4.0 / 5 (64 Değerlendirme)


İMDB: 6.1 ( 44.440 kişi oy kullanmıştır. ) Lee Child'ın Never Go Back kitabından uyarlanacak Jack Reacher 2'nin başrolünde yine Tom Cruise'u izleyeceğiz. Film eski ordu üssüne geri dönen Jack Reacher'ı konu alacak. Ancak Reacher geri döndüğünde eski binbaşının casuslukla suçlandığını öğrenecek. Binbaşının suçsuz olduğunu bilen Reacher ona kurulan komployu ortaya çıkarmak için suçluların peşine düşecek. İyi seyirler filmifullizle.org

8 ay önce eklendi.

2016 Filmleri, Aksiyon, En Çok Yorum Alan Filmler, Macera, Suç, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 64 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • güzel filmdi tşkler..

  • Film gayet başarılı kötü yorumlara aldırmayın

  • sıkıldım.

  • emek için teşekkürler….

  • sürekleyici aksiyon ve Cruise 10 numara

  • teşekkür ederim emeğinize sağlık

  • Cok guzel ama. 1. Filimin yaninda dusuk kalmis ve cok aceleci sekilde olmus devami daha ayrintili bi aksiyon olma dilegiyle

  • .Zaman kaybı.Tom Cruise’e yakışmayan bir film.

  • Cok güzel bir Film, seyretmek zaman kaybettirmez.

  • eskiden yorumalra beğeni veriyorduk millet ordan anlıyodu ne olduğunu geri getirir misniz onu

  • Zaman kaybı değil ama alternatif bir şey bulunabilir bu film yerine.Ama izlemeyi düşünenlere birinci filmi izleyip sonra izlemelerini öneririm.

  • izlenilebilir kötü bir film deği kötü yazanlar kötü film izlememiş herhalde ortanın üstü güzel film Tom criuse oynuyorsa izleyin izlenmeli konusu da güzel

  • çoookk saçma bir film. sıradan bi american filmi.. artık bıktık beee

  • uncharted oyunundaki adam deil mi bu

  • yaşlanmışsın toomm 🙂 güzel filmdi teşekkürler

  • Allah Belanızı versin bu nası filmdir.Konu leş kurgu leş 10 üzerinden 4 oda TOM var diye bide güzel diyenler var kusucam izledin bari güzel deyip milleti yakma

  • Tom cruise oynamamış olsaydı çoğunluk vasat veya kötü diye yorum yapardı… eminim.
    Bence tom’a rağmen zaman kaybı.

  • kurgusu basit,orta derecede film abartmaya gerek yok. İzlenebilir.

  • güzel filmdi keyif alarak izlenir

  • Kalite asla tesadüf değildir kesinlikle güzel film teşekkürler emeği geçenlere.

  • Filmi güzel yapan Tom Cruise dan ziyade
    Cobie Smulders.Güzel ve sürükleyici bir film
    olmuş.(8/10)
    Emeğine sağlık Bilgin (Y)

  • Önce konuyu oku. Sonra fragmanı izle. En son filmin ismine bak. Garanti izleyeceksiniz. Tom’u ne zaman kötü filmde oynandığı görülmüş.

  • 10 numara 5 yıldız 6bijon bir film

  • Tom Cruise varsa kesinlikle izlenir… 10/9

  • izlenir akıcı

  • Guzel filmdir…amma Tom icin biraz hafif kaldigini dusunuyorum

  • Harika bir Film, Tskler emegi gecenlere. izlemek zevk verdi.

  • zaman kaybı tom için cok hafif film

  • Çok keyifle izledim Eyvallah

  • fim dehşetül vahşet gerçekten çok güzel bir film izmenizi öneririm 10/9 güzell

  • cok güzel bir film tavsiye ederim

  • FİLM GÜZEL DEYİNLER KAFAYIMI YEDİNİZ ÇOK FAZLA HATA VAR TOM A YAKIŞMAMIŞ

  • Herhalde Tom abi jübilesini yapti,bence cok sacmaydi.

  • Pek de hoşuma gitmedi. sadece baba kız olayı güzel di klasik crouse filmi demek ile yetmez

  • Konusu standart konulardan çok farklı değil, yinede izlenebilir. Teşekkürler Bilgin 🙂

  • Tom crusun en vasat filmi 1 ayda çektiler heralde filmi

  • Çok güzel, tavsiye edilir.

  • zaman geçirmek için güzel bir aksiyon imdb puanı makul

  • harika bir filmdi tom cruise aksiyon filmlerinin vazgeçilmez kahramanı. imdb nin 8 olması gerekirdi. teşekkürler bilgin

  • Abi sıkılmadılar mı bu tarz filmlerden? Jhon Wick türü sürekli her karizma olan erkek aktörde çekiyorlar bu konuyu hani bu konunun çekilmedi aktör bir tek Adam Sandler kaldı heralde , izlenebilirlik olarak izlenilir yani sıkılmazsın sürükler ama hep aynı be baboli artık bi senaryo kurgu değiştirin…

  • biri demis op izleyemiyorum diy. evet admin yani izletmiyoki. ben artik op gorunce filmi direct degistiriyorum. op seceneginden baska secenekler yokmu? olursa sevinirim. bi suru film sectim bi tek op ciktigi icin izlemedim. tsklr

  • süper vakit geçirmek için birebir.

  • mukkemel bırsey

  • çok güzel.izleyin

  • Tom Cruise olur da izlenmezmi. Guzel bir film. Tesekkurler Bilgin. 🙂

  • FİLM MUHTEŞEM BİŞEY, ÇOK AMA ÇOK GÜZEL.

  • FİLM ÇOK GÜZEL İYİ SEYİRLER

  • Çok kaliteli izlemeye değer bir film.

  • Orta kalite aksiyon filmi polat alemdar abartılarından bol bol rastlarsınız

  • güzel bir film sürükleyici

  • efsane filmdi seyr etmeye deger

  • tek kelimeyle harika

  • Modern çağın Cüneyt Arkın’ ı…. Aksiyonseven bizler için güzel bir film…

  • güzel film keyifle izledim 10.7

  • Dostum kolay gelsin, 2 senedir bu siteden nerdeyse her gün bir film izlerim. Mobil siteden açıp tv ye aktarıyorum. Yalnız mobil sitede sana destek için tıklayacak bir reklam yok. Destek için birşeyler yapmak isterim. Başarılarının devamını dilerim.

  • vay be tom Cruise yaşlanmışsa ben ölmüşüm demektir.fiLm güzel ama birincisi daha güzeldi

  • İzlemeye değer bir film.

  • Tek Parça OK seçeneğinde çözünürlüğü 240P den yukarı yapamıyorum. Sebebi nedir acaba ?
    OP da çooook ağır yüklüyor o yüzden izleyemiyorum.

  • tom için bile izlenir güzel filmdi

  • Güzel DEVAMI DA GELECEKTİR

  • Ela filimdi tavsiye ederim

  • Emeğine sağlık bilgin kardeş eyvallah sağol