SON PART TEK PARTTIR.

(imdb: 6.7 ) Dakar’ın büyük banliyösünde birçok kayığın denize açıldığı bir balıkçı köyü… Kayıklar, çoğunlukla ölümcül olabilen bir yoldan geçerek, İspanyol toprağına ait Kanarya Adaları’na ulaşırlar. Baye Laye kayıklardan birinin kaptanıdır ve usta denizcidir. Gitmek istemez ama seçeneği de yoktur. Birbirlerini anlamayan, hatta aralarında hiç deniz görmemiş olan 30 kişiyi kendilerini neyin beklediğini bilmeden İspanya’ya götürmesi gerekecektir. İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

2012 Filmleri, Dram, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 13 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • gercek yasanmis olaylardan alinti oldugu icin cok ilgimi cekti ve uzucu 5 bin kisi hayatini kaybetmis sirf daha iyi yasam icin basit tekneleriyle okyanuslardan yola cikmislar

  • Meriç yerinde ve uygun bir tepki gösterdiniz. Umulur ki seyirciler ibret almıştır. Yorumunuza ben de ilavede bulunmak istiyorum ; Arkadaşlar, yorum bölümü bizlerin beğenimizi /beğenmediğimizi bildireceğimiz bölüm değil. Filim konusunda yorum yapmamız içindir. Yukarıda Bukalemun isimli arkadaşın yorumunda olduğu gibi. ( sonundaki ‘kötü’ yorumu hariç tabii )
    Halkımızı duyarlı , isabetli , anlayışlı,.. görmek dileği ile ;
    Hoşça ve sağlıkla kalın arkadaşlar!
    iyi seyirler !

  • o kötü bu kötü şu vasat bu vasat ya arkadaş siz yapın bi filmde biz seyredelim filmi izlemedim ve izlemeden yorum yapıyorum az sonra şöyle bi göz gezdirecem yani film tarzım değil diye veya beğenmedim farz edelim beğenmedim diye boş vakti olan bile izlemesin diye yorum yapılamaz ya.. ama yapan arkadaşlarımız var tabii. arkadaşlar bu kadar eleştirici olmayalım ağzımızdan bi iyi laf çıksın güzel şeyler yazalım bizi yeterince kötü biliyor farklı ülkelerdeki insanlar umrumuzdamı değil ama olsun yani ilerde olur ya belli mi olur sen veya eşin dostun ailen akraban ne bileyim sevdiğin tanıdığın biri bi paylaşımda bulunur bi hödük çıkar bilmem ne yaptığımının paylaşımı bunu kim yaptı emeği geçenlerin …. nokta nokta veya sakın izlemeyin paylaşım berbat vasat bir paylaşım boş vakti olan bile izlemesin deseler ne düşünürsünüz.. mesala ben beğenmedim aslında kurgu zenginleştirilmiş değil filmin muhtemelen bütçeden dolayıdır ama yinede bu filmdede bir çığırış vardır !! veya arkadaşlar ben izledim filmi basitti ama vasat değildi çünkü ben bu kadar bile çekemem çünkü yönetmen değil set asistanı bile değilim!!!!!!!!!!!! yinede emeğe saygı falan derdim.. bu yorumunuz sizide yüceltir her film için iyi seyirler arkadaşlarım…

  • güzel gercek bir hikaye olması cok daha iyi emeginize sağlık kardeş

  • Filmi Yaklaşık 6-7 saat önce seyrettim.
    Yazmacaktım ama uyumadan önce aklıma geldi dayanamadım.
    Konu iyi bile olsa film çok vasat.
    IMDB bu puanı hangi akla hizmet vermiş anlamak mümkün değil.

  • Zaten tom ve jery onları bu hale getirdi. ;(

  • afrikadan avrupa ülkelerine mülteci olarak giden bir gurup zenci bilmiyorum ben sevmedim kötü

  • Filmin yarısında uykum geldi uyudum, şimdi devam etcem diğer yarısını izlemeye. İmdb puanına pek güvenmeyin.

  • güzel ve anlamlı birr film ilk bası sıkıcı gelebilir ama sürükleyici sonrasında

  • iyi BIR FILM

  • basit niga filmi vasat zaman kaybi.bos vakti olan varsa bile izlemesin değmez tom ve jeri izlerim daha iyi.

  • film güzel fakat sesler geç geliyor onu düzeltilmesi gerek

  • YAŞANAN GERÇEĞE DAİR BİR DERS.SENARYOLAR KURGU BASİT AMA GENEDE İZLETTİRİYOR.İYİ SEYİRLER