İMDB: 5.9 ( 1 ödül adaylığı. ) Yakın gelecekte, sıradan bir kadının kaderi, Evrenin Kraliçesi'nin öldürülmesi için hedef haline gelmesiyle tamamen değişir. Jupiter Jones (Mila Kunis), gece göğünün altında, kaderinde büyük şeylerin olacağını belirten bir takım işaretlerle doğmuştur. Jupiter, rüyalarında yıldızları ve muhteşem yerler görürken, gerçekte insanların evlerini temizleyen bir hizmetçidir. Ancak genetik olarak asker olarak tasarlanmış Caine (Channing Tatum), Jüpiter'i bulmak ve onun kaderinde yazılı olan müthiş geleceğine taşımakla görevlidir. İyi seyirler filmifullizle.org

2 sene önce eklendi.

2015 Filmleri, Aksiyon, Bilim Kurgu, En Çok Yorum Alan Filmler, Macera, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 253 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • gayet iyiydi

  • Arkadaşım, zaman kaybı olduğunu düşünebileceğin kadar kötü bir filmse eğer niçin sonuna kadar izliyorsun ? Ha madem 2 saat 7 dakika izliyorsun bu kadar kötülemeyeceksin filmi. Bence çok hoş ve bilim kurgu severlerin eğlenerek izleyebileceği bir film. Channing Tatum hayranı olarak, tadından yenmez

  • Zaman kaybı sadece zaman kaybı hayatimdan 2 saat 7 dk çalındı öyle yani.

  • BILIMKURGU SEVIPTE BAKMAYAN AYIP EDER HARIKA BIRSEY

  • Harika feci veee süperdi oyuncular kurgusu muteşem soluksuz izledim!

  • Ergen seviyesinde bir film, yoklukta izlenir.

  • Herif çok yakışıklı onun haricinde idare eder ama herif çok yakışıklı ve herif çok yakışıklı.

  • 10 NUMARA BEŞ YILDIZ İMDB NEDEN DÜŞÜK ANLAMADIM EN AZ 7-8 ARASI OLMASI LAZIM

  • Bilgin Bey ilk öncelikle yüreğinize ve emeklerinize sağlık.Genel olarak kötü yorum yapan kardeşlerime,ablalarıma ve ağabeylerime seslenmek istiyorum.Bizler bilim-kurgu kategorisinde çok geri planda kalmış bir toplumuz.İzlediğimiz yerli dizilere ve filmlere baktığımızda bilim-kurgu anlamında üzülerek söylemek isterim ki sıfırız.Bu ve bunun gibi yapıtlara ilk başta saygı göstermeliyiz.Maalesef ki bazı art niyetli şahıslar kendilerini OSCAR Jurisi sandığından dolayı bizleri bu zevkten mahrum etmeye çalıştığını gözlemliyorum.Konu iyi ya da kötü yorum yapmak değil asıl konu Yönetmenden daha iyisini yapabileceğinizi düşünmeniz.Saygılarımla…(İyi seyirler.)

  • Mükemmeldi . Sevdigim oyuncuları izlemek muhteşemdi .

  • bi kaç eksikleri dışında güzel film izlerken sizde eksikleri farkediceksinizdir eminim ne bu güven ne cesurluk diyeceksinizdir bir şeyler eksik ama sürükleyici heycan dolu bir film

  • Son derece güzel bir film diyemem , izlenmesi zaman kaybı bence

  • Olmuş ama olmamış dediğim bi film oldu ne çok sıkıldım ne çok zevk alarak eğlendim.Başrol oyuncusu(Mila Kunis) hiç ama hiç başarılı bir oyunculuk gösterememiş sanki hayatında 500 defa uzaylı görmüş gibi tepkiler verdi.Herkese çok çabuk güvendi.Öyle bi karakterin daha duyguları dışarda oynaması gerekirdi.Kurgu olarak iyi fakat eleştrilmesi gereken yönlerde var tabikide.Yinede emeğe sonuna kadar saygı film yapmak o kadar kolay bir iş değil sonuçta.

  • Açıkçası kötü yorumlar almış ancak bilim kurguyu seven her insanın seveceği türden bir filmdi.Bilim kurguyla aranız yoksa saçma geliyorsa sevmiyorsanız izlemeyin izlediysenizde kötü yorum yapıp milletin izlemesine engel olmayın !

  • Haksızlık ediyorsunuz! Film kesinlikle kategorisinin hakkını veriyor, güzel kurgulanmış ve kadrosunda harika… Aksiyon sahneleri yerinde ve etkili, devlet dairesi bürokrasilerine göndermeleri çok iyiydi :D, kısaca kesinlikle vakit kaybı değil, aksine keyifli zaman geçirtecek bir film. 😉

  • Güzel bir bilim kurgu filmiydi ilginç bir konusu var izleneminizi tavsiye ederim.

  • çok güzeldi.emeğinize sağlık.sağlam bir bilimkurgu

  • tırt…

  • böyle güzel filmler her zaman gelmiyor bunlara bari kulp bulmayın film on numara beş yıldız.

  • ya ben bu mila kunise bayılırdım ama bu filmde o kadar iyi görünmüyor. tamam film güzel, eğlenceli ama mila kunisi bayıla bayıla izlemedim kendine ne yapmış bilmiyorum ama kötü görünüyor ya

  • Film kesinlikle bilim kurgu değil bilim kurgu ile alakası yok ancak macera aksiyon filmi olarak beklentilerinizi karşılar.

  • film güzel

  • izlenebilir değişik….

  • bilim kurgu sevenler izlesin diyen yorumlardan dolayı izliyorum sonra film hakkındaki yorumumu paylaşcam 🙂

  • gayet güzel bir film herkeze tavsiye ederim hem içinde aşta var herkeze iyi seyirler

  • kesinlikle zaman kaybı, rezalet

  • yıldızlararası gibi bir yapıttan sonra seyretmek bir hataymış anladım.Tam bir ergen bilimkurgu diyebiliriz….sıfır beklenti ile seyredilirliği ve akılda kalan fazla bir şey olmasada popcorn ile iyi gideceğini söyleyebilirim..:)

  • bu kadın çok kötü bir oyuncu ve yanındaki çam yarması da öyle…onun dışında seyredilebilir…:)

  • Filmi beğenmeyenleriniz var, zevk meselesi bir şey diyemeyeceğim. Fakat oyunculara bile laf etmişsiniz. Ne kadar az film izlediğiniz, film kültürünüzün olmadığı belli. Channing Tatum ve Mila Kunis yani bunlar. Boru değil. Ve filme gelirsek, izlediğim en iyi film diyemem tabi ama efektler, kurgu olsun gayet başarılı. Senaryo biraz daha etkileyici olsaydı, tadından yenmezdi.

  • temiz güzel aksiyon bilim kurgu izleyin.

  • Güzel keşke seri olsa.

  • çoğu saçma filmden kat kat ustun bence izleyin derim…

  • güzel bir film. bilim kurgu dan hoşlananlar için ideal. emeği geçenlerin eline sağlık. teşekkür ederim.

  • aslında konu sacma sapan olsada, erkek oyuncunun sergıledıgı performans, ve tabı gorsellıklerdekı kalıte ızlene bılır ve keyıf edıle bılır bır fılm olmasını saglamıs,
    basarılı bır yapıt, yonetmenını tebrık ederim.

  • Tam bir bilim KURGU filmi. Biraz fantastik te denebilir. Gravity ya da Interstellar gibi filmlerin yanında sonük kalır, Matrix gibi flimlerin yanında ise adı bile anılmaz bu filmin. Ufuk açıcı bir film değil pek. Ancak berbat bir filmde değil, 6,5/10 yeterli bu film için. Görsel efektleri iyi, bazı ufak tefek göndermeler anlamsız kaçmış olsa da vermeye çalıştığı ana fikir durumu kurtarıyor. Fizik kuralları açısından bazı hatalar olsa da normal bir izleyicinin gözüne batacak kadar değiller. Eğlenerek izlenilebilir.

  • “Fall in love” “aşka düşmek” olarak çevrilmiş. hiç güleceğim yoktu 🙂

  • bilim kurgu efectlerine cok uğraşılmış.senaryosu,oyunculuğu,ve enerjisi olmayan için boş bir film.hayalkırıklığı

  • bu film eğer bir yemek olsa bir yemek olmakla kalmıyıp tam bir ziyafet olurdu kesinlikle izleyin asla zaman kaybı değil ama jüpiter in şaşırmaması korkmaması biraz direk inanması biraz garip gelebilir onun dişinda zevkle izliyeceksiniz

  • Türkçe Dublaj Bekliyoruz

  • soluksuz izledim bence 10 üzerinden 9

  • Ben filmi çok beğendim. O botlardan ben de istiyorum ve tabi bir tane de Channing Tatum alayım 🙂

  • effect lere bisi demiyorum ama oyunculuk var hemde süper diyeni akla mantığa davet ediyorum 🙂
    Ateş gücünün tavan yaptığı bir sahnede “sola kırmak” 😀 Nasıl birşey olsa gerek acaba 😀 filmde evren bilgisinden kopulmadan yansıtılan birçok şey var. Puanım 6,5 ti ama filmin sonunda hatun kişi randevum var dediğin de “adı ne”sorusu en son geldi yaaaa işte ordan 0,5 kırdım 😛 yerden yere vurmadan şunu söylemek istiyorum. Bilim kurgu ve fantastik alevli meyve tabağı misali ortaya karışık bir film, hasret kaldım diyenler seyretsin. Rahatsızlık yaşayacak birşey yok izleyin keyif almaya bakın 🙂

  • cok guzel harika, bayildim.

  • Filmin başında babasını anlatan kadının söylediklerine inanmayın sakın ha! İngilizler asla insanların iyi yönlerini görmezler, Açıklarını görürler ve kullanırlar sömürürler. Tarih bunun ispatlarıyla doludur…

  • super kurgu

  • film harikaydı tek kelimeyle bayıldım. bilim kurgu severler sakın kaçırmayın derim 🙂

  • Bilim kurgu filmlerini bende çok severim hayalperest ve maceracı bir kişiyim. Uzay yolu filminin en başından tutun en sonuna kadar izledim. Oyuzden bu filmi eleştircem için kimse konuşmasın. Bu filmde Jupiter bir anda dünya dışı varlıklarla tanışıyor ve nasılsa hiçde korkmuyor bıranda uzayın dışına gidiyor sankı daha önce gıtmıs gıbı hıc şaşırmıyor sonra hayatında en fazla 10 dk sohbet etmıs kısıyle evlenmeye karar verıyor nasıl bir güvense. Bilim kurgu yönünden birşey diyemem ancak bırazda gerçekçilik olsa güzel olurdu. Film çok yapmacık olmuş. Son partına dayanamadım kapattım. Bakmakla görmek arasında fark vardır sizler sadece bakarsınız. ama ben baktıgm fılımde görmeyide isterim.

  • güzelde değil kötüde değil bilimkurgunun da mantıklı olanı tercihim fazla fantastik olmuş bilimkurgu filmlerinin kıt olduğu bu zamanda mecburen izlenebilir

  • Merhaba. Saçma diyenler lütfen Bilim Kurgu kategorisine tıklamasın hatta Bilim kurgu ve Fantastik kelimelerini lügatinden çıkartsın. Bu yorumla ben sinema severim diyebiliyorsunuzdur sanırım. Hani al bu ekip al bu senaryo al bu kurgu al bu kamera deseler çekebileceklermiş gibi konuşuyorlar. Yeşilçam film(!)leriden başka bir filme yorum yapmayın lütfen yormayın insanları.. Bilim Kurgu ne bi öğren mübarek..!! Sorsak bilim kurgu nedir bilmez kalkmış saçma diyor he gülüm saçma he canım saçma..

    Film için bir arkadaşın bahsettiği gibi yan karakterler için dahi başlıbaşına bir film çekilebilir. Kurgu ve olayların akışı güzel. Bilim Kurgu ssevenler için kaçırılmaz bir film.

  • stargate serileri başta olmak üzere; bilim kurguya aşina olanlar için, nefis bir filmdi, aksiyon da üzerinde kaymak olmuş.

  • senrst. filmi tanrının arabaları kitabından uyarlamış.

  • bilim kurgu hayranları için mükemmel bir film, negatif yorumlara kulak asmayın pozitif olanlar doğrudur.
    bir bilim kurgu filminde olması gereken her şey var.

  • Gayet başarılı aksiyon dolu bir film izlemenizi tavsiye ederim ,emeğinize sağlık

  • açıkçası çok güzel ve hoş bir film. konusu çok kurgulayıcı ve etkileyici izlenmeye değer bir film

  • ben sevdim izleyebilirsiniz sıkmıyor açıkcası

  • güzel fılm izlenmelı bence..

  • adamlar filmin konusunda uçmuşlar resmen

  • 2- 3 film izleyen diye yorum yapan arkadaş ben bilim kurgu severim yıllarcada sayısız film izledim buradaki kızın oyunculugu olsun kurgu olsun hiç begenmedim..begenneyenlere laf atan bok cuvalları herkesin zevki farklıdır sırf filmi begendiniz diye begenmeyenlere laf sokmaya calışmayın insan olun..begenmeyenelere cebinizden para mı cıktı diyenelr sizince binizden ne çıktıda zorla film begendirmeye calısıyorsunuz..berbat bir film..watchowski kardeşler guzel film konuları buluyor ama senaryo zayıf bir matrix olmuyor..basroldeki bayanın neden benim peşindeler vır vır diyalog bolumunu tekrar izlesinelr ne kadar sırıttıgını belki anlarlarda begenmeyelenlere laf yetiştirmye kalkmazlar..

  • cok muhtesem bir bilim kurgu olmus izleyin derim

  • YORUM YAPMAYA GEREK YOK BU FILM 10 UZERİNDEN 8,5
    MUHTEŞEM BİR SENERYO ÇOK GÜZEL BİLGISAYAR EFEKTLERİ BAŞARILI OYUNCULAR
    KESİNLİKLE İZLEYİN
    BU FİLMİ BEĞENMEYEN SORUNLU BİR KİŞİLİKTİR

  • Iyi seyirler .Bu sitede emeği geçen herkese tekrar tekrar tşk ederim.

  • (spoiler) Filmin konusu güzel. Uzun yaşamak için insanları öldürüp , özütleyip bunları kullanarak vücutlarında meydana gelen yıpranmış ve zarara uğramış doku, dna , artık ne varsa yenileniyor. Bunları yapan ise bizim tabirimizce nüfuslu kişiler ama bu kişiler uzaylı . Zamanı gelince tüm insanları öldürüp bunun için kullanacaklar. Tabi bunu yapan kişiler aynı bizim gibi insana benziyor ama uzaylılar. Film nasıl diyeyim galaksinin koruyucuları gibi ama biraz daha kötü ondan. Emin olun filme daha fazla zaman ayırsalardı ödül bile alabilecek bir film. Ama kısa tutulmuş. Filmin 2’si 3ü 4ü çıkabilir. Tahminimce çıkacakta. Bu seferde bu tohum bırakma işi(filmi izleyince anlıyacaksınız) nasıl oldu felan anlatılacak. Eksikleri fazla hatta filmde kesilen sahneye bile şahit oldum. Kesildiği çok belli ya da o sahneyi çekmemişler. Eğer canınız sıkılıyors ve hoş vakit geçirip farklı bir tarz film istiyorsanız buyurun izleyin derim. 10 üzerinden 6.8

  • Film bir başyapıt değil elbette, Aksiyon sahneleri ve efektleri gayet başarılı. Enteresan bir konusu var, tavsiye edilir, tşkler.

  • bilim kurgu sevenlerin soluksuz izleyeceği bir film sınırların ötesinde,konusuna gelince bunlar tanrıları oynuyorlar… konusuna takılmadan izleyin derim.çok iyi para harcamışlar, bilgin emeğine sağlık teşekkürler

  • ben daha filmi izlemedim bazısı çok iyi bazısı çok kötü demiş izlesem mi izlemesem mi bilemedim

  • Berbat bir film adına ve reklamlarına aldanmayın fastastik filmlere bayılırım bu beni resmen uyuttu oyuncularda iyi değil vakit kaybı

  • akıllara zarar bir film… bilim kurgunun resmen dibine vurmuşlar… 10 üzerinden 9,9 kaçırmayın derim…

  • bu ne biçim bilim kurgu filmi ya çok basit ve ucuz bir film konusu bile belli değil oyuncalar zaten başlı başına bir felaket izlemeye değmez kesinlikle.

  • Bu film nasıl bilimkurgu filmi oluyor ki? Efektler ya çok hızlı ya da çok puslu karanlık. Konu fantastik, ütopik. Diyaloglar basit ve çocuksu. Yetişkinleri tatmin edeceğini düşünmüyorum. Gençleri bile zor tatmin eder bence bu film. Ben yarıda bıraktım.

  • IMDB puanına aldanmayınız. Film sıkılmadan izleyebileceğiniz ve konusu ile sürükleyici. TAVSİYE EDERİM.

  • Teşekkürler filmifullizle Gayet güzel bir film keyif alacağınızdan emin olabilirsiniz Herkeze iyi seyirler …

  • Film gayet güzel Mila Kunis in gereksiz erotizmi filmin zayıf yönleri. Artısı ise senaryosu. sonuç olarak 6/10. Sıkılmazsınız.

  • Heycan ve aksiyon dolu bir film olabilir ama saçma bence seyredilebilir ancak konusu ve yapımı bakımından 16,- ve alt yaşları için.

  • Bekledigim kadar iyi değildi yinede emegine saglik

  • 2 yıldır burdan fılm ızlıyorum 1 kere bıle yorum yapmadım ama film gerçekten de iyi üst düzeyde kalıteli olduğunu soyliyebılırım.tavsiye ederim

  • Arkadaşlar: film seçerken yorumlara imdb puanlarına bakmayın herkesin zevki farklıdır. Aksiyon dolu, görsel efektleri harika bir film, sinemada izlemiş olmanızı yeğlerdim ancak o zaman filmin kalitesini anlayabilirsiniz. Senaryo biraz zayıf bu anlamda vasat ancak aksiyon bitmiyor. Bence olması gereken puan 6.5/10.

  • bu siteye giriyorsanız bu filmi izlemeden geçmeyin dostlarr !!!

  • Film berbat. Subliminal dolu iğrenç illimunati saçmalığı.

  • gercekten heycan dolu bı fılm hep demısımdır uzaylılar bıze nıye saldırsın dıye hersey bolca zaten var uzayda helekı yıldızlar arsı seyahat edebılen bı ırk ıcın herseyı elde edebılır maden olarak genetık olarakta dunyada okyanusta sureklı kendını yenıleyen canlılar kesvedıldı dusununkı yıldızlar arası yolculuk edenler neler bulur yanı bıze savas acmalarını gerektırıcek bı durum oldugunu dusunmuyorum heycan dolu guzel ızlenır bı fılm ama hasat mevzusu bıraz sacma

  • Etkileyici bir Film Yalnız Bazı Eksikleri Var tabiki Kurgu Biraz Zayıf olmuş 90 lı filmelr gibi kurgusu nerdeyse Gerçekleşmesi Zor bir konu seçilmiş Günde 17 Saaat Film syreden biri için Çok Basit kalıyor Ve Sonu çok basit bitişi de Bitiş gibi değl Başlangıç Gibi olmuş Zekice Hazırlanmamışsada Hareketli bir Film Tekneoloji Yüksek olarak Gösterilirken bile Çok Gereksiz Eklentiler var Üst Düzey Bir Teknolojide Geri kalmışlık gibi.Kurguyu İyi Oturtamamoşlar VE Hayal Üzerine Kurulu Bilimle Pek Alaklı değil

  • Arkadaşlar: film seçerken yorumlara imdb puanlarına bakmayın herkesin zevki farklıdır. Aksiyon dolu, görsel efektleri harika bir film, sinemada izlemiş olmanızı yeğlerdim ancak o zaman filmin kalitesini anlayabilirsiniz. Senaryo biraz zayıf bu anlamda vasat ancak aksiyon bitmiyor. Bence olması gereken puan 6.5/10.

  • bilimkurgu filmleri sacma bulan arkadaslar biriniz bilimkurgunun ne demek oldugunu bana söylemesi mümkünmü acaba?

  • Filmini 2.si çıkabilir gibi geldi bana.

  • Insanlık yükseliyor, yakın çok yakın..

  • Az daha bazı filmden anlamayanlar yüzünde filmi es geçecektim. Sırf filme harcanan emek için izlenmeli. Ayrıca bürokrasi sahneside filme ayrı bir tat katmış.

  • Ana karakteri bu kadar zayıf olan bir filmde bütçe görsel efekt pek konuşulmaz..

    Yazık etmişler mis gibi senaryoya romantizm düşkünü bir majeste yüzünden 🙂

  • lafa gelince hepimiz birilerine makam mevki sevdalısı diye çamur atıyoruz ama ”gezegenin sahibi”olma sözü bile nasıl hoşumuza gidiyor varyaa

  • Erhan, hay ağzına sağlık. süper konuşmussun

  • green lantern filmi gibi ama daha farklı. en azından teknolojinin kaynağına dair ipucu veriyorlar. kimi filmler ‘biz bunu icad ettik’ deyip açıklama ya da düşünmeye yer etmeden ortaya atıyorlar. en azından düşnülmüş. bilim kurgunun yanına biraz macerada koymuşlar. imdb’nin puanlamasına bakmayın. ne filmler 7.5’i almışlığı var.

  • bu bilim kurku olmamış 10üzerinden4 anlamsız geldi karman çorman bi film olmuş ama tam bilim kurgu sevenler için yeterli olabilir

  • mila kunis gibi bi oyuncu olduğu için izledim fakat gerçektende güzeldi biraz önce okuduğum yorumlarda bi arkadaşımızın dediği gibi karakterlerin alt metinlerinden yeni film bile çıkabilir başarılı Emeğine sağlık yine admin.

  • Admine çok teşekkürler. Yorumcularsa birbiriyle takışmaktan hoşlanıyor olmalı :))
    Bilim kurgu ve aksiyon sevenler için oldukça hoş bir film. Alın çayınızı çeşmenizi keyifle izleyin.
    Fikir edinmek için fragmanda izlediğinizden daha iyisini bulacaksınız.

  • Offf diyorum süper ötesi !!! tabii bence 🙂 teşekkürler @bilgin can….

  • açıkçası arafta kaldım.beğendim diyemem ama beğenmedim hiç diyemem. sıkılmadan izledim. fakat sürekli soru işaretleriyle seyrettim filmi. bu kız niye bu kadar meraksız. ben olsam bin tane soru sorardım dedim 🙂 çok karmakarışıktı yav. ama sonuna kadar merakla izledim mi izledim. bilemedim…

  • yahu nerenizle izliyorsunuz filmi anlamıyorum adam demiş evrenin sahibisin ama para pşindesin saçma bi film para değil zaman peşindeler kardeşim diğeri demiş çizgi film abi anlamıyorum sizitüm türk sektörünü toplasan bu grafiklerde film yapamaz be ne beğenmez adamlarsınız tek ve ilk en iyi efekt cem yılmaz kullandı oda bir kaç dakikalığına bir filmde artık insanlar o efekti dizilerde kullanmaya başladı bu kadar geri bi teknolojiye sahip olup bu kadar eleştiren bi toplumda tek sizi gördüm açıkcası.

  • erhan kardeşe katılıyorum gerçekten…

  • filmde mantık aramayın.gerçek hayattan soyutlanıp filme adapte olunca birazda olsa mantıklı geliyor.gelecekteki teknolojiyi filme iyi aktarmışlar.baya uçuktu kötü değildi ama iyide sayılmazdı imdb puanı yerinde olmuş.emeğe saygı

  • Transformanstan ozenilip saçma bi çizgi film keyfinde (emeğine sağlık)

  • Arkadaşlar, IMDB puanına aldanmayın, gayet izlenebilir standart üstü bir film. Öncelikle ilk başta sadece Dünyadan birisinin, karşısındakine çok aşırı şaşırmadan ve diretmeden bambaşka bir gezegenden birisi olduğuna inanması ve bir kaç nokta hızlı atlanmış ama onun haricinde gerçekten sağlam bir bilim kurgu. Yönetmenler Wachowski kardeşler, Yapım Warner Bros, Oyuncular malum; bence bu kadar kötülenmeyi hak etmiyor.

  • MUTLAKA İZLEYİN KONU BİRAZ ABARTILMIŞ GİBİ GELEBİLİR AMA ÇEKİM VE AKSİYON SÜPER…..

  • Evrenin sahibisin gine para peşindesin çok saçma olmuş kurgusu ve en saçmalıklardan biriside bilimkurgu aşk ancak bizimkilerden beklerdim ama hollywood da yapabiliyormuş .olmamış kardeşim

  • tek saniyesi bile izlemeye değer mila kunis kusursuz

  • eğer ki 1-2 film izleyip bu olmuş bu olmamış diyorsanız konuşmamanız daha hayırlı. günde en az 3 film izleyip takipte olduğum 35 tane yabancı dizi var. eğer ki kaliteli mi değil mi diye sorarsanız anasının gözü bir kalitede. konusu derseniz dünyada başlayıp farklı gezegenlerde devam edip tekrar dünyada bitiyor. her karakterin alt metinleri çok iyi. düşünsene abi genetiği değiştirilmiş fakat öbür yandan sürüsünden ayrılmış insan kurt karışımı bir avcı kendinden habersiz olan bi majesteye yardım ediyor. ulan sırf yan rol üzerine yeni film çekilir. de ki, ben bilim kurgu sevmiyorum filmi beğenmedim. ama gelip de bu film olmamış dersen allah adamı çarpar yemin ediyorum.

  • çok güzel

  • Bu filmin neyini beğenmediniz anlamadım. Ne güzel film. Sanki cebinizden para çıkmış gibi konuşuyorsunuz. Bulmuşsunuz bunuyorsun. El insaf yani bu kadar olumsuz tepki anlamsız.

  • film çok güzel filmi beğenmeyenleri anlıyorum bıraz abartılı ammavelakin film on numara bes yıldız konusu muthıs

  • Öncelikle yorumlara bakarak az kaldı bu filmi izlemeyecektim bilader ile oturduk başladık sıkıntıdan izlemeye kötü yorum yapan gençlere sesleniyorum Filmin konusu BİLİM KURGU adı üstünde bilim üzerine KURGU yapılmış KURGU bu filmi izlemeyen tırnak içine alıyorum “film izlemesini bilen” kişi çok şey kaçırmış olur. 2. si olacak gibi geldi ayrıca.

  • ben kolay kolay yorum yazmama ama gerçekten bilim kurgu hayranlarının seyretmesi gereken bir film

  • adamlar türk dizilerini almış uzayda 2 saate çevirmiş.Filmin yarısını seyredip sıkıldım. İzlediğim kadarıyla Aşkı Memnu ve Bu Hayat Benim in uzay versiyonu, oğlu anasıyla evlenmek ister, aslında o galaksinin kraliçesidir. Başkasına aşıktır öbür oğlu anasını öldürmek ister falandıda filan. Yönetmene lafım yok elindeki senaryoyla iyisini yapmaya çalışmış ama o senaristlere hollywood a bidaha film yaptırmazlarsa bizim ülkede hayatta aç kalmazlar.

  • sinemada 3d izlemiştim daha keyifliydi film izlenir

  • abi bu nedir ya berbat bir film komedi 🙂

  • HAYATIMDA IZLEDİGIM INSANIN BILINÇ ALTINA OLUMSUZ ETKI YAPAN FILM ÇOK MANTIK DIŞI ATEIST DUŞUNCEYE SAHIP OLANLAR
    YAPMIŞ GALIBA TAVSIYE ETMEM :S

  • Filmi kurgulayan arkadasın zekasına hayal gücüne hayran kaldım karmasıklık içinde sadelıgın güzelligini yansıtmıs 10/9

  • Bilim kurgu açlığı hiçbir şeye benzemez, fanatik bir bilim kurgu tutkunuysanız bir parça olsun bu açlığı bastırabilecek bir film. Grafikler ve kurgu kısmı tatmin edici, oyunculuk berbat yönetmen de sallama bir iş çıkarmış.

    Teşekkürler Bilgin…

  • onnumara fılm bu fılme nıye bukadar kotu yorum gelmıs anlamadım bılım kurgu seven ler kacırmayın

  • Olamaz ya bu mudur? Bilim kurgu bile olsa biraz,azıcık,minnacık gerçekçi olmak lazım. Bu kadar saçmalanmaz ki?

  • GÜZEL FİLM İZLENİR

  • Baya güzel bir film hatta bayada mantılklı dinazorların yok oluşu insan oğlunun neden bu kadar doğurgan oluşuna kadar

  • bence çok güzel ve sürükleyiciydi bilimkurgu sevmememe rağmen zevkle izledim

  • Mila kunis pörtlek gözleriyle ekrana ekrana sokmuşlar..kadının hiç çekiciliğide kalmamış..fragmanalrında ne diyordum film ne cıktı..yukardaki arkadaş yer cekimiyle çalışan bot uzayda çalıştıgı sahne yok zaten sahneler gectiği yerler jupiter gezegeni..en son dunyaya sıcrama yaptıklarında ise zaten botu kullanmıyor..

  • başroldeki kız olmamış bu kadar kotu sırıtamaz..hele koruyan askerle ilk karşılaştıgındaki o acemi oyunculuk nedir yaa neden benim peşindeler bunu analmıyorum vır vır..terminator 1 linda hamilton 30 yıl once sarah connor roluyle bin basar..watchowski kardeşler harika filmler buluyorlar ama senaryolar çok zayıf kalıyor ve efektlere abanıyorlar sonuç bir matrix olamıyor..matrixte neydiniz be…

  • Film dehşet ötesi sürükleyici bir film…boş diyenler şapkadan tavşanmı çıkmasını bekliyorsunuz adamlar efekt manyağı yapmış filmi… beğenmeyenler kendinizi intihar edin hemen…

  • Bence abartılabilir bir yanı yok her zaman ki gibi bilim kurgu ve gelecek gibi bazı hayaller şu anki filmlerin hepsi gelecek uzay vb. şeyler açısından yapılıyor zaten ama imdb 7ye çıkabilirdi ve tavsiye ederim çok güzel bir film (bana göre)

  • Film kötü ama yüksek kalitede izlenirse görsel zevk açısından iyi olur.

  • bilgin… emeğine sağlık çok keyifliydi…

  • Güzel bir film. Tabii ki kendi görüşüm, tavsiye ediyorum mutlaka izleyin.

  • kesinlikle zaman kaybı…:(

  • yıllardır takip ettiğim ve tek film izlediğim site olan buraya genel yorumlar olarak bir kaç şey eklemek istiyorum 🙂 öncelikle bilgin eline koluna saglık kardeşim. yaşın kaç bilmiyorum ama kardeşim demek istedim. şu yorumlara bakıyorumda . yok hayatımdan iki saat gitti yok zaman kaybı. zevkler ve renkler tartışılmaz. adam bilimkurgu seviyordur izler fantastik seviyordur izler. senin gibi ıssız adama gidip salya sümük ağlamaz mesela. Bilgin in bi emeği var işi yok yeni filmleri çok kısa zamanda siteye koyuyor vesen bu hizmetten BEDAVA faydalanıyorsun ve buna rağmen bi memnuniyetsizsin. garipsiniz ya. Türklerin yaptıkları filmleri görüyoruz çoğu zaman cinli perili konusu bile olmayan sırf argo var diye gişe yapan filmler ama içi boş. onlar hoşunuza gider ama 🙂 boş boş konuşmayın bence hayatından zaman kaybettiysen gidersin 2 saatlik bi film çekersin onu izlersin bu kadar basit. iyi geceler

  • Bu filmi beğenmeyenler kafanızmı güzel ya.

  • son 1 yıldır bugün film izledim diyebilirim.beğenmeyenler kendileri mi film çekip izliyor hahaha

  • Filmin sahneleri tatmin edici güzel. Genel olarak konusu da farklı. Fakat izlerken bir sonraki sahnede ne olacağını kestirmek çok kolay olduğundan onca güzelim kurgu onca güzelim sahne silik kalıyor. İzlenir tabii ki. izleyin arkadaşlar..
    SPOILER
    Yani türk filmlerindeki evlenme sahnesinde birin son anda içeri girip bu nikahı kıyamazsınız basitliğiyle filmin kalitesi düşürülmüş bence.. Bakın bence diyorum..
    SPOILER

    İzleyin..

  • Bazı akıllı arkadaşlar mantıksız demiş saçma demiş film in konusunda bilim kurgu diye yazıyor zaten madem bilim kurgu sevmiyorsun filme saçma, mantıksız gibi yorumlar yazamazsınız arkadaş … Gayet güzel bir film olmuş son zamanın bilim kurgularından ilk 5 e girer kesinlikle (2014-2015) Film uzunluğu gayet yeterli zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz bile … iyi seyirler 🙂

  • burak müsadenle mantığına ****. “diğer sitelere bakıyorum adamlar milletin emeğini çalıyor sinema çekimi koyuyorlar” bu yazında hiç bir mantık yok çok saygılıysan korsan izleme milletin emeğini çalıyor diyon ama korsan izliyon…

  • Hemen hemen bir çok filmden parçalar almışlar. İleri hayat ve cosmos dan bilgi veriyorlar. Daha doğrusu alıştırma işleri. Fakat her şey güzel iken, yer çekimi ile çalışan aletin uzayda nasıl çalıştığı sorusuna cevap bulamadım. Soruyu soran da 10 yaşında yeğenim idi. Güzel film. Galaksi Koruyucuları tarzı diyeyim…

  • Hayatımdan 2 saati boşuna harcadım. Film tamamen zaman kaybı

  • ellrinize sağlık

  • 8-13 yaş arası izleyebilir

  • Bilim kurgu sevenler mutlaka izlemeli,sevmeyenlerin yorumlarına bakmayın,bir ışık yılının 10 trilyon km uzunluğunu ve binlerce ışık yıllık mesafade sayısız galaksi olduğunuda farketmemişlerdir,filmin konusu tutarlı sonuçta dünyanın en büyük zenliği (felaketi) insan kaynakları çünkü diğer madde ve elementler sayısız milyonlarca gezegende epey vardır,iyi seyirler,bilgin sanada emeğin için sonsuz teşekkürler

  • bence gayet güzel bir film evet biraz abartılmış bazı yerlerine ne demek istediklerini düşündüm ama genel olarak izlenebilir 10/6,5 🙂 aldığı puandan daha fazlasını hak ediyor…

  • İzlediğim en sığı en BALON filmlerden biri.Bu kadar kötü olabileceğini düşünmemiştim.Emeğine sağlık

  • ya yorumlara bakıyorumda kitap gibi 🙂
    benim yorumum: guzel .

  • iyi mi kötü mü karar veremediğim garip filmlerden. sevdiğim oyuncular için izlemeye başladım. bilim kurgu ve teknoloji kısmı ciddi anlamda etkileyici fakat film biraz boş. bu kadar güzel efekti 120 dakika değil de 60 dakika kullanarak çok daha kaliteli bir konuya sahip bir film yapılabilirdi. böylelikle oyuncuları görme şasımız olur. son olarak; *spoiler içerir* abi o uçan ayakkabılar olmazsa film yürümezmiş be. herkes ölürmüş yaniii. bir de adam kızı hep son saniye kurtarıyor. film klasiği, doğrudur ama 150 kere olmaz ki. yani izleyin ya da izlemeyin diyemem. gözümü rahatsiz etmedi fakat etkilenmedim.

  • on numara bir film

  • fılmı tavsıye etmem kesınlıkle ıgrenç mantık dışı

  • Mila kunis ve Channing Tatum on numara 2 li olmuslar film cok guzel garanti izlenmesi gereken filmlerin basinda geliyor benim gorusum

  • Mila kunis

  • Filmde bir iki sey guzel ama olmamis,bilim acisindan sinifda kaldi.final berbat.ve capitalismi galactical bi seviyeye cikarmasini hic sevmedim,yinede izlenilebilr 5-15 yas arasi,

  • TAM BİR FİTNE İÇERİKLİ FİLM ADAMLAR BİLİNÇ ALTINA NASILDA SALDIRIYORLAR HEMDE İNSANLARIN GÖZLERİNİN İÇİNE BAKARAK..GERÇİ BUNLARIN YAPTIĞI ÇOĞU FİLM FİTNE VE BİLİNÇ ALTINI SÖMÜRME AMAÇLI ..GERÇİ NE FARKEDER KİMİN UMURUNDA

  • uzun zamandır bir filmi bu kadar zorla izlememiştim ,

  • bilim kurgu ve fantastik film sevenlerin bakması gereken türde bir film.
    filmde efektler ve kostümler çok inandırıcı ve başarılı olmuş.
    lycoan karekterinide oynayan Channing Tatum kostümü makyajı çok başarılı olmuş
    filmin konusu efektlerin kostümlerin gerisinde kalmış.ama büyük emek harcanılmış.10 üzerinden 9

  • Filmi ilk goruncd cok heyacanlandim coktandir bekliyodum bu filmi.. Malasef cok fazla abartilmis bilim kurqunun icine edilmis bir yapim.. Oyunculuk zaten vasat. 5.9 bence kesinlikle hak ettigi bir puan.. Aslinda filmin guzel olup olmamasini anlamanin en kolay yolu film bittikten sonra . Vay be mi diyonuz yoksa pfff bu neydi lan mi diyonuz.. Buda tam olarak pfffff bu neydi lan filmlerinden

  • Ne Saçmalıyorsunuz Ya ???

    Ne saçmalıyorsunuz abi siz ya madem o kadar iyi bi yönetmensiniz gidin kendiniz çekin türklerin yani bizlerin yaptığı filmlere bakın hepsi vasat ya aşk ya cinler periler adam fetih 1453 e milyonlar harcadı film animasyon gibi ve daha 2 yıl önce çekilen bi film. Grafikler herşey berbat izlediğime pişman oldum. Yüzüklerin efendisi serisine bakın birde 15 yıllık film en az tam tarihini bilmiyorum 15 yıl öncesinin teknolejisiyle yapılan bi film ve harukulede bi film herşey gerçeksi geliyo insanın gözüne. Şu sitede izlemediğim film kalmadı sayılır kolay kolayda yorum yapmam. Fakat şu izlediğiniz film inanın bana kolay yapılacak kolayca çekilecek bi film değil gerçekten izlenebilir imbd puanının düşük olmasıda büyük ihtimal konudan dolayıdır. İyi seyirler. Bilgin kimsin bilmiyorum ama eline koluna sağlık kardeşim hızlı ve öfkeli 7 çıktı lan dedim zaten 1 aya sinemadan kalkar bilginde napar eder o filmi koyar dedim sinemaya bile gitmedim diğer sitelere bakıyorum adamlar milletin emeğini çalıyor sinema çekimi koyuyorlar film ne zaman nete düşer ?

  • Keyifli,etkileyici ve sürükleyici bir Bilim Kurgu,Aksiyon filmi. ‘Her Şeyin Teorisi’ Filminde Stephen Hawking’i canlandıran ‘Eddie Redmayne’ı farkı bir rol de görmek güzeldi.İleriki zamanlar da da adından söz ettirecektir.Film’e gelecek olursak,kesinlikle izlemekten zevk alacağınız sizi uzay’a ve farklı gezegen hayatlarına hayran bıraktıracak bir film.Film saati uzun olması sizi düşündürmesin,film başladıktan sonra 2 saatin nasıl geçtiğini anlamayacaksınız. Film tercihini bu flmden yana kullanan izleyiciler için şimdiden İyi Seyirler dilerim..

  • Bu filme güzel diyenler daha önce güzel bilim kurgu izlememiş anlaşılan. Nedense bütün evrenin insan türüne benzediği bir uzaylı filmini sevmedim hiçbirzaman.üstüne üstlük koca evren alayı ingilizce konuşuyor.Hemde film mantık hatalarıyla dolu bilim kurgunun bile mantık çerçevesinde olmalı.Sadece bir odada bolbol efektlere boyanmış sıkıcı bir film. ilk birbuçuk saatten sonra sıkıntıdan sara sara izledim yeminlen o kadroya yazık etmişler.Hiçbir sürükleyiciliği yok keyif vericide değil.Bence 10 üzerinden 5

  • buna imd yi 5,9 veren ahmaklar kim bilmiyorum. film 9,0 lık bir film. harika…

  • filmin akışı süper aşk,macera,bilim kurgu hepsi bi arada admin süpersin bu tarz filmler istiyoruz.d.d.d.d

  • dünya artığ seendir yeen :):)

  • adamın kare köküsün bilgin

  • MUAZZAM !
    Bilgin emeğine sağlık

  • cok iyi

  • FILM GUZEL

  • Çok nadir yorum yaparım, bu filme yaş kotası koyanlar yalnış yorum yapıyorlar. Fantastik filmler hayal gücünü zorlamak demektir, eğer hayal gücün yoksa zaten izlme. Bu filmde hayalgücünü sınırlarını aşmış ancak izleyiciyi aptal yerine koymayan bir seneryosu var. İYİ SEYİRLER

  • güzel

  • 10/8 sonunda emeğinize sağlık .d

  • Twilight, Açlık Oyunları tarzı bir gün sonra unutacağınız türden çocuk filmi. Gizem, konu, uzay, bilim kurgu falan beklemeyin.

  • Konusu gerçekten güzel. Dünya dışındaki yaşamı böyle ele alan başka bir film hatırlamıyorum. ancak prodüksiyon ve yönetmenlik bakımından imdb puanını hakediyor. hikayesi için kesinlikle izlemeye değer

  • beklenenin altı bi film di

  • zaman kaybı kesinlikle ….

  • Çakma Angelina joila bu role yakışmamış. Fİlm güzel izlenir.

  • Bilim kurgu filmleri genelde seri olarak yapılıyor bu yönden konu olarak en başta yaşananlar eksik kalmış ve konu tam oturmamış. Ben yeni film ile konuya devam edeceklerini düşünmekteyim tabi gişe hasılatı da beklenen civarda olursa, böylelikle herşey oturmuş ve güzel bir seri olmuş olur yoksa şu hali ile bana göre biraz garip geldi, bilim kurgu düşkünü olarak ilgimi yeterince çekmedi diyebilirim.

  • Film gayet güzeldi.İzlemenizi tavsiye ederim 🙂

  • bilim kurgu sevenlere tavsiye ederim.
    İyi film sıkılmadan izleyebileceğiniz türde…

  • Film çok güzel fakat filmin posteri aynı uyumsuz filminin posterine benzemiş onu keşke öyle yapmasalarmış 🙂

  • Flash tv oyunculuğu konusu güzel final berbat

  • BAYILDIM..

    Film süresi nasıl geçti anlamadım bile. Teşekkür ederim Bilgin 🙂

  • tahmın ettıgım kadar ıyı degıldı bır kac sahnesı dışında tessekurler bılgın

  • berbat.Dandik bir konu,dandik oyunculuk.

  • güzel film izlemeye değer emeğe geçene teşekkürler…

  • Zaman zaman sıkıldım ama genel olarak güzeldi aslında ya izlenebilir bence kötü değil yani sevebilirsiniz

  • Çok güzeldi. Çok takılırsanız filme sorun olur. Film imanı değiştirmek için yapılmışta olabilir. Tam yazmıyorum ama izleyen anlar 🙂

  • aga dehşet bir şey ya 😀

  • beklentiyi yüksek tutmayın hatta çok düşürün çoook boş vaktiniz varsa örnek fare falan kovalamaktan sıkılırsanız dişinizi sıkın izleyin yazıklar olsun matrix den sora hiiiç yakışmamış

  • Cok etkilendim grafik konusunda olaganustu basarili emeginize saglik admin

  • film gayet güzel aksiyon sevenlere önerilecek sinema filmi tadında …

  • filme eğer 10 üzerinde not verirsek benim notum 6

  • Filmi heyecanla bekliyordum fakat beklentilerimi karşılamadı.

  • Güzel filim izlemenizi tavsiye ederım arkadaşlar.

  • güzel filmdi teşekkürler

  • Film harikaydı. Bilim kurgu tarzı sevenlerin muhakkak izlemesi gerek sıkılmadan keyifle izlersiniz… izlemenizi tavsiye ederim

  • Temizlikçi Majestileri xD Bu adamların hayal gücüne hastayım. Film görsel efekt ve sesler bakımından gayet başarılı. Konusu aslında fantastik değilde dünyada fizik kurallarına göre düşünürsek yaptığımız işi ailemizi seversek mutlu olabileceğimizi fantastik olarak filme uyarlamışlar. Gayet güzel bir konusu var izlemenizi tavsiye ederim 10/7

  • Sitede son zamanlardaki en iyi film diyebilirim

  • Flash Gordon veya Ridnick Chronicles havasi olan, hatta biraz da Harry Potter baharatindan katilmis, yer yer komedi, bilimsel ve mantik olarak cok sayida problemi olmasina ragmen izlenebilirligi olan bir film. O kadar gelismelerine ragmen hala rusvetin gecerli oldugu kaotik bir yapilanmanin; insanligin ne kadar ilerleyebilecegine dair bir varsayim sundugu, hikaye altyapisi ve kurgusu klasik mizansenin disinda kreate edilmis, standart ve profesyonel izleyici icin ilgi cekici bir harman.

  • harika bir film arkadaşlar kesinlikle tavsiye ediyorum ellerine sağlık admin..teşekkürler

  • bilgin abi gerçekten harikasın. uzun zamandır bekliyordum bu film’i.gerçekten harika bir insansın.. film herkese tavsiye edilir. 🙂

  • 10 yaş altına ancak hitab eder. Çocuk filmi olarak lanse edileymiş olurmuş. Başlama hatasında bulundum, bitiremedim.

  • Film sıkılmadan izlenilebilir ama filmin senaryosu çok basit ve kolay için de etkileyici bir şey yok.Sonu heleki bir nane bulsunlar dedim hiç bir şey olmadı çok basit bitti..

  • Her filmi izlemem. Bitiremediğim nadir filmlerden birtanesi. Çok yazık zaman kaybı hayal kırıklığı…

  • cok güzeldi begendim tam izlenilecek bir film emeği gecenlere tşkler 🙂

  • güzel filmdi teşekkürler

  • bir film ancak bu kadar hayal kırıklığı yaratabilirdi, BAŞTA IMDB PUANINI NİYE DÜŞÜK VERMİŞLER DİYE DÜŞÜNDÜM, FİLMİ BİTİRDİKTEN SONRA ANLADIM Kİ ÇOK BİLE VERMİŞLER.

    Bütçesini ve vaad ettiklerini düşünürsem çok vasat bir film diyebilirim sadece

  • film uzaylı teknolojisi bakımından gerçekten ufuk açıcı ve özgün materyellerle doluydu . Tabi puanı 5.9 bence biraz hakettiği değerin altında gibi duruyor fakat oyuncu harika senerya harikaya yakın eee sorun ne ? sorun burda yönetmende birazda kurguda bu seneryo bu oyuncularla çok daha yüksek potansiyeli olan bir yapım olabilirdi , yinede bilim kurgu veya bu tür uzay maceraları seviyorsanız kesinlikle izleyin filmin dokusu genel itibariyle iyiydi

  • bilgin sözünü tuttu on numara dehset :)) supersin adamım

  • Başka sitelerde ne zamandır geldi mi diye bakıyordum ama sinema çekimi koymuştu koyanlarda tahmin ediyordum ilk burası online yüklemeyi adam gibi yapacak diye yanıltmadınız emeğinize sağlık diyemem sonuçta yapılan iş ortada ama yaptığınız işi iyi yapıyorsunuz diyebilirim kesinlikle… Filme gelince sinemada izlememe rağmen tekrar izlemek için sürekli nette aradığım bir film son zamanların en iyi efektlerine sahip ve ilgi çekici filmi diyebilirim izleyin ikileticeksiniz 🙂

  • Film muhteşem, görseller inanılmaz güzel! Kesinlikle izlenmeli. IMDB neye göre puan veriyor anlayamıyorum.

  • öncelikle şunu belirtmek isterim ki daha önce izlediğim hiçbir filme yorum yapmadım ama fantastik ve bilim-kurgu tutkunu olduğum için gerçekten başarılı bir yapıt olmuş. Konu her ne kadar bize göre biraz ters olsa da yine de düşünce bi filme göre fena değil. Filmde efektler çok iyi kullanılmış. Bir tek kötü yanı olay akışı biraz fazla hızlı gibi geldi bana. Alt yazılı olduğu için görsellik ile yazıları ayn anda takip etmek zor oluyor ama bu film için ayıracağınız zamana yazık olmayacak bir yapıt. Her saniyesini gözümü kırpmadan izledim. Fantastik ve Bilim-kurgu tutkunları kesinlikle izlemeniz gereken bir film olmuş 😉

    yapımcıların emeğine sağlık.

  • Tek kelimeyle harika… Paylasim icin tesekkurler.

  • BEYLER BAYAN FİLM SÜPER HARBİDEN COK İYİ YORUMLARA BAKIP ZAMAN KAYBETME DİREK AÇ İZLE FİLM BUDUR İŞTE !!!

  • Bilgin adamsın var ya bu filmi bekliyordum ve Hızlı ve Öfkeliyi soracaktım sana zaten cevap vermişsin teşekkürler emeğin için 🙂 Senin siten ile denk bir site daha yok bana göre ama sanki tasarım değişmeli artık 🙂 Neyse anladın sen onu tekrar teşekkür ederim emeğin için klavyene sağlık 🙂

  • uzun bir zamandır keyif alarak seyrettiğim en güzel bilim-kurgu filmiydi. teşekkürler emeği geçen herkese.

  • efektten başka bi şey yok sürekli kızı kurtarıp duruyor kısır döngü gibi..

  • harika bir film keyifle izledim

  • Jupiter yükseliyor Wachowski kardeşler alçalıyor. Film kötü değil lakin vasat. Uzaylı olsun aksiyon olsun yeter diyorsanız dalın.

  • filmin kurgusu çok iyi. geniş geniş bir kaç film halinde yapsalardı yıldız savaşlarına a yakın bir ruh yakalayabilirlerdi yazık olmuş aceleye gelmiş biraz

  • Sıkıcı ve dandik bir senaryosu var. Tavsiye Etmiyorum !!

  • Lana Wachowski yaşadığımız bu hayatı kendi yaşamı ile mixledi.süper bir yapım.

  • GUZELDI turkce dublajını beklıyorum bu ıyı geldı haftalardır guzel bir film cıkmamıstı

  • biraz patlama biraz aşk bolca özel efekt basit beklentilerin altında bir film olmuş

  • izlenebilir.

  • imdb de işe türklerimi almışlar anlamadım acıtasyon fransız vari filmlere 7 ve üzeri veriyolar film 10 numara 5.9 vermişler çok güzel sahneleri izlerken hep o 5.9 gözümün önüne geliyor ön yargıyla bakıyorum filme.

  • Çok güzeldi. Şiddetle tavsiye ederim.

  • harika bir bilimkurgu ancak ülkemizde bilimkurgu değil de başka tür filmlere olan ilgi fazla olduğundan bunu pek anlayan olmamış maalesef

  • ben yay burcuyum yükselenim jupiter aşk ve parada yüzüm gülecekmiş filmden bunu çıkardım

  • DİGER YORUMLARI TAKMAYIN COK KEYİFLİ Bİ FİLM YARATICI SÜRÜKLEYİCİ 10/10 OLMASADA MİLA KUNİS VAR YANİ :))

  • Hızlı ve öfkeli 7 den sonra izlediğim en güzel filmdi

  • bütün uzay efsanelerini geride bırakan görsel olarak muhteşem bir film izlemelisiniz bence.Fakat filmde tanrısal güç olarak uzaylı varlıkların düşünülmesi filmin kalitesini azda olsa sarsmış.Nede olsa bilim kurgu ……böyle filmlere meraklı isen tam senlik izle ve eğlen…..

  • Bugün izleme şansı bulabildim filmi. İlk olarak Wachowski Kardeşlerin en iyi filmlerinden biri değil. Konu olarak Matrix’te ki ya da Cloud Atlas’ta ki gibi sofistike bir konu bekleyenler için büyük bir hayalkırıklığı olacağını şimdiden söyleyeyim. Lakin bir tutam aksiyon ve bir tutam bilimkurgu ile görsellik arıyorsanız filmden birazda olsa keyif alabileceğinizi belirtmek isterim. Ancak Matrix gibi bir başyapıttan sonra çıtayı aynı seviyede tutmak zor gelmiş olacak ki böylesine kurgusu zayıf bir filme imza atmışlar W. kardeşler. Yine de efektlerin hatrına puanım 6/10.

  • Fantastik bilim kurgu dalında keyifle izlenir .

  • İZLEYİN KESİNLİKLE TAM PUAN

  • ADAMLAR YAPIYOR HELAL OLSUN MÜTHİŞ FİLM

  • ergen filmi bu.uzay kullanılmış sadece. süper kahramanlardan bile alıntı yapılmış vasat bir seyirlik.beklendiği gibi çıkmadı.

  • güzel beğendim 🙂

  • Kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim

  • kurgu güzel gerçi bir ara abzurt komediyemi dönecek dedim ama olmadı neyseki sanırım galaksinin koruyucularına özenmişler azcık, ayrıca dünyadaki bazı nedeni bilinmeyen olayları aydınlatmış olmalarıda gerçeklikk katmış filme , benim fikirlerim bunlar izleyip izlememek size kalmış, bilimkurgufantastik sevenler izlemelidir bence.

  • Tek sorun filmde az kişinin rol alması ve ordu diye bahsediyorlar ordu yok ortada film 3-5 kişinin etrafında donuyor koca dunyada. Kurt adam hepsini yeniyorsa kral kraliçe ne işe yarıyor dedirtiyor

  • senaryo 10/4 görsellik 10/8 oyunculuk 10/6 film 10/5.9 hak ediyor bilim kurgu severler pek beklentiye girmesin çoğu yerde hikayeden koptum boş vaktinizi değerlendirebileceğiniz iyi bir film iyi seyirler. Sağol bilgin

  • İlk defa bi filme yorum yapıyorum sonuna kadar ızleyın bı gram bıle sıkılmıcaksınız 😀 Bilgin Teşekürler

  • Bilgin Hızlı ve öfkeli için verdiğin cevap güzeldi. Sinema çekimine 5 dak.dayanamadım. en kısa zamanda bekliyorum
    şimdiden teşekkür ederim.

  • film kötü değil hikayeyi daha güzel işleselerdi unutulmaz filmler arasına girerdi

  • bu siteyle
    la tanistigimdan beri sinemaya gitmeyi unuttum.kaliteli islerin icin tesekkurler @bilgin

  • GÜNÜ KURTARACAK GÜZEL BİR FİLM

  • Fena değil.izlenebilir…Bazı sahnelerde hızlı geçişler olduğu için bi anlamama konusu oluyor ama genel olarak sürükleyici bir yapısı olduğunu söyleyebilirim.

  • guzel fılm tavsıye ederİm

  • Senaryo ve oyunculuk yerlerde sürünüyor, bazı görseller idare eder ama filmin tamamına bakınca çok daha iyi olabilirdi dedirtiyor, 4/10 dereceyi anca hak ediyor.

  • Bilgin adamın kareköküsün sen ya çok sağol kardeşim.

  • sinema da izlemiştim tavsiye edebileceğim bir film..

  • Film guzel tek kotu yonu olay orgusu cok hizli akiyor yani goruntuler cok hizli gecis yapiyor o yuzden takip etmesi cok zor oluyor bu yuzden bide aksiyon sahneleri cok az ama film izlenebilir fazla beklenti yasamamak lazim

  • ooooo jupiter gelmiş alırım bı dal 🙂

  • yorumlara göre izleyenlere tavsiyedir başlatın derim.

  • film harika aferim cocuklarım 🙂

  • @bilgin bey hızlı ve öfkeli 7 yi ne zaman yükleyeceksiniz?

    • @EMRE NETTE olan sinema çekimlerini sizlere izletmem 720p HD elime ulaşacak yakın da çevirmenlerimiz hazırlayacak bende sunacağım tarih veremiyorum, lakin en kalitesi ilk burada olacak onun sözünü verebilirim 😉

  • star wars tadında arkadaşlar kaçırmayın derim.. iyi seyirler

  • Abi bu filmi bekliyordum kaçırmayın derim…