facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Karanlıktan Gelen – Dark Skies 2013 Türkçe Dublaj izle |



"Karanlıktan Gelen – Dark Skies 2013 Türkçe Dublaj izle" için 136 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

Sayfalar: « 1 2 [3] Hepsini Göster

  1. gül gül Kasım 30th, 2014 saat 21:22

    KORKU FİLMİ DEĞİL.BİR AİLEYE DADANAN UZAYLILARLA ALAKALI BİR FİLM.O KADAR DA GÜZEL DEĞİL.

  2. aga aga Aralık 3rd, 2014 saat 04:52

    uzaylıların gücünü 99 yapmışlar hiç adil olmamış. Amerikan sinamasıda çaresizlik ve umutsuzluk temasna sıkışıp kaldı. uzaylıların kıçını tekmeleyen bir film yapsınlar artık

  3. mehmet mehmet Aralık 6th, 2014 saat 13:58

    saçma bi filmm

  4. nezihe nezihe Aralık 8th, 2014 saat 02:22

    Guzel filmdi gece 2:45e kala seyrettim partlar sorun olmadi tesekkurler

  5. nurull nurull Aralık 11th, 2014 saat 22:26

    beş para harcanmadan yapılmış uyuz silik ezik film…
    boşa gitti kotam..

  6. enteresan enteresan Aralık 13th, 2014 saat 05:08

    film izlenebilir aman amanda iyi diyemeyeceğim ama zaman geçirmek için değerlendirilsin eh işte 10/7 film.

  7. spoiler spoiler Aralık 13th, 2014 saat 15:09

    Filmi izleyecektim.. Spoiler veren yüzünden filmi izlemekten vazgeçtim… Bu gereksiz insanların yorumlarını yayınlamamalısın…

  8. emir emir Aralık 22nd, 2014 saat 18:16

    ya güzel film

  9. chyber chyber Aralık 24th, 2014 saat 11:18

    ya bu iyi olmayan filmler neden bu kadar yorum alıp benim zamanımı kaybediyorlar zamanım kayboldu 🙁

  10. yusufafkgna yusufafkgna Aralık 24th, 2014 saat 20:31

    muhteşem bir film Ben bilimkurgu hayranı olarak acayip beğedim hem gerçek mantıksal hemde muhteşem bütün kötü yorumları boşverin bunlar filmden anlamıyor izlemenizi aşırı tavsiye ederim Eğer 4. tür filmini izlemişseniz buda onun biraz daha yeni versiyonu

  11. Nurcan Nurcan Aralık 28th, 2014 saat 02:19

    Film kesinlikle mükemmeldi . Bilim-kurgu hayranı olarak gayet başarılı buldum . Sadece uzaylıların görünümleri biraz basitti .
    *Spoiler*
    Keşke filmin sonunda uzaylıların çocuğa ne yaptıklarını gösterselerdi 😀

  12. cenk cenk Aralık 29th, 2014 saat 03:06

    mükemmel bi film…bunu beğenmeyen gitsin türk filmi izlesin…gerim gerim gerildim

  13. zeyn zeyn Aralık 30th, 2014 saat 14:22

    güzel filmdi izlenir

  14. bilal bilal Aralık 30th, 2014 saat 20:16

    izledim pişmanım..

  15. berna berna Ocak 1st, 2015 saat 00:51

    Bence bana güvenın ve hiç açıp da zaman harcamayın başka filmlere bakın.. Çok mataf bi filmdegıl…

  16. yeşil beyaz yeşil beyaz Ocak 3rd, 2015 saat 21:40

    sonunu bağlayamamıslar ama bence gerilim sevenlerin kaçırmaması gereken kaliteli bir film olmus

  17. can can Ocak 8th, 2015 saat 17:57

    Mükemmel olmuş,iyi bir film.

  18. Klavyetör Klavyetör Ocak 10th, 2015 saat 16:49

    Öyle üst düzey bir yapım falan beklemeyin, bilim-kurgu değil mistik.Ama kötü değil izlenebilir.5 / 10

  19. 49 bela hüseyin 49 bela hüseyin Ocak 28th, 2015 saat 15:29

    Çok güzell.

  20. sabo sabo Mart 2nd, 2015 saat 23:31

    korkunçlu film bu be :). yalnız yaşayanlar izlemesin, aniden gümlemeler, dangırtılar v.s v.s 🙂

  21. elif elif Mart 9th, 2015 saat 14:26

    beğendim. güzeldi

  22. Buğra Buğra Mart 9th, 2015 saat 14:59

    Aşırı gerilimli bir film strese girdim valla. konu üzerinde mantık çok güzel işlenmiş ben sevdim güzel filmdi tavsiye ederim 🙂 ayrıca birinin yorumunuda çok beğendim 😀 uzaylıların gücünü 99 yapmışlar resmen 😀 Yemin ediyorum sırf bu tarz filmler yüzünden şu grileri gerçekten bulsak gezegenlerini patlatmaya çalışcaz valla 😀 soyu tükenesiceler :)))

  23. kanımca kanımca Mart 15th, 2015 saat 03:44

    çocuk filmi tavsiye etmem başka filme bakın bence….korkuyla alakası yok hiç gerilmedim …

  24. şafak şafak Mart 28th, 2015 saat 10:55

    sıradan ama gerilimli uzaylı temalı film, türü sevenler izler sadece

  25. Elkin Elkin Mart 31st, 2015 saat 18:52

    pox kimi kinodu

  26. berkin berkin Nisan 17th, 2015 saat 19:26

    bu filme çok kötü diyen arkadaşlar bir senaryo yazsınlar yada 30 dk lik bir film çeksinler de izleyelim. öyle berbat zaman kaybı vs kelimeleri hak etmiyor bence. şahsen filmi sevdim merakla da izledim acaba ne olacak diye. çocuğa ne olduğunu merak ettim o ayrı. 🙂 paylaşım için teşekkürler

  27. Furkan Furkan Mayıs 6th, 2015 saat 05:35

    filmin sonuna doğru gerilim iyice artıyor . bu havayı yakalayabilmişler , yani film güzel . bu arada griler denilen uzaylı tipi kesinlikle gerçektir . orada konuşan uzaylı psikoloğu adamın anlattığı her şey doğrudur . internette küçük çapta bir araştırma yapmanız bile bu konuda bilgi sahibi olmanız için yeterlidir .

  28. Aytug Aytug Mayıs 17th, 2015 saat 04:05

    ilk defa bir film için böyle bir yorum yapıcam bunu izlerken kaybettiğim vaktimi uyuyarak geçirseydim daha anlamlı olurdu rüyalarım bile daha iyidir.Eğer bu yorumu okuyorsan Uzaklaş burdan

  29. rojda rojda Haziran 3rd, 2015 saat 18:46

    cok guzel bir film

  30. baturalp baturalp Haziran 11th, 2015 saat 11:11

    Sonu berbatti daha iyi olabilirdi ama kesinlikle korku filmi ile alakasi yok cok caniniz sıkılıyorsa ve izleyecek bir sey bulamiyorsaniz oyle izleyin derim

  31. gizem gizem Haziran 16th, 2015 saat 00:32

    iyi bi filmdi ama sonu saçmaydı izlenmeye değmeyebilir.

  32. ahmet küçükbayrakoglu ahmet küçükbayrakoglu Haziran 21st, 2015 saat 02:57

    Ardaslar yorumlara aldanmayın ustduzeyde gerılım fılmı sızı beklıyor

  33. Karslı Karslı Haziran 21st, 2015 saat 13:53

    zamanınız varsa izleyin..önermiyorum..

  34. ada ada Ağustos 4th, 2015 saat 19:55

    güzel bir film kimse yorumlara aldanmasın gerilim var korkudan çok tavsiye ediyorum güzel bir film 🙂

  35. ibo ibo Ağustos 9th, 2015 saat 15:56

    Bilim kurgu, uzayli, griler…gibi konulara ilginiz varsa kesinlikle izleyin. Hayattaki herseyden sikayet eden ergenlerin yorumlarina bakmayin.

  36. ozan ozan Aralık 15th, 2015 saat 23:23

    arkadaşlar , film kötü değil fakat müthişde denemez. sizden ricam yorum yapmak için yorum yapan zihniyetten lütfen kurtulun.. insanlar zar zor buldukları bir kaç saatlerini burada birşeyler izleyebilmek için ayırıyor ve sizin işgüzarlığınız yüzünden başarılı bulacakları bir filmi izlemiyorlar… en azından izlediğiniz filmlere emsal alarak yorum yaparsanız , benzetmelerde bulunursanız en azından ana temasını eşletirebilirseniz (ki örnek verebilecek kadar film görmüşlüğünüz olabileceğini tahmin ediyorum bu kadar emin yorumlar yapabildiğinize göre) insanlar izleyeceği vakit verilen film örneklerine nazaran kafasında film şekillenebilir.. seçmesinde izlemesinde veya izlememesinde vermiş olduğunuz film emsallerinin katkısı olacaktır.
    anlayışınız için teşekkürler..

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.