Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster


İMDB: 6.7 ( 20.803 kişi oy kullanmıştır.) Dilsiz ve sağır bir kadın olan Maddie gözlerden uzak, orman içerisindeki ıssız bir evde tek başına yaşamaktadır ama o akşam yalnız değildir çünkü psikopat bir katil sinsice onu izlemektedir. İyi seyirler filmifullizle.org

8 ay önce eklendi.

2016 Filmleri, Gerilim, Korku, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 42 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • valla gerilimfilmi sevenler için mükemmel ötesi film gerçekten çok güzel nefesinizi tutarak izliyceksiniz

  • korku filmlerinin en büyük düşmanı klişelerdir. bu filmde fazla klişe vardı

  • FİLMDE KONUŞMA YOK VE 2 KİŞİ ARASINDA GEÇEN BASİT BİR FİLM. AMA ÇOK GERİLİMLİ VE NEDENSE SÜRÜKLEDİ BENİ

  • Emeği geçen herkese teşekkür güzel film

  • filme kötü ,konusuz ,gerilimsiz diyen arkadaslar bu film diger gerilim filmlerine nazaran empati kurarak izlemeniz gereken bi film çağresizliğin dibindesiniz duyma ve konusma ozelliğiniz yok heran her her saniye ölebilirsiniz filmi bu kafada izleyin heyecan ve gerilim kendiliğinden gelir akışkanlik konusunda filmde sıkıntılar vardı gerisi güzeldi 10/6.8

  • Saçmalık, bu film gerilim türü burada olmamalı. Ayrıca Tam türk kafasında çekilmiş. Adam 2m lik yolu 1 dakikada yürüyor, tam anlamıyla zaman kaybı ve de çok klasik, Fiks ilk hareket elektriği kesme vs..

  • Arkadaşlar berbat bi film konusu yok vr kapkaranlık Zaman kaybı asla izlemeyin bence giden internet Paketime acıyorum

  • Super otesi bi film emeginize saglik kotu diyenler halt etmis izleyin yanilmicaksnz

  • Bence kesinlikle çok basit bir film. film sadece evin etrafında geçiyor. Hiç gerilim yok.
    Hiç bir sahne de heyecanlanmadım bile… yorumlarda kaç kere korkudan filmi durdurdum diyene de hay senin izleyeceğin filme diyorum…

  • korku filmi değil tamamen gerilim güzel izlenmeye değer zbden slm

  • ben ayran severim sen coca-cola!ben kavun severim sen karpuz!yani filmlerde buna benzer,izlemeyin vakit kaybi diyen yorumcu arkadaslar Siz acaba nasil bir senarist olurdunuz cok merak ediyorum)))).daha güzel bir yorum yazmayi beceremezken misal.tskler admin onayladigiz icin yorumu mu.saygilar.

  • Harika bir filmdi nefesimi tuttum resmen izlerken. Sağır ve dilsiz bir insanın ıssız bir yerde tek başına yaşaması aslında bana göre çok saçma. Bir yandanda kadının verdiği mücadeleyi anlatıyor. Mutlaka izlenmeli.

  • maşallah hepimiz yönetmen olmus filmlerdeki gerçeklik payını arıyoruz…Bu bir film beğenmediysen eleştir ama küçümseme kısa ucuz bir konu gibi olmus fakat gayet iyiydi izleyin sıkılmazsınız

  • Arkadaşlar kötü yorumlara aldanmayın bence güzel bir gerilim filmiydi

  • valla bence fena bi film değil di bence izlenir

  • guzeldi gerilim filmi

  • BANA İNANIN
    İzlenebilir, gayet güzel bir film. Issız bir yerdeki evde yaşayanlara saldıran katil filmlerinden konu olarak aynı fakat içerik olarak farklı olan bir film olmuş.

  • arkadaşlar film kötü değil ama cok iyide degil izlenir

  • sıkıcıydı 4 kişiyle film yapmışlar zamanınız varsa izleyin ama tavsiye etmem

  • Filme aptal saptal yorum yapanlara bakmayın, film cidden gerilim dolu ve güzel bir film.Filmi aşırı eleştirenler kendini film eleştirmenlerinden felan zannediyor herhalde.Film başarılı ama.az bütçeli belli

  • güzel bi filmdi izlemeye değer 10/10

  • Açıkcası sevmedim :/ başı güzeldi sonradan değişti

  • BAŞLARDA FENA DEĞİL GİBİ, SONRASI, EEEEH İŞTE. 3. SINIF BİR FİLM…. SEYRETMEYEN BİŞEY KAYBETMEZ.

  • sonunda resmen ağladım.gerçekten çok etkileyici bir film .şiddetle tavsiye ederim….

  • gerçekten güzel ve izlemeye değer bir film 🙂 kesinlikle tavsiye ederim 🙂 iyi seyirler herkese

  • bu kadar basit saçma mantıksız ve amaçsız bi film görmemiştim sanırım ii bulanlar hiç film izlememiş daha önce izlerken şimdi ne olacak diye merak etmedim en başında kızın kurtulacağını biliyordum zaten.

  • izlemeye değmez gerçekten kötü bir film

  • ne kırılmaz cam imiş arkadaş.güzel film izlenir.

  • filmde gerçekten mantık hatası var ama gece uyuyamadığınızda açıp izleyebileceğiniz bi film amaçsız bi film yani konusuda belli değil gelişi güzel

  • Bu filmler ok’a ve ya vk’e ekle…

  • bu fimmin adı bence sessiz cıglık olmalıydı gayet güzel filmdi

  • bernas denen 15 yaşındaki çocuğa aldırmayın…aşırı eğitimin son örneği..FİLM GAYET GÜZEL…DİKKATLİ SEYREDİN …

  • film in kalitesi ne olursa olsun kişi izlerken keyf alıyorsa mesele yok ama çok film izlemiş arkadaşlar artık hiç bir filmden keyf alamıyorlar ve olumsuz yazılar yazıyorlar

  • Çok güzel

  • Bu film harika kesinlikle izleyin

  • harika gerilim film izleyin

  • Dostlar filmde çok fazla mantık hatası var. Gerilim için bir şey demiyorum gerilim var ama boş gerilim. Şu an sadece hataları yazmaya çalışsam bitirmem. Spoiler vermemek için yazmıyorum. Son derece kalitesiz yapılmış. Bir gerilim denemesi olmuş ve amatörce. Böyle bir filmin üzerine ne konuşulur ne de izlenir. Sizin yerinize ben izlemiş oldum. O kadar kötü ki vakit geçirmek için izleyin bile diyemiyorum. İyidir diyen kardeşlerimin yaş ortalamasını merak etmeye başladım. Çünkü ergen yaşta başlayan film merakıyla her film çocuğa güzel gelir. Sorgulama yok, sinema, film kültürü yok. İzlemek için izlenir. Gece yarısı bazı kanallarda çıkan köpek balığı filmleri kadar kalitesiz. Demedi demeyin. Esnafın malını kötülemek gibi olmasın. Admin de bizim kusurumuza bakmasın.

  • gerilimden 11 kez durdurdum

  • film son derece başarılı az bütçe iyi iş..zaman kaybı falan kesinlikle değil..

  • film güzel izlenebilir. yalnızca bu yazarların sessiz sedasız kimsenin olmadığı yer tercih etmeleri çok tuhaf 🙂

  • vay bee. benim nasıl aklıma gelmedi. 2 kişiyle bir evde film. 100 liraya tamam bu iş.. bütce sıfır. ama adrenalin iyi arkadaşlar sıkmıyor. 😛

  • Güzel bir filmdi… Yaşamsal bazı önemli duyuların olmaması ve çaresizliğin beraber mücadelesini konu alıyor.