Fragman Tek Parça OP


İMDB: 33.829 Kişi oy kullanmış ( 5.8 ) puan almıtşır. Apple’ın kurucusu olan ve 2011 yılında kanser nedeniyle hayatını kaybeden teknoloji ve endüstri dahisi Steve Jobs’un gençlik yıllarından başlayan hayat hikayesini anlatan jOBS - 2013 filmi. Jobs'un ilk başarılarını izleyeceğimiz filmde aynı zamanda düşüşlerini ve tekrar ayağa kalkışlarını izleyerek bu önemli mucidin mücadelesine tanık olacağız. Hiç bir hayat düz bir çizgide ilerlemez bu film yani jOBS - 2013 bunların en iyi örneklerinden. jOBS - 2013 Türkçe Dublaj HD olarak izlemeniz için hazır. İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

2013 Filmleri, Biyografi, Dram, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 87 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • beğenmedim çok sıradan akıcılık hiç yok duygusallık…. gereksiz bir film olmuş filmin puanı tam da kendine göre benim puanım 5.4

  • Bütün bilgisayarlar siyah beyaz iken 20:49′ daki bilgisayar renkli elma oynatıyor?

  • böyle biyografileri çok seviyorum.lütfen biraz önerir misiniz? teşekkürler..;)

  • devamı gelicek daha iod tanıtımı iphone ipad var devamı kesin gelir

  • YILDIZLARI HEDEF AL ULAŞAMASANDA GÖĞE YÜKSELİRSİN…

  • tek kelimeyle harikaydi.hyata bakiw acim deyisdi ve artiq steve jobsun nasil bir insan oldugu artik anladimmm.aslinda pek boyle tipli filmler bakmazdimda.ama sevdim 🙂

  • seyredilmesi gereken film herkese tavsiye ederim

  • film çok güzel olmuş apple zaten en büyük devrimini steve jobs varken yaptı valla helal olsun adamlar yapmış

  • GOZEL KINOYDU,AMMA O QEDERDE MENLIK FILM DEYILDI.YENEDE SIZ BAXIN

  • tek kelime harika

  • Hic bitmesin istedim,okadar ilham verici ki, bitmesin de bi ilham yada hayatima yon verecek bi mesaj daha alayım istedim ama bitti:(

  • bence bu film bir muhteşem neden mi çünkü dünyanın en iyisinin çılgınlar olduğunu hayatın tadını ve nasıl iyi yaşanabiliceğini gösteren muhteşem bir film nasıl olduysa kendimi birden evrenin üzeründe dolaşan bir canlı gibi hissettim

  • harika bir film dünyaya bakış açınızı deyiştirecek bir film seni sevgiyle anıyorum steve jobs

  • Harikaydı bayıldım duygulandımda..böyle büyük bir adama bu yakışır.,.harika olmuş. huzur içinde yat JOBS

  • izlenmeye değer bir film

  • Harika bir film 2 defa üst üste izledim 😀 apple’a bakış açım değişti bende istiyorum bir tanee 😀

  • harika bir hayati film demek istiyorum buna ……jobs iyiki olmussun

  • beyler bu apple kurucunu hayatını anlatan kısa bir film

  • FİLMİ ÇOK BEĞENDİM GÜZEL BİR FİLM.TAM BİR BAŞARI HİKAYESİ

  • apple ‘a bakış açım değişti 😀

  • mükemmel bir film bilgin emeğine sağlık 😀

  • Adam işi biliyormuş 😀 süper ama biraz yavaş ilerliyor arada filmi dondurdum oyun oynadım izledim

  • GuzeL 🙂

  • 6 ayı aşkın süredir siteni takip ediyorum,gerek iPhone gerek Pc gerek Tablet olsun.
    Mükemmel bir adama,mükemmel bir biyografi. Steve Jobs’un anısına da bu yakışır.
    Rest İn Peace Steve Jobs..
    Teşekkürler Bilgin,emeklerini helal et 🙂

  • sosyal ağ filmine göre kıyaslarsak kötü bir biyografik filmdi. Ama başarı hikayeleri izlemek isteyenler için tavsiyedir

  • tek kelimeyle mükemmel teşekkürler ilkelerin paradan önemli oldugunun somut hali jobs asla satılık güçsüz ruhlar için dua etmeyin insanlığa ve doğruluğa hizmet edenler için dua edin ..

  • film hakikaten cok iyi ve hayatımıza giren teknolojinin nasıl hayata gecirildiğini anlatan ve aklı dersini cok iyi veren bir film syredin ve iyi seyirler::)

  • abı bı fılm ızlıyım dedım ismi hosuma gıden fılmlerın yorumlarına bakıyorum hepsındede mutlaka beğenmeyenler fazla cıkıyı hevesım kactı ızlemıyorum facede dolasmak en ıyısı(;

  • güzel bir filmdi… tavsiye ederim.. bu sitede emeği geçenlere teşekkür ederim..

  • çakalın tekiymiş yav

  • zordu….hayat hep öyle..

  • İlk defa yorum yapıyorum. izlediğim en güzel en harika biyografi bu. bitmesin istedim. mutlaka izlemelisiniz.

  • güzel film.. izlenmeli

  • Ilk once bilgin kardesime tesekur etmek istiyorum ben hollanda yasiyorum bu site sayesinde butun filmleri seyrediyorum ve bu siteyi butun arkadaslarima tavsiye etim hepsi de cok memlunlar biraz ingilince alt yazin daha olsa kiz arkadasimla izliyoruz malum turkce bilmiyor neyse bilgin kardesim cook sağol

  • En azından Fincher vari bir iş beklemiştim ama kesinlikle olmamış. Limitleriniz şayet bu düzeydeyse kesinlikle izlemeyin, derim. İmdb oyu kesinlikle fazla bile. En büyük handikapıysa belirsiz bir sona sahip olması. Film çoğunlukla Apple’in mobil cihazlarıyla yükselişe geçtiği dönemden çok, kuruluşu ve düşüşüne denk gelen ilk dönemleri üstüne kurulu. En düşük ihtimalle Pixar’ı satın alıp yükseltişini de ele alırlar diye düşünmüştüm ama o da yok. Yani izlemek isteyenler beklentilerini üst düzeyde tutmasın. Bu filmde beklediğimin üzerinde olan tek şey Ashton Kutcher antipatisiydi. Kesinlikle bu vesileyle rolünün hakkını vermiş. 🙂

  • Hayatımda izlediğim en mükemmel biyografiydi. kesinlikle IZLEMELISINIZ. Size mutlaka bırsey katacaktır. tesekkurler admin

  • Güzeldi ! Teşekkürler Bilgin

  • radresramad denilen sahis ? neden bilginin ceme verdigi cevabi hemen milyetcilikle bagdastirmissin anlamadim? hani beni pekte bglamaz dar goruslu olman ama yorumlari okurken yorumunu gordum cevap yazma geregi duydum ha sunuda hatirlatayim sana,sen,bilginin yerli film eklemedigine dayanarak helal olsun milyetcilik budur admin demissin.ki eminim adminin aciklamasi bu yonden degil ama sen anlayasin diye senin dilinden konusayim yani yerli film haricinde digger tum filmlerin emegine karsi duyarsiz olup ve sadece yerli film miliyetciligini yapmanin ne kadar bagnazca oldugunu anlamak icin sadece iki dakika bile oturup ahlaksal temelde dusunmek yeterlidir…ayrica yerli yabanci tum film paylasimlari icin tesekurler….

  • iPhone kullandığım için baştan sona hiç sıkılmadan acaba daha neler olacak diye heyecanla izledim. şirketten ayrılıp babasının evindeki garaj’a döndüğünde gerçekten çok duygulandım ve ağladım. böyle birşey yaşamayan anlamaz tabi. ama adam en sonunda amacına ulaştı helal olsun. Ashton Kutcher’i da bi daha sevdim ve son olarak rest in peace Steve Jobs.

  • Harika bir film izlemenizi tavsiye ederim. 🙂

  • dunya da fark yaratmak icin olan insanlara…

  • film mükemmeldi bitmesini istemezdim

  • sıkıcı

  • Bilgin filmlerde kullandigin oynaticiyi degistirme sakin.cok iyi bu.Operadan mobil modda kolaylikla indirip istedigim zaman izleyebiliyorum.Fakat 720 pden indirdigi icin biraz zaman aliyo.480p den indirse daha iyi.hem oyle olsa daha hizli iner.yokmu bi caresi bunun?

  • teşekkürler bilgin.çok güzel bir film insan yaşıyor resmen tüm duyguları yaşayarak seyrettim.

  • Film çok Saçma Vakit kaybı Beyler

  • Gercekten güzel bir film azmin ve çalışmanın zaferi

  • Film harika bilgin tesekkurler
    Azerbaycan-Turkiye

  • arkadaşın biri yazmış ” böyle zengin olacağıma hiç olmayım ” gibisinden 😀 aynen kardesim ya .bu konu hakkında ayrıntı verilse daha iyi olurdu . Herşey bu kadar basit değil bence . 10 / 8

  • güzel film arkadaşlar izleyin.

  • admin seviyorum seni yav helal olsun kardeşim çok iyi işler yapıyorsun çok eline emeğine sağlık teşekkürler 🙂 😉

  • Bilgin emeğine sağlık, film çok güzeldi izleyin buna değer. Aklımızda birşeyler değişti butür filmlerin devamını dilerim

  • muhteşem bir film emeğine sağlık

  • Teşekkürler Admin bunca Zamanını bizim için ayırman taktire şayan . filmin devamı yok sadece iyi kurgulanmış pahalı bir reklam

  • admin cok yasa…

  • Steve Jobs dünyanın en büyük dahileri arasındadır.Bill Gates falan onun yanında çocuk kalır.Aralarındaki fark Bill Gates, Steve Jobs’dan çok daha iyi bir reklamcıydı.

  • Başarı hayatlarını dinlemeyi izlemeyi sevenler filmin kötü olduğu falan yok gayet başarılı film sadece insan izlerken biraz daha detay görmek istiyor teşekkürler bilgin

  • Muhteşem bir film! Steve JOBS hakkında bazı hikayeler kısa geçilmişti. NexT şirketindeki hayatı biraz daha detaylandırılabilirdi. Ama şunu söylemeliyim ki ileride başarılı bir insan olmak istiyorsanız izleyin ve bu adamı örnek alın. 🙂

  • bilgin emeğinize sağlık işin gücün rast gelsin film izlenir

  • Bana göre eksik kalmış. Önemli detaylar atlanılmış. Biyografi sevenler izleyebilir fakat bu adamın ismini duyup yaşamını merak edenler için yetersiz.

  • Arkadaş böyle zengin olacağıma hiç olmam daha iyi 🙂 şirkette gram helal birşey yok 😀

  • Bilgin Film Sitesi kurmayı düşünüyorum uzun zamandır ama gercekten sana saygısızlık olur diye hiç bulaşmıyorum 😀 çok güzel siten emeğine sağlık

  • bu filmin bir devamı varmı bilgin, bana baya ilham kaynagı oldu 🙂 ?

  • izlenebilir, ilham verici bir film 10/4

  • Çook iyi ya bi 40 dk daha sürse iyi olurdu .

  • basari bu olsa gerek

  • admin kralsın bu filmi 2 defa izledim izlemenizi tavsiye ederim

  • fılm gercekten cok guzel admın emegıne saglık….

  • NE YAZIK Kİ DÜNYA BİR DEHAYI KAYBETTİ………BÖYLE DEHALAR BİRKAÇ YÜZYILDA BİR GELİR…. TOPRAĞIN BOL OLSUN STEVE JOBS….DÜNYA İNSANLARI SENİ HİÇ UNUTMAYACAK…..!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • steve jobs`un aslinda kisa oz hayatini ( yaklasik olarak herkezin bildigi 5-10dk`lik hayat oykusu) 1.5 saatlik film yapmislar.

    10/6 izlenmesede oluncak cinslerden..

  • BU TÜR KİŞİLERİN HAYATINI merak edenler kaçırmasın.

  • güzel bir film olmuş arladaşlar izleyin.

  • Bilgin herşeyden önce bunca yıldır filmlerini zevkle izlemekteyiz ve şunu belırtıyım sen kazan abi hakkın var sonuna kadarda destekçi olucam emeğe saygı lütfennn:)

  • Steve JOBS ın hayatını bilen biri olarak söylüyorum film çok eksik ve yetersiz ashton kutcher ın performansı için izlenebilir 10/4

  • güzel film arkadaşlar gerçekci olmuş

  • film hakkında yorum yapan yok mu? 🙂

  • bilgin siteyi ilk gördügümde pek ilgimi çekmemişti fakat bu filmi ilk senin türkçe dublaj koyman ilgimi bayagı çekti(benim gördüğüm) artık film ararken öncelikle bu siteye bakıcam yoksa diger sitelere bakıcam site çok güzel sitenin kapanmaması büyük bir güzellik olur

  • radresramad

    Milliyetcilikle alakası yok yerli film ekelerse sitesi kapanır o yüzden eklenmiyor.

  • admin kapanan siteler yerli filmden değil tam tersi yabancı dizi yayınladıkları için kapandı neyse umarım sizinki kapanmaz çok memnunum sitenizden

  • admin emeğine sağlık siten çok güzel 2 senedir sıkı takipçinim rahatsız edici kapanmayan reklamlar yok ve yeni filmleri ekliyorsun hep daha çok biyogragfik film ekler misin teşekkürler:)

  • Cem i seni gözüm tutmadi 😀 film güzel eyvallah Bilgin abey

  • hiç bitmesin istediğim türden bi film , izlemenizi tavsiye ederim , tşklr @Bilgin.

  • Admin saniyeler diye bi film koymussun ona yorum yapmıştım hani daha yaratıcı filmler koymalısın diye işte bahsetdigim buydu ayrıca tekrarda sölüyorum siten gercekden mükemmel
    Teşekkürler 🙂

  • bilgin cidden helal olsun.valla ne yalan soyleyeyım sen bıze ayagımıza kadar getiriyorsun filmleri.ki ben sitenden keyif alıyorum.nedeni kaliteli filmleri yüklüyorsun, görüntü secenekleri sunuyorsun ki bu cok onemli bence.ve sen ve ekibin cok hızlısınız.öncelikle sana sonrada ekibine cok tesekkürler.elinize emeginize saglık.

  • Admin tek kelimeyle helal olsun milliyetçilik budur işte herkez sen gibi düşünse her konuda bizi kimse yıkamaz helallllll

  • iyi geceler bilgin.oncelikle film gayet basarılı.izlenebilir.fakat sahsın adına bir sorum olacak.cevap verdıkten sonra ıstersen sılebılırsın.bu dizimag yabancıdiziizle vs. gibi siteler görüyoruz ki kapanıyor.ve ben uzun suredır sitende film izliyorum.kı bedava kaliteli filmleri ayagımıza getiriyorsun.ve mumkun oldukca reklamları tıklamaya ozen gösterıyorum.senın sitenınde kapanmamasını da ısterım.fakat boyle bir cekınmen varmı kapanırmı diye veya hazırlıgın.

    Tesekkurler iyi Geceler..

    • @cem Hiçbir sıkıntım yok, nedeni YERLİ FİLM EKLEMEMEM ve telif haklarını ihlal etmiyorum kaldırıyorum o tür filmleri 1 SENEDİR YERLİ FİLM EKLEMİYORUM. kimsedende istek almıyorum siz eklenen filmlerin keyfini çıkarın.