Fragman Tek Parça


İMDB: 3.0 Film hakkında açıklama bulunmuyor maalesef. İyi seyirler filmifullizle.org

3 sene önce eklendi.

2014 Filmleri, Komedi, Korku, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 14 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • edepsizliğin yüz karası

  • kesinlikle zaman kaybı. hiç başlamayın. zaten imdb sindende belli ediyor kendini.

  • Film oyuncuları öyle sanıyorum ki, porno sektöründen transfer. Bolca göğüs ve berbat bir dil kullanımından öteye geçmiyor. Bu filmi cinsellik beklentisiyle izleyecekler hiç boşuna vakit kaybetmesin doğrudan porno izlesin kardeşim. Ne korku, ne anlam bütünlüğü… Sinema izleyicisine sunduğu hiç bir şey yok.

  • Arkadas filmde porno yapimcisi adam oynuyor ne bekliyodunuzki, biraz cinsellik biraz komedi-korku karisimi bi film izlenir.

  • korku komedi tadında olmuş.can sıkıntısından izledim birşeye benzemiyor izlemeyin

  • hatunlar bile çakma filmde çakma 🙂 izlemeyin korku morku yok anca güldüm 🙂

  • Sakın izlemeyin, 5 para etmez 3. sınıf bir film. Ne konusu var, nede bir replik…

  • Bilgin film hakkında bir açıklama eklersen sevinirim.

  • izledim sonunu getırdım kendıme ınanamıyorum rezalet sakın arkadaslar sakın rehavete kapılmayın..

  • çok aptal bir film zaman kaybı, emeğine sağlık bilgin

  • Buna Film Denmez

  • çok güzel

  • Bence cok güzel ve Komikti, izleyin.

  • saçma ve edepsiz bir film yinede emeğine sağlık admin