(imdb: 7.4 ) Oyuncular: Mia Wasikowska , Michael Fassbender , Judi Dench , Imogen Poots , Jamie Bell Süre: 1 saat 55 dk On yaşında öksüz kalan, babasını da öldü bilen Jane Eyre, kendisine köle gibi davranan halası tarafından yoksul kızların gittiği katı disiplinli bir yatılı okula gönderilir. On yıl kadar kaldığı bu okula sonunda öğretmen olur. Bir süre sonra da Edward Rochester’ın malikânesinde mürebbiyelik yapmaya başlar. Jane, giderek hayal bile edemeyeceği zorluklar ve acılar yaşayacak, beş parasız ve evsiz barksız kalacak, erkeklerin egemenliğindeki bir dünyada bir kadının tek başına ayakta kalabileceğini kanıtlamak için savaşacaktır... İyi seyirler filmifullizle.org

6 sene önce eklendi.

2011 Filmleri, Dram, Romantik, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 93 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Edebi ve duygusal yönünüz kuvvetliyse ve zevkliyseniz bu filmi severseniz. Ben bayıldım açıkcası.

  • Bu Jane Eyre’in izlediğim kaçıncı versiyonu hatırlamıyorum, teşekkürler Bilgin, yeni yılın kutlu olsun 🙂

  • ya kiz guzel ya da erkek yakisikli olsaydi

  • sevgilimle birlikte izledim ve çok beğendik herkese tavsiye ediyoruz güzel bir film

  • Seslendirme berbat hiç gerçekçi değil. Güzelim filmi mahvetmişler. İzlemek isteyen alt yazılı izlesin en azından izlediğinden birşey anlar.

  • tabi kitap daha güzeldi

  • jane eyre en sevdiğim kitaplardan biri önce kitabi sonra filmi muhteşem 🙂

  • zaman kaybı 🙁 kesinlikle izlemeyin kitabı çok etkileyiciydi ama filmi beğenmedim kötü

  • aman tanrım süper bi film kesinlikle gerçek aşkı ve kadınların ders çıkarması gereken erkeklerinnde örnek alması gereken bi film

  • gerçekten harika bir film .. ben bu filmin üç kez kitabını okudum o zamanda çok duygulanmıştım şimdide çok uygulandım .. harika bi film kesinlikle izleyin.

  • İlk okuldayken tesadüfen elime geçen bir kitaptı. O zamanlar küçüktüm ve kitapları sevmezdim. 3 yada 4. Sınıftım kitabı bana kalın gelmesine rağmen okumuştum ve o zaman hayatımda bitirdiğim ilk kitap olmuştu. Hafızama kazınmıştı. Hep aklımdadır Jane Eyre diye fakat hikayeyi hatırlayamazdım aklımda bir tek jane ve Edward ın aşkı kalmıştı. Aradan 7 sene geçti ve tesedüfen bulup izledim filmi ve ağladım. Gerçekten çok güzel. Her zaman bende farklı bi yeri olan kitaptı şimdi ise bende farklı olan bir film. Herkese tavsiye ederim gerçekten çok güzel emeğe sağlık.

  • bence çok güzeldi . zevkle izledim teşekkürler

  • çok güzeldi gerçekten beni etkiliyen filmlerden bitenesi oldu .elinize sağlık.

  • Sakın ha şu kızların yorumlarına güvenip de izlemeyin, kesinlikle zaman kaybı..

  • cok guzel bir film

  • berbat bi film sakın izlemiyin

  • ben bu filmin kitabını da okudum gerçekten deha. ve ayrıca filme kötü diyenler duygunuzun ve anlayışınızın ne kadar beni hiç ilgelendirmiyor ama bari emeğe saygınız olsun!

  • izlenmeye değer bi film kitabını okumak kadar güzeldi tavsiye ederim 🙂

  • 1700 lü yılları anlatan filmileri etkılecı buldugum için buyuk bı keyıfle ızledım.keşke butun aşklar böyle mutlu sonla bitseydi…

  • gerçekten çok basitve klişe bir film, bizim türk filmleri bile bu filme 10 basar . sıkıcı . gerçekten filmden anlıyorsanız boşuna zaman kaybetmeyin derim

  • bu filme kötü diyenlere yazıyorum.fatmagüle aşkı memnuya güzel dersiniz bu filme kötü diyorsunuz.çok güzel bir film.tebrikler.zorluklarla yaşamak bu olsa gerek.

  • çok iyiydii muhteşemdi…

  • bız ınsanlar gercek hayatta acıyı üzüntüyü bıle hakkıyla yaşıyamıyoruz, böyle bir ask icin 1000 kez acı cekmeye değerdı

  • kötüü

  • çok güzel bir film teşekkür ederim.İyi seyirler

  • Çok beğendim.Gerçekten çok duygu yüklü, aşk ve tutkuyu anlatan mükemmel bir dram. En kısa zamanda kitabını da okumalıyım. İzlemeyenlere tavsiye ederim.

  • süperdi yaaa :)))

  • Harika bir filmdi kesinlikle tavsiye ediyorum.

  • güzeldi..

  • Eseri bundan guzel.ama film olarak diger yapimlardan daha gozel oldugu melum meseledir. Tsk Charlotte Brontes

  • çok duygulandım ya, güzeldi, cidden tavsiye ederim, sonu buruk ama güzel.

  • İzlenmeli.. çok begendim 🙂

  • Kitabını okuyamamıştım ama filmini izleyebildim nihayet. Harika bir konu, oyuncular harika, çekim harika… İzlemeye değer… Herkese tavsiye ederim.

  • mukemmel bır fılm agladım sonunda boyle ask

  • Çok güzeldi..
    Sevgiyi anlatan eşsiz filmlerden biriydi..
    Emeğine sağlık sevgili bilgin…

  • güzeldi

  • evet film güzeldi yalnız kızda ki saplantı gibi bir şeydi galiba:(((

  • sonu guzeldi 🙂

  • İnsanın içine işleyen aşk ve tutku kelimeleriyle dolu,dram oldugu halde sıkmayan ve hatta ağlatan bir filmdi:) Tavsiye ederim.

  • Bu İngilizlerin bir Jane Eyre’i var, bir Dracula’sı (İrlandalı gerçi yazarı ama Birleşik Krallık işte aynı şeyin başka rengi :P), bir de Sherlock Holmes’ü, yaklaşık 10 senede bir yeni bir filmini aralarda dizilerini çekip ısıtıp ısıtıp koyuyorlar önümüze. Ben çoukluğumda bunun kitabını okumuştum. Sonra TV de birçok farklı filmini hatta dizi versiyonunu bile seyrettim. Allah’tan konusu düzgün bir eser. Kültürünü canlı tutmak, her yeni nesle öğretmek izletmek anlatmak bu olsa gerek. Takdir ediyorum. Hmm, düşündüm de Shakespeare’ in eserlerini bile bu sıklıkla filme diziye çevirmiyorlar adamlar, enteresan.

    Teknoloji, çekim teknikleri değiştikçe herlock’ta da bunda da ortaya hemen her seferinde öncekinden daha güzel bir film ya da dizi çıkıyor.

    İzleyenler oldukça beğenmiş okuduğum kadarıyla. Artık konusunu ezbere bilsem de, bu son filmini de az sonra izleyeceğim. Hiç bilmeyenlere izlemelerini tavsiye ederim.

  • sonunda türkçe dublajj 3 kez alt yazı ızledım kıtabını okdum gercekten neden etkılendımı bılmıorum ama cok sevdım bu dramı :))))

  • sonunda agladim yaaa, cok guzel, izleyin tsklr bilgin 🙁

  • rüyaa bu.. yaşayalım o zamann..

    sevgiyi hissettren bi filmm, teşekkürler.

  • tek kelimeylen muhtesem ……………

  • Aşk ölümsüzdür,sureti değişebilir ama özü değişmez.Güzeldi…yeni neslin anlayamacaı kadar hemde

  • guzeldı izlemeye deger bi film gercek aşk 🙂

  • JANE EYRE ve CHARLOTTE BRONTE nin baş yapıtlarından biri.eleştirmek, olumsuz eleştirmek haksızlık olur.
    ve film sadece müziklerini dinlemek için bile izlenmelidir.

  • bilginnn sen bir tanesin.hiç bilenle bilmeyen bir olur mu:)sen bilensin. artık film izlemeye devam teşekkür ederim

  • tek kelımeyle mukemmelll

  • Kitabı kadar güzel bir film ve benim için çok önemli 🙂 emeğinize sağlık

  • Kitabı benim için önemli olan bir yapıt filmide o derece güzel görünce benim kadar sevinen yoktur:) emeğinize sağlık

  • muhteşem siteyi kuranlarda flimde aranıza katıldığım için mutluyum

  • harika bir film.zamanın nasıl geçtğini anlamadım ve filme doyamadım

  • Film güzel ama ilk defa özelliklede YORUMCULARI kutluyorum.Hepinize teşekkürler.

  • harika bir flim teşekürler

  • muhtesem…

  • Film neden açılmıyo ya izlemek istiyorum bi türlu açılmadı ilgilenirmisiniz lütfen teşekkürler

  • @üzgünüm leyla:) : Hocam, film isterse 50 part olsun bu film aşk filmi. Aksiyon araman anlamsız. Çakiysen?
    (SAYGILAR…)

  • Film gerçekten çpk güzeldi. Paylaşım için teşekkürler.
    (SAYGILAR…)

  • güzel bir aşk filmi teşekkürler

  • hangi türk flmi izlemiş acaba senaristti

  • son zamanlarda izlediğim en iyi aşk filmlerinden insanın aşka olan inancını tazeliyor…
    paylaşım için çok çok teşekürler

  • 5. bölüme kadar bır aksıyon bekledım ama nerrde… Üzgünüm arkadaşlar ama kötü ve sıkıcı bir filmdi.

  • bilgin ellerine yüreğine sağlık… harika bir film… muhteşem… olağanüstü….

  • ne kizdi ama 🙂

  • Harika bir filmdir.

  • mükemmel bir filmdi en kısa zamanda kitabını almalıyımm

  • harika bir filmdi harika ötesi:)tesekkürler bilgin

  • tamamdır çok sağol admin…

  • ilk başta izlesem mi izlemesem mi tereddütte kaldım ama gercekten cok beğendim bnece güzel bir film

  • çok güzel bir aşk filmi begendim…

  • güzel film di.emeğinize sağlık….

  • çok güzelmiş

  • admin 6. parta bi bakabilirmisin açamadım sorun var sanırım

    • @ilayda Kontrol edildi sorunsuz açılıyor sayfayı yenileyiniz.

  • Bu filmi bayanlarin izledigi belli oluyor hemen ..izleyelim bakalim bu arada bayanlar dört bir yaniniz duygusal olsa yinede size yetmiyor digimi 🙂 sevgilerle ..bilgin kardesim simdiden emegine saglik 🙂 🙂

  • Kesinlikler mükemmeldi. Bayıldım.

  • Guzel film….. Inci kupeli kiz tadinda….:o)))

  • en sevdiğim romanın en güzel uyarlaması:) eski filminden ve dizisinden daha güzel. ama kitabını okumadan aynı tadı almak mümkün olur muydu bilemem

  • daha önce de izlemiştim. fakat tekrar izlemek keyifli idi. aşk böyle bir şey işte. engel tanımayan insanlar mükafatını sonunda alıyorlar. acılardan çabuk olgunlaşmış genç bir kadın. herkes ve her şey ona eziyet çektirse dahi, sonunda huzuru buluyor. üstelik artık zengindir de. günümüzde olması pek muhtemel olmayan konuları işlemiş. kesinlikle izlenmesi gereken bir klasik.

  • saçma sapandı….vakit kaybı:))

  • Güzel bir aşk filmi.

  • okadar abartılacak kadar guzel bir film değil daha once izlmiştim eski klasik ingiliz tarih filmlerini sevenler kaçırmasın

  • süper bir film di emegine sağlık BİLGİN

  • güzel bir film…

  • kitabına eşdeğer bir güzelliği var

  • arkadaşlar çok güzel bir site yeni üye oldum şimdiden bu siteyi kuran emeği geçen herkeze teşekkür ederim

  • Cok güzel… Tesekkürler…

  • kesinlikle kaçırmamanız gereken bir film

  • bence film müthişti . uzun süredir izlediğim e n romantik film di.

  • güzel bir film.Çok romantik ve duygusaldı

  • süper..