Savaş-Fantastik türünde bir sinema filmi olan Journey To Promethea, 2010 yılında Amerika Birleşik Devletlerinde yapılmıştır. 1 saat 20 dakika uzunluğunda olan Journey To Promethea filminin yönetmeni Dan Garcia’dır. İyi seyirler filmifullizle.org

7 sene önce eklendi.

2010, En Çok Yorum Alan, Fantastik, Savaş, Türkçe Dublaj, Yabancı

, , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 102 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Görsellik ve sanat açısından berbat bir film fakat içinde mükemmel veciz sözler geçiyor. İzlemeye değmez ama dinlemeye değer…

  • 20 30 kişi ile kraliyet filmi cevirmişler ben fazla yorum yapmam ama bu filmi siteden kaldırın çünkü cizgi filmi bile bundan daha güzel
    bu film cok saçma

  • Gerçekten çok amatörce çekilmiş bir film.İzlemek isterseniz siz bilirsiniz.Ben filmi çok sıkıcı buldum.

  • İzledim ama niye izledim bende bilmiyorum

  • gerçekten kötü oyunculuklarla dolu kötü bir film

  • bosu bosuma zamanimi aldi busacmafilim

  • hayatımda izlediğim en saçma film olsa gerek boşuna vakit kaybı cok saşma , saşma , sacma

  • ne biçim film

  • şaban filmi izleyin daha eğlenceli daha güzell

  • çok ama çok saçma bir fiilmm

  • Bu kadar saçma sapan bir film izlememiştim…. Zamanın boşuna gitti…

  • Bu kadar berbat bir filmle bu yaşıma kadar ılk kez karsılastım berbat :S
    Bizim arkadaslarla aramızda cektıgımız eglenmek amaclı vıdeolar bıle daha kalıtelı
    Bilgin kardeş derhal kaldır bu fılm ı :))

  • Zaman Kaybı

  • bune bee saçma saçma saçma size önerebileceğim filim tanrıların savaşı filmin adı : ölümsüzler

  • filmin konusu güzel ama bölüm ve sener yo biraz eksik ama iyi idi

  • bilgin emeğine sağlık süpersin…
    yalnız halis demir gibi beğenen arkadaşların yaşı kaç merak ediyorum 😀 :S

  • begendim tavsiye ederim

  • sacmalık eskı tombıxs cızgı kahraman dızısı hata tom ve jerı bundan yuzlerce kat guzel

  • Segili arkadaslar Sakın film afişine aldanmayı. sacmalıklarla dolu bir film anlatmaya değmez.okadar cok vaktiniz varsa cizgi film izleyin daha mantıklıdır..

  • Arkadaşlar Siteye Yakışmamşı yok Bilgin buraya Piyasadaki Butun Filmleri Ekler. secmece yapmaz bildigim kadarıyla.

  • hahah:D yerlere yattım ya annelerden oluşan bi ordu kuran kral 😀 rezalet cep telefonuyla çekmişler mübarek xD

  • izlemeye deymez

  • sitenizi çok begeniyorum ama bu film çok boş bi film boş vaktiniz olsa bile izlemeyin

  • bosu bosuna ızledıkk 15 kısı kralıyet fılmı cekmıss cuneyt abımızın fılmlerı daha ıyı 😛

  • cizgi film izle daha güzel 😀

  • malak gibi izledik işte

  • Boş Vaktiniz Varsa Yapmacık Bir Film İzlemek İstiyorsanız Buyrun İzleyin…

  • hayatım boyunca izlediğim en saçma film harcadığım zamana yazıkkkk

  • Bilgin say tarafta bir sohbet alanı olsa bizde hangı fılm guzel hangı fılm kotu ogrenırız boyle birşey yapma şansınız olursa gerçekten çok guzel olur

  • saçma saçma basit yavan…..

  • tek kelimeyle berbat 😀

  • bu ne ya izlemeyn arkadaslar

  • çok saçma ve igrenc konusu bile belli degil berbat admin ltfn bu filmi sitenden cıkar

  • bilgin filmleri eklerken imdb puanlarınıda ekleyebilirmisin ? teşekkürler

  • Emek etmişsiniz teşekkürler ama saçma filmler listesinde ilk 5 giricek bir fil

  • Saçma ötesi s iteye hiç yakışmamış bu film.

  • ya bana güzel bi macera filmi tavsiye eder misiziz

  • cok guzel film di tskler

  • bu kadar saçma bi flm olamaz izlemeyin igrenc ötesi :/

    yinede tşkkürler bilgin

  • bazıları admine takla atıyor sanki biz admin için yorum yapıyoruz bu filme iyi diyenin gram zevki yoktur bilgin eline sağlık ama film gerçekten çok kötü kurgulu

  • lütfen böyle ucuz basit filimler yayınlamayın

  • bi grup ark kitlesinin mah arkasında cekktiği flim gibi izlediğime pişmanım

  • gercekten güzel ve kalşıtelı bır sıte ve fılmler mükemmel be herzaman buraytı tercıh edıyorum sızede tavsıye ederım

  • filmler nie açlmıyorrr

    • @yavuz Playerle ilgili bir sıkıntı çıktı Sorun giderilmeye Çalışıyor

    • @yavuz Playerle ilgili bir sıkıntı çıktı Sorun giderilmeye Çalışıyor.

  • çizgi film izlemek isteyenler izlesin…

  • ilk defa bir filme yorum yaziyorum ..boş vaktin varsa bile izleme 😀

  • cok sacma bir filim bence,,,

  • off çok saçma 10 15 kısı yı toplamıs saçma sapan bı fılm yapmışlar işte

  • Sacmalamişlar resmrn bence boşa vakit harcamayin hic bir ablam icermi..

  • Bilgin kardeşim siten çok güzel yaklaşık 1 – 1.5 yıldır takipçiyim ellerine , emeğine sağlık.

  • çok dandik bir film 😀

  • selam site sakinleri basta bilgin olmak üzere bütün site calisanlari ve sitede film seyredenlerin kurban bayraminizi cani gönülden kutlar her bayrama saglikli neseli ve kedersiz girmenizi cani gönülden dilerim birlikte nice bayramlara.

    • @tayfun teşekkürler Seninde Kurban bayramın mübarek olsun 🙂

  • bilgin ip man 2 yi de tr dublaj olarak koyarmısın ???

  • güzel diyemiyorum biraz cok garip yapmışlar bizim türk filmleri bile bunlardan iyi gibi

  • bılgın bu delı dumrul 2 noldu bırader ya 8 ay oldu cıkalı hıc bıyerde yok bı bılqın warmı bırader bılqılendır bızı ?

  • dar bir büütçe ile yapılmış bir film daha ucuz film türkçeye çevrilmesi bile hata

  • başarılı çalışmalar içerisindesiniz bu yüzden sizi tebrik ediyorum. ve sizden birşey rica etmek istiyorum türk film i bölümünü biraz daha genişletirseniz sevinirim teşekkürler…

  • türünün en saçma örneği 🙂

  • Cok kotu bir film 1/10, emege saygi 🙂

  • Çok sıradan bir öykü + Son derece kötü bir şekilde kurgulanmış..! Vasatın çok altında kalıyor. 3/10..!

  • bilgin abi süpersin abi akşamdan sabaha kadar filim izliyorum filim gerçekten iyi bazı arkadaşlar saçmalamıs sen onlara bakma emege saygı….

  • ya kardesım ne kadar bos konusan ınsanlar war burda ızle fılmını otur otur dugun yerde sacma sapan yorumlar atıp durma kendınıze saygınız yok mıllete olsun barı… bılgın cok guzel sıte hersey ıcın tsk ederım..

    • @KundeX Teşekkürler 🙂

  • fantastik teşekürler

  • sadece şunu diyebilirim. 10 dakkasını seyredin zaten ondan sonrasını seyretmezsiniz.

  • Bilgin kardes 1 ricada bulunucam — lutfen – ”’Arn-The knight templar”‘ filmini yuklermisin… cok guzel bi film .

  • emeğinize sağlık ama film çok kalitesiz boşa zaman kaybı

  • harika bir film bence izlenmeye değer tşkrler payşasım için

  • BİLGİN 2 YILDIR TAKİP EDIYORUM BU SİTEYI ÇOK GÜZEL İLERLİYOSUN ELLERİNE SAĞLIK KARDESIM

  • bilgin bana zaman söyle ne zman mesela en geç ne zaman

    • @nefise zaman veremiyorum

  • beastly fılmının turkce dublajını hazırlarsan sevınırım bılgın abı 🙂

  • Ya abi Senden bi ricam olcak Deli Dumrul 2 i koyarmısın Ya Cok merak etıyorum Şimdiden Teşşekkurler…

  • bilgin bey lütfen küp 1-2-3 felekten bir gece 2 türkçe ateşten kalbe akıldan dumana jason oynuyor ve geyik muabbeti bunları ne zman yüklüycen rica ediyorum..

    • @nefise En kısa sürede Yayınlamaya çalışacağız Teşekkürler. 🙂

  • zaman kaybı . Teşekürler

  • inşallah sabırsızlıkla beklicem

  • Film güzel görüntüde cok kötü degil.
    Tesekkürler Bİlgin bide çılgın çocuklar serisini eklersen sevinirim .

  • Bilgin niye kötü filmler çekiyorsun hepsi senin suçun senden ötürü 🙂

    • @ormanciii Filmleri ben çekmiyorum malesef 🙂

  • walla kardeşim siten çok güzel 50 ye yakın film izlemişimdir.ama partlı olması çok kötü hacı.o yuzden artık bırakdım kardeş.tek part filmi yüklersen sevinirim reis…

  • Film vasat ama bilgin emeğinin hakkını veriyorsun.. ha bide Conan The Barbarian türkçe dublajı ne zaman gelcek 🙁

    • @Engin Çok yakında çıkar sanırım Teşekkürler.

  • filim harıka olmasada seyredılır sag ol bilgın …demir kardeş ilk parkı seyrettim kotu demişin kapasite yuksek galba filimin tamını seyretmeden kotu demek..

  • cocuklar bile bu filmi izlemekten sıkılır yaa :)) madem bütçe ayırıp flim yapıcaksınızda ne diye biraz gercekcilik koymazlarki anlamıyorum :)))

  • Bilgin Kardeşim Deli Dumrul 2 Hop Dedik Hiçbir yerde yok vizyona gireli Hal Oldu En Kısa Zamanda Yuklermisin ?

    • @İsmail Yerli filmleri sinema’da izlendik’ten sonra eklemeyi uygun buluyorum. Nede olsa Yerli yapım ve Emek var o kadar paralar harcanıyor Bizde Saygı duyuyoruz Anlayış göstereceğinize eminim. 🙂

  • @Bilgin Adamın Ham Maddesisin Kardeşim Ya 🙂

  • ben bu sitenin bilginin 2 yıldır takipçisiym lütfen emege saygısızlık yapmayın arkadşlar… bilgin kendini artık aşıosun çok sistemli iş yapıosun teşekkrler…:)

    • @kübra Teşekkürler Keyifli izlemeler 🙂

  • @demir, filmin kalitesiz olmasıyla Bilgin arkadaşın ne suçu var ? burası film sitesi arkadaşım.kötü olsada iyi olsada yükler 😀 site kalitesi düşüyormuş yaa 😀 hay allam

    • @Fırat Teşekkürler 🙂

  • Bilgin kardeşim ” ÇELİK YUMRUKLAR” filminin TÜRKÇE DUBLAJINI yada en azından alt yazılısını ve ” ATA DEMİRER” in internete yeni düşen stand up show unu yayınlarmısın.

  • filmin yönetmeni acemi oyuncular acemi :)) tşk bilgin

  • sacma bir film tawsıye etmem sadece 10 dakkasını izledım yınede siz bılırsınızz aslında yorum yazmaya bıle degmez

  • cocuk film mi teşekkürler bilgin

  • saçma. 🙂

  • Fılım Guzel Arkaaslar ızlmenızı Tavsıye Ederım <3

  • 1. parta baktım berbat ötesi film..emeğine saygı gösteriyorum admin arkadaşım ama izleyerek atarsan filmleri iyi olur site kalitesi düşüyor…..10/2