Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

[tab: Fragman]

[tab: Part 1]

[tab: Part 2]

[tab: Part 3]

[tab: Tek Part VK]

(imdb: 4.1 ) İntihar eden genç bir kızın ardından Archie ve arkadaşları da topluca intihar etmeye karar verir fakat arkadaşları teker teker ölmeye başlayınca Archie ölenlerin intihar etmediğini, maskeli bir katilin kurbanı oldukları fark eder. Ölmeye yemin etmiş olan Archie artık hayatta kalmak ve sevdiği kızı kurtarmak için büyük bir mücadele vermektedir. İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

2011 Filmleri, Korku, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 30 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • film güzel ama yoruma açık bi film ve konusu diğer filmlerden farklı olduğu için çoğu kişi filmi benimseyememiş ve bu yüzden güzel değil yazmışlar sanırım

  • sürükleyici ve insan sonunu merak ediyor bitmesin diyor şu kötü yorum yazanlara aldanmayın sakın.

  • Flimi izledikden sonra vercez kararı 😀

  • tşk guzel

  • cok iyi bir film

  • Çok saçma zaman kaybı izlemeyin.

  • saçma tavsiye etmiyorum zaman kaybı sadece

  • filmden anlamayanlar iyi diye yorum yazmasınlar

  • guzel di begendim ama bir az tuhaf film 😀

  • zordu bile

  • bence gayet değişik ve güzel bi film.

  • TEK KELİME : BERBAT..

  • arkadaşlar filmi anlatmayında heycanı kalsın bazılarımız yorumlara göre film açıyor

  • izlemeyin zaman kaybı 10/4

  • kötü

  • berbat film zaman kaybı

  • bence kotu bir film

  • bu fragmanda calan sarkının adı ne

  • teşekkürler

  • berbat bır fılm iyi film diyenlerın fılm kulturlernden suphem var.

  • arkadaşlar vasat bir film hiç tavsiye etmiyorum …

  • Hiç tahmin etmediğiniz biri katil çıkıyor.Seyredin şaşırın.

  • idare eder çok iyi değil ama yinede idare eder.

  • Bence kötü bir film

  • bazı yerlerde çeviri yok.o yüzden devamını getirmedim bile ,izlediğim kadarıylada izlenmesede olur diyebileceğim bir film.

  • mükemmel diyemem ama kötüde değil izlenilebilir bir film olmuş şu eskiden scream serileri vardı hafiften onu andırıyo

  • bu nasıl bi saçmalık böyle birde iyi film falan yazmışlar yazıklar olsun ya

  • güzel film , insan izledikçe sonunu çok merak ediyor. gizem ve şüphe ağır basıyor

  • İDARE EDER İYİ Bİ FİLM İZLENİR…

  • Yaklaşık 1 Yıldır Takipçisiyim Günlük 4 Paylaşımın 2-3 Tanesini izliyorum alt yazılı yoksa tabi 🙂 bi kaç kere yorum atmaya kalkıştım ama hiçbir zaman olmadı ins olur bu arada bilgin gerçekten süpersin devamını bekliyorum ve şimdi bu filmi izlemeye başlayacagım.