İMDB: 6.1 Bea ve Paul çiftinin tek istediği sonsuza kadar birbirleriyle mutlu bir biçimde yaşamaktır. Hayatlarının geri kalan kısmında birlikte yaşamaya karar veren çift, balayı için pek de alışılmadık bir yerde vakit geçirmeye karar verirler fakat burada yalnız olmayacaklardır! İyi seyirler filmifullizle.org

3 sene önce eklendi.

2014 Filmleri, Korku, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 46 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • isteyen izlesin isteyen izlemesin ama bence çok nötr bi film.

  • BERBAT lan bu filme nasıl iyi dersiniz saçma sapan bi film sakın izlemeyin zaman kaybı.

  • Müthiş gerici bir fülm ama sonu rezil adama ne oldu kadın nereye gitti ormanda başına ne geldi bunu will mi yaptı hepsi merak uyandırıcı

  • Öncelikle filmin ilk 25 dakikası bomboş geçiyor. sevişiyorlar sürekli. tam başladı derken gene bişey olmuyor. film boyunca düşünüp duruyorsunuz acaba ne acaba ne. karakterlere sinir oluyorsunuz. kurgu çok zayıf. yönetmen çok kötü bir iş çıkarmış. filmin sonunu gerçekten beğenmedim (ucu açık son yapmak öyle her babayiğidin harcı değildir, sonra böyle rezil edersiniz). korkmak istiyorsanız kesinlikle bulaşmayın. rezalet bir yapım olmuş kısacası

  • Bu neydi şimdi ya, çok saçma ve tamamen zaman kaybı.Yorumlara aldırış etmeden izleyeyim dedim,pişman oldum.

  • Arkadaşlar eğer filmin sonunun gizemli kalmasından nefret ediyorsanız izlemeyin. Bana göre böyle filmlerin sonlarını kendimiz kafamızda oluşturmalıyız. Birden fazla son olabilirdi. Kitap okumayı bilmeyip hazır film veya filmlerde hep son bekleyip kısıtlı beyninizle yorum yapmayın. Hayal gücünüzü kullanın

  • Dikkat dikkat beni dinleyin yorumlari okuyanlar ilk basta filmi izleyin sonra yorumlari bakin iste o zaman asil yorumlarin sacma oldugunu goreceksiniz 🙂

  • Arkadaşlar filmde cinsel şeyler fazlaca var bence korku dan fazla cinsellik var.Zaten sonuda kötü bitiyor. Yani korku filmi seviyesinde değil.

  • o degil de bir insan evladı kızın içinden ne çıktı bi deyiversin 😀 bu ne saçma ötesi bir film

  • şahsen yorum olarak film izlemeyin, zaman kaybı falan demem. bir kere oyunculuklar güzel.

    korku filmlerinde mantk aramamak gerek, doğru. fakat bir film yapıyorsanız, konuyu da belirlemişseniz sonu ya da olayı bir yere bağlamak zorundasınız. film ortasına ve biraz da meselenin açığa çıkışına kadar çok güzel gitti. tamam anladık demek ki buymuş sebep dedik. ancak sonunda ne oldu veya ne olabilir kısmı çok muallak; bomboş kaldı…

  • Zaman kaybı, sıkıntıdan başka bir şey değil. Korku yok gerilim yok

  • korku filminden çok gerilim desek daha iyi anladığım kadarıyla uzaylıların parmağı var işte izlenebilir sürükleyici bir film

  • Film başlangıçta çok iyi gizem öğelerine sahipti. İzlerken “lan acaba ne olacak” dedirtiyordu. Sonra ne mi oldu?
    puff… Kocaman bir hiç.. Yani sonun da ne oldu gene bir soru işaretiyle film bitti. Üstelik çok kısa sürdü ve sonunda “” Eee kardeşim yani? Sonuç ne? O ışık ney? O karıdab çıkan neydi.? Gibi bir sürü soru işaretiyle film final yaptı. İzleyip de mahçup olmayın

  • Genelde bütün filmleri yorumlara göre izlerim. Ve çoğunluk berbat diyorsa inanin. Ben izledim berbat saçma sapan boş bi film.

  • Film güzel olmasina güzel de sonu cok sacma tavsiye etmiyorum..

  • 3 gün önce seyrettik nasıl mı?
    filme başladık,yeni evli çiftle birlikte yavaş yavaş gerilmeye başladık,bir ara adamın yerinde olmak istemedik,gerilmeye devam ettik,mola bile veremedik ,o kadar gerginlikten sonra filmin sonunu anlayamadık maalesef üzgün ve gergin şekilde kaldık

  • sürükleyici ve şaşırtıcı bir film. bilim kurgu veya korku filmlerinde çok mantık aramamak gerek. sonuçta konular,hayaletler,uzaylılar veya şeytanlar yani…ancak bence de sonu teknik açıdan daha iyi olmalıydı.

  • MAŞUK A KATILIYORUM FİLMİN PERFORMANCE Sİ MUHTEŞEM…

  • Enteresan bir film. Güzel beğendim fakat çocuğa aşık oldum sanırım hahaha

  • çok yarım ve birbirinden çok kopuk. filme kötü demiycem. çünkü herkesin görüş açısı farklı. sadece ben beğenmedim. yinede emeği geçen herkese teşekkürler

  • Bu neydi şimdi? abuk sabuk bir filmdi gerçekten yazık

  • Korkudan çok vasat bir bilim kurgu filmi olmuş. Sonu daha ne olsun

  • uzaylı filmi.izlemeye degmez.çook boş vaktim var diyen izlesin.havada falan kalmıyor son var ama tatmin edici degil.cocuk cok iyi kızı ne guzel nede yetenekli bulmuyorum.bide..cok kan be arkadas.tiksindim.

  • filmin sonunda kocaman bir boşluk, keşke seyretmeseydim diyorsunuz

  • çok ilginç bir filmdi hep bir merak uyandırıyor ortalarından sonra sonu da tuaf tı ama yinede izlenir mantık aramamak lazım korku filminde

  • her gün bu filmin yorumlarını takip ediyorum,izlemek istiyorum çünkü..ama olumsuz yorumlar gittikçe artıyor.yine vazgeçip geri dönüyorum.

  • SAÇMASAPAN SAKIN İZLEMEYİN DERİM !!!!!!!!!!!!!!!!

  • 10 üzerinden 7 yi hakeden bir film. Belli bir noktadan sonra müthiş bir gerilimli havaya kavuşuyor. Bu kısımdaki performance ve hikayedeki atmosfer 8-10 puanlık. Final ise teknik yetersizlikten dolayı olamlı,öyleyse zekice…

  • Güzel sürükleyici , tavsiye ediyorum ..

  • film guzel hatta harıka dıyebılırım .ılgnc ve enterasan bır fılm tesekkurler admın

  • korku-gizem-gerilim filmlerinin sonunu anlamsız ve yetersiz bitirmek moda oldu son zamanlarda.Bu filmde bunun iyi bir örneği

  • sakın balına aldanıp izlemeyin son dakikada pişman olursunuz

  • güzel diyenlere inandım yazık dandik ötesi bir film

  • bence film güzel.sonunuda iyi bağladılar.fakat konusu biraz tanıdık.

  • Game of Thorones in kızlarından birisini burada görmek güzel ^^

  • bende yandım umarım başka yanan olmaz..

  • keske yorum yapilırken yorum yapanın yasıda sorulsa. bu şekilde miley cyrus filmlerine ayılıp bayılanların kimler oldugunu görür ve kaideye alınıp alınmayacak yorumların farkına varırız

  • Film çok güzeldi, teşekkürler Admin. Film için kötü yorum yapanlar yanılmışlar. İyi ki seyrettim. Bu tip olumsuz yorumlara pek itibar etmeyin arkadaşlar. Bu yorumlar yüzünden kim bilir ne güzel filmler kaçırmışımdır.

  • sonunu nasıl bittiğini anlayamayan arkadaşlar olmuş. daha nasıl bitsinki. filmi izlerken bu yüzden dikkatle izledim. sizin için bir son olarak net birşey olması gerek. olasılığa yer yok. hayal gücünüzü kullanın biraz.

  • besbelli uzaylı filmi timsaha akrabalıkları olan cinsinden 😀 güzeldi yinede

  • Sonu yok..nedeni yok…anlamsiz sacma

  • izlemeyin sonu cok sacma !

  • ben yandım siz yanmayın

  • Süper film

  • izlediğim en kötü filmlerden biriydi,yetersiz

  • iyi gidiyordu sonu tuhaf bitti.