Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 13 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • film bahsedildiği kadar saçma ve sıkıcı deyil başta 1 saat kadar güzel gidiyor sonra işler karmaşık hale geliyor anlayana güzel film bittilten sonra hemen anlayamazsınız ama biraz düşündükten sonra mantıklı geliyor filmin sonunu söylemicem ama o kadar da iğrenç bi film değil bunu söyleyebilirim.

  • kötü..

  • Berbat…Zaman kaybi :(((((

  • iğrenç

  • haklısınız, film iyi değildi, ancak abarttığınız kadar iğrenç veya sıkıcı da değildi… seyredilmese de olur türünden sadece… aslında ne kadar kötü olursa olsun pek çok insanın emek verdiği bir çalısma sonuçta… kötü diyelim, sıkıcı diyelim ama iğrenç benzeri aşağılamalar yapmamalı… çünkü admin de emek harcıyor… kötü bir yemeğe bile elinize sağlık diyoruz ya, o hesap iste…

  • ya arkadaslar zaten ilk izleyen arkadas kendini feda etmis siz neden izlediniz ki 🙂 ben bu yorumlara guvenip izlemiyorum 🙂

  • sinir bozucu vaktime yazık olduuuuuuuuuuuuuuu

  • igrenccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc

  • filim kötüdü seyrettime pişmanım filimde bıraz erotik olmuş başka bişey yok amaha
    n zamankaybıdı yinede paylaşım için saol

  • berbat bir film zaman kaybı!!!!

  • eğer bu bir korku yada gerilimse bütün bu türde çevrilmiş filmlere hakarettir.kesinlikle çok çok saçma bir film zaman kaybınında ötesinde bir film bu yaaa…

  • ben hıc begenmedım cok sıkıcı ve sacma bı konudan dıgerıne atlıooo tavsıye etmıorum zamanınız bosa harcanr

  • nihayet bitti böyle yorumsuz ilk seyreden sen olursan işte böyle sinir krizi geçirirsin böyle saçma bi film olamaz yaa.arkadaşlar kendimi feda ettim seyretmemeniz için filmi anlatmak isterim ama anlatacak hiçbirşey yok saçma sapan bi film bile demek istemiyorum sadece izlemeyin berbat.ADMİN kusura bakma senin bunda bi suçun yok yinede emek vermişsin sağol.yaa hala sinirim geçmedi zamanımı boşa harcadım