Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 92 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • wesley snipes var diye bişi sandım,25 dakika dayanabildim;
    izleyeceğim diyene Allah sabır dersin diyorum 🙂
    bu arada emeğine sağlık bilgin…

  • anlayana aşkolsun 😀

  • hakkat şaçma bu adamlar uçmuş

  • film icin yapilan masrafa yazik.

  • wesley snipes bu hallere dusecek adammıydı?

  • arkadaşlar bu filmi daha öncede izledim ve yine izledim dikkatli izlerseniz konusuda güzel intikam üzerine fantastik bi film daha ne bekliyorsunuz her film süper olamaz bence sıkıcı değil teşekkürler bilgin emeğine sağlık sağol

  • Saçma bir film.

  • film güzel arkadaşlar izleyin

  • emeğinize sağlık

  • Gençler izlediğiniz film fantastik western eğer kategori olarak yanlış geldiyseniz yorum yapmayınız ziraa güzel bir filmdi vakit kaybı falan da değil akıcı konu bakımındanda oldukça ilginç ti izlenir.

  • kötü saçma anlamsız ve sıkıcı bir film. puanım 3.5/10

  • filmin konusu güzel de wisleyden başka düzgün oyuncu yok oyunculuk berbat. daha önemlisi kurgu yok ara sahneleri çekmemişler. az önceki karede yan odadaki adam bi bakıyorsunuz gelmiş birini öldürüveriyor. fragmanına kanıp izledim. umutlarım vardı. bu benim şu ana kadarki ilk yorumum. hayal kırıklığımın intikamını alıyorum.

  • berbat ötesi zaman kaybı böyle filmleri siteye sokmasan iyi olur admin bu siteyi seviyoruz zira sevgimizi tüketme tşkler 😉

  • Arkadaşlar,
    Kimine göre güzel,kimine göre de kötü bir film diyebileceğimiz bir kıvamda.
    Fakat 18 yaşında böyle vurdulu,kırdılı,fantastik ve aksiyon filmlerini seven bir genç olarak söylüyorum ki gerçekten zaman kaybı.Daha en başından konusu bile anlaşılmayan bir yapıt olan bu film sadece ve sadece grafik olarak vizyona çıkabilir.Gerçekten yarın sınavım olmasına rağmen izlediğim bu film tamamen zaman kaybıydı.İzlenmez demiyorum ama eğer gerçekten çok ama çok boş vaktiniz varsa izleyin..Şahsen ben izlediğime pişmanlık duydum…
    Not:Ben kendi düşüncelerimi belirttim.Herkesin düşünceleri ve zevki farklıdır!!
    Batuhan

  • bence çok güzel filmdi izlenmeye değer

  • bende şimdi izleyeceğim sadece saçmalığını merak ettim:D

  • herkez filme kötü diyor film bence süper

  • filmin konusu ve oyunculuk süper amma velakin bilmeyenler için hatırlatalım wesley snipes bu filme başladığında gerçek hayatta ceza aldı vergiden ve 1,5-2 yıl arası hapis yattı. derken film yeniden başladı vs vs. konu ister istemez koptu. özünde “blade”‘e kafa bile tutabilecek konusu var.

  • Bilgin Yorumlar kırpılıyor mu? En son filmin kötü olduğuna getirmiştim konuyu o kısım yok..

  • artık yorumlara bakmadan izliyeceğim bunedir ya bütün korku filmlerine kötü berbat iğrenç saçma yazılıyor yayınlama bilgin eminim filmi izlemiyorlar bile..

  • sakın izlemeyin

  • @bburakk Pikaçunun ne suçu var kuçekken izlemeyen mi var onu

  • izlediğim filmlere yorum yapmak pek tarzım değil.Ama yorumları okurken bir şey dikkatimi çekti film izleyenlerin çoğu hangi katagoride olan filmi izlediğini dahi bilmiyorlar film muhteşem olmasa da zaman kaybı değil.Bilgin emeğine sağlık senden şaşmamakla iyi yapmışım 🙂

  • Bir film anca bu kadar berbat ve sıkıcı olabilirdi
    izlemek zaman kaybı…

  • izlemenize gerek yok SAÇMA

  • vaktiniz varsa izlemekten çekinmeyin.10 üzerinden 5 filmin hakkı.

  • imdb filmden anlamıyomus bunu anladım western fantastik karışımı güzel film olmus olumsuz yorum yapanlarda fantastik film izlemeyi bilmiyosanız izlemeyin arkadaş

  • bu filme 3.8 veren İMDB bu filmden sonra kör oldu :=) bende 3.8 puanı gördükten sonra büyük bir hataya düşüp seyretmeyecektim. kazara filme tıkladıktan sonra geri dönmedim. ama film tarantino kıvamında Wesley Snipes in zombili yaratıklı geçmişinide beraber getirdiği bir film olmuş. admin eline sağlık diyor ne anlama geldiğini bilmediğimiz ve ne işle iştigal ettiklerini kavrayamadığımız IMDB yede BIRAKIN BU İŞLERİ diyorum. iyi seyirler.

  • gerçekten kötü

  • Saçma sapan bir film. Ama ne diyeyim, saçma da olsa yine de izlenmeye değer. Çünkü, sürükleyici ve heyecanlı.

  • olmadı wesley amca . senden beklenti çok daha fazlaydı

  • filmi anlayarak izlerseniz harika bir film bence 😀

  • tuhaf gerçekten tuhaf ve saçma.izlemek isteyenlere iyi seyirler.

  • bence zaman harcanır fantastık bı fılm olarak :))

  • Filmlerin altına fazla yorum yazan biri değilim, ama bu film o kadar kötüydü ki, yorum yazmak zorunda hissettim kendimi. Filmin sonuna kadar neler döndüğünü anlayamıyorsun, sondan başa anlamlı oluyor film. Ama anlamını öğrensen de farkeden bir şey olmuyor, film berbat. Hele de şu adamın böyle bir filmde oynaması gerçekten çok yazık.

    Bilgin’e tüm filmler için teşekkür ederim, emeğine sağlık dostum.

  • bu filme ayırdıkları bütçeyle öküz alsalar daha iyiydi

  • wesley snipe’ın en kötü filmi diyebilirim. ben sonuna kadar seyredemedim. birde siz deneyin isterseniz.

  • şu filmi izlemeden kötü diyen arkadaşlar varya halt etmiş bence gayet iyidi fragmandan görüp ne anlayabilirsin ki izleyip anlayabilirsin konunun nerden nereye bağlanabileceğini bi fragmanla anlayamazsın bence gayet iyi bir film. emeğine sağlık yapanların ve bilgin teşekkürler.

  • filim değil ömür törpüsü bu ne ruh gibi:D admin hic bi yorumum yayinlamiyorsun sebebi nedir ? bu siteyi tercih etmemmi ?

  • iğrenç ötesi, pikaçuyu beğenenler bunu da beğendi.

  • bu adama hiç yakışmayan bir film ya

  • Bilgin Bey, emeginizi cok takdir ediyoruz. Fakat neden filmleri yapildiklari gibi orijinal dillerinde izleyemiyoruz?

    • @Jeff78 Orjinal dilde sunmak demek o filmi neredeyse bir çok kişinin izleyemeyeceği anlamına gelir.

  • Western filmleri severim aslında ama . Bunlar degişik bir tarz yapalım derken hiçbirşey yapamamışlar adeta . Westernin içine saçma sapan bir konu ile zombie sokmuşlar … Onuda geçtim yazar filmin konusunu yazarken herşeyi havada bırakmış . Canınız cok sıkılıyorsa ve film bulamıyorsanız izleyin , yalnız başka bir film varken elinizde onu bırakıp bunu izleyim demeyin .

  • Değişiklik amaçlanmış orta sınıf bir film.

  • tam anlamıyla zaman kaybı bi film konu intikam bu :/

  • yorumlara bakmıştım ama merakımdan izleyeyim dedim ah ah keşke izlemez olaydım (berbat az bence)

  • filmin sacmalık boyutu ınanılmaz tavsiye etmem

  • guzel film bilgin tek part olanda filmin sonu yok 10 dk kayıp yanı 🙂 teşekkurler bilgin.

  • ya arkadaşlar lütfen bukadar kötü yorumlar yapmayın ben izledim filmi. Çokta fazla film izleyen biriyim tamam mükemmel ötesi değil ama izlenebilcek bir film hiçde sıkılmadım.bu arada bilgin çok uzun süredir siteni takip ediyorum emeğine sağlık ilkkez yorum yazdım,tebrikler bilader

  • Vasat 10/2

  • tamam idare eder de bence bu adam bukadar kalitesi dusuk filmlerde oynamamasi gerek(zaten bas rolde oda olmasa gercekten cok sacma olurmus.

  • muhteşem emeği gecenlere çok tşk

  • Filmin konusu oldukça enteresan. Anlatım şekli ise keza öyle denilebilir. Emek harcanmış lakin maddi durumdan ötürümü dür veya film western tarzı olduğu içinmidir anlamadım. İlk başlarda heyecan içinde izliyorsunuz ve son partta aynı heyecanı yaşıyorsunuz.
    Beğendim 10/6 veriyorum.

  • bu nasıl bir film ben anlamadım 🙂 hemde hic birsey :))))

  • filmi yarida kapattim. O sekil yani

  • on numara film yapmış gene

  • Film guzel diyenleremi kotu diyenleremi hangisi tam fikir uzaylimisiniz olm

  • ben böyle saçma sapan film izlemedim konusunu merake ettim ama hiçte iç açısı bulamadım malesef

  • yorumlara bakırak izlemedim 🙂

  • hayatımda izlediğim en sacma film berbatttt..:(

  • emeğe saygı mı :)))) sanki filmi siz çektiniz

  • saçmalık ötesi Wesley Snipes çevirdii en boş film 10/3

  • Film degisik birsey ama izlenebilir

  • böyle bir film çekilmese de olurmuş

  • kolay kolay yorum yapmam ama bu film gerçekten berbat ötesi filmden yeminle birşey anlamadım saçma sapan bişey bence 10/2 bile bu filme çok fazla

  • Emeğe saygı fakat inanın zaman Kaybı …

  • filmler açılmıyor..izleyemiyorum yardım lütfen?????

  • bence süper

  • çokta olmasa da kötü

  • Film harika, Çok hızlı ve seri izlenebilecek türden bir film.. Emeğine sağlık bilgin..

  • wesley snipes hayranıysan bu filmden uzak dur!!!!!

  • Film biraz basit.izmek için kararsız kalan arkadaşlara söylüyorum biraz zaman kaybı.

  • Gerçekten süper film

  • çok kötü bir film..

  • film guzel konuyu bulmus ama bagdastiramamis ben kisisel olarak begenmedim;;

  • Wesley Snipes ın parasız olduğu dönemde çevirdiği bir filmi heralde. İğrenç bir film.

  • güzel film

  • ArkadaşLar Saçma Sapan YorumLarı yapan ızLemeyenLerdir.Değişik bir fiLm TAVSİYE EDERİMM

  • Wesley ustaya yakışmayan dvd filmlerinden biri, Son zamanlarda çok kalitesiz filmlerde oynadı, vergi kaçakcılığından bir kaç yıl hapis yattı, yeni tahliye oldu, umarım bundan sonra eskisi gibi kaliteli filmlerde oynarda bizde seyrederiz.

  • benim görusum su film iyi degil ama emege saygi bu arada klasik filmler koymoyorsun (alian delon v. b gibi) saygilar

  • ÇOK SÜPER

  • ben beğenmedim

  • filmin ne olduğu belli degil .tavsiye etmemm

  • saçma sapan bir film vakit kaybı ötesi

  • film blade gibi olmasada güzel seyredilebilir 10/6

  • Imdb’nin puanını anlamak güç. Çok iyi

  • berbat ötesi tavsiye etmiyorum, saçma sapan bir film.

  • bilgin üstadım ben filmleri indirip izliyodum son zaman farklı bi fotmat yükleme yapıyosun mp4 olarak yükleyemezmisin emeklerin için ayrıca tşkler.

  • zaman kaybı

  • teşekkürler bilgin deyişik bir tarz western filmi emeğe saygı

  • harika emeğinize sağlık