İMDB: 6.5 Arizonalı emektar bir şerifin karısının öldürüldüğü sırada, olay yerinde bulunan bir meksika göçmeninin üzerinden, hem bireysel silahlanma, hem son yılların en önemli problemlerinden biri olan göçmenlik müessesesine değinen film; bireysel sorularını cevaplandırmak için bu çorak coğrafyayı altını üstüne getiren şerifin mücadelesini anlatıyor! İyi seyirler filmifullizle.org

2 sene önce eklendi.

2014 Filmleri, Dram, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 51 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Saçma ötesi bir film

  • muhteşem

  • Arkadaşlar sürekli film izleyen birisi olarak filmi güzel buldum. Çok abartı derecede güzel değil fakat konusu ve akışı güzel yani sürüklüyor. Vakit kaybı değil çok ahım şahım harikada değil. 10/6.9

  • film izlemenin bu kadar keyifli olabileceğini sanmamişdim fakat paneliniz bu konuda çok başarili iyi çalişmalar

  • Admin tskler ama film beş para etmez neresi harika bu filmin artık yorumlara bakmadan izleyeceği filmleri

  • arkadaşlar allah askına bu filmin neyi harika neyi süper?

    film son derece durağan filmi yarıda kesmemek için işkence gibi izlemeye devam ettim ama böyle kopuk durgun sıkıcı bir film daha önce gerçekten hayatımda izlemedim.

    mükemmel harika diyen arkadaşlar gerçekten bu filmi izlediğinize emin misiniz?

    FİLM BERBAT!

  • Filmin sonu zayıf kalmış genel olarak izlenebilir çokta mükemmel bir film değil…

  • güzel film tavsiye ederim

  • Filmin konusu çok çok iyi ancak yönetmen konuyu da Ed Harris’in oyunculuğunu da harcamış. Sağlam bir yönetmenin elinde bu film şaheser olurdu.

  • güzel filmdi

  • Harika bir film.Emeği geçen herkese çok teşekkürler

  • film çok güzel ama sona bir intikam iyi olurdu

  • mükemmel felan değil yorum yapan arkadaşlar heralde daha önce hiç film izlememişler filmin notu 5.5 ortalama bir film izlesenizde olur izlemesenizde bir şey kaçırmış olmazsınız

  • pisliklerin meksika ve kızılderililerin soykırımını gösteriyor en azından birileri filmdede olsa yaptık diyor

  • harika bir film, kesinlikle mutlaka izlenmeli

  • kesinlikle izlenmeli tek kelimeyle harika bir film.

  • harika bir filmdi akıcı vede duygusaldı tesekkurler emegı gecen herkese

  • serkan bu katagoriye göre iyi filmdi oyuncular zaten muhteşem ayrıca herkesin izlediği kendisine bize bol gelen sana dar gelmiş olabilir.. ( bilgin teşekkürler kardeşim iyi yayınlar )

  • Film gayet güzeldi. Tarafsız bir şekilde herkesin gözünden bakılmış. Kesinlikle izlemelisin !

  • buraya yorumm yapanlar galıba hayatlarında ılk defa fılm ızlıyorlar yorumlara aladanıp izledım sıradan bır tv fılmı basıt sıradan sıkıcı

  • Harika bir film.Emeği geçen herkese çok teşekkürler

  • devamı olmalı. akıcı bir film

  • her zaman ki gibi yorumlara bakarak izledim ve yine izleyiciye tesekkur guzel filmdi

  • FİLMİ BEĞENDİM, GÜZEL KURGULAMIŞLAR. TAVSİYE EDERİM, PUANIM = 10/7

  • çox güzel

  • keyifli

  • Ed haris gerçekten bir kez daha kanıtlıyor ne kadar usta bir oyuncu olduğunu gerçekten güzel bir film…sade ve güzel

  • Bu film izlenir…fena değil

  • film güzel dram ağırlıklı ama devamı var

  • Harika film. İkinci izleyişim. Teşekkürler Bilgin…

  • mükemmel

  • Şakamı yapıyorsunuz Hayatımda izledigim en saçma filmlerden biri

  • Çok harika film izledik. Teşekkür ederiz.

  • cok guzel bir film, tavsiye ederim

  • surukleyici filmler her zaman guzeldir buda oyle

  • Cok guzel

  • İnsanlığın gelmiş olduğu veya bulunmuş olduğu nokta.. Çok dersler çıkarılabilecek bir film..

  • guzel filmdi, izleyin duygusal severler..yasanmis gerceklerden hayatin aci tarafini gormek isterlere..

  • Guzell film ama konu kapanmis degil sanirim devami var

  • çok fazla beklentiniz olmasın ama izlenilecek bir film zaman ayırabilirsiniz…

  • sonu neticelenmesede güzel film

  • Film mükemmel ve gene mükemmel eline sağlık teşekkürler.

  • Harika demek basite indirgemek olur. Film Muhteşem ötesi. Sıkılmadan izleyebileceginiz güzel bir film. İyi seyirler.

  • harika bir film izlemenizi tavsiye ederim

  • harika

  • SIKMIYOR VE GÜZEL
    BASİT BİR OLAYIN NELERE YOL AÇABİLECEGİNİ ANLATIYOR.

  • KEYİFLİYDİ.GÜZEL VAKİT GEÇİRDİM.

  • mükemmel bir film . Emeği geçenlere tşklr.

  • İzlemenizi önereceğim Sürükleyici bir film.Teşekkürler bilgin..

  • Harika bir film kesinlikle izlemelisiniz. Ben hayatımda böyle bir film izlemedim

  • çok gerçekçi.