İMDB: 5.9 Palansız ve Porgramsız Bir Tatile Çıkan 5 Arkadaş Issız Bir Bölgede Gizemli Bir Mağara Bulur ve Bu Mağarayı Keşfetmeye Karar Verirler..Başrollerinde Marta Castellote, Xoel Ferdandez ve Eva Garcia-veas'ı İzlediğimiz Korku Filminin Yönetmen Koltuğunda Alfredo Montero Oturuyor.Film, Aynı Zamanda Londra Film Festivali'nde De Gösterilmişti. Yönetmen : Alfredo Montero İyi seyirler filmifullizle.org

3 sene önce eklendi.

2014 Filmleri, Korku, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 71 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Film gerçekten muhteşemdi.Kötü yorumlara kesinlikle aldanmayın film 10/8 Hak ediyor.Tek eksi yanı sonuydu

  • Film, 5 arkadaşın tatil ve kamp sırasında keşfettikleri mağarada başlıyor ve o mağarada bitiyor…. çekim film boyu gece görüşü içermektedir 3,5/10

  • Ben gercekten begendim. Sonucta bu filme bakarak bazi seyler cikartabiliriz. Nedemek istedigimi baktiginizda anlicaksiniz. Ama yinede biraz daha iyi olabilirdi daha dogrusu yabilabilirdi. 10 üzerinden 6.8

  • 20 dk dır izliyorum adamların her yerini gördüm ama korku namına bişey göremedim. izlemeyin bence

  • Mağarada ilerlerken ben daraldım. Tam bir korku filmi olmasada Eh işte.

  • izlenebilir, ama o tako yu yakalamayım ucururum yeminlen üzerinden beş

  • süper bir filmdi süper

  • sonu anlamsız bitti.. devamı gelir heralde

  • ilk defa bir film 2 part ta kapattın berbat

  • Film çıplaklık ve abuk subuk şeyler içeriyor ..tavsiye etmiyorum !!

  • Güzel bir film ama çok hareketli camera çekimleri gözleri yoruyor.

  • Film izlenebilir bence. Derin karanlık ve Cehenneme 1 adım tarzı bi mağara filmi ; kurgusu onlar kadar iyi değil. 10/6.0 bence 🙂

  • yaratık çıkar diye bekledim ama çıkmadı . cehenneme 1 adımın biraz çakması olmuş ama idare eder .

  • süper bir film di izlemenizi tavsiye ederim

  • vaktinize yazık

  • Guzel bi filmdi

  • Çok saçma sapan bir film fakat benim gibi kapalı alan fobiniz varsa istem dışı kalbinizin ritmi hızlanıyor , bir ara bogulma tehlikesi gecirdiklerinde kafamı yukarı kaldırdıgımı farkettim neyseki tek ben farkettim 😀

  • Sonu dışında güzeldi yani kendini izlettiriyor açıkcası ama muazzam diyemem. Emeğe geçenlere çok teşekkür

  • darmekan korkusu olanlar izlemesin

  • ARKADAŞLAR BANA GÜVENİN SAÇMA SAPAN BİR FİLM İSTERSENİZ İZLEYİN.

  • sürükleyici bir film.izleyin bence

  • Kesinlikle izlemeyin ucuz seneryo ucuz insanlar ve bi mağrada geçen açlık yani tiksindiri adam sevgilisini yiyor hep mağarada siyah beyaz bir film daraldı kusacam.

  • valla nefes kesen bır fılm mutlaka ızleyın

  • FİLM HARBİ ON NUMARA ARKADASLARINA GUVENMEMEN GEREKTIGI SONUCU CIKIYOR ORTAYA ILGINC BIR KONUSU VAR 10/6 ALIR GERILIMI BOL..TAVSIYE EDERIM

  • Bir süre genel korku filmlerinde olduğu gibi mağaradan çıkacak yaratıkları bekledim. Bir grup genç bir mağara bulur ve içeride onları katledecek yaratıklar vardır genel film senaryosudur hani. Böyle olacağını düşünmüştüm fakat düşündüğümden farklı ve muhteşem bir film olmuş. Bir insanın zorda kaldığında yapabileceği korkunç şeyleri ve buna karşı çıkacak çok az sayıda insan olduğunu gösteriyor. Muhteşemdi.

  • berbat iğrenç bir film kesinikle zaman kaybııı izlemeyin boşuna amaçsız bir film

  • gerçekten çok güzel bir film herkezin ellerine şaglık

  • Mağara da korku sevenlere göre iyi bir film 🙂 ♥

  • film super yorum yapanlardan rica ediyorum keskin yorumlar yapıp kafamizi karistirmayin.
    Bilgin cok cok teşekkur ediyorum.

  • Lütfen filmlerin altyazılı versiyonunuda yükleyin. Türkçe Dublaj gerçekten filmleri izlenmeyecek kadar berbat ediyor..

  • Murat 42 yorumunu okudum karnıma ağrı girdi gülmekten, alemsın

    “”””murat42
    korku filmi değil çok vasat bir film güzel başlayan bir tatili ıssız bir mağaraya girip sonra çıkışı bulamayan beş gerizekalının anlatıldığı bir film.emeğine sağlık tşk bilgin.”””

  • İDARE EDER BU YOKLUKTA İZLENİR

  • ispanyollar REC filmi beğenildi diye hep cam filmi yapıyor bence çok sıkıcı…

  • FİLM GAYET İYİ SIKILMADAN İZLEDİM… İZLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM İYİ SEYİRLER 🙂

  • Mağaranın içinde gecen bomboş bir film 10/2 saçma sapan bir film tamamen vakit kaybı

  • ben bu amotor cekımlerı sevıyorum eger sizde oyleysenız ızlenebılır ınsanı geriyor…

  • insan yeme muhabbeti sık işlenir oldu çünki konu kalmadı.iğrenç.sinema adında iğrenç.hiçbişiy vermeyen boş bir film.niye girdin kardeşim o mağaraya ne donanımın var ne bişiyin.aç kalman sana cinayet işleme hakkını vermiyor.

  • BU ŞEKİLDE KAMERA ÇEKMEK KİMİN AKLINA GELDİYSE ALLAH BİN BELASINI VERSİN

  • Filmi kesin izledim.. itiraz eden yetınmeyıp fılme hakaret edenelerın sayısı fazla oldugu için kesınlıkle izleme kararı aldım :))) begenenler haklı bence..sanırım psıkolojık bır fılm (şimdi izleyıp gorecez) ama sıkılmayacagımı tahmın edıyorum..her zamankı gıbı fılmlerle fılmlerı kıyaslayanlar coktaymış (Olumsuz yorumların fazla oldugu fılmlerı hep ızlerım ve hıc yanılmadım) 🙂 Piyanist fılmıne ”Sıkıcı” dıyenler var aramızda dolanıyorlar sonucta (hesaba katın herseyı9 :))

  • bu tarz film sevenler icin cok güzel bir film.

  • olumsuz yorum yapmayı kesin sizin yüzünüzden film izleyemez olduk

  • yaşam mücadelesi….

  • Süper güzeldi

  • 10 üzerinden 1 fazla, 0.5 bile tereddütlü

  • Bunu da neydi böyle…???? Filmmi yoksa bir kaç kişinin inlemesi ve bağırması…??? Galiba yapımcılar ilk okul mezunları…..

  • bence 5 para etmez saçma sapan film bile denilemeyecek bir zırvalık çekmişler ayrıca aşırı terbiyesiz

  • film güzel benden sizi bir tavsiye bilmediğiniz hiçbiryere girmeyin:)))

  • vay arkadaş böyle filmmi olur eline almış bi kamera film cekmişler görüntü yok bir şey yok cık beğenmedim 🙂

  • <3 [(' the walkıng deadı')] <3 ö
    öneririm

  • bu filme kötü diyenler gitsin batman izlesin cunku bu fılm mantık içi.

  • gercekten cok iyi fılm

  • süper film izleyin

  • sakın sakınn izlemeyin .. berbat bir film ..

  • Ruhum sıkıldı bunaldım hatta abartmıyorum midem bile bulandı :p

  • Klasik 4-5 arkadaş tatile çıkar ve başlarına olaylar gelir… : )

  • dümdüz bi film aksiyon vs hiçbişey yok tavsiye etmem

  • adamlar mağarada başlayıp bitirmişler filmi kimbilir belkide tatlıses burada doğmuştur 🙂

  • tamam mesaj verici bir film olabilir ama ben sıkıldıktan sonra ne yapayım mesajı :(( sıkılmayı göze alırsanız izleyin

  • Film çok ağır ve durağan bir konuya sahip bir çok izleyici ilk 20 dakika da sıkılıp film’i kapatabilme olaslığı yüksek.Korku değil de daha çok gerilim kategorisinde yer alması daha doğru olabilir.Elbetteki izlenebilir düzeyde fakat Koca bir film mağra içerisinde ve 4,5 kişi ile geçen mağra dan çıkış yolunu bulabilme öyküsünü anlatıyor.Başladığım filmi ne olursa olsun sonlandırırım diyen izleyiciler varsa izleyebilir.Kendi adıma sıkılmadan,keyifle izleyerek filmi tamamladım.İyi seyirler..

  • izlemeye değer,güzeldi..

  • idare eder sürükleyici emeğe saygı

  • Ya bu mağarada gerilim filmleri oldukça fazlalaştı. Biri mağarada gerilim filmi çekince diğerleri de hurra peşinden. Bir dönemlerin ‘paranormal activity’ filmi gibi, beş tane çakması çıktı. Bu da öyle, ‘cehenneme bir adım’ filminin çakması; hatta çakmasının çakması.

  • vasat,zaman kaybı,amatörce yapılmış bir film bence başka filmlere bakın …

  • Harikaydı super film arkadaş

  • korku filmi değil çok vasat bir film güzel başlayan bir tatili ıssız bir mağaraya girip sonra çıkışı bulamayan beş gerizekalının anlatıldığı bir film.emeğine sağlık tşk bilgin.

  • Film Güzel Tavsiye Ederim BEYLER 🙂

  • Bilgin öncelikle film için teşekkürler. Emeğine saygım sonsuz fakat filmin adı yanlış çevrilmiş. In darkness (where,that) we fall. Burada kısaltma kullanılmış bir relative clause var. Doğrusu ” İçine düştüğümüz karanlık/karanlıkta” olabilirdi. Herkese İyi seyirler.

  • Degişik ve güzel bir film izlenebilir emeği geçen herkese teşekkürler 😉

  • bu tarz çekim sevenler için güzel olabilir ben sevmedim

  • Gerçekten mükemmel bir film izlemenizi tavsiye ederim film. süper gerçekten hakeden alır diyim size hakeden kurtuldu :)))

  • film güzel..mesajı güzel..benim gibi panik atak hastası bır ınsanın ızlemesi pek doğru degildi sanırım 🙂 doğaya çaresizliğe ve insani basit ihtiyaclarımızın aslında ne kadar önemli oldugunu gösteriyor.film işte..hayatta girmem oyle kapalı yerlere.bir de oyle kotu anlarda yasamla ölüm arasında gidip gelirken insan suurunu yıtırmek uzereyken insanın gercekte kim oldugu ortaya cıkıyor.ve bir insanın ne kadar kotuleşebilecegini gözler onune serıyor..