On yaşında öksüz kalan, babasını da öldü bilen Jane Eyre, kendisine köle gibi davranan halası tarafından yoksul kızların gittiği katı disiplinli bir yatılı okula gönderilir. On yıl kadar kaldığı bu okula sonunda öğretmen olur. Bir süre sonra da Edward Rochester’ın malikânesinde mürebbiyelik yapmaya başlar. Jane, giderek hayal bile edemeyeceği zorluklar ve acılar yaşayacak, beş parasız ve evsiz barksız kalacak, erkeklerin egemenliğindeki bir dünyada bir kadının tek başına ayakta kalabileceğini kanıtlamak için savaşacaktır... İyi seyirler filmifullizle.org

6 sene önce eklendi.

2011 Filmleri, Aile, Dram, Romantik

, , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 42 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Arkadaşlar cidden filmi izlemekte kararsız kaldıysanız benim yorumu kesin olarak göz önünde bulundurun çünkü ben diğer boş insanlar gibi size yalan söylemicem film hakkındaki yorumlarımı; Eğer bu filmin romanını okumadıysanız film size hoş gelebilir. Ama benim size tavsiyem eksinlikle bunun romanını alın. Hem daha çok yaşıyorsun. bu filmde hiç duygu yok. Ama kitabın sonunda ise ağlıyorsun. Farka bak. Bu nedenle size önerim kesinlikle bu filmin romanını alın. Zaman kaybetmeyin izlemek içinde. Şimdi izleyeceğiniz örnek film veriyim; korku: mezar buluşmaları (1-2) , komedi: Sağ salim , Romantik: aklıma gelmiyor :)) İyi günler..

  • Çok küçükken kitabının kibrit ucu kalınlığında bir baskısını almıştım. Onun gibiydi filmde. Eksiklikler olduğunu fark ediveriyorsunuz kitabı okumadıysanız. Güzel ama çok sade ve romanın özünü tutamamış pek. Yinede öneririm

  • muhteşem bir film. aşk sadakat ve onur bu kadar güzel anlatılamaz.

  • Cok guzel,tesekkurler.

  • öncelikle kitapta bahsedilen jane somurtkan ve güzel olmayan biri oysa filmde jane oldukça hoş biri.. jane’nin kitap boyunca okuyucuya yansıtılan duygu derinliklerinin izine bile rastalayamıyoruz filmde… oysaki jane ne acılar çekti, nasıl bir aşk içinde buldu kendini.. filmin sonunu yarım bulanlar olmuş doğrudur. kitabın sonunda tekrar nikah masasına oturuyorlar ve bir oğulları oluyor, mutlu mesut yaşıyorlar. son olarak kitabı okumayanlar bu filmi izlemesinler bence, eğer ben okumadan izlemiş olsaydım çok saçma bulacağıma emindim.

  • güzeldi.hoş bir aşk hikayesi.kitabı çok merak ettim! izleyin

  • Filmi iki kere izledim çok ağladım çok sevdim onları çok güzel bi aşk hikayesi (:

  • Kitap okuduğum en güzel kitaplar arasındaydı. Film de kitaba sadık kalmış olsa da kitap gibi detaylı olmadığı için duyguları olduğu gibi yansıtamamış. Selin hanımın dediği gibi jane olduğundan daha güzel bir karakter ile karşımızda ama filmin çekildiği sahne romandaki tasvire uyuyor… Yine de güzeldi:))

  • jane eyre okudugum en iyi kitaplar arasinda,birde kiz kardesi Emily bronte`nin Ugultulu Tepeler kitabi cok guzel ikiside bir solukta okunup yillarca akilda kalabilicek kapasitede,filmi henüz izlemedim,kitpdaki kadar icerikli olamiyacak ama izleyede degerdir..

  • flmin sonunda okdar kötü oldum ki resmen agladım yaaa nıye agladıgımı bende bılmıom ama kesınlıkle ızleyın derım şımdıye kadar izlemedigıme bin pişmanım..

  • bilgincim emeğine koluna gözüne sağlık ama film berbat kitabıda berbat çok sıkıcı hiç akışkan değil hiç önermiyorum bikere dram yani hiç çekici değil gidin komedi izleyin hiç ağlicak hawamda değilim sizde olmayın

  • kitabı okumasaydım belki film daha güzel gelebilirdi ama ben pek beğenmedim. detaylar çok kesilmiş ve sonu eksik. kitabı okumayanlara güzel gelebilir tabi.

  • kitabıda filmide cok guzel bence ilk kitabını okuyun

  • Çok duygulu bir filmdi.Bu tarz filmlere bayılıyorum.Bu tür filmlere biraz daha ağırlık verirseniz memnun olurum.

  • bence süperrrr şiddetle tavsıye edıyorum

  • mükemmeldi…

  • çok güzel ve anlamlıydı

  • Jane Eyre 2006 yapımını mutlaka izlemenizi tavsiye ederim arkadaşlar bölüm bölümdür ama o daha güzel, kitabını da okuyacağım. Bilgin teşekkür ederim sana da 🙂

  • güzel izleyin mutlaka

  • filmi beğendim:)hatta bitmesine üzüldüm.kitabını edinicem.okumamıştım da…:)

  • Kitapta sonu kesinlikle böyle değildi yarım kalmış. yine de iyi denebilir.

  • 10 numara film.cinsellik yok duygusallık yoğun muhteşemmm çok beğendimm.Tebrikler admin film seçimlerin filimlerin gibi 10 numara.

  • film harika 10 numara bence kitabını okuyanlar daha farklı beklediklerinden beğenmediler kitabı okumayanlar bence beğeniyordur. izlemeye değer

  • Kızlara şiddetle tavsiye ederim.. :)))) cok güzel

  • HARİKA BİR FİLMDİ. Ama sonu sanki son bulmadı bi evlilik olmalıydı yarım kaldı:)

  • Süüper bir filim.önce trt 1 de izlemiştim bölümler halinde.
    kesinlikle izlemizi tavsiye ederim

  • gerceketen guzel bır fılım ızleyın…bılgın saoll..

  • film müthişti.Mister Rochesterin o huysuz maskesinin altından öyle müthiş bir adamın çıkacağı da belliydi. en kısa zamanda kitabını da okuyacağım. teşekkürler

  • film kitabı yanında biraz basit kalmış ama yinede izlenmeye değer bir film ama yinede siz kitabını okuyun derim…

  • kıtap parmakla gosterecegım kıtaplar arasında 2 gecede soluksuz okumustum.filmi gorunce heyecan yaptım ama ızleyıp ızlememkte kararsızım…

  • çok güzeldi…

  • süper film Jane austen filimleri gibi….. 10/10 anlayanlar icin tabii…

  • film güzeldi kitap kadar iyi olması imkansız zaten izlenebilicek bir film ama birazdaha iyi yapılabilirdi

  • Tuba cümlem biraz eksik sanırım ama dediğini kastetmiştim,evet 🙂

  • selincim ama kitaptada kız çirkindi güzel değildi ki yinede filmde güzel yapmışlar bence.D

  • kitaP süperdi filmi mi beğenmediniz yoksa konuyu mu filmse tamam da konusu çok güzel aslında bi izliyim film hakkında yorum yapıcam:D

  • 10/10

  • kitabını okumuştum.filmi biraz vasat kalmış.ama yinede seyretmek istediğim bir filimdi.siteniz gerçekten mükemmel.şimdiye kadar izlediğim filimlerin hiçbirinde sorun yaşamadım.emeğiniz için teşekkürler

  • Eğer kitabını okuduysanız muhtemelen sonuna kadar izleyeceksiniz benim gibi fakat film duyguyu o kadar yansıtamamış ve detay olarak o kadar yetersiz ki, hele Jane karakteri nerede bu kızın güzelliği nerede, kendi adıma hiç beğenmedim açıkçası izlemenize gerek görmüyorum bırakın Jane Eyre okuduğunuz gibi hoş kalsın aklınızda.

  • Romanı muhteşemdi,defalarca okumuştum.umarım filmide romanı tadındadır…ne zamandır bekliyordum,emeğine sağlık Bilgin yine bir numarasın…10/10

  • ben böyle bir film kadar saçma sapan bir şey görmedim

  • guzeL izLenmeye deqer bir fiLm