İMDB: 8.0 ( 89.891 kişi oy kullanmıştır. ) ( 1 adaylık. ) Emekliye ayrılmış olan John Wick can yoldaşı köpeğiyle sakin bir hayat sürmektedir. Ancak başına gelen kimi olaylar onu bir kez daha suç dünyasına iter. Bu kez bu uğurda Roma sokaklarını arşınlaması gerekecektir... Başarılı aksiyon filmi John Wick'in devam filmi olacak John Wick'in yönetmen koltuğunda Chad Stahelski oturuyor. Filmin başrolünde yine Keanu Reeves'i izleyeceğiz. Filmin kadrosunda Ruby Rose, Bridget Moynahan, Ian McShane, Peter Stormare, Laurence Fishburne, John Leguizamo ve Common gibi isimler de yer alıyor. İyi seyirler filmifullizle.org

7 ay önce eklendi.

2017 Filmleri, Aksiyon, En Çok Yorum Alan Filmler, En İyi 50 Film, imdb 7+ Filmler, Suç, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 89 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • yorum yapanların çoğu bence 10 yaşını geçmemiş

  • İlk kez bir filme yorum yapıyorum. Cüneyt Arkın ile dalga geçiyorduk ya hani, adamlar 40 sene sonra kılıç yerine silahla ve teknolojiyi kullanarak saçma sapan bir film yapmışlar. Birincisini boş vaktim vardı zorla bitirdim, ikincisinin ilk sahnelerinde çüşşş artık deyip kapattım. Cüneyt babaya haksızlık yapmışız..

  • film on numara beyler canınız hiç sıkılmaz izlediğinizede değer .

  • film izledim ve tabi tahminen söylüyorum bunu film boyunca adama en az ortalama 500 tane filan mermi sıkılıyor hiç biri denk gelmiyor ama adam her attığının kafasından vuruyor.
    böyle güzel film işte anlayana tabi 🙂

  • cok sacma/cizgi film izlemek isteyen buyursun bu filmi izlesin

  • John wick 1 izleyin sonra 2 yi izleyin efsane ötesi ..

  • John wick ölümü hak etmemiş ama, ölüme maküm. Sonuçta herkes ölür onun gibilerse, sıradan ölmez.!

  • admin gülüm bu john wick’in 1. filmi neden yok sitede gülüm niçin yok ?

  • Super filim

  • mükemmel

  • mükkemmel bir film şiddetle izlemenizi tavsiye ederim 1 ve 2 yi 2 şer kez izledim gene izlereim

  • çook iyi bir film hiç bir filmi ben bu kadar sevmedim hepinize uyqun görüyorum

  • film harika tavsiye ederim izleyin…

  • bu film sırf son 5 dk lık sahne yüzünden oscar almalı. o koşmadaki sahnesi tüm filme bedeldi.

  • her şeye tamam diyeceğim ama metro da karşılıklı yönlere giden 2 kişi aynı anda aynı metroya nasıl bindi?Hala çözebilmiş değilim:))

  • xZeovanteneO nasıl bi kafa yaşıyorsun ki bu filmin altına böyle bir yorum yaptın.

  • Film çok iyi. kötü yorum yapanlara bakma izle

  • Bu filmi bekliyordum, ilk filmi harikaydı, aklımda nadir yer etmiş filmlerden biridir. 2. Si ise ilkine göre biraz geride kalmasına rağmen yinede kendini izlettiriyor, emeğinize sağlık, iyi seyirler.

  • ismail Hz. Muhammed Allahın Elçisi filmi şialar tarafından çekilmiş hayatını kendi inançlarına göre yapmışlar şia dediğimde aleviler yani iran onun için izlememeni tavsiye ederim hz. Ali nin yüzünü göstermiyorlar nedense artık ve hz. Ömeri sevmedikleri için filme koymamışlar yani gerçeği yansıtan bir film değil söylemek istedim sadece

  • Mükemmel ötesi bir film bence beğenmeyen arkadaşlar yorum yapmış film hep vur öldür kardeşim beğenmediysen neden izledin her filmin bir tarzı var

  • Bu film izlenmesi gereken filmlerin başında yer alıyor bir başyapıt

  • JOHN WICK efsanedir.. düşünmeden izleyin serisini …

  • harika !!

  • Aksiyon, Çatışma sahneleri çok iyiydi, Beğendim Heycan verici doğrusu

  • Çol iyi

  • Yine Muhteşem bir Film… Kesinlikle izleyin

  • film guzel ama birinci sı olan daha guzeldı sankı adam ısın ehlı :D:D

  • her sahne muhteşemdi.. Imdb yi haketmiş

  • bilgin kardeş hz muhammet allahın elçisi filmini yükleyebilirmisin

  • Profesyonel katiller üzerine filmler artıyor ama filmdeki adamın felsefesi yok. dünyada eşi olmayan bir profesyonelin mecburen birini öldürmesi tatmin edici değil. John karakteri adam öldürmekten bile keyif almıyor. Yani yaptığı ve yaşadığından keyif almayan bir karakter. Meydan okuyor desek zaten bir numara. Meydan okuyan da yok. film karate filmlerinin silahlı versiyonu olmuş sadece.

  • bu adama bayiliyorum ya. cok klas. film harika mutlaka seyredin.bece kult sayilabilir.

  • Konusuz, anlamsız, boş aksiyon filmi izlemek isteyenler için güzeldir. Benim için zaman kaybıydı. (10/6) (2. sınıf aksiyon filmi)

  • MUKEMMEL BIR FILM

  • kusursuz olmuş mükemmeldi.

  • Gayet akıcı bir aksiyon filmi
    Devamı bir an önce gelse de
    izlesem… (8/10)
    Emeğine sağlık Bilgin (Y)

  • şöyle filmleri beğenmiyenlere sözüm yok ama beğenmeyip aşırı şekilde kötü yorum yapanlara şaşıyorum sanki kendileri 10 oskar kazanmış gibi filmi yerin dibine sokuyorlar böyle film varmı la dünyada john wick la matrix la keanu reeves la 😀 abartmayın sevmeyenlere sözüm yok kötüleyenlere var film süper türünün en iyisi ilk bölüm neden güzeldi ilk bölümde karakter gelişimi vardı süperdi ama ikinci bölümde bize yaşamış oldukları dünyanın kurallarınıda daha iyi anlatıyorlar ve aksiyon ilk bölümden daha iyi bu filmin güzel yanıda ilk bölüm tuttu diye ikinciyi yapıp para kazanayım değil seri halinde süper bi film emek var 3. bölümüde gelir

  • Harikulade

  • Çok güzel filim devamı gelir

  • 128 kişi öldürmüş merak edenlere

  • Çok abartılı bi film. Vur kır parçaladan ibaret.filmin başından sonuna kadar bir insanın yüzlerce insanı tek başına öldürmesini izlemek isteyen varsa buyursun izlesin.

  • tarz bir flim.keanu reeves bu tür flimlere çok yakışıyor.devamını bekliyoruz artık

  • MUHTEŞEM

  • kötüydü. birinci film bile bundan iyiydi. senaryo filan yok. bam güm, pat küt, vur kır ateş et… niye bu kadar tantana? uydurma bir sebep yüzünden… hadi canım sen de!

  • Bu adamın youtube kanalı var eastergamers tv

  • Daha Önce Devam Filminin İlk Filmden İyi Olduğunu Görmemiştim 🙂

    İlk Filmin Tadını Kaybettirdiği Yer Yer Hissedilsede, Devam Niteliğinde Bakılırsa Beklentilerin Üzerinde Bir Film Olmuş.

    3. Filme Göz Kırpan Finali Var 🙂 3. Film Gelir

    İnş Spoiler Olmuştur İlk kez Kullanıyorum 🙂

  • boş zamanı değil ölü zamanı olan seyretsin veya bunu seyredecene Cüneyit Arkın Malkoçoğlu serisini izlesin daha iyi

  • 1.filminin devamını harika getirmişler bu kadar iyi beklemiyordum harika film olmuş devamı gelir.

  • off süperdi bee filmin heryeri heyecan dolu 😀

  • Mükemmel bir seri film, ilki kadar süperdi, üçüncüsünü büyük bir heyecanla bekliyorum, izlemeyenler mutlaka izlesin….

  • Tek kelimeyle efsane… İzlemeyen üzülür…

  • BENCE FRAGMAN YETER

  • 7 milyon dolar başına ödül koyulduktan sonra insanların telefonlarına mesaj gelmedi sahnelerinin en sonunda duvarda payday resmi var duvarda yani payday’e gündeme yapılıyor. 1:10:20

  • On numara be

  • Ruby rose var diye geldim john wick e hayran olarak gidiyorun

  • baştan sona aksiyon

  • Aksiyon sevenler için seyredin.

  • izlemeyen kalmasın .. mükemmelll

  • Aksiyon severler için güzel bir film.

    Kötü kısmıysa ilk film gibi güzel kurgulanmış bir senaryo beklemeyin derim. Oyuncu kadrosuna yakışır bir senaryo yok bu filminde.

    Şimdi son sahnenin amacı ne onu kavrayamadım tam olarak. Bu arkadaşın başında ki ödül olmuş 14 milyon herhangi bir ödül kalkma durumu söz konusu değil. Peki sürekli saldıran suikastçi arkadaşlar bu kontinental üyeliğinin bitme süresi ile ne diye ilgileniyor ? Oyuncu kadrosu efsane olsa da 3. sınıf senaryo var filmde.

  • boyle bir film daha yapilmadi…

  • yani bu film o kadar harika ki filmin kalitesi hakkındaki tüm övgü dolu sözler kifayetsiz kalır. Minimum 3 kere daha izlerim …

  • On numara film son dakikasina kadar her detayiyla harika 🙂
    Ama sonu onun icin kotu bitti, Galiba 3. film de gelcek bana oyle geldi.

  • Güzel, bol aksiyonlu, adam öldürmesinden gına geldi. Birincisinden daha çok keyif almıştım. Muhtemelen üçüncüsü de geliyo. Teşekkürler Bilgin.

  • Soruyu soruyorum, John Wick filim boyunca kac adam öldurdu ? =D

  • muhteşemmm

  • Muhteşem muhteşem muhteşem! Vin Diesel saçmalıklarından sonra Keaven Revees iyi geldi. Mutlaka izleyin.

  • YEmin Ediyorum Efsane bir Film hayatımda ilk kez yorum yaptım

  • adam. beton yetmez

  • bir sozle muhtesem

  • 1. serisinden daha iyi olmuş kaliteyi arttırmışlar , dövüş sahneleri diğer filmlerde ki gibi abartı değil , herşey tadındaydı mükkemmel olmuş

  • Harika 3. yüde sabırsızlıkla bekliyoruz

  • 3 gelir 🙂

  • manyak bir film, teşekkürler.

  • Aksiyonun tavan yaptığı bir film eline sağlık admin

  • Tek kelimeyle Harika nutkum tutuldu bakarken valla süper bir film her kese tavsiye ederim. İyi seyirler

  • İlk film ile aynı tadda güzel bi aksiyon filmi kaçıırılmaz

  • Mükemmel tabiki , ilk bölüm gibi ..
    Üçüncü bölümde güzel olacak .
    Tabii şu var bu siteye çok geç eklediniz.

  • Beklenenin karşılığını veren nadir filmlerden.

  • Alt yazılı ne zaman çıkacak acaba?

  • yorumları okuma direk izle filmi

  • Beklediğime Deydi… emeğine Sağlık @Bilgin

  • Çok güzel film

  • serinin ilk filmine on basmış

  • ilki kadar güzel değil birincisi daha güzeldi

  • 10 numara film. İlk kez yorum yapıyorum. Hiç düşünmeden izleyin ..

  • bol aksiyon güzel film.devamıda gelir kesin.

  • Güzel film. Adam ölüm makinası başından sonuna 200 kişiyi öldürmüştür.

  • Efsane bir film 3.film daha da efsane olucak john reizzz 😀 admin adamsın reis

  • ilk filmi daha güzeldi ama buda gerçekten cok güzel 🙂