İMDB: 6.8 Jack iş seyahatine çıkar. ailesiyle birlikte Güneybatı Asya'da bulunan bir otele yerleşir fakat oranın halkı Amerikalılardan hoşlanmazlar ve halk, kanlı bir isyana başlar. Kahramınız jack ailesini güvende tutabilmek için kaçmaya başlar. İyi seyirler filmifullizle.org

1 sene önce eklendi.

2015 Filmleri, Aksiyon, Gerilim, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 174 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Efsaneydi…

  • film cok guzel ve heyecanlı normalde boyle filmlerden cok etkilenirim ama amerikalıların ırakta yaptıklarını bildigimden uzulerek degilde oylesine izledim ama cok guzel seneryo ..

  • film çok anlamlı.barışın huzurun farkına varıyor insan

  • arkadaşlar film cok güzel baya bi gerildim ben tavsiye ederim bazıda dersler cıkarılması gerek..

  • bir film insanı bu kadar mı strese sokar film la bu dua ediyoruz ölmesinler diye var mı böyle birşey.
    bir babanın ailesini korumaya çalısması bundan daha fazla duygulu olamaz.

    KACIRMAYIN DERIM…!

    MUHTESEM FILM

  • Bu filmede yorum yazmasak olmaz yani 10 üzerinden /10 kesinlikle izleyin…

  • film güzel 10/8.5

  • Ya harika bir şey sigara içerken mutfağın kapısını açmıştım o kadar bağladıki film kendine kapıyı açık unuttum her yerim tutuldu

  • Film gerçekten de çok güzel. İzlemenizi tavsiye ediyorum…

  • çok anlamlı bir yapım filmde ne ararsanız var kesinlikle izleyin

  • FİLM VARYA HARİKA HARİKA ! DAKİKA 20′ DE BİR BAŞLIYOR FİLMİN SONUNA KADAR DUR DURAK YOK. ELİM AYAĞIM TERLEDİ BUNEDİR BÖYLE 🙂

  • Film güzel.İnsan kendi ülkesini de düşünmeden edemiyor..

  • gerçekden güzel film 10 uzerinden 10

  • ilk defe bir filme rey yaziram 🙂 supper film aksion diyende bu film yada dusecek 🙂 ela

  • İzlemeyen pişman olur. Bence çok güzel bi film gerçekten nefes aldırmıyor.

  • cok güzel

  • gerilim cok iyi aksıyonda var cok guzel

  • vasat diyen gereksiz arkadaşlara akmayın sıkılmadan izliyebileceğiniz nadir filmlerden aşırı sürükleyici mükemmel bir film kesinlikle izleyin

  • güzel ve anlamlı sonuna kadar hep bi gerilim içindeydim bu tarz filmleri seviyorum adamlar harika yapıyor.

  • gayet güzeldi izlenilebilir

  • Hacı yorumlarda 1’e tıklayınca anasayfaya atıyor düzeltirmisin

  • film on numara izlemeniz tavsiye edilir

  • aksiyon dram dedikleri bu olsa gerek her dakikası gerilim dolu güzel bir film.

  • film gerçekten güzel, burak çok sağol yorumuna bayağı güldüm .
    filme dikkat edenler o ajanın lafları biz kredi açıyoruz onlarda ödiyemiyor ve bizde gelip alırız bu gün türkiyede olduğu gibi. bizler türkiye bizim gibi bakarız bizimde ama yakında kiracı gibi olmazsak iyi film çok iyi anlatmış bunu………….

  • Her saniyesi aksiyon dolu nefes nefese izledim, çok güzel bir film teşekkürler Bilgin

  • abi heyecandan durdurup durdurup nefes aldımda izledim….

  • bir film bukadar güzel olur duygulandım

  • Baba bir film süpermiş bikere daha izlesem sıkılmam

  • Örgü örerken öylesine bir film açayım dedim. Of içim çıktı heyecandan bu ne bana bunlar tansiyon yapıyor arkadaş 🙂

  • supersin

  • izlediğim harika filmlerden bir tanesi olarak kayıtlara geçmiştir.

  • AMERİKALILAR YİNE KENDİLERİNİ MASUM GÖSTERMEYİ BAŞARMIŞLAR

  • Mukemmel…ozellikle aile kavrami ve sevgi ve fedakarlik uzerine islenmis muthis bir aksiyon… 8,5 tam

  • Dünyanın en güzel filmi

  • Super etesi soluk soluga izleyeceginiz bir film

  • abi film efsane olmus cok guzel en iyi izledim filmler arasından 5 girer super di izleyin hemen .

  • Sinirlerim altüst oldu, bu ne ya böyle. Hiç ara vermeden devam eden üst düzey bir gerilim.

  • COK ETKILEYICI BI FILM ! izleyin cok iyi

  • heycanda tutan bir film guzel

  • güzeldı

  • muhteşem!

  • SÜPER BİR FİLM.EMEKLERİNİZE SAĞLIK, ÇOK TEŞEKKÜRLER.HERKESİN İZLEMESİ GEREKEN GÜZEL BİR FİLM.

  • heycanı bitmeyen güzel bi filmdi.

  • Bu film anlatılmaz izlenir o derece

  • harika bir film tavsiye ederim 🙂

  • ne yoruma bakıyorsun ac izle

  • film sürükleyici ailenin önemi bambaşka savaşa hayır,,,,,

  • başından sonuna kadar böyle bir aksiyon filmi nadir izledim.İşinizi gücünüzü bırakın ve izleyin…mükemmel

  • Super

  • abi bu ne biçim film be ya.. başından sonuna kadar aksiyon. herkese tavsiye ederim.. emeği geçenlere teşekkürler….

  • mükemmeel

  • fim harika sürükleyici gerçekci.soluksuz izleyin.böyle nadir filmleri izlemeden geçmeyin.owen wilsonun performansı görülmeye değer.izlemezseniz çok şey kaybedersiniz…10/7.9

  • İşte film dediğin böyle olur muhdeşem izleyin hiç pişman olmazsınız

  • güzel bir film 🙂

  • Çok basit bir film olmuş yorumlara bakarak çok büyük beklentiler içerisindeydim fakat tamamen hüsran konusu güzel ancak işleniş olarak vasatın çok altında bir film kurgu denen hiçbirşey yok bazı sahneleri varki çok saçma geldi bana izlediğim en iyi film diyenler falan olmuş bence onlar bir daha film izlemesinler bundan sonrada yorumlara bakarak film falan izlemem.

  • bazı yerler ufaktan abartılmış ama güzel film izlemeye değer. Sıkmıyor.

  • süper bir filmdi

  • iyi film

  • çok hoş

  • harika bir film

  • gerçekten güzel bir film olmuş.

  • super bi film

  • Hayatımda izlediğim en iyi film diye bilirim pişman olmazsınız izleyin arkadaşlar

  • 3. sınıf

  • Aksiyonu hiç düşmeyen güzel bir film 🙂

  • film bittikten sonra aileme sarıldım vay be nasıl bir etki yaptıysa …aile önemli

  • İzleyin güzel film

  • efsane olmuş

  • efsane bir film

  • muhteşem bir film uzun zamandır izlediğim bir baş yapıt ailemin ve ülkemi dahada çok seviyorum savaşa hayır

  • Aile teması iyi bir şekilde işlenmiş, ayrıca senaryo güncel siyasal dünya düzenini tam anlamıyla anlatmış, kredi ver yüksek faizle geri ödemesini iste kaos yarat ödemeyemesin savaş çıkart böl parçala ve sahip ol… sahneler sürükleyici izlemeyi düşünüp yorumu okuyan arkadaş bir şey kaybetmez iyi bir film izlemiş olursun.. Site Yönetimine Teşekkür ederim. Syg.

  • adamın burnu çok kötü ya bunun için izleyesim kalmadı sinir oldum adama bi de

  • abi efsane olmuş ya

  • 0n Numara ßeş yıLDız ßir fiLm süRükLeyici GeriLim ne Desen var fiLmin İçinde Ayrıca Emeği Geçen herKese sonSuz tşk’Ler …

  • hayatımda izlediğim en iyi filmlerden ve çok etkilendim teşekkürler admin

  • bu fılmı ızlemeyen cok sey kaybeder hafızama kazınan ender fılmlerden cok guzel harıka

  • güzel izlenebilr

  • Sevgili admin sana teşekkür ederim harika bir film seyrettim sayende kapitalist düzen ancak bu denli iyi anlatabilirdi

  • Bilgin telefondan seyredemiyorum filmlerini partlari açmıyor

  • çok iyi filmdi izlemenizi tavsiye ederim

  • Bi harika dostum

  • Güzel film izlenebilir üstü.

  • Hatırı sayılır filmlerden bir tanesi kısa ve net tek kelimeyle mükemmel bir film

  • önce bize krediler verip borçlandırdılar ödeyemeyincede şimdi elimizden kaynaklarımızı alıyorlar… çok tanıdık gelmedimi bu senaryo sizede ? çok sürükleyici bir film tavsiye ederim tşkler paylaşım için

  • Genel anlamıyla bakacak olursak filme güzel bir film. İzlemeden önce yorumları okudum ve beklediğim kadar karşılığını aldımmı hayır. Hikaye güzel. Filme dökmekte baya bir sıkıntı çekilmiş, çok kesilen sahne var gibiydi. Özet geçilmiş gibiydi. Film nerede çekilmiş herhangi bi yazı bişey yoktu. İlk sahne ne alakaydı acaba ? Neyi anlattığını nerde nasıl bi isyan çıktığını anlatmamış. Film başladıktan sonra o aile hep bi kaçma peşindeydi. Senaryoda çok eksik vardı.

  • yok böyle bir şey harikaydı

  • tek kelimeyle harika

  • bence izlenmeli.. gerilim ve aksiyon güzel bir film

  • tek kelimeyle HARİKA!

  • kesinlikle izleyin her sanesi bir heyecan seper film

  • izlenebilir bir film arşivlik değil ama sıkıcı da değil benim notum 7.6

  • COXX GOZEL KINO BAXMAGA DEYER

  • şiddetle izle

  • Süperdi hemen izle zaman kaybetme

  • Benimdeizlediğim en iyi ilk 10 arasına girebilecek bir film. Muhteşem bir aksiyon. Kesinlikle ve KESİNLİKLE tavsiye ederim.

  • FİLMİ İZLERKEN SU GİBİ OLDUM FUL STRES Bİ FİLM YA İZLENMELİ BENCE

  • İzlemenizi tavsiye ederim. Film bitiminde oyuncuların isimleri geçerken Owen Wilson’un ismini görmedim, yanlış mıyım? 🙂

  • Film mükemmel …aileyi sevgiyi güçlü bagı ne kadarda guzel anlatmış

  • Çok anlamlı ve çok iyiydi

  • bençe son zamanlarda izlediğim harika filmlerden biri

  • her saniyesi heyecan dolu müthiş bir film

  • Süper ötesi

  • İzlediğim en iyi 10 filmden biri HARİKA İLK DEFA YORUM YAPIYORUM MÜTHİŞ BİR FİLM

  • bilgin şu playeri değiştir kardeşim ya İDM den indirme yapılmıyor yada indirmek için ayrı bi bölüm yap bişeyler yap çöz şu olayı kardeşim ya8:(

  • 2. parta kadar iyi 3 de biraz yavasliyor film 6.5

  • İzlerken çok gerildim. Başarılı, tavsiye ederim.

  • filmlerin altında diğer filmleri gösterir film kareleri çıkıyor filmler seyredilmiyor bilginiz olsun

  • Iki kelime harika muhteşem

  • son zamanlarda izlediğim en muhtesem konusu gerilimi ve heyecanı ile müthiş film

  • Gerim gerim gerildim 😀

  • amerikalı olmayan yorum yazmasın

  • sağlam gerilim

  • beklentiniz cok olmazsa iyi giderli bir film notum 6.7

  • Nefesinizi tutup seyredeceksiniz. Mutlaka seyredin.

  • Süper kesinlikle izlemelisiniz…

  • çok iyi akıcı

  • iyi film

  • tek kelime ile süper ancak bu kadar olur … aile sahibi olamayanlar yorum yapmasın.!!!!!!!!!!!!!!!

  • Bence çok anlamlı bir film,izlemenizi öneririm.

  • Çok fazla iyi izlenmeli

  • iPad ve iPhone den sekmelere tıklayamıyoruz…! Partları tıklamak olmuyor,sebebi nedir?.

  • son zamanlarda mantılık çekilmiş izledigim tek film. izleyin pişman olmazsınız

  • çok güzel film izlemeyen çok sey kaçırır

  • Kesinlikle çok başarılı bir film güzel bir politik mesajda veriyor kaçırmayın derim

  • güzel bir film tavsiye ederimm

  • film çok iyiydi kesinlikle izleyin.

  • Aile olmak… Cok etkileyiciydi.

  • Bilgin kardeşim bu aralar atılan yorumlarda çok fazla spoiler var buna bir sistem getirirsen harika olur kolay gelsin

  • harika bir film tek solukta izleyeceksiniz. Tavsiye ederim.

  • Çok çabuk bitti ya her güzel film gibi gereddut emeden izleyebilirsiniz

  • tek kelimeyle harika..mutlaka izleyin. iyi seyirler.

  • İzlenebilecek bir film harika..

  • piskolojimi bozdu bu film ama heyecanlı güzel

  • ETKİLİ VE BAŞARILI BİR FİLM SONUNA KADAR İZLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM.İYİ SEYİRLER

  • film çok iyi kız çocuğu olanlar bu filmin hecanını kaldıramaz

  • Film güzel izlemenizi tavsiye ederim.

  • harika bir film çok gerçekçi herşey başrolde olsa yalandan kovanmıyor her aşamadan kurtalıyor bizde olsa kesin o eli silahlılar o bahçede bunları görmez geçerlerdi türk filmlerini bu yüzden hiç sevmiyorum gerçekten çok uzak bir biyografiyi bile yaşanmışlıklardan saptırıp ekipmanına göre çeviren dünyadaki tek film sektörüyüzdür heralde :s paylaşım için tşklr bilgin

  • %100 İzlemeniz gereken bir film.

  • Yav arkadas gerilmekten kas yaptim artik…

  • Su şebekesi yabancılara satıldı diye filmde halkın geldiği noktaya bak. Ulan biz ne yapalım ne otoyol kaldı ne köprü ne iletişim… Sonlara doğru ajan arkadaşın bahsettiği sistemin aynı malesef ülkemizdede layığıyla ilerliyor ama gelde bunu halkın %49una anlat.

  • 6,8 imdb puanı pierce BROSMANİN yaptigi konusmadan tevekkelli gelir bence onun disinda imdb nin at li essekli,goriili filimlere 7,3 ustunde puanlar verdigini dusunup gorunce durum net aslinda ki PEARL HARBOR isimli filme bile 5,9. Vermislerdi eeee burdan da ne anliyoruz.İmdb den yuksek puan alabilmek icin once once bir goril bulacaksin sonra onu asik edip bir savasa sokacak ve uzaya gondereceksin iste o zaman İMDB den 8.00 uzeri puan alirsin
    Filme gelince filim guzel bastan sona gerilim hic bitmiyor bitirici pek cok noktaya tas atmislar yasamak icin yapilan hic bir seyi absurt gelmiyor,hele ki bir damdan atlama sahnesi var ki oldum oldum dirildim.Film bence 7,2 gibi bir ortalama yakalamaliydi.Ama diyorum ya Goril yoktu oda olsa İMDB de sever puani yukseltirdi:-)

  • müthiş bir film

  • Film Çok Guzeldi Hatta Muthişti Filmin: 1:18:12.dakikalarına dikkatli bakın Bir kadın Erkeğe bir Erkek’te kadına muhtaçtır.

  • öncelikle eline sağlık bilgin kardeşim. Filmi bi baba olarak izledimde Allah kimseyi böyle durumlara düşürmesin inşallah. Filme gelecek olursak zaman zaman düşsede izlenilebilir güzel bir filmdi. Ama merak ettiğim ülkede bu kadar çiyan bu kadar isyankar varken ülkenin polisi askeri nerede diye merak ettim doğrusu.

  • bu filmi altyazılı izlemiştim tek kelime yeter harika

  • mükemmel

  • çok güzel bir film heyacan verici super

  • etkileyici güzel film adamı kendi yerinize koyun öyle izleyin

  • Hiç yorum yoktu o yüzden tereddüt ettim.Ama ailecek müthiş beğendik.Süper gerilim…Teşekkürler admin

  • filmkurdu türk filmlerı bes para etmedıgı ıcın yuklemıyor 😉

  • Tesekkurler bilgin cok guzel filmdi

  • Güzel film, izlenir.

  • baştan sonuna kadar gerilim dolu koşuşturmacalı orta sınıf bir film..

  • gayet başarılı bir film izlenebilir mükemmel.

  • FİLMİN KONUSU SAHNELERİ SÜPER İZLENMESİ GEREKEN BİR FİLM

  • Ulkenin polisi felan yok!!!

  • askiyonu tam tadında izlenmeli.

  • güzeldi tavsiye ederim 10/7

  • mukemmel bir film her kes izlemeli

  • Kesinlikle izleyin!! Bol aksiyonlu soluksuz izliyeceğiniz bir film..

  • Kesinlikle izlenebilir bir film

  • zaman ayırın ve izleyin

  • Çok güzel bir film

  • izlene bilir

  • izlenecek güzel filmlerden tavsiye edilir.

  • iyi film!

  • adamın yerine kendinizi koyarak izleyin

  • göç yapmaya pisman oldular. Cok guzel film. Herkes izlesin))

  • Her saniyesi aksiyon dolu bir film düşünmeden izleyin derim.

  • Kaçırılmaması gerek filmlerden biri…

  • bu filmden bise olmaz dıyorsun ilk basta ama film bir hızlanıyor soluksuz ızlıyorsun cok cok super degıl ama sıkılmadan ızlenır

  • yerli film neden yüklemiyorsun bilgin…

  • slm bilgiln, tek part ve vk yükleme şansın varsa rica ediyorum. teşekkürler. filmi alt yazı, yine bu siteden izledim her zaman ki gibi. filme gelirsek, gayet başarı bir film tavsiye ederim. iyi seyirler..

  • etkili…