facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Kahraman Pati K 9 – K 9 Adventures A Christmas Tale 2013 Türkçe Dublaj izle |



"Kahraman Pati K 9 – K 9 Adventures A Christmas Tale 2013 Türkçe Dublaj izle" için 36 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. mehmet k. mehmet k. Haziran 13th, 2014 saat 14:44

    çok güzel bir film izlenebilir tavsiye ediyorum

  2. Zeynep Zeynep Haziran 13th, 2014 saat 15:32

    Çok başarılı ve çok güzel bir film bayıldım

  3. BASAR BASAR Haziran 13th, 2014 saat 17:04

    HAYATIMIDA İZLEDİĞİM EN GUZEL FİLM

  4. sergen sergen Haziran 13th, 2014 saat 17:58

    zaman kaybı

  5. göktuğ göktuğ Haziran 13th, 2014 saat 20:01

    güzel bir film

  6. rabia rabia Haziran 13th, 2014 saat 22:52

    ilk yorum benden ben bu filmi televizyondanda izledim arkadaşlar harika bir filim size tavsiye ederim köpek çok akıllı ben beğendim umarım sizde beğenirsiniz

  7. coskun coskun Haziran 14th, 2014 saat 02:06

    çok güzel bi film 10/8 veriyorum keyiflidir

  8. ilyas ilyas Haziran 14th, 2014 saat 09:43

    aman tanrım süper bi film tavsiye ederim filmi 5 kez tekrar tekrar izledim

  9. sevgi sevgi Haziran 14th, 2014 saat 09:48

    harika bi film

  10. islam arslan islam arslan Haziran 14th, 2014 saat 14:50

    berbat bir film çocuk filmi bile olamaz köpeğin marifetlerini görmek için izledim hiç bir marifeti yok havlıyor koşuyor başka bir şey yok köpeğin hüner gösterecekleri sahneleri hem uzak hemde kopuk kopuk gösteriyorlar tam sahne rolün sonuna kadar gösteremiyorlar bizim türk filmlerinde olduğu gibi zaman kaybı ….

  11. Secim Secim Haziran 15th, 2014 saat 00:16

    Güzel bir film çocuklar için

  12. Ceyda Ceyda Haziran 15th, 2014 saat 00:26

    Kolay kolay begenemiyorum. Film gercekten cok guzel…

  13. cosmicalfa cosmicalfa Haziran 16th, 2014 saat 00:25

    8- 10 yaş grubuna uygun,,yorumlara bakıp izledim ama bomboş bir film

  14. sarışınım sarışınım Haziran 16th, 2014 saat 20:16

    o sarışın 1 tane kız var o fıstık gibi kız aşık oldum keşke manitam olsaydı varya dünyayı verirdim bebegim

  15. bilge bilge Haziran 16th, 2014 saat 20:18

    abi çok güzel bir film köpek gidince ağladım

  16. emre emre Haziran 18th, 2014 saat 11:19

    çok güzel bir film herkes izleyebilir

  17. serkan serkan Haziran 19th, 2014 saat 00:09

    Arkadaşlar yanlış yorum yapacaksanız yapmayın .

  18. berkay berkay Haziran 19th, 2014 saat 15:56

    çok güzel bir film izlemenizi tavsiye ederim

  19. fahri mahoo fahri mahoo Haziran 20th, 2014 saat 11:01

    çok güzel bir film izlemenizi tavsiye ederim k9 bendede var

  20. anar anar Haziran 25th, 2014 saat 21:14

    harik boyle guzel film izlemedim

  21. ahmet 45 ahmet 45 Haziran 27th, 2014 saat 13:05

    Bu site müthiş bir site filmleri de olağanüstü harika filmler var bu filmde çok güzel

  22. umut umut Haziran 29th, 2014 saat 13:08

    çok başarılı bir filmdi tebrik ederim hepinizi

  23. sedefirem sedefirem Temmuz 6th, 2014 saat 18:49

    Çok güzel bir film…

  24. izleyici izleyici Temmuz 8th, 2014 saat 23:08

    bu nasıl köpek filmi yaa köpek sadece 2 3 sahnede oynamış… film güzel ama müzikal filmi olsaymış daha iyi olurmuş gibime geldi…

  25. zeynep zeynep Temmuz 9th, 2014 saat 15:51

    super bır film

  26. begüm begüm Temmuz 16th, 2014 saat 01:51

    çok güzel bi film herkeze tavsiye ederim

  27. eray eray Temmuz 17th, 2014 saat 11:51

    Aman Tanrım Didim Bayıldımm

  28. aleksey aleksey Temmuz 18th, 2014 saat 06:53

    çok güzeldi 🙂 beklentisi üst düzey olanlar izlemesin.üzülürler kıyamam 😀

  29. sery nilsu sery nilsu Ağustos 11th, 2014 saat 14:00

    filme bayıldım doğrusu 65. dk dan 80. ye kadar ağladım filmi beğenmeyenler yorum yapmasalardı benim takipçilerim çok hemen hemen bu wep sayfasındaki her filmi izledim çok sinirim bozuldu kötü yorum yapanlara takipçilerime teşekürediyorum

  30. elif elif Ağustos 13th, 2014 saat 15:40

    iyi bi film

  31. Wolf Wolf Ağustos 14th, 2014 saat 16:01

    720P izleyen varmı

  32. Puff Puff Eylül 28th, 2014 saat 16:49

    Valla ne diyimki eh işte idare eder

  33. uğur efe uğur efe Kasım 1st, 2014 saat 18:40

    güzel

  34. ahmet ahmet Kasım 19th, 2014 saat 14:19

    cok guzel bir film

  35. Rufat Rufat Ocak 29th, 2015 saat 22:10

    Kopek icin izleyecek olanlar izlemesin

  36. Tyrannosaurus Tyrannosaurus Mart 10th, 2015 saat 21:03

    Güzel film ama köpeğin sahneleri biraz daha olsa iyi olurdu ama yinede beğendim

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.