Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 69 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Gidin çizgi film izleyin daha iyi

  • Yorumların aksine benim hoşuma gitti.

  • hayır cıddı olamazsın play a basıp göz atıyım dahı deme ……

  • hayatımda böyle sacma film seretmedim ne oldu belirsiz

  • Zaman kaybı izlemeye değmez..diye düşünürken 4 ve 5. part da film kendini aştı ilk üç partı izlemek için sabır gerek.Filmin sonu biraz düşündürsede saçmalamışlar.

  • asdasdasd eger sonu senın dedıgın gıbıyse o yaralı adam sigara istemişti arabada dickten. fakat dick sigara dan nefret edıyor eger kaza yapan oysa sigara niye istesin*

  • rezalet bir flim

  • Arkadaslar Anlasanızaaaa Kaza Yapan Adam Basından Beri Dick Ti Yani Olay hep bastan baslıyorrr 😀

  • süper bi filmdi 🙂

  • saçma

  • hayatımda izlediğim en saçma film

  • sonunu hiç anlamadım adam kaza yaptıktan sonra tekrar başa geri döndü hala sonunu anlamış değilim çok saçmalamışlar bence

  • çok iğrenç bir fildi

  • bunu televizyonda izlemiştim adam saatini kaybediyor diye okadar yolu geri donuyor bence konusu cok basit 🙂

  • bir düşmanınız varsa yada sevmediğiniz birisi,bu filmi çok begendiğinizi söyleyin. Ben neden seyrettim ki bu filmi?

  • Ömrümde izlediğim en rezalet en düşük bütçeli en saçma sapan filmdi diyebilirim.. Zaman harcamaya değmicek kadar kötü.. Seneryoyu kim yazmışda yönetmen kabul etmiş şaşırdım..

  • vasatında vasatı

  • insanların ölümlerini izlemek onlara keyif veriyorsa onlar insan deildir mesela testere…

  • tam düşündügüm gibi bi saçma parados filmidaha bıkmadı millet bu filimlerden 😀

  • Cok Sacma..

  • gerçekten çok saçma zaman kaybı

  • iğrenç berbat kötü çoook kötü hemde

  • ya çok kötüydü ayrıca filimi anlayan oldumu ben bişe anlamadım da:)

  • COK KÖTÜÜÜÜÜ İZLEMEYE DEYMEZZZ

  • ilk defa bi filme yorum yapma ihtiyacı duydum. bu kadar saçma bi film olamaz ya.Sakın izlemeyin zamanınıza yazık benden demesi

  • Karanlık ülke filmi sade, durağan, ani çıkışları olabilen ama genel olarak sakin geçen bir film. Aslında film biterken anlam buluyor. Son olay filmin ana fikrini ortaya çıkarıyor. Filmdeki, kadınların ve erkeklerin kayıp olmasının tüm anlamı Son anda beliriyor. Filmin sonlarına doğru kadınların ölü erkeklerinse kayıp oladuğu anlaşılıyor. Ama nerede oldukları bilinmiyor. Bunu güvenlik görevlileri bilmese de biz filmin sonunda öğreniyoruz. Her ölen erkek, diğerinin yerini alıyor, ve sonraki kurbanın kadınını öldürdüğü fikrine sahip oluyoruz. Genel anlamda kadını çok duygusuz buldum, erkekde tek düze bi konuşma ve ses olsa da konuşmalarının içeriğinde duygu vardı. Kısaca merak edenler izlesin ama gerçekten zaman kaybı, ve ben şahsen böyle sade bir konunun ve kısa özet bir meselenin 92 dakikaya uzatılmasını zaman israfı olarak görüyorum…

  • Ben böyle iğrenç bir film görmedim.. En başta hatun için izledim, keşke izlemez olaydım :(Admincim harikasin.. Sen izledin mi bu filmi 😀

  • ben ilk kez bo bir film izliyorum ne buya berbat kesinlikle zman kaybindan baska birsey deyil emeye yazik

  • flim sürükleyici merak ettiriyor fakat sonucuna bakılırsa hiç güzel değil yani kısaca iğrenç bir flim

  • ben çok korktum o adamın suratından allah başa vermesin

  • Şuana kadar yapmış olduğum en aptalca hareket Firat arkadasın yorumunu dikkate alıpta bu filmi izlemek oldu.Özellikle bu arkadaşımızın nickine dikkat ederseniz saçma sapan filmlerde izleyin yorumları yapıp duruyor bu arkadası engellemek lazım.

  • tam anlamıyla çok saçma bi film.
    ne duygusal ne qizemli ne qerilimli nede macera filmi sevenlerin hçbirinin zevkine hitap etmyo
    zamanıma yazık oldu ya puh 😀

  • saçma sapan bir film

  • guzeldi qarib bi havasi var 😀 sin city tarzinda

  • valla o kadar kötülemişsinizki seyretmedim..es geçtim..

  • teşekür ederim emeyi gecen erkese ali tekirdağ

  • bence film çok güzel. Sıradan filmlerden farklı olarak güzel bir filmdi. Paylaşım için teşekkürler

  • bir arkadaş usta oyuncular olsa demiş:)))) thomas jane’i usta oyuncu katagorisine almamış..toplam 3-5 oyuncu biliyor sanırım..film kafası basana süper basmayana saçmaa;)

  • Arkdaşlar Siz Böyle Filimi Kötülüyünce İzlemek İstemiyoruz Bilgn Hll Olsn Tskrler Site Müthis 3 Yıldır Burdan İziliyorum Lütfen Filmleri Kötülemeim

  • seyretmeye deymez teşekürler

  • ya bizim türk milletine hastayım ya şimdi moda bizde bu oldu zamanı nızı harcamayın allah allah ne zamanı ya avanta filim izliyoz bir kuruş paramı veriyoz lütfen adminlere saygı adamlar filim koyu yor beleşten izliyoz yorumlara lütfen dikkat saçmaca yorumlar yazmayın

  • sinema filmlerini sorunsuz izlediğim ender sitelerden biri… emeğin için tesekkür ederim… sizden ricam mümkün olursa “hora” filmini yüklemeniz…

  • cok iidi bence

  • sacma sapan

  • bilgin kardeş siten güzelde şu filleri tek parça yapsan daha süper olcak?başka siteler var hepsi tek parça olarak payylaşım yapıyo bence bu olya bi el at derim yoksa müşteriler kaçıyo:)

  • iyi kötü fikrini yazan herkese teşekkürler asıl merak ettiğim neden güzel ?? neden berbat >??

  • biraz daha fantastik film ler yüklermisin he bide yaşam kanıtı bir aksiyon filmi var güzel

  • Vasat

  • filmi sonuna kadar izlemeden bir şey anlaşılmıyor.sonu da beklediğime değmedi doğrusu.vasat bir filmdi…teşekkürler admin arkadaşım…

  • BU NASI DÜŞÜK BÜTÇELİ SAÇMA SAPAN BİR FİLM ÇOK KÖTÜ BERBAT SAKINNNNNNNN SEYRETMEYİN ÇOK SIKICI

  • ilk kez bir filme yorum yapıyorum. dayanamadım yazıcam dedim. hayatımda izlediğim en komik korku filmiydi :))) filmin en sonunda inanılmaz bir kahkaha patlattım 🙂 ama yinede güzeldi

  • Filmin konusu ve sonu güzel. Ancak konu işlenişi, filmin çekimi biraz zayıf. Usta oyuncular olup film zenginliştirilseydi daha güzel olurdu bence. Ayrıca filmin sonunu tahmin edemiyorsunuz. Tahmin etmeyin %100 yanlış 🙂

  • bilgin hocam harika işler yapıyorsun aylardır izliyorum, senden bi ricam olacak yapabilirsen sevinirim.
    orjinal adı immortal beloved türkiyede gösterime girdiği isim ölümsüz sevgi 1994 yapımı.

    • @emir Öncelikle Teşekkürler Söz veremiyorum filmler konusunda Hergün yüzlerce film isteği geliyor Malum o kadar filmi yüklemem imkansız Fakat Yüklemeye Çalışacağım Teşekkürler. 🙂

  • 4 kişi ve 5 araba ile çevrilmiş gereksiz boş zamanda bile izlenmeyecek bir film…

  • ata türk veya atatürk değil sen hangi devlette yaşıyorsun! Atatürk yazacaksın.

  • Çok karışık bi filmdi.Hiç bişey anlamadım.

  • eski arabalar,gece karanligi ,isiklar sinekler,yani bunlarlada gizemli “kisir bi döngü”??? film yapiliyorsa bizim buralar da hergece film cevriliyor….hosuma gitmedi.isteyen herkes izliyebilir tabii,belki bu tarz sevenler vardir.
    Bilgin beye tessekkürler,,,

  • film gerçekten güzeldi.Yalnız seslendirme boğuktu. TEŞEKKÜRLER….

  • basta biraz sıkıcı ama fena diel izlenebilir arkadasla.. bu arada bilgin admin anadolu kartallarını ne zaman yükliceksin merakla bekliyoz lütfen ya

  • berbat bi filim zaman kaybı

  • güzel

  • Berbat ötesi bir film sonu çok berbat 😀

  • beğenmedim.. zaman harcamaya değmez..

  • Flim idare eder ne guzel diyeyim nede Çirkin 🙂

  • slm yorum yapamaz oldum her seferinde msn adresini yazmak sıkıyor ..
    üyelik falan yapsanız nasıl olur..
    tşk ederim…

    • @zeynep47 🙂

  • hadi bizim türkler bir ata türk filmi yapsınlar da görelim yapamazlar kaçtane ata türk filmi var bir tane adından söz ettiren yok ama yaban cılar yap sa ata türk filmini hiç türk olmıycak çünki kadraja yakış mıyorlar yeminle var ya atatürk filmini öyle bir yaparlar ki 5 kere izlesen doyamassın o film fantastik bir ortamda çıkar o fantastik ortamı bile veremezler bizim kiler

  • Çok acayip bi filim anlamdım saçma gldi ilk başta sıkıldım