. Burda Amaç Oyunun Filme Uyarlanması. Hızlı ve Öfkeliyle kıyaslayan izleyiciler var. Her Filmin Kendine özgü özelligi var. Adamlar Yapmış. 10 numara.

  • film harika beğenmeyenler izlemesin ne diyelim

  • 407 km bugattı veyron yapmıştır ve kendı rekorunu kendı son urettıgı araçlan kırmış tır ve o aracın da hızını tekrar 407 yapmıştır fılm degılmı salla gıtsın 😀

  • Film çok güzel. Herkezin izlenmesini tavsiye edebilecegim bir film son part’ı 2 defa seyrettim. Yapımında emeği geçen herkezin emeğine sağlık. 10 üzerinden değerlendirme yaparsam 10 puanı hak ettiler.

  • arkadaslar beni sadece kaza yavaslatti gerisi son hiz superdi tavsiye ederim izleyin mutlaka

  • ben ce çok güzeldi.

  • Kesinlikle izlenmesi gereken bir film 10/10 veriyorum. EA bu işin altından kesinlikle çok iyi kalkmış ve devam etmeli inşallah devamı gelir. 😉

  • filme bittim bayıldım süper bir film

  • filmin en iyi kismi bence 3 efsane araba yarisiyor gerisi pek sarmadi beni …

  • film güzel ama mantık eksikliği var yinede izlenir ama en iyi 50 film olmaz 10-8 puanı

  • yaklaşık 2 seneden beri bu siteden film seyrediyorum ve ilk defa yorum yapıyorum film gerçekten çok güzel tokyo dirfti aratmıyor inşallah serileri daha güzel olur neyse bilgin kardeş senide tebrik ederim bu kadar güzel ve güncel bir site kurduğun için başarılarının devamını kaliteyle dilerim sen kaliteli olmaya devam et biz her zaman seninleyiz

  • Bana gore film isminin hakkini bile veremiyor birazdaha calismalari lazim

  • dehşet birşey izlemeyenler için büyük kayıp 🙂

  • kesinlikle izleyin derim.

  • emeğinize saglık teşekkürler …

  • Bolum 4 15.41 de iyice bakin kirmizi araba arkadayken agaclarin arkasinda one gecip , daha sonra tekrar arkada gosteriyorlar. Film hatasi.

  • En çok güldüğüm yer en son sahne valla iyiydi 😀 🙂

  • Bu kadar harika film görmedim 10 numara film

  • müthiş izlemeyen kalmasın

  • harika filmdi tavsiye izleyin.

  • gerçekten müthiş bir film devamının gelmesini isterim gerçekten ve teşekkürler admin 😀

  • izlenmeli sürükleyici bir film

  • ya beyler neden yorumlarınızı düzgün yazmıyorsunuz neymiş hızlı öfkelının yanından bıle geçmez
    abi burda film kıyaslamıyoruz tabikide geçmez ama yorum yapacaksanız

    FİLM GÜZEL DEYİN GEÇİN
    FİLM 10 ÜZERİNDEN 10 DİYORUM

  • altyazılı izledim tekrar türkçe izlemek çok daha iyi 😉 film izlenir..

  • film çok güzel mutlaka izleyin teşekkürler admin devamını bekliyoruz…

  • film güzel, site güzel, izlemeyene yazık…

  • Filmi beğenmedim ama tabi ki bilginin ellerine emeğine sağlık…

  • Kötü bir film. Hızlı ve öfkeli filminin yanından bile geçemez. Oyuncular kötü hele başrol hiç olmamış. Kötü roldeki adamın amacını hala anlamış değilim.Anlatılacak çok kötü yanı var. hızlı giden arabaları gösterelim de film olsun işte diye yapmışlar. neyse. tavsiye etmiyorum.

  • hayır hızlı ve öfkeliye benzememiş need for speed run araba yarışı oyunundan alıntı yapılmış ve hızlı ve öfkeli ile kıyaslanamaz ama bir araba yarışı filmi için iyi bir başlangıç yapmışlar devamı çakilirse dahada iyi olacaktır. Elinize emeğinize sağlık GÜZEL FİLM…

  • güzel bir film

  • çok güzel bir film tavsiye ederim kesinlikle izleyin güzel olmamıs diyen arkadaslar turkiyede böyle filmin cekilmesini 2030 da belki görebilirsiniz 🙂

  • film iyi ama hızlı ve ofkelıye az benzemiş 10 numara izlemenizi tavsiye ederim . 😉 😀

  • Kaliteli bir yapım kuşkusuz.Zaten birbirinden değerli milyon dolar eden spor arabaların yarışını izlemek hiçbir zaman kötü olmamıştır.Fakat Need For Speed denildiği zaman ve söz konusu yarış olunca direksiyon başında (Vin Diesel)’i aramıyor değil insan.İlk serisi olarak harika bir film ve kesinlikle izlenilebilir.Film tercihini bu film’den yana kullanıcak olan izleyiciler için şimdiden İyi Seyirler…

  • Pahalı Ve Hızlı Oyuncaklar Izlemeye Deger Bı Fılm 10/9.8
    Adamım Bence Iyısın Ve Izlemelısın 😉

  • Cok abartılı ve sacmalamislar iyice bu film bu puani haketmiyor 10/3 benden

  • film süper need for speed moswanted gibi olmuş eline sağlık bilgin

  • film harikaydı…

  • Heyy heyy hey bu film bi harika dostum kesınlıkle ızlemelısın 🙂 admine teşekkürler ^_^

  • devamı gelecek süper filmdi!

  • NFS oyunlarını oynayanlar ve beğenenler kesinlikle filmini de beğenecektir. NFS oyunlarını beğenmeyenler başka film baksın. EA’nın katkılarıyla…

  • Hızlı ve ofkelinin yanından bile geçemez ama izlenir zamanınız varsa

  • Filme 9.9 puan veren Hasan Bey. Yönetmene sövsen daha iyiydi. Küfreder gibi puan vermişssin =))

  • film 10 numara ilk serisine göre çok güzel tabiki ilerki serilerde dahada iyi olacaktır kaçırmayın bu filmi

  • Dublajını bekliyorduk teşekkürler altyazı olarak izlemişdim ama dublaj olarakda izlenmeye değer bir film yarış ve araba tutkunları için

  • bilgin ellerine sağlık film 10 üzerinde 9.9 süper…

  • güzeldi başka filmlerle karşılaştırmayı bırakın derim keyfini çıkarın.

  • hızlı öfkeliden daha iyi yapmışlar bence çünkü işin içinde devlet işleri olmayınca sade olunca sarıyor

  • Mükemmel Bir Film Herkezin izlemesi Gerek.

  • okadar abartılacak film değil sıradan hızlı ve öfkelinin yanından geçemez….

  • film güzel yarış sahneleri mükemmel ama bir hızlı ve öfkeli değil.

  • şimdiye kadar izlediğim filmlerden en güzeli buydu.hızı ve arabayı sevenler için dayanılmaz bir film. SON NOKTA …MÜKEMMEL…

  • harika filmdi!

  • Film çok güzel harika ama. Şurda yanılıyorsun güzel kardeşim hiç bir film Hızlı ve öfkeli serisinin tozunu alamaz 😉

  • güzel ve sürükleyci bir film sıkılmadan izledim tşk paylaşım için

  • film çok güzeldi 2 si çıkmalı izleyin. 🙂 😀

  • acaip film olmus zevkle izledim öneririm 🙂

  • ilk başlarda pek beğenmedim ama sonradan açıldı çok güzeldi

  • türkçe dublaj için çok teşekkürler bilgin kardeş.

  • Zevkle izlediğim bir film.

  • Hiç düşünmeyin hemen izleyin pişman olmıycaksınız….tşkler admın….

  • İzlenecek çok güzel bir film. Bir sonraki sahnede ne olacak tahmin edilemiyor. İkinci bölümü sabırsızlıkla bekliyorum.İzlememize yardımcı olan arkadaşlara çok teşekkür ederim.

  • Film izlenir güzel bence kızda çok tatlıydı ya 🙁

  • Filmden söz etmek gerekiyorsa eğer MÜKEMMEL bi yapıt. Ama ben galiba aşık oldum bilgin 🙁

  • Böyle film leri izliyince araba süresim geliyor 2 yıl sonra ofroad yarışları için kayıt yaptırıcam umarım kazanırım 🙂

  • Kapakta bugattiyi görünce açtım hemen 😀

  • dublajını bekledim sabırla ve mükemmel bir filmdi iyi ki sabırla beklemişim ayrıca oyuncularda iyiydi helede o ingiliz sarışın 🙂

  • Şuana kadar izlediğim en iyi yarış filmi. Bu arada filmi saçma bulan arkadaşların aklı saçma. Bilgin kralsın

  • film güzel ama hızlı ve öfkeli gibi filmin karakteri yok bence ……..

  • baba ADAMlar yapmış ya

  • Yorumlardan gördünüz 😉

  • tek kelimeyle mükemmel son bölümüne diycek hiç birşey yok on üzerinden onu haketmiş teşekkür ederiz bilgin 😀 sen bu işi biliyorsun

  • Alt yazı izlemiştim tekrar izliyim dedim tavsiye ederim seriye devam ederler inşallah 🙂

  • Film çok güzel 10 numara 5 yıldız

  • tsk Bilgin turk dublaj icin harika bir film

  • süper bi film eline sağlık bilgin..

  • YORUMLARI OKUYUP ZAMAN KAYBETMEYİN ARKADAŞLAR. TEK PART SEÇENEĞİNİ TIKLAYIN ARKANIZA YASLANIN VE FİLMİ YAŞAYINNN.

  • Hızı sevenler izlesin. Dehşet film

  • tekkelime ile mukemmel kesinlikle elinizdeki işi gücü bırakın izlemeye paslayın 😀 yanlız kızda çok güzel :D:D:D:D

  • bilgin bana doğru gel öpecem ellerine ve emeğine sağlık

  • bilgin harikasın bunu bekliyordum film süper.

  • Ucuz bir prodüksiyon. fazla bir şey beklemeyeyin.

  • film mükemmel filmi sevmeyen az ötede yaşasın 🙂

  • Bu da annen özel bir yemek yaptığında akşama şu var geç kalma tadında oldu. Teşekkürler bilgin 🙂

  • Dehşet Mükemmel Müttişti Her Dakkası Keyifli Sıkılmadan Cok Güzel İzledim Tabiki Hızlı Ve Öfkeli Daha İyi (Paul Walker) Sen Daima Kalbimizdesin Seni COK sEVİYORUZ ):.

  • bu breaking bad da ki adamı sevmeye başladım ya gittikçe çıtayı yükseltiyor çok güzel bi film olmuş =)

  • Rushdan Sonra NFS güzel gitti

  • Aaron Paula o ses tonunu yakıştıramadım 🙂 BreakinBad izleyenler bilir..

  • bilgincim çok teşekkürler harika bir film 😉

  • Hele Şükür Tr Dublaj 😀

  • Hele şükür geldi dublaj teşekkürler

  • harika film kesinlikle kaçırmayın diyorum.

  • Teşekkürler 🙂

  • hızlı ve öfkelınin tozunu alacak bir serinin ilk filmi; hemen izleyin arkadaşlar…

    bilgin eline sağlık …