5.0 / 5 (22 Değerlendirme)


İMDB: 6.2 ( 9.130 kişi oy kullanmıştır. ) Kader Kılıcının peşinde olan Lord Dai Kılıcı saklayan T hanesine saldırmaya karar verir ve öncelikle bir askerini kılıcı çalması için yollar. Şam çeliği kullanarak şekillendiren bu kılıcı kullan hiç kimse yenilmemiş buda kılıcın ününe ün katmakta olduğundan herkes kılıcın peşindedir. İyi seyirler filmifullizle.org

11 ay önce eklendi.

2016 Filmleri, Aksiyon, Dram, Fantastik, Macera, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 22 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • gercekten mukemmel fılm hıc kacırmadan ızleyın aglıcaktım bı ara lan

  • bayıldım harika konu içindei aşk ve anlatıcı muhteşem ellerine sağlık yapanların

  • harika bir film gerçekten çok güzel konusu içindeki karakterler aşk ve sonu mükemmeldi hele o anlatıcı beni büyüledi tam aradığım filmdi keşke daha önce izleseydim ellerine sağlık yapanların

  • Yeter uçarak dövüştüğünüz, kelebek gibi uçuyorlar, komik la!!!
    Şöyle kanlı canlı bir Jason Statham, Scott Adkins, Tonny Jaa izlemek varken bu ne be :/

  • ÇOK GÜZEL DÖVÜŞ SAHNELERİ VAR.ÇOK ANLAMLI BİR YAPIM OLMUŞ İZLEYİN .İYİ SEYİRLER.TEŞEKKÜRLER.

  • Ulan bi kerede uçmayın beee bi kerede uçmayın…

  • Fragman da çalan şarkının adını kime ait olduğunu bilen varmı çok güzel lütfen bilenler varsa yazsin

  • İzlemesi keyif veren, soluk soluğa izleyeceğiniz aksiyon dolu bir film. Donnie Yen zaten başlı başına efsane bir isim ve bulunduğu bir proje’nin dövüş sahnelerinin kötü olması beklenilemez. Tereddüt etmeden bu filmi tercih edebilirsiniz. Keyifli seyirler..

  • kesinlikle izlenmeli

  • Harika bir film hiç düşünmeden izleyin macera aksiyon fantastik hepsi var

  • Kesinlikle izlenir film

  • izlenesi bir film çok güzel..

  • Muhteşem bi film..

  • Harika film, bence. Teşekkürler Bilgin…

  • film güzel güzelde bazi yerler karisik birde türkce seslendirme gec geliyor anlasilmiyor, bilgin emegine saglik, vakit gecirmek icin ideal, seyredin …

  • Çok iyi bir film Yanlız bilgin Filmin donnie yen’li resmini paylaşsan daha çok izlenirdi 😀

  • Nerde ilk film bu nerde…resmen mahvolmuş .ilk filmde nutkun tutuluyordu izlerken,buney a ikincisi bizim türk filmleri gibi olmuş yavan basit kötü oyunculuk konu kötü kurgu kötü daha saymak istemiyorum. ilk filmini izliyin birde haklımıyım haksızmıyım anlıyan düşünsün.

  • Bence bu film bir başyapıt.Bir kılıç ne kadar çok şey anlatabiliyor izleyin ve görün.

  • Bir dövüş filminde de uçmasınlar ne olacak.

  • eski reklamı koysana usta , görmek istemiyoruz ruhsuzları

  • Hocam , filmin ilk yirmi dakikası bir seslendirme ne kadar kötü olabilir diye sordum kendime.

  • fiLm süper.tek eleştirim son sahnenin kısa sürmesi.keşke orayı biraz daha uzatsalardı