facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Hotell 2013 Türkçe Dublaj izle |



"Hotell 2013 Türkçe Dublaj izle" için 10 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. zeynep zeynep Haziran 24th, 2014 saat 16:22

    arkadaşlar yorum yapayımda sevaba gireyim dedim. boşuna izleyipde film izleme hakkını ziyan etmeyin. minnacık bile akış hızı yok. izlediğim en saçma film. konusu psikolojik sorunlarla alakalı bir film. yinede izlemek isterseniz siz bilirsiniz 😉

  2. Nida Öz Nida Öz Haziran 24th, 2014 saat 16:46

    Sağlıklı/ normal insanların seyredip zevk alacağını hiç sanmıyorum. Ağır bir psikolojik film.Filmin özetinde yazdığı gibi hiç de komik bir sahneye rastlayamadım.Tavsiye edilecek bir yönü yok.

  3. Avni can Avni can Haziran 24th, 2014 saat 22:10

    zeynep,nida ve ben üçümüz de yandık, sizde yanmayın

  4. Nur Nur Haziran 25th, 2014 saat 00:44

    Filme yorum yapanlar,keşke sırf filme yorum yapsanız, filme yorum yapan insanlar hakkında yorum yapmasanız. Kendi beğenmediği bir filmi, beğenen başka insanlara “sağlıksız” demek, tam bir karaktersizliktir ki, sağlıksız olma durumundan daha ağır bir vakadır.
    Film,aksiyon içermeyen,bebeğini red eden bir annenin ruhsal bunalımına dair,hayatın içinden bir film. Oyunculukları beğenmedim, dialoglar da çok kötüydü. Filme puanım 10 üzerinden 1, ama filmi beğenecek olanlar mutlaka olacaktır. Bu onların “sağlıksız ve anormal” olduklarını değil, kuşkusuz,benim görmediğim şeyleri fark ettiklerini ya da zevklerinin farklı olduğunu gösterir.
    İyi seyirler.

  5. eloqlu eloqlu Haziran 25th, 2014 saat 21:27

    bilgin kardeşim bu filmlere yorum olayı dikkatimi çektide bunlar senin gözetimindeler değilmi ? yok yani fazla vaktimiz yok mesela ister istemez yorumlara dikkat ediyoruz her filmde olumsuz yorum atanlar var demem o ki düşmanların varsa kumpas yapmasınlar beni anladın sen burası sanaydı bilgin |||| ayrıca şu yorum atan ablalardan abilerden çok ricada bulunuyoruz vurun ama öldürmeyin allah rızası için aa çok kötü sakın izlemeyin yada aa çok iyi süper filan falan bunlara gerek yok bizi etkilemeyin ||||

  6. bilgin bilgin Haziran 26th, 2014 saat 19:02

    @eloqlu Onlarada bir çare hazırlıyorum 😉 uyarı için teşekkürler 🙂

  7. zübeyde zübeyde Haziran 27th, 2014 saat 02:51

    filmi seyrettim.. yapılan bazı haksız yorumları okudum ve yorum yapma ihtiyacı hissettim.. çok güzel bir film.. tavsiye ederim arkadaşlar

  8. TUNCAY ARSLAN TUNCAY ARSLAN Haziran 28th, 2014 saat 18:21

    Bana göre de zaman kaybı sonlarına doğru çekilir gibi miydi bilmiyorum ama ben fazla katlamamadım.

  9. berfin berfin Temmuz 3rd, 2014 saat 02:43

    bilgin öncelikle emeğine sağlık… tabi ki siteden severek izlediğim diğer filmler için:))
    bu filmi izledim.zaman kaybından başka bir şey değil..
    Film izlemenin bence tek adresi filmifullizle, ancak bu film siteye yakışmamış..

  10. fatma fatma Ağustos 14th, 2014 saat 21:03

    seyredince sağlıklı çocuk sahibi olduğumuz içn şükretmemiz aklıma geldi. ve bu durumdaki insanlarıda anlamamız gerektiği mesajını aldım. Allah başa vermesin.

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.