İMDB: 7.3 Avustralya’da yüksek bölgelerde bulunan bir kasabada geçen hikaye, köye gelen bir yabancı ile halk arasındaki hikayeyi aktarıyor. Kimsenin nereden geldiğini ve burada ne aradığını bilmediği bu kişiyi kimse kasabasında istemez. İyi seyirler filmifullizle.org

2 sene önce eklendi.

2014 Filmleri, Genel, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 147 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • bılgın koydu dıye ızledım onun fılmlerı güzel oluyor dıye ama yemın ederım baydı 🙁

  • Bayık bir film cok basit zaman kaybi..emeginize saglik yinede..

  • Tam bir western değil Farklı – iyi sayılır

  • macera ve aksıyon cok guzel

  • güzel sade bir film.tavsiye olunur.
    petito bu Almancanin Österrich aksani.

  • Arkadaslar filmin konusu guzel intikam filmi bi nevi gecmis donem gibi cekilmesini inanilmaz seviyorum bu yenicikan filmlerin.birde basda ve sonda calan muzigi cok sevdim ))Tavsiye ederim.Admin film icin tesekkurler.Azerbaycanli kardesiniz

  • acaip acaip yorumlar…
    film ağır ilerliyor ve asıl kırılma noktası biraz geç geliyor fakat o noktadan sonra konu sizi içine çekiyor ve herşey daha bir anlam kazanıyor.
    Mutlaka izleyin muhteşem falan demiycem fakat film bulamayanlara alternatif olarak öneririm.

  • biri doğayı anlatıyor demiş . Arkadaşım nerenle izledin acaba 🙂 güzel film .

  • 30 yıla yakın çıkan bütün Westernleri adım adım takip eden onlarca Western filmi izlemiş,film sitelerine girince ilk ”western”kategorisini tıklayan bir abiniz olarak söylüyorum bu film Western filan değil,Film berbat bir Alman Western denemesi,Film Avusturyada çekilmiştir orjinal ismi[Das finstere Tal]IMDB puanına gelince 2600 kişi oy veriş.Bir takım klasiklere yada Zincirsize benzeten olmuş,Örnek vereyim Zincirsiz’i 700 bin kişi oylamıştır.Yani bu tip yorumculara gülüp geçmekten başka elimden hiçbir şey gelmez.

  • Şiir tadında.Hem görsel bir şölen,hemde konu iyi.İzlemenizi öneririm.

  • muhteşem bir film. lütfen kaçırmayın.

  • Bu film AVUSTURYA Filmi!!!! AVUSTRALYA DEGIL! Film cok basarili harkulade is cikarilmis,holywood western filmlerini artik eskisi gibi yapmiyor,avusturya cok basarili bir film yapmis,oyuncular harika oynamis,film tam bir klasik olucak cinsten tekrar tekrar izle,konusuda gercek hikaye,western tarzi eski zaman filmi sevenler muhakak izlesin,izlemiyen cok hata yapar!

  • Ama senın yorumun sılınmıs… Bence saha sağlıklı yorumlar yapmalısın. Tutarlı olsun. Emeğe saygı

  • Fılm hoş… Muzıklerı daha hoş ama.. Pıyasada kı kötu fılmlerı görmuyorsunuz sanırım. Gayet basarılı en azından saçma sapan değil.. Kayıp Kız ızlemenızı tavsıye ederım

  • ağır ıtham:))) onun altında kalacağına beledıyenın altında kal fılazof asdddss .. fılm ortanın bır derece uzerınde ızlenılebılır

  • Sen kendı kendını kandırmaya devam e fılazof.. pardon sana bence sılazaf demek gerekır. Ben ne dıyorum sen ne dıyorsun.. bı ınsanın fıkrı neyse zıkrıde odur.. Sen kendı kendıne gulmeye kendı kendıne eğlenmeye devam et. Çunkı kafanın gerçekten basmadıgı ve sabıt fıkırlı bırısı oldugun kesınlestı. Kıllbılı sana ıtafen yazmadıgımı beynın basmıyor basmıycakta.

  • geçiyor demişsiniz ama IMDB de Avusturya Alpleri diyor.

  • sacma sapan bir film zaman kaybı bu puanı kimler veriyor anlamıyorum

  • @furo43 yaptığı yorumda spolier vermiştir, yorum kaldırılsın bilgin bey. Yıllardır bu siteyi takip ederim ben böyle şey görmedim, Ben izlicektim kardeşim filmi sanane?? bütün heyecanını kaçırdın filmin, ne hakla kişisel haklarımı ihlal edersin ya?!! Bilgin bey lütfen böyle yorumlara mahal vermeyelim efendim. Saygılar.

  • @Tuna sitenin en güzel yanı hiçbirşeyin silinmemesi yani senin yorumunun üstündeki yorumumda aksiyon kelimesi geçmiyor dahası üstteki 5 yorumun hiçbirinde geçmiyor,hadi daha fazla zorlama,Kill bill 3 geliyor yakında ona yaparsın,harika bir western filmi diye yorumunu :))

  • cok abartısı olmayan sıradan ama izlenebilir bir film …

  • Avustralya değil Avusturya olacak sayın Bilgin.

  • güzel ve kaliteli bir filmdi

  • Yorumlara aldanmayın konu çok yavaş işliyor zincirsiz filmiylede alakası yok yorumlara kanmayın…zincirsiz filminin 10 dk sında bile daha çok çatışma var aksiyon sanıp izlemeyin filmde 1 çatışma sahnesi var geri kalanı manzara sessizlik ayak sesi bide rüzgar sesi … en fazla 10/4

  • Fılozof cum bence sen saçmalıyorsun. Fılm zaten aksıyon ve macera dolu bır fılm değil. Ilaveten de westerne örnek olarak söylemedım. Yorumlara bakarsan ne demek ıstedıgım gayet net ve acık bır sekılde ıfade edılmıs. Sen oraya aksıyon yazarsan bende gereken cevabı verırım. Tartısmayı seven bı ınsan değilim herkes kendıne göre haklı diyelım. Ayrıca bu traz fılmlerı seven çok fazla ınsan var. İzledim arjadaşlarımla hıc pışman da olmadık.

  • BU DURAĞANLIK ADAMA İŞKENCE VERİR BEN YANDIM SİZ YANMAYIN

  • hayatımda izlediğim en sıkıcı filmlerden biriydi. aşırı ağır işliyo heyecan yok boş vakitte bile izlenmez. tavsiye etmiyorum.

  • @Tune saçma sapan iddialarda bulunma bende her filme harika,10 puanlık film,hayatımda böyle film izlemedim diyenlere ayar oluyorum burası yorum yeri beğendiğim kısmı yazar beğenmediğimi yazmam birde komplo teorisi uyduruyor site başarısız olsunmuş..Yahu önce ben izliyorum siteden zaten neden kötü göstermeye çalışayım,bence senin kalbin kötü.Ayrıca western filmi diyoruz sen kill bill diye örnek veriyorsun,belliki Affedilmeyen’i,Namludaki adalet’i,kasabadaki yabancı dan bir habersin eğer buna 10 puanlık film diyorsan o filmlere ne diyeceksin çoook merak ediyorum doğrusu.

  • şahane ötesi bir film tavsiye ederim

  • Has intikam,kara western.Filmin içine gir.Sen zaten osun. 10/10.has intikam bir “Zincirsizde” vardı birde bunda var.

  • Harika bi film herkese öneriyorum. 10/8

  • ne kadar nazik konuşuyor la bunlar hangi dil buuuuuu? :)):

  • how dare you
    youtube.com/watch?v=wYoxxsAzrsk

    müzikler şahane film bahaneeeee :)): – ;));

  • filmde doğayı tanıtmaktan başka birşey göremedim,bende yorumlara aldandım!

  • orta şeker vakit doldurur.10/5,5

  • gerçekten çok başarılı film begenmeyen arkadaslar büyük ihtimal yaşları küçük oldugunu düşünüyorum

  • Müzik Lana sharp Sinnerman

  • Müziği merak edenler için Clara luzia Sinnerman
    Bu arada film çok güzeldi (:

  • izleyinde görün kendimden geçtim

  • Sanırım bu sıtenın basarılı olmasını ıstemeyen bır topluluk var. Her fılmın altına aynı cumleler ve kelımelerle ınsanı gercekten yanıltıcı ve olumsuz yorum yapan sahısladan bahsedıyorum. Aynı kısı oldugu okadar bellıkı kurdugu tum cumleler aynı. Fılme döndersek kesınlıkle ızlemenızı önerırım. Sır gızem ve ıntıkam.. elbettekı bır kıll bıll gibi aksıyon sahnesı beklemeyın. Seneryosuna göre cok basarılı ve sıkıcı değil.

  • gayet güzel bir filmdi arkadaşlar. 8puan hak ediyor. izleyin

  • Harika müzikleri olan vasat bir western filmi.

  • millet film iyi.. vakit kaybı olmaz ama şaşırtıcı şeyler beklemeyin sadece izleyin…

  • Tavsiye ediyorum güzel bir film

  • Bu tarz filmlerin sevenleri olabilir. Ama ben hoşlanmadım…

  • Benden her dalda ödül aldı. Admin allah seni her türlü müsibetten korusun.Amin

  • film gerçekten güzel arkadaşlar ayrıca admine hizmetlerinden dolayı teşekkür ederim çok kaliteli bir site

  • İzlerken sıkıldım, ama işin ilginç yanı filmi sıkılırken de izledim. Ortada izlenecek bir film bırakmadıysanız, vakit geçirmek adına bakın ve sonrasına siz karar verin. Kapatmak isterseniz filmi pek bir şey kaybetmezsiniz.

  • film güzel

  • film güzel arkadaşlar tavsiye ederim

  • Gerçekten,çok kötü bir film.Beğenen arkadaşlarının vizyonlarının gerçekten bir evrime ihtiyacı var…Vakit kaybı , manasız, saçma sapan bir film…

  • One Two Three Cheers And A Tiger filmin sonundaki müziği isteyenler

  • sadece ağalık eskide olduğunu sanıyordum AMA GÜZEL SADE VE YALIN BİR DİLLE AVCAK BÖYLE ANLATILIR MÜTHİŞ VE ABARTISIZ BİR FİLM

  • Filmi eleştiren ve senaryosu basit diyen arkadaşlar, belliki sonuna kadar seyretmemişler. Bilgin eline sağlık kardeşim…

  • film künyesinde olayların avustralya’da geçtiğini yazmışsınız ama film avusturya’da geçmekte-ufak bir ayrıntı. bunun dışında film güzel ama orjinal dilde yani almancasını yükleyebilirseniz daha da güzel olur. ingilizce dublaj bence bu filme gitmemiş.

  • En iyi film sitesi tebrikler

  • Normalde bu tarz durağan filmleri izlerken sıkılıyorum ama bu film sıkmadı. Seyrederken Sonunu tahmin etseniz de görmek istiyorsunuz. Konusunu söyleyenlere aldırmayın,izleyin 😉

  • film on numara

  • eyy hemoroid olup da oturup film izleyemiyesiceler iyi, güzel, kötü, yada vasat yazanları anlıyorum bu bir zevk meselesi herkes her filmden zevk almaya bilir ama behey fırınlık odunlar filmin konusunu yazmak nedir? Fragmanı izledim ve filmi izlemeyi düşünüyordum ama sizin yüzünüzden vazgeçtim. İnşallah bilgisayarınız bozulur ya da internete bir daha giremezsiniz de film izleyemezsiniz.

  • film güzel arkadaşlar. braveheart(cesur yürek) filminin western uyarlaması olmuş.bu arada sonlara doğru kapışma sahnesinde çalan müzik muhteşem.iyi seyirler..

  • film de şarkıları da süperdi.

  • sıradan bir film. puanla beklenti ters çelişkide. furyi tekrar izlemediğime pişman oldum mesela 😉

  • Filme kotu diyenler siradan diyenler nasil bir sey bekliyorlar merak ediyorum film cok guzeldi arkadaslar harikaydı

  • harika bir film, mutlaka izleyin.
    teşekkür ederim.

  • harika bir film

  • Eleştiri Yazarken Dikkat Edilmesi Gerekenler:

    1- Elestirinin amaci hicbir sekilde filmi tanitmak olmamali. Bu yuzden, yonetmen, oyuncular ve film hakkinda bilgi veren cumlelerden kacinilmalidir. Elestirinin amaci, filmin estetigini, anlatımını, soylemini ve icerige dair unsurlarini tartismak olmalidir. Film hakkinda tanitici bilgiler vermek isteniyorsa, bu bilgiler mutlaka film hakkinda yapilacak bir yorumla iliskilendirilmeli, tek basina bir bilgi aktarimi olarak kalmamalidir.

    2- Filmin hikayesini anlatilmamali, okurun filmi gordugu farz edilmelidir.

    3- Filme dair yapilan yorumlar mutlaka orneklerle desteklenmelidir. Mesela “filmde bircok klise var” diyorsaniz, bu kliselerin neler oldugunu, neden klise olduklarini, nasil bir sekilde ve ne amacla kullanildiklarini mutlaka aciklamalisiniz.

    4- “Ben sevmedim”, “O gun disarida yagmur vardi” vs. tarzi asiri kisisel ve okura filmle ilgili farkli bir aci sunmayan yargilardan uzak durulmaya calisilmalidir.

    5- Filmin icerigi kadar gorsel anlatimiyla da ilgilenilmeye calisilmalidir.

    6- “Her seye deginmeliyim” yaklasimiyla hareket edilmemeli, filmin bir ya da iki noktasina yogunlasilmali ve butunluklu-tematik bir sonuc cikarilmaya calisilmalidir.

    7- Filmin iyi ya da kotu oldugu hakkinda bir fikir aktarmak zorunlu degildir. Yazinizi tamamen tematik acilimlar uzerine kurabilirsiniz. Filmi “iyi” ya da “kotu” olarak etiketleyen “yargic” zihniyetinden uzak durulmalidir.

    8- Oyunculuk ve sinematografi hakkinda genelgecer yorumlar yapmaktan kacinilmalidir. “Su iyi oynuyor, bu kotu”, “sahane bir gorsellik” gibisinden cumlelere mumkunse yer verilmemelidir. Verilecekse de bu yorumun alti doldurulmaya calisilmalidir. Oyunculuk ya da sinematografi hakkindaki yorumlar, filmin diger anlatimsal ogeleri ile iliskilendirilmelidir.

    9- En onemlisi, yazi bir butunlugu olacak sekilde kurgulanmaya calisilmalidir.

    Alıntıdır bunu yazmamın nedeni hergün sayısız insan film izlemek için giriyor buraya ve yorumlara bakarak izleme tercihini yapıyor lütfen yorum yazarken biraz daha dikkatli olalım herkeze iyi seyirler…

  • güzel bir film çekimler ve oyunculuk cok iyi fakat seneryo çok çabuk anlaşılıyor basit kalıyor

  • harika bir film seyrettim…teşekkürler….

  • güzeldi.8/10

  • güzel bir intikam filmiydi.. filmin sonundaki müzik cidden harikaydi teşekürler bilgin..

  • yaklaşık 2 yıldır bu siteyi takip ediyorum ve şuana kadar tek yorum yapmamıştım yapmayıda düşünmüyordum taki bu filme iyi diyenleri görünceye kadar. Kendinize saygınız yoksa bari yorumları okuyup ona göre izleyenlere saygınız olsun

    Film beş para etmez arkadaşlar sakın izlemeyin

  • süper.tesekkurler,

  • Evet. Film hakkında pek bir şey diyemeyeceğim fakat sırf şu soundtracklar yüzünden en az 10 kere üst üste izlenir. Melodi, vokaller muhteşem… Resmen müziği yaparken keyif alarak yapmışlar…..
    Mutlaka müziklerini dinleyin… Tavsiye ederim…

  • harika bir film tamda sevdiğim gibi,,,şiddetle tavsiye ederim..sondaki müzik gerçekten bi harika ….adiyos

  • youtube.com/watch?v=wYoxxsAzrsk
    filmin sonunda çalan müzik 🙂

  • eline saglık admin iyiydi 🙂 habarada sondaki müzigi bulursanız paylaşırmısınız 😀 lütfennnnn…

  • Filmin ilk 40 dk’sı durağan geçiyor, ne olup bittiğini anlamaya çalışıyorsunuz. Daha sonra olayın aslı ortaya çıkıyor ve hareket başlıyor. Konu bilindik intikam ama oldukça güzel işlenmiş. Emeğine sağlık bilgin…

  • dedemin anlatığı hikayenin aynısı… kesin ondan çalmışlar … kaliteli…

  • konusu yine intikam olan film iskoç kadınlara ingilizlerin yaptığın tecavüzlerin aynısını bu kasabada yapılmış

  • Gerçekten çok güzeldi. Emeğine sağlık teşekkürler Bilgin…

  • film güzel izlenir emeğe sağlık, yanlız bu film clint eastwood un kasabadaki yabancı filminin bir kopyası gibi ve gösteriyor ki efsaneler asla ölmez taklit edilir…

  • güzel seyredilir

  • sade ve öz bir film izlenmesi gerekiyor

  • o kadar insanın anladığı benim anlamadığım sey ne çok merak ettim izlenicek bir film değil

  • FİLM COK GÜZEL İZLEYİN ADMİN ELİNE SAĞLIK

  • Filmin yarısına kadar uyukladim sonuna doğru güzellesir dedim bekledim buna rağmen sonunu getiremedim filmin sonu mükemmel değilse zaman kaybı tabi bu benim fikrim iyi seyirler..

  • film vasat.vakit kaybı.heyacansız sıradan bir film

  • Film güzel izlemenizi tavsiye ederim. Emeği geçenlere teşekkürler.

  • Filmin senaryosu ve konusu gerçekten çok başarılı , Anne ve Babasının öcünü almak için kasabaya gelen birinin hikayesini anlatıyor ve son derece başarılı yapılmış , insanı sıkmayan br film tavsiye ederim

  • izlediğim için pişmanım

  • Basit bir senaryosu var …

  • Gerçekten süper bir filmdi şarkılar mükemmeldi 🙂 🙂 ….

  • Mutlaka izlenmesi gerek.Teşekkürler Admin.

  • Filmin sanaryosu,cok güzel ve heyecanli maceraliydi.
    Bilgin paylasim,emegin ve can yuregine saglik varol .

  • Seyredilir. Siz en iyisi seyredin. Kamil bey teşekkürler. (akman)

  • emeğine sağlık film süperdi bilgin

  • Film Bir harika Sonunda ki “şarkı” daha harika ..

  • BİRİNİN İNTİKAMI BİRİLERİNİN ÖZGÜRLÜĞÜ. GÜZELDİ

  • Film güzel, sürükleyici

  • izlemeyen pek birsey kaybetmez. izleyende bisey kaybetmez aslında. vakti olan izlesin bnce 🙂 tesekkurler bilgin…

  • olaylar yavaş ilerliyor daha öncesinde ne olacağını tahmin edebilrsiniz fakat oyucuları ve film çekimini kaliteli bulduğum için bırakamadım, şahsen kaç defa ileri alıp tekrar geri aldım 🙂 film mükemmel imdb 9 olsa yeridir (TY bilgin)

  • Güzel filmdi emek verenlere teşekkür

  • güzeldi avustralyaların aborjinlere neler yaptıklarını hayal bile edemiyorum filmi izledikten sonra

  • Müthiş bir filmdi kesinlikle izleyin!

  • Gercektende başarılı film olmuş izlemenizi tavsiye ederim.

  • Egemenlerin İlk gece hakkı evrensel bir gerçek…Güzel bir film..

  • tamamen vakit kaybı.sürükleyici değil.müzikleri iyi ama:)

  • 8/10 izlenilebilecek bir film.

  • çok güzel

  • 10 numara…

  • teşekkür ler kardeşlerim emeginize saglık güzel film ve hiç problemsiz tüm filmleri seyrediyoruz.

  • cok güzel hikaye oyunculuk daha da güzel

  • film on numara

  • film müthişti, emeğinize sağlık. Fakat avustralya değil Avusturya olacak.

  • Teşekkür ediyorum filmler için

  • şarkılar müthiş

  • İlk başlarda durağan gibi gözükse de çok iyi bir film.Emeğinize sağlık.

  • tek kelime mükemmel

  • Bu film bir harika adamım. Ama ağır ilerliyor sabrı olan izlesin.

  • Filmi Başta sonuna kadar izledim yorumum Şu– Kasaba filmi , CAnı sıkılıp film izliyeyim diyen varsa izlesin bunu film iyi sıkmıyor ama biraz anlamak lazım başlarını sonra sıkılmıyorsun Güzel
    10 üzerinden 8

  • Film fena değil ama çok yavaş ilerliyor. yatarak izlemeyin uyuya kalabilirsiniz 🙂

  • film yavaşa fakat merak uyandırıyor film müzikleri için

    One Two Three Cheers And A Tiger feat. Lana Sharp – Sinnerman Das Finstere Tal Soundtrack

    Steaming Satellites – How Dare You

    Sinnerman – Clara Luzia

  • gırıs muzıgı HARIKAYDI GERCEKTEN IZLEYIN DERIM SAĞOL BILGIN

  • Aksiyon filmi sevenler için sıkıcı bir film. Baya yavaş.

  • Güzel film…bilgin bu film tam ortalara geliyor sayfa yeniliyor kendini niye acaba biliyormusun …

  • idare eder ,seyredin diyorum.bilgine teşekkürler.

  • Avusturalya demişsin bilgin bey Avusturya olmasın 1 Almanca konuşuyorlar 2 avusturalyada yüksek biryerde bile kar olduğunu sanmıyorum…

  • ağır ilerleyen harika bir intikam film. kimse yanlış anlamasın arkadaşlar her şeyin bir evresi olduğundan şu sözü söylemek zorundayım ”amatörlerin anlayamayıp kötü dedikleri bir film” (alt yazılı çıktığında bazı yorumları görmüştüm). sakın kaçırmayın derim!

  • Avustralya degil kaptan, Avusturya 🙂

  • Film biraz ağır ilerliyor, zamanı olan izleyebilir, benim puanım 6,5

  • Film On numara Gerçekten

  • çok iyi, bu filmi izleyin, beğenmezseniz gelin beni dövün.

  • idare eder

  • film güzel izleyin

  • güzel flim izlenir .teşekkürler bilgin

  • Gerçekten İzlemeye Değer Bir Film.

  • yorumlara bakıp film seçen arkadaşlar ilk yorum benden umarım son yorum olur bu yorum 😀 vakit kaybı izlemeyin 🙂 emeğine sağlık bilgin kardeşim

  • emeğe sağlık güzel

  • Sınırlı izleyiciye hitap ediyor. TV’de gece verilen gizem, merak filmlerinden biri. Orta kalitede sahneleri ve çekimleri var. Güncel filmleri izlediyseniz Gizem, Merak ve Hikaye seven izleyiciler tercih edebilir.

  • COK GÜZEL FİLM DUYGULANIPTA AGLAMAMAK ELDE DEGİL, İNAN ŞU AN HALA AGLIYORUM,COK ETKİLEYİCİ BİR YAPIT

  • Süper bir filmdi.

  • muhteşemdi..

  • GÜZEL FİLM,İZLEYİN DERİM..PİŞMAN OLMAZSINIZ…

  • Film 7/10 Harbiden Sağlam Film İzlemeye Değer Bilgin Sağol…

  • bu filmi izlemeyen çok şey kaçırır

  • tessekurler bilgin kardes cok sağol böyle filmler buluyorsun.bos zamanlarimda siteye girip izliyorum ellerine sağlık ama turkce dubliajli olursa cok guzel olur.sana hayatda basarilir Insaallah güzel filmler eklersin sağol.:) Bu arada 10 üzerinden 10 🙂

  • bence harika bir film . izleyin